Quantcast
  • cypruska odsłony: 42274

    JESIENNO-ZIMOWE WARIATKI I PRZYJACIELE

    Http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php












    http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php

    justalka - mama Zosi i Adasia

    http://www.baby-gaga.com/
    http://www.baby-gaga.com/

    wiewióreczka - mama Martuni i Oli

    http://www.baby-gaga.com/
    http://www.baby-gaga.com/

    mlemle - mama Kubusia

    http://www.baby-gaga.com/

    Pasja - juz niedlugo mama

    http://pregnancy.baby-gaga.com/

    sensikue - mama Kubusia

    http://www.baby-gaga.com/

    [scroll]ZAPRASZAMY DO PISANIA!!![/scroll]

    Odpowiedzi (1470)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-08-02, 10:34:20
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
cypruska 2010-08-02 o godz. 10:34
0

Eva spi od godziny :D Po prostu dziecie mi padlo.

Slicznie mi przespala nocke, az w szoku bylam :o Spala ponad 7 godzin!!

Odpowiedz
camillee 2010-08-02 o godz. 02:39
0

girlfriend napisał(a):Pepper napisał/a:
Mam sentyment do bb

Ja też
i ja :)

Odpowiedz
girlfriend 2010-08-01 o godz. 10:32
0

Pepper napisał(a):Mam sentyment do bb
Ja też

Odpowiedz
Pepper 2010-08-01 o godz. 10:19
0

Jeśli o mnie chodzi, to na pewno będę zaglądać. Mam sentyment do bb ;)

Odpowiedz
wiewióreczka 2010-07-31 o godz. 23:25
0

ale piszcie tez tu czasem cos co u was plis!!!nie znikajcie zupełnie!!!

Odpowiedz
Reklama
LeeLoo77 2010-07-31 o godz. 22:03
0

Witam

Chwile mnie nie było ale już jestem. Sporo spraw miałam do załatwienia i wiecznie byłam zmęczona :| ale byłam na bierząco i czytałam co tam u was.

Rozmawiałam z moim mężem o takim prywatnym forum i zaproponował żeby na jakimś portalu gdzie jest czat założyć prywatny chat room dla nas, jest to jakis pomysł jak narazie

Wchodze na adresik który podala cypruska Do zobaczenia

Odpowiedz
girlfriend 2010-07-30 o godz. 19:38
0

:) Fajnie i czekam na aktywację

Odpowiedz
cypruska 2010-07-30 o godz. 19:04
0

[hide]Czesc :)
Oto adres naszego prywatnego forum :) http://www.jesiennemamy.fora.pl/

Zapraszam :) Same mozecie zakladac tematy i w ogole robcie co chcecie. W razie problemow, prosb itp, dajcie znac.

Forum jest prywatne i aby zwiekszyc nasz komfort i aby nie wpakowali nam sie osobnicy niepowolani, kazda osobe musze zatwierdzic ja :) Jezeli chcecie zarejestrowac pod innym nickiem, to po prostu dajcie mi znac na pw.

Pozdrawiam,
Ania[/hide]

Odpowiedz
camillee 2010-07-30 o godz. 18:47
0

cypruska napisał(a):Wyslalam wam pw z adresem naszego forum Jezeli kogos pominelam, to wybaczcie i upomnijcie sie, ok?
ja nie dostalam :(

Odpowiedz
cypruska 2010-07-30 o godz. 17:07
0

Wyslalam wam pw z adresem naszego forum :) Jezeli kogos pominelam, to wybaczcie i upomnijcie sie, ok?

Odpowiedz
Reklama
Anulka1984 2010-07-30 o godz. 16:51
0

girlfriend napisał(a):A co sie stało?? Ja jakaś nie w temacie jestem na luzackich jakas dała minke i przeczytała wszystkei ukryte wiadomosci :x i dziewczyny nie chca pisac o swoich problemach.

miłego weekenda

Odpowiedz
girlfriend 2010-07-30 o godz. 15:48
0

to nieładnie!!

Odpowiedz
madzer 2010-07-30 o godz. 13:47
0

ja to w ogóle zacofan, co to za wątek?

Odpowiedz
camillee 2010-07-30 o godz. 13:34
0

witam :) nie bylo mnie wczoraj bo mam probelem z netem.

[hide]girlfriend napisał(a):A co sie stało?? Ja jakaś nie w temacie jestem chodzi o inny watek, dziewczyny ktore nie byly mile widzane zajely caly watek[/hide]

Odpowiedz
girlfriend 2010-07-30 o godz. 09:21
0

A co sie stało?? Ja jakaś nie w temacie jestem

Odpowiedz
cypruska 2010-07-29 o godz. 23:27
0

A ja nie wiedzialam, ze mozna :D Poszukam i zobacze co da sie zrobic ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-29 o godz. 22:21
0

ja tez jestem w tym ciemna

Odpowiedz
Pepper 2010-07-29 o godz. 22:18
0

moze mozna, ale to juz zadanie dla fachowca... ja się kompletnie nie znam na takich rzeczach :|

Odpowiedz
malutka311 2010-07-29 o godz. 22:13
0

wiem wiem wlasnie
szkoda ze watku na haslo nie mozna zrobic...

Odpowiedz
Pepper 2010-07-29 o godz. 22:12
0

Szkoda tylko że nie możemy się już czuc tam swobodnie... (wiesz o czym mówię)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-29 o godz. 22:09
0

ja wiem Pepper ale chcialam abysmy mialy tylko swoj watek do pogaduszek :*

Odpowiedz
Pepper 2010-07-29 o godz. 19:34
0

Na tym wątku też nie gadałyśmy tylko o dzieciach ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-29 o godz. 19:29
0

zakladajcie nowy watek bo ten co ja zalozylam to sa pogaduchy nie tylko o dzieciach 8)

Odpowiedz
cypruska 2010-07-28 o godz. 22:59
0

No wlasnie, Basia nam zalozyla watek :)

Praca zostala slicznie napisana, mam nadzieje, ze sie spodoba wykladowcy

Evunia dzisiaj przeszla sama siebie. Caly dzien nas zaczepiala, gadala z nami i w ogole strasznie radosna byla. Ale obudzila sie o 5 rano i N z nia siedzial... Potem nakarmilam diablice i zasnelysmy razem.

Jutro ide do fryzjera podciac koncowki a wczoraj mama mi zafarbowala wlosy. W koncu zaczynam wygladac jak czlowiek :)

W sumie, to zmeczona jestem, wiec za chwile ide do lozia. Moze jeszcze jakis film postaram sie obejrzec, ale w to szczerze watpie...

Dobranoc, kochane!!

Odpowiedz
Pepper 2010-07-28 o godz. 20:21
0

Przecież Basia założyła nowy wątek...


Wpadłam na chwilę, jakies choróbsko mnie bierze...
Idę zaraz zrobić sobie herbaty malinowej i pod kocyk.

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-28 o godz. 20:17
0

mi sie bardzo podoba nasza pierwsza strona i moglabym otworzyc watek ale nie umiem robic takich bajer ze zdjeciami

Odpowiedz
camillee 2010-07-28 o godz. 20:14
0

cypruska pisz i wracaj :)

z przykroscia stwierdzam e moja mala boi sie kapieli duzej wannie :(
dzisiaj znowu wracamy do malej :/

dobijamy do 100 strony.
ktos chcialby otworzyc nowy watek??

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-28 o godz. 19:50
0

cypruska, czekamy

Odpowiedz
cypruska 2010-07-28 o godz. 13:59
0

A ja sie przyszlam przaywitac i bede wieczorem, bo mam jeszcze prace z socjologii do napisania i MUSZE ja dzisiaj oddac :)

Bede wieczorem :)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-28 o godz. 13:03
0

wkrotce idziey nas spacerek
mam dola :( jutro ide do pracy a mala na dodatek pije bardzo malo mleczka :(

dobrze ze cwiecznie na brzuch A6W juz zaczyna dzialac :D

Odpowiedz
camillee 2010-07-28 o godz. 12:21
0

witam i ja :)

my tez spacerowalismy w weekend, a pogoda byla sliczna!!
mielismy 20stopni, wiec szkoda bylo nie isc ;)
dzisiaj tez sie calkiem landie zapowiada :)
pozniej powklejam jakies zdjecia ze spaceru :)
anulka dobrze ze w koncu wrocilas!!!

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-28 o godz. 12:17
0

nowe fotki Pati dla zainteresowanych http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?p=680355#680355 i jedna na zachęte


camillee, Pati tez sie bała duzej wanny ale chyba nie tak wanny jak kranu

Odpowiedz
camillee 2010-07-28 o godz. 12:17
0

witam i ja :)

my tez spacerowalismy w weekend, a pogoda byla sliczna!!
mielismy 20stopni, wiec szkoda bylo nie isc ;)
dzisiaj tez sie calkiem landie zapowiada :)
pozniej powklejam jakies zdjecia ze spaceru :)
anulka dobrze ze w koncu wrocilas!!!

aa, i moja mala boi sie duzej wanny :(
wracamy na jakis czas do wanienki

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-28 o godz. 11:49
0

malutka311, zameldowałam sie

Odpowiedz
malutka311 2010-07-28 o godz. 11:15
0

http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?t=14543 zapraszam
nie olewjacie mojego watku :D

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-28 o godz. 09:34
0

Hej :) Witam sie i ja. U nas pogoda superasna i ciagle jestem z Niunia na spacerku. W piatek i weekend siedzialam u rodzicow bo G zalatwiał cos z tata a wczoraj wszyscy bylismy na domku mysliwskim i zrobilam z mama i Patrycja 16 km spacerujac pomiedzy lasami. Super było. Mała poodychała swiezym powietrzem. Ja Patrycje na pole ubieram w rajtuski i jakies spodnie normalne, albo dzinsy alboz materiały. Body z dł rekawem, bluzeczka cienka (kaftanik) i bluza i cienka czapeczka, bo w sumie ja tez chodze w długich spodniach i w dł rekawie, a ona jednak ciagle jest w wozku.Dzis terz smigamy na spacer tylko mamy remont w bloku i wlasnie teraz wierca nam w mieszkaniu i jest zajeb.... duzo kurzu i nieziemski hałas :x
Mam fotki z wczorajszego wypadu wiec wstawie.

Aha w piatek bylam tez z Path u laryngologa i jest super. On powiedzial ze to nie katar i ze do roku czasu dziecko tak moze miec bo to wynika z zalegajacych wod plodowych albo słabego odfleghmienia i ze jest ok.A lekarz super przystojny, zreszta ja do niego chodziłam i Pati nic a nic nie zaskrzeczała. Zagladal jej do gardełka, do uszów, do noska a on aspokojna.

Cypruska evunia boska a te włosy miodzio i fota w podpisie.SUper

Pepper Zuzia tez sliczna jak juz mowilam

Dziekuje za pamiec :*

Odpowiedz
wiewióreczka 2010-07-28 o godz. 08:59
0

hej
dzieki za zyczonka dla oli

śliczna Zuzka!!!!no Eva ma zajebi... włoski!!
Ola wstała o 5.20 i teraz juz smacznie chrapie cwaniara a ja mamjuz druga zmiane Marte wiec się nie połoze :( pochłaniam wiec kawke :)

cypruska macie fajnie z ta pogoda i wesołych swiat! lol


to Twój N prawosławny?


u nas tez piekna pogoda weekend super udany :D

Odpowiedz
Pepper 2010-07-28 o godz. 08:34
0

Dziękujemy za miłe słowa
Zuza mi rośnie nie ma co....

Cypruska, Eva jak zwykle przesliczna i tradycyjnie już: JAKIE CUDNE WŁOSKI!!!! :)

Jestem chyba jedną z nielicznych, którzy lubią poniedziałki ;)
Weekend minął, więc będę wpadać częściej.
Idę poczytać i nadrobic zaległości, bo nie wiem co sie tu działo...;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-27 o godz. 22:42
0

Pepper no nareszcie wstawilas zdjecia i TU 8)
sliczna niunia :D i jak ladnie siedzi

Cypruska Evunia jak zwykle boska :D

Anulka gdzie Ty sie podziewasz????cos sie stalo??wracaj do nas :******
i pochwal sie Patrycja :D

Kamilka no to M mial przygode lol chciclabym jego minke zobaczyc :D a swoja droga to wiedzialas kiedy wyjsc :D

Moja Blanusia wczoraj sama usiadla w lezaczku :)
jutro pokaze Wam fotki bo jestem taka dumna z niej moja duza kobietka :D

dzis bylysmy na spacerku bo pogoda byla przepiekna :D mala byla bez kurteczki
hustala sie dzis dlugo i byla cala w skowronkach no ale fotki juz jutro :P

Odpowiedz
camillee 2010-07-27 o godz. 17:48
0

pepper, w koncu sie pojawilas !!
nie dostaniesz tylko dlatego z e sie pochwalilas sliczna Zuzinka!!

Odpowiedz
cypruska 2010-07-27 o godz. 09:52
0

Pepper, jaka ona sliczna!!!!

Odpowiedz
Pepper 2010-07-27 o godz. 09:01
0

:)

Odpowiedz
camillee 2010-07-27 o godz. 00:19
0

cypruska napisał(a):Za zimno dla niego... niestety
eee, przyzwyczailby sie :)
taka ladna zima

zapomnialam wam powiedziec: otoz dzisiaj wybralismy sie na zakupy i jak juz wszystko wrzucilismy do koszyka,
to ja poszlam z mala na zewnatrz bo byla ladna pogoda, a m pognal do kasy.
przy kasie chcieli od niego dowid tozsamosci bo mial w koszyku piwo.
a ze nie mial przy sobie zadnego dowodu to odmowili mu tego piwka
zly pojechal do drugiego sklepu, ale tam tez mu nie sprzedali
chcial wyslac mnie bo ja mialam przy sobie prawko, ale nie dalam sie ;)
chlop ma juz swoje lata a ludzie mysla ze nie ma jeszcze 21

Odpowiedz
cypruska 2010-07-27 o godz. 00:11
0

Za zimno dla niego... niestety :(

A http://forum.styl.fm/s3/viewtopic.php?p=680122#680122 sa zdjecia w baybusowej galerii

Odpowiedz
camillee 2010-07-27 o godz. 00:02
0

jak Mu sie polsak podoba?
nie chcialby zamieszkac? ;)


nie moge sie natrzec na Eve w tej fryzurce!!
slicznie wyglada!!

Odpowiedz
cypruska 2010-07-26 o godz. 23:53
0

Kamilko, N byl ze mna w Polsce rok temu...w lutym :D

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 23:48
0

wszystkiego najlepszego dla Oli!! :)

dziewczyny piszcie cos bo nam watek umiera a na innych jakos nieswojo
wiem co ci chodzi ;)

cypruska, N bylby pierwszy raz w pl jesli by przyjechal w czerwcu?

zapomnialam powiedziec ze wczoraj po raz pierwszy kapalismy mala w duzej wannie.
ale zly dzien wybralismy bo byla juz naprwde zmeczona do tego nowe otoczenie
i pod koniec sie poplakala :(

tak w ogole to zaczelam sie dzisiaj troche martwic o mala.
postara, sie dobic do lekarza w przyszlym tygodniu.
mam nadzieje ze jednak sie myle.
na razie nie bede psala zeby nie bylo ze panikuje ;)

Odpowiedz
cypruska 2010-07-26 o godz. 23:29
0

Ufff, co za dzien...
Wlasnie skonczylam gotowac tradycyjna zupe wielkanocna, bo jutro jest tutejsza Wielkanoc. Trzymajcie kciuki, aby N zasmakowala! Mam nadzieje zrobic zupe jeszcze lepsza niz moja tesciowa :D

Odpowiedz
LeeLoo77 2010-07-26 o godz. 23:13
0

Wiewóreczko wszystkiego najlepszego dla Oleńki

Dzieki dziewczyny, ja też sie cieszę ze nieprzespana noc nie poszła na marne ale i tak uważam że to sie nadaje do prasy

Basiu nosek do góry, z facetami źle a bez nich jeszcze gorzej

Kamilcia gratuluje przespanej nocy, super to znowu poczuć na własnej skórze, dzieciaczki nam rosną i nie potrzebują już tyle papu co zawsze, nasze skarby kochane

Ja dziś spedziłam całe popołudnie a działce u teściów, był wkoncu ten wyczekany grill, i odpoczynek ale teraz to ledwo żyje, zaraz ide spać i cieze sie że jest weekend bo Marco należy wtedy do taty wiec gdyby sie obudził nie musze do niego wstawać, wystarczy że powiem męzusiowi że dziecko mu płacze a wyskakuje jak oparzony z łóżka

Miłej nocki

Odpowiedz
wiewióreczka 2010-07-26 o godz. 22:30
0

dzieki Basiu :D

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 15:49
0

Wiewioreczka wszystkiego dobrego dla Oli z okazji 8 miesiaca


[hide]dziewczyny piszcie cos bo nam watek umiera :( a na innych jakos nieswojo,Was znam dobrze :**** dawajacie no [/hide]

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 15:12
0

malutka311 napisał(a):Kamilko gratuluje tak wspanialej nocy Noemka Ci dorosleje
oby teraz kazda taka byla
nie licze za bardzo na kolejne takie noce ;)

w weekend zawsze pusto :|

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 13:13
0

[hide]Kamilka tak przez meza [/hide]
dziekuje za rozmowe na gg :*

Kamilko gratuluje tak wspanialej nocy :) Noemka Ci dorosleje :)
oby teraz kazda taka byla :)

Ewelinka jak sie dzis czujesz??


musze sie zebrac za prasowanie i sprzatanie
juz namowilam mame zeby mi lazienke posprzatala bo dzis moja kolej :D
jedno mam z glowy 8)

co tu takie pustki???

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 12:42
0

Evunia jak zwykle sliczna!!
jak ladnie jej z ta kiteczka!!!

malutka, zloscisz sie z powodu meza??

LeeLoo, ciesze sie ze zalatwilas sprawe pod dziekanatem :)

wiewióreczka napisał(a):kleczała przed Marta jak pies z wyciagnietym jezorkiem i aż sie trzęsła
lol

malutka311 napisał(a):mialo byc dzis lato a leje jak z cebra nici ze spacerku
a u mnie jest 18.5st na dworze :)

ostatnio narzekalam wam na nieprzespane noce, wiec dzisiaj sie pochwale przespana nca ;)
mala spala bez jedzenia 8 godzin!!!!!!
niby sie obudzila na przytulenie 3 razy w ciagu 2 pierwszych godzin, ale nie jadla :)
tylko ja pocalowalam, poglaskalam i zasnela :)
obudzila sie o 6 i zaczela sie bawic w lozeczku :o
bylam w szoku ze tyle godz wytrzymala bez cyca, a w dodatku po przebudzeniu nie domagala sie jedzenia! :o
musialam tylko an chwile do niej wstac i bo sie zaklinowala w poprzek w lozeczku lol
a pozniej bawila sie szczebelkami, chodzila po nich jak po drabinie lol
takie noce moge miec codziennie :P

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 11:23
0

ja rajstopki zakladam bo mala wciaz sciaga skarpety lol

mialo byc dzis lato a leje jak z cebra :o nici ze spacerku

Cypruska Evunia w poodpisie jest cudna
i wyglada jakby miala roczek :D

LeeLoo dobrze ze wszystko zalatwilas
daj malego pod opieke meza i idz lulac :D

[hide]Ja jestem zla jak osa,humor mam zje*****...mam juz wszystkiego po dziurki w nosie i jeszcze wzyej [/hide]

Odpowiedz
LeeLoo77 2010-07-26 o godz. 10:15
0

Jestem i ja.... wkoncu

Własnie niedawno wróciłam z dziekanatu pod którym koczowałam od 4 :o , ale najwaziejsze że załatwiłam, teraz jestem padnieta , zaraz zrobie sobie godzinkę offu

Ewelincia moje kondolencje
o do ciuszków to ok przeslij mi jakies fotki poglądowe to ci powiem co bym chciała.

Cypruska wiem co masz na myśli, że źle sie czujesz w swoim mieszkaniu. Ja po ślubie mieszkałam 4 lata w gliwicach i nigdy sie tam nie czulam jak u siebie tylko tak poprostu źle, jak sie przeprowadziłam do knurowa to od razu czulam sie jakbym mieeszkała tu lata, zupełnie inne uczucie.
Evunia śliczna

Co do przegrzewania dzieci to normalnie szok jak widze te baby pchające wózki wypchane śpiworkami z kożucha w których dosłownie gotuje sie dziecko a dodatkowo jeszcze ubrane po zeby i przykryte kocem. Sama bym je tak poubierała i zobaczylabym jak długo dałyb rade, kopnięte, przewrażliwione matki polki cholera sie znalazły. Ja Marco ubieram lekko i też wyznaję zasade że jedno ubranko wiecej niż ja i to nie zawsze bo czasami ubieram lekko i przykrywam cienkim kocykiem.

Odpowiedz
cypruska 2010-07-26 o godz. 09:42
0

Kamilko, nie wiem w jakim sensie... Tak jakos mi po prostu zle i w ogole. Po drugie wkurza mnie to, ze co 2 miesiace zmieniaja nam sie sasiedzi!

Ja malej czapeczki nie zakladam juz jakies 2 miesiace. Od czasu do czasu wieje, ale jest cieplo, wiec nie da rady. Ona lezac w wozku ma cala glowke mokra, wiec nie wyobrazam sobie wlozenia jeszcze tej lepetynki w czapeczke!

A dla zainteresowanych [hide]http://picasaweb.google.com/boss.ania/Evunia?authkey=hItCFCfypPQ[/hide]

Odpowiedz
wiewióreczka 2010-07-26 o godz. 07:30
0

pytacie jak Oli zasmakowałao kleczała przed Marta jak pies z wyciagnietym jezorkiem i aż sie trzęsła lol

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 02:47
0

rajskie ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 01:23
0

tematy mamy nieziemskie :D 8)

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 01:10
0

juz cie dopadlam ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 00:47
0

jestem jestm tylko niewidoczna :D

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 00:45
0

poszlo, ale ciebie na gg nie ma lol

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 00:41
0

prosze bardzo :d poszlo :)

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 00:36
0

a ja w ogoel nie widzialam tutaj z uszami i pokusilam sie na opaske ;)


malutka, wyslij mi na pw nr gg,
gdzies mialam ale patrze ze nie mam :/

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 00:29
0

dzieki Kamilko
ja wlasnie szukalam takiej opaski tutaj ale nie moglam znalezc
sklep znam i bardzo lubie :D
kupie jej taka i nie bede sie martwila o uszka w wietrzne dni
bo jej czapeczki juz sa za male :( a nie ma juz w sprzedazy z uszkamki

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 00:27
0

opaske kupialm w claires http://www.claires.co.uk/uk_topten.asp
kupialm 3 rozne kolory-jedno opakowanie- za chyba 2f
sklep ktory nawet lubie choc ma w sobie same pierdoly ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 00:17
0

gdzie kupilas ta opaske???
ja staram sie jej coraz coraz czesciej zakladac kapelusik ale czasem tak wieje
no i rajstopki tez zakladam,jakas przewrazliwiona jestem :D

Odpowiedz
camillee 2010-07-26 o godz. 00:12
0

malutka311 napisał(a):ale mala zawsze ma rajstopki i czapeczke z uszami bo boje sie zeby jej nie przewialo
moja ma rajstopki tylko do sekienki, do spodenek zawsze skarpetki.
a na glowie, kaptur jak jest cieplo i nie ma wiatru,
a teraz zamiast czapeczki taka opaske jak na zdjeciu ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-26 o godz. 00:05
0

ja tez nie przegrzewam malej,tzn staram sie
ale mala zawsze ma rajstopki i czapeczke z uszami bo boje sie zeby jej nie przewialo
a tu wieje strasznie :o
jak zacznie sie prawdziwe lato to bedzie kapelusik
choc w sumie pare razy kapelusik juz miala bo wiatru nie bylo :)

Ewelinka przykro mi
skladam kondolencje

Cypruska ale w jakim sensie Ci zle???

Wiewioreczka jak malutkiej zasmakowaly slodkosci?? :D

Odpowiedz
camillee 2010-07-25 o godz. 23:49
0

wiewióreczka napisał(a):Marta dzis poczestowała Ole lizakiem i czekoladą
prosze jaka dobrz siostrzyczka :)
jak Oli zasmakowaly nowe produkty? ;)

ewelina, moze w weekend m cie czyms zaskoczy i o wszystkim zapomnisz ;)

u mnie nie ma mowy o przegrzaniu.
mala przechodzila cala "zime" w polarze ;)
a inne matki puszczaja kilku miesieczne dzieci na boso,
wiec moze im sie wydawac ze ja rpzegrzewam jak zakladam malej skarpetki ;)

Odpowiedz
cypruska 2010-07-25 o godz. 23:16
0

Ewelinko, wiem co czujesz... u mnie czasem tez tak jest :( Jest to strasznie frustrujace, wiec Cie rozumiem.
Moje najszczersze kondolencje, kochana

Co do przegrzewania, to nie wiem jaka jest u was pogoda, ale wyobrazcie sobie taka sytuacje. Dzisiaj, sliczne slonce, 25-26 stopni w sloncu delikatny wiaterek. Pogoda zyc, nie umierac. Ewa paraduje w body z krotkim rekawem i cienkich spodenkach, bez skarpetek cala usmiechneta i szczesliwa. Kolo mnie przejezdza babka z dzieckie w wozku, na oko 8-9 miesiecy ma maluch, ubrany w grube welniane spodne, bluzke i sweterek, do tego czapeczka, skarpety i buty za kostke. Babka popierdziela w rybaczkach i klapkach. A potem sie ludzie dziwia ze dzieci maja chore. Ja co chwile slysze, ze ziebie dziecko, ze bedzie chore i jakos nie jest. Wszyscy dookola chorzy, a my trzymamyu sie zdrowo i bezproblemowo. Ale ja stosuje zlota zasade mojej mamy: dzieko ubieram w jedna cienka warstwe wiecej niz siebie.

wiewioreczka, sliczne masz dzieciaki!! Co do mieszkania, to ja mam dokladnie to samo. Cos jest nie tak, ale ja sama nie wiem co... Juz sie zaczelam nawet zastanawiac czy jakas zyla wodna nie przebiega pod mieszkaniem, bo naprawde zle sie tu czuje :(

Odpowiedz
wiewióreczka 2010-07-25 o godz. 22:19
0

oj ewelina chciałabym byc taka swinka jak ty!

a chłopy no cóz czasem wkurzaja nie ma bata

Odpowiedz
Ewelina2310 2010-07-25 o godz. 22:15
0

Cześć Kochane, nareszcie jestem, już trochę spokojniejsza, bo emocje opadają po mału.
Dzisiaj w nocy zmarła mi ciocia, siostra mojej babci, była dla nas w zasadzie jak babcia, bo babcia zmarła jak ja byłam mała.
[hide]Po drugie to Michał tak mnie wk....., że szok. Staram sie, żeby było dobrze śniadanko wczoraj do łóżka, wszystko przy małym sama robię, 7 godzin z nim na dworzu byłam, aż w końcu jak wszystko zrobiłam to padłam, nawet nie czekałam jak wróci z pracy i oczywiście od swoich rodziców. Dzisiaj rano on małego tylko przewinął resztę robiłam ja, no jeszcze tylko pomógł mi go uśpić i to było by tyle. Ja natomiast zrobiłam wszystko co należało do jego obowiązków, włącznie ze zrobieniem mu śniadania itp. A on sobie późno wstał umył się, ubrał , zjadł śniadanie i pojechał do pracy no szlak mnie normalnie trafia w takich momentach. W ogóle dzisiaj jest mi źle.[/hide]
Basiu cieszę się, że Blania zjadła i wreszcie zasnęła. u nas problemów z zasypianiem w zasadzie nie ma tym bardziej teraz jak jesteśmy 7 godzin na dworzu. A tak to Cypek tak jak Blania lewy boczek i śpi :D
Wiecie co normalnie jak patrzę jak nie które baby przykrywaja te dzieci tym materiałem od wózka, buda zamknięta, grube koce, dzieciaki w kombinezonach i rękawiczkach, albo grubych kurtkach to szok normalnie. Od razu mi gorąco. Jestem totalną przeciwniczką przegrzewania dzieci. Cypek np. miał body z krótkim rękawem, bluzke z długim, skarpety i spodnie + czapeczka (kapelusik, albo czapeczkę z daszkiem, ewentualnie jakaś cienka wiązaną,).
Leo co do ubran to mozemy zrobic tak, ze ja po weekendzie zrobie Tobie zdjecia rzeczy, ktore ja kupiam zobaczysz tak +/- jaki mam gust. Jak bede jechala do tej babki to powierz mi mniej wiecej co bedziesz chciała + kolor + rozmiar. Ja wezme od niej dużo rzeczy w sensie, że więcej porobię zdjęcia i Ty sobie wybierzesz co się Tobie będzie podobał no i wtedy dogadamy się co do tego jak przelać kasę i wszystkiego odnośnie przesyłki itp., bo ona na allegro niestety nie sprzedaje namawiałam ja do tego, ale ona mówi, że nie ma głowy do takich rzeczy.
Co do spotkania w Krakowie to powiem drogie koleżanki, że kusicie, oj kusicie.
Tak sobie myslałam czy by nie wpaść do Krakowa na weekend z Cypkiem i Michem, może byśmy Pepper zwinęli z Zu ze sobą:) Mówię tu o weekendzie 27.06 - 29.06.
Na dzisiaj to tyle, bo jutro na zajęcia smigam więc musze być w miarę wyspana.
No, a tak w ogóle to stwierdziłam, że wyglądam jak świnia i nigdy nie schudnę, bo ja po prostu kocham jeść.
Dobranoc Kochane.



Wiewióreczka Córy masz bezbłędne. Mój Cypek raz mi sie rzucił na marsa i tak jakby chciał go ugryźć na szczęście to mu sie nie udało, krostki nie wyskoczyły, a dziecko oblizywało się jak szalone.

Odpowiedz
wiewióreczka 2010-07-25 o godz. 22:03
0

co ci Ewelinka??

Marta dzis poczestowała Ole lizakiem i czekoladą lol

cypruska co do mieszkania wiem jedno nie chce tu mieszkac do konca cos jest nie tak ale sama nie wiem co bo niby ok.

Odpowiedz
malutka311 2010-07-25 o godz. 19:31
0

jestem
zupka warzywna mi sie gotuje bo umieram z glodu

mala nie chciala zasnac,normalnie jak nie ona,w lozeczku nie,na rekach nie,przy butli tym bardziej
wypila tylko 70 ml i szalala
w koncu pobujalam ja w kojcu i zasnela
wyjelam ja i nakarmilam wypila na 2 raty 220 ml :D
chociaz tyle

Ewlinka co sie stalo???przytulam mocno :*

ide pranie powiesci i zupke doprawic

Pepper,Anulka gdzie sie podziewacie????????????

Odpowiedz
camillee 2010-07-25 o godz. 14:46
0

jestem :)
dziejsza noc byla troche lepsza, ale nie byla rewelacyjna :/
musze cos z tym zrobic, tylko nie wiem co....

dziewczyny wracac, bo nam watek przymiera ;)

Odpowiedz
cypruska 2010-07-25 o godz. 12:56
0

Ewelinko,

Odpowiedz
Ewelina2310 2010-07-25 o godz. 12:40
0

Jestem normalnie wściekła jak się uspokoję to napisze posta.
Wczoraj nie mieliśmy neta stąd moja nieobecność.
Leo później napisze Tobie o tych ciuszkach.
Wiewióreczka cieszę się, że z Olą dobrze mamy takie samo zdanie co do kolczyków.

Odpowiedz
cypruska 2010-07-25 o godz. 10:08
0

Witajcie, dzieczyny
Ja jestem mega nie wyspana, bo dziecie me stwierdzilo, ze 4 rano, to najlepsza pora na obudzenie sie i zaczecie zabawy. i gdyby sie cicho bawila... Nie, piszczala, krzyczala i darla sie sama do siebie... Poszla spac gdzies o 6 rano... Wszystko bylo by super, gdyby nie fakt, ze polozylam sie przez 2. Teraz paszczak znowu zasnal... Ciekawe na jak dlugo. ALe wiem czemu mi taki numer odwalila. Pozwolilismy jej pospac dluzej w dzien

Malutka, wspoczuje. Ja sie w sumie ciesze, ze narazie nie musze wracac do pracy, bo bym chyba sie pochlastala spinaczem do papieru... Moja nigdy nie zostala z kims innym dluzej niz godzine (i byl to Nick) i chyba bym sie bala... Tesknie za praca, ale poki mala nie bedzie odchowana (i jej rodzenstwo), to ja do pracy nie wracam. Cale szczescie nie musze.

[hide]Dziewczyny, mialyscie kiedys dosc miejsca, w ktorym mieszkacie? Niecierpie mieszkania, w ktorym mieszkamy!! Najgorsze jest to, ze ono jest nasze i glupio isc i cos wynajmowac... Mam szczerze dosc, do N nie dociera, ze ja sie mecze... Boze, jak ja bym sie chciala wyprowadzic!!![/hide]

Odpowiedz
malutka311 2010-07-25 o godz. 00:31
0

gonie Cie Kamilko :D zaraz ie na angielskich mamach

dobranoc :*

Odpowiedz
camillee 2010-07-25 o godz. 00:29
0

malutka, chodzilo mi o poniedzialek, dzien przed praca ;)

i zapomnialam pochwalic marco, ze tak aldnie spal :)

czas na mnie!
dobranoc!!

Odpowiedz
malutka311 2010-07-25 o godz. 00:18
0

camillee napisał(a):malutka, moze zostaw ja na 3godzinki we wtorek sama z mama? we wtorek to ja juz ide do pracy :(
wiem ze mama da sobie rade,choc z niej wieksza panikara niz ja...
bedzie w domku wiec jakos sobie poradzi
raptem 2 karmienia i spacer,jakos to przezyje siedzac w pracy

LeeLoo wspolczuje
ale Ci Marco pospal
szok:D

Odpowiedz
camillee 2010-07-25 o godz. 00:09
0

LeeLoo77 napisał(a):muszę w piątek okło 3 w nocy jechać do szkoły wbić sie w kolejkę żeby wpisać sie na listę do promotora u któego chce pisać pracę. Jak sobie pomyśle że tyle godzin mam stać żeby sie załapać to mam wrażenie że żyjemy w komunie
dokladnie o tym pomyslalam :o

malutka, moze zostaw ja na 3godzinki we wtorek sama z mama?
badz w poblizu pod telefonem, ale mzoe dobrze im zrobi takie krotsze "oswajanie" ;)

Odpowiedz
LeeLoo77 2010-07-25 o godz. 00:03
0

Basia nie martw sie, ja też mialam wątpliwości zostawić Marco z moja mama na dłużej ale teraz wiem, ze babcie są niesamowite i świetnie radzą sobie z wnukami one robią wzystko żeby dziecko si śmiało staną nawet na głowie ,żeby maleństwo było szczęsliwe. Ale rozumie że to ciężka decyzja, ja tez lepiej sie czuje jak mały jest ze mną Poza tym Blania śliczna

Cypruska chyba jednak wybierzemy inne miejsce na wakacje, odstraszają nas te temperatury.Jak bedziecie miałay spotkanie w krakowie to dajcie znać, ja do krakowa mam jakieś 120 km, chętnie sie z wami zobacze jesli nie macie nic przeciwko temu

Mój mały pobił dziś rekord snu, spał od 19.30 do 10.30 z malą przerwą o 6 na karmienie, mam nadzieję, ze jutro da mi sie wyspać bo muszę w piątek okło 3 w nocy jechać do szkoły wbić sie w kolejkę żeby wpisać sie na listę do promotora u któego chce pisać pracę. Jak sobie pomyśle że tyle godzin mam stać żeby sie załapać to mam wrażenie że żyjemy w komunie

Miłej nocy

Odpowiedz
malutka311 2010-07-24 o godz. 23:51
0

zostawialam czasem ale nigdy na 7 godzin lacznie :(
boje sie ze mala bedzie plakala a mama nie bedzie umiala nic zrobic,boje sie ze jej nie nakarmi :( i wogole sie boje

jakos nigdy nie plakala ale w wesolym miasteczku jak byla z mama w kawiarni a nas nie bylo dluzsza chwile to juz plakala no ale to byla w obcym miejscu...

Odpowiedz
camillee 2010-07-24 o godz. 23:41
0

malutka, nie wiem jak cie pocieszyc bo mi tez jest ciezko jak o tym pomysle :/
a zostawialas Blanie kiedys sama z twoja mama?
jak ona reaguje jak nie ma ciebie ani d w poblizu??

Odpowiedz
malutka311 2010-07-24 o godz. 23:36
0

camillee napisał(a):malutka, ja bede w wawie tylko na lotnisku aha to juz wogole mi sie pokickalo
sorki

Ewelinka gdzie jestes??

na mysl o wtorku dostaje dreszczy :( to juz tylko 5 dni :(

Odpowiedz
camillee 2010-07-24 o godz. 23:31
0

malutka, ja bede w wawie tylko na lotnisku ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-24 o godz. 23:11
0

Anulka1984 napisał(a):Basiu a ze mną to już nie kotek z Toba tez ale ja mieszkam kolo Wawy a nie Krakowa a fziewczyny pisaly ze beda w Wawie

łece pod prysznic
mala spi,zjadla ale czeka mnie jeszcze jedno karmienie kolo 1

mezus zaraz bedzie ladowal


girlfriend napisał(a):Blania cudna dziekuje

Odpowiedz
girlfriend 2010-07-24 o godz. 21:16
0

Blania cudna :D :D Max ma taką samą kaczuszkę...

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-24 o godz. 21:08
0

Basiu a ze mną to już nie

Odpowiedz
camillee 2010-07-24 o godz. 21:00
0

malutka311 napisał(a):siedze i non stop przekrecam mala z brzuszka na plecy bo nie dawno zjadla musik gruszkowy i wypila 40ml herbatki a ona robi mi na zlosc i sie odwraca
haha, ja niedawno mowila to samo do m.
zawsze jak kladlam mala na brzuszek to przewracala sie na plecki bo na brzuszku nie lubila,
a pozniej jak nauczyla sie przekrecac w obie strony i kladlam ja na plecach to momentalnie byla na brzuszku ;)

malutka311 napisał(a):szkoda ze mnie nie ma w Polsce zobaczylambym sie z Kamilka i Cypruska
juz zaczelam sie nakrecac i nawet powiedzialam do m ze powinnismy ulozyc plan tak zeby najpierw byc w l.
ale nie wiem czy anm sie to uda :(

Odpowiedz
cypruska 2010-07-24 o godz. 21:00
0

oczywiscie, ze z Eva przyjezdzam :)

Basiu, a ile to roboty? Wsiadasz w samolot w srode a wracasz w piatek do szkocji ;)

Odpowiedz
malutka311 2010-07-24 o godz. 20:55
0

Kamilka wiem ze najgorsza bedzie noc,mysle o wzieciu malej ale w tym stanie to nie chce jej brac :(

siedze i non stop przekrecam mala z brzuszka na plecy bo nie dawno zjadla musik gruszkowy i wypila 40ml herbatki a ona robi mi na zlosc i sie odwraca :D

szkoda ze mnie nie ma w Polsce zobaczylambym sie z Kamilka i Cypruska

Odpowiedz
camillee 2010-07-24 o godz. 20:53
0

cypruska, my przylatujemy 29.06 i ja zostaje do 5.08 8)
ale prawdopodbnie pojedziemy najpierw na wschod bo stamtad pochodzi m. :(
w sumie jeszcze nie jestesmy pewnie na 100%, wiec postaram sie planowac tak zeby
na poczatku byc w L :)

oczywiscie Eva przylatuje z Toba?

Odpowiedz
cypruska 2010-07-24 o godz. 20:45
0

Kamilko, wylot mam 25.06 i zastanawiam sie czy mam wracac 2.07 czy 4.07. Jezeli N poleci ze mna, to pewnie 4.07. A Ty kiedy bedziesz w Pl? Bo jezeli mnie pamiec nie myli, to jestesmy z tego samego miasta...

Odpowiedz
camillee 2010-07-24 o godz. 20:12
0

o amtko, ale sie spotkania szykuja ;)

ja tez chetnie bym sie wybrala do krakowa, ale chyba nie damy rady :(
a szkoda bo kocham krakow! za to nie lubie warszawy!!

cypruska, kiedy przylatujesz? moze sie miniemy na lotnisku ;)

malutka, mam nadzieje ze mini cie szybko ten czas, kiedy nie ma D!!!!
najgorsza bedzie noc, ale prztrwasz ;)

a Blania jest jak zawsze slodka!!

Odpowiedz
Anulka1984 2010-07-24 o godz. 19:12
0

cypruska, super to mysle ze napewno sie spotkamy lol :D

Odpowiedz
cypruska 2010-07-24 o godz. 19:09
0

Anulka, bede w Krakowie albo na koniec czerwca albo na samym poczatku lipca. I chyba bede w Krk na 2 dni, bo na jeden nie oplaca mi sie wsiadac do pociagu :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie