Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-11-18 o godz. 14:37
0

Od połowy 10 miesiąca było różnie raz dwie drzemki, raz jedna, od 11 oficjalnie drzemka jest już jedna, czasem w ogóle, za to Zosia śpi od 20 do 9 rano :D

Odpowiedz
algaj 2013-11-18 o godz. 14:34
0

od kilku dni Kuba śpi raz dziennie (za 2 dni skończy 10 mies.)-od ok.13.30, jakieś półtorej godziny (dlaczego, dlkaczego tak krótko?? ;) )

Odpowiedz
gruba żaba 2013-11-18 o godz. 14:31
0

Zuzia została przestawiona na jedną drzemkę koło 11 miesiąca. Powód był prosty - Mała nie zasypiała na spacerkach, tylko w domu, a drzemki wypadały koło 10 i 15-16 zostawiając na spacerek najbardziej gorący czas dnia (a był to czerwiec).
Po przestawieniu Zuzia szła na spacerek rano, na upały wracała do domu i wychodziła jeszcze raz, po obiadku. Spała 1,5-2,5 godziny i tak jej zostało do dziś. Dopiero od 2 tygodni zaczęła się buntować i w ciągu dnia nie chce spać wcale. Podsypiała jedynie kiedy była chora i miała gorączkę.
Za to zaczęła odpływać już koło 19.30 ;)

Odpowiedz
Gość 2013-11-18 o godz. 14:27
0

Hubert od miesiaca juz sie przestawia, czyli ok 10 miesiacy. Jezeli w nocy spi 11,5-12 godzin to jestna dzemka 2 godzinna mu wystarcza. Problem jest jednak taki, ze padal o 10-10:30, wiec do godziny 20 ciezko bylo mu dociagnac. Spac jednak po poludniu nie chcial. Staram sie go przetrzymywac do 12. Wtedy jest dla nas optymalnie. Chodz zdarzaja sie jeszcze dwie drzemki, ale wtedy sa krotsze.

Odpowiedz
kirsten 2013-11-18 o godz. 14:25
0

Kuba na przełomie 13 i 14 miesiąca zaczął się przestawiać, jak ma jedną drzemkę to 2,5h, jak nie dośpi to po południu czasem 20min, albo wcześniej pada na noc.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-18 o godz. 11:54
0

Hehe lol Tak to się u nas zaczęło ;)
A czasowo jest różnie - potrafi wytrzymac nawet 8h bez spania.

Zazwyczaj śpi od 10 do 13 i w nocy od 20 do 7. Jeśli w dzień wstanie po 2-2,5h, to pada wieczorem odpowiednio wcześniej.

Odpowiedz
Gość 2013-11-18 o godz. 11:52
0

Moje dziecie zwykle w ciągu dnia robi 2 drzemki. Zdarza sie, ze jest jedna, ale wtedy dziwo w nocy gorzej śpi.

Odpowiedz
algaj 2013-11-18 o godz. 11:44
0

Madeleine napisał(a):No to już oficjalnie, bo widzę, że jedna drzemka weszła do stałego repertuaru Piotrusia - tydzień czy dwa przed skończeniem 10 miesięcy.
czyli o ktorej śpi i ile wytrzymuje przed kąpielą? Pytam, bo moj też niepokojąco wydłuża sobie pierwszą drzemkę a skraca drugą

Odpowiedz
Gość 2013-11-18 o godz. 10:24
0

No to już oficjalnie, bo widzę, że jedna drzemka weszła do stałego repertuaru Piotrusia - tydzień czy dwa przed skończeniem 10 miesięcy.

Odpowiedz
Dar_ma 2013-11-12 o godz. 13:21
0

Przełom 13/14 miesiąca, chociaż zdarza mu się jeszcze zaliczyć drugą 20-minutową drzemkę od czasu do czasu ;)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-11 o godz. 09:12
0

Antoś do roku miał 3 drzemki
Po roczku były już dwie
Od jakiś dwóch tygodni jest jedna ale długa między + ewentualnie kimanko na spacerze :)

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 08:14
0

Od mniej więcej 14 miesiąca Maks ma jedną drzemkę 2-3 godzinną w ciągu dnia. Zdarzają się jednak sporydycznie dni, kiedy zamiast jednej długiej ma 2 krótsze.

Odpowiedz
Jojka 2013-11-11 o godz. 06:45
0

Zosia miała coś koło 11 miesięcy, jak się przestawiła na jedną drzemkę. Śpi różnie - 1,5 do 3 godz. A w nocy 10-11.

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 03:33
0

Kornel ma jedną drzemkę, trwającą zwykle od ok. 1 do ok. 3 godzin i tak już od jakiegoś miesiąca ale wcześniej też mu się tak zdarzało niekiedy, tak jak i teraz zdarza mu się przysnąc jeszcze na spacerach na ok. 30-40m.

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 03:25
0

Dominika właśnie teraz (14 miesięcy) zaczeła się przestawiać na jedną ale za to dłuzszą drzemkę

Odpowiedz
TYGRYS 2013-11-11 o godz. 01:34
0

Na jedna drzemke przestawił się ok 13-14 m-ca .
Zazwyczaj śpi dokładnie 1h i 20min (nie wiem dlaczego tak ale ma jakiś ustawiony budzik w głowie bo 90% drzemek trwa właśnie dokładnie tyle).
Czasem spi krócej .
Drzemka dłuższa niż 1h i 20min to święto w domu .
W nocy spi 10-11 godzin .

Odpowiedz
Gość 2013-11-11 o godz. 00:47
0

Od kilku miesięcy Oliśka przestawia się na jedną drzemkę. W weekendy, jak jestem w domu, spała raz, w tygodniu z babcią dwa razy. Teraz już ok ponad tygodnia śpi raz (czyli niespełna 14 m-cy), ale była chora i byłam z nią w domu. Zobaczymy, jak wróci babcia, czy jej znowu się nie przestawi.
Śpi 1-2h

Odpowiedz
liberte 2013-11-10 o godz. 12:04
0

Marcel miał nieco ponad 13 miesięcy kiedy przestawił sie na jedną drzemkę. Początkowo była długa bo ok. 3 godzin ale odkąd poszedł do złobka śpi ok. 1,5 godziny do 2 godzin w weekendy. W nocy śpi ok 11 godzin.

Odpowiedz
WhiteRabbit 2013-11-10 o godz. 11:06
0

Identycznie jak Olaf ewak.
Teraz zasypia między 13:00 a 14:00 i śpi od 1,5 do 2,5h.

Odpowiedz
Gość 2013-11-10 o godz. 11:04
0

Olaf mial 10 miesiecy jak sie zaczal na jedna drzemke przestawiac. Przez jakies 2 tygodnie spal albo raz albo dwa razy tak jakby sie zdecydowac nie potrafil. Po 2 tygodniach sie unormowal. Ustalil dzemke poludniowa i przesunal wieczorne zasypianie. Teraz spi zwykle jakies 2 godziny ale czasem i krocej.

Odpowiedz
Gość 2013-11-10 o godz. 11:03
0

ok 13-14 miesięcy; drzemka typowo ok 1,5h, ale bywa 30min a bywa luksusowe ponad 2 godziny.

Odpowiedz
ediee 2013-11-10 o godz. 10:57
0

ok. 13 miesiąca. I do dziś już jedna dokłądnie tak jak u fjony-raz 45 minutowa, raz 2,5-3 godzinna.

Odpowiedz
Mała 2013-11-10 o godz. 10:55
0

Mniej wiecej od dwoch-trzech tygodni, czyli niewiele po tym, jak skonczyla rok, Ania sama przestawila sie na jedna drzemke. Spi w zlobku max 1,5 h (choc czasem dluzej ale rzadko). W domu pospi dluzej, nawet do 2,5 h.

Odpowiedz
fjona 2013-11-10 o godz. 10:53
0

maciek miał równo rok jak zrezygnował z 2 drzemki.
ale na początku ta jedna nie wydłuzyła się i było to 1-1,5 h. po jakims czasie wydłuzyły się do 2 h. ale nie było żadnej reguły. potrafił i nadal potrafi spać 45 min jak i 2,5 h od czasu do czasu. dłuzszych u nas nie było nigdy. ale wiem, że potrafią byc dłuższe.

Odpowiedz
Gość 2013-11-10 o godz. 10:51
0

Od 2-3 tygodni mniej więcej :) "Drzemka" ok. 2-3 godzin 8)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie