Quantcast
  • Aga27 odsłony: 1242

    Apetyt.

    Macie moze jakieś pomysły jak zachęcic małego (rocznego) niejadka, aby wypijał więcej mleczka?Bruncio wypija maksymalnie 150 ml. mleczka i żadna siła nie może skłonić go do tego aby pił wiecej, a różne tabele , pokazuja ze powinien wypijać 200-250.
    nie upieram sie przy tym dlatego aby być w zgodzie z tabelami ale po to zeby mały wreszcie przybrał na wadze..

    Odpowiedzi (6)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-10-28, 12:22:48
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-10-28 o godz. 12:22
0

o qrcze 18 miesieczna dziewczynka o wadze zaledwie 8 kg... ale z niej okruszek... az sie boje pomyslec ile bedzie wazyl moj synus jak juz teraz wazy 9.300 :o

a co do karmienia to proponuje rozlozyc maluszkowi to na raty... np. podac mu mleczko z rana i wieczorkiem jesli nie wypija tyle ile sadzisz ze powinien wypijac to podaj mu w nocy jesli sie przebudza a jak nie to moze powinnas wprowadzic cos zastepczego albo do mleczka dodac np. kakao.. pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2009-10-28 o godz. 10:50
0

Niejadek mojej sąsiadki- 18m-czna dziewczynka o wadze 8kg, najbardziej lubi rosołek z kaszą manną. A mleko i kaszki mleczna są beeeeee..

Odpowiedz
Gość 2009-10-25 o godz. 19:55
0

A moze podawaj mu z mleczkiem kaszki ryzowe smakowe (nie wiem czy mu podajesz )

Odpowiedz
Aga27 2009-10-25 o godz. 15:24
0

Właśnie z tym mamy klopot bo Bruncio nie może dostawać zwykłego białka takiego które jest w mleku serkach jogurtach i kaszkach, on go poprostu nie wchłania, zawsze musi być to produkt z białkiem hydrolizowanym a wiec serki , danonki, jogurty odpadają, przynajmiej jeszcze przez jakis czas.

Odpowiedz
Gość 2009-10-25 o godz. 14:59
0

Mojej córeczce podawałam od roczku danonki i bardzo jej smakowały spróbuj dzieci je zazwyczaj uwielbiają. Już będziesz miała dodatkowe mleczne danie.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-10-25 o godz. 14:47
0

Moze podawaj mu wiecej jogurtow lub serkow bo przeciez nie mosi byc to samo mleczko.
Albo tez widzialam od 13 miesiaca jest kaszka mleczno-ryzowa czekoladowa. Moze bardziej inny smak by mu podpasowal.
Musisz cos pokombinowac :D
I zycze powodzonka moze wkoncu cos sie zmieni

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie