Quantcast

Pozostałe - Pytania - strona 212

Pytania Styl.fm to miejsce, gdzie możesz zadawać pytania na dowolne tematy, a także pomagać innym użytkownikom udzielając odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

  • Gość odsłony: 1240

    Fotki w galerii

    Mam do Was dziewczyny wielką proźbe... jak wyda Wam się że jakieś zdjęcie w galerii jest za mało wyraźne, nie widać na nim dokałdnei zdobienia to piszcie albo w tym poście albo do mnie na priva to je usune... bo sama nie wiem które fotki jeszcze się nadają i moge przymknąć oko a które już nie... a chce...

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-28, 19:00:07
  • Gość odsłony: 2548

    Hiszpania w listopadzie?

    Chce zabrac mojego mezusia do jego wymarzonej Hiszpanii na 30 -tke, ktora wypada w polowie listopada? Czy ktos moze cos doradzic? Jaka pogoda, czy mona jeszcze liczyc na ciepelko, jesli pojedziemy na pd?

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-28, 15:54:22
  • DobraC odsłony: 1246

    Kamera

    Jaka polecacie? ktora macie? jakiej firmy? poleccie cos...

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-28, 07:29:15
  • Gość odsłony: 2937

    Pożegnanie

    Z Afryką 8) jakby kto pytał ;)

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-28, 04:33:33
  • Gość odsłony: 7700

    Z dziećmi nad morzem ;)

    Może ustalmy tutaj szczegóły żeby nie zaśmiecać "Wakacyjnych dzieciaków". lol Przypomnę, że wstępnie planowałyśmy spotkanie w środę 16. lipca okolice Dębek, Jastrzębiej czy jakoś tak... :)

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-28, 03:41:06
  • Reklama
  • tetlejkaa odsłony: 31379

    Ratunku ! ;(( Wyszedl mi bardzo jasny blond ;/

    Hej wszystkim ! Wczoraj bylam u fryzjerki pofarbic wlosy tzn. Chciałam troche jasniejsze.Fryzjerka nalozyla na nie rozjasniacz (ale nie na cale pod spodem mam troche swoich) I wyszedl mi bardzo jasny blond za jasny prawie bialy ! :( I teraz chce isc do dobrego fryzjera i je nieco pzreyciemnic ,ale zeby...

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-28, 03:19:49
  • Gość odsłony: 1775

    Mam prace :)

    I tak! Długo walczyłam ze sobą, zeby zdecydowac sie na rzucenie dotychczasowej pracy. Porazało mnie, jak dawno przestyałam sie rozijać. Codziennie, codziennie to samo. I tak myślalam, myslalam, bałam sie i odsuwałam tę myśl. Ale z nowym rokiem postanowiłam dzialac, złozyłam wymówienie i szukałam....

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-27, 17:48:19
  • Gość odsłony: 1977

    Życzenia Bozonarodzeniowe

    Pięknie ubrana pachnie choinka, przy stole siedzi cała rodzinka i wszyscy razem życzymy Wam szczerze radosnych Świąt w miłości i wierze .Pozdrawiam Gosia :)

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-27, 08:15:08
  • NUKA odsłony: 1568

    TABLICA

    Niedaleko małej parafii, zbudowanej przy drodze, stoją rabin i ksiądz. > > Piszą na tablicy wielkimi literami: "KONIEC JEST BLISKI, ZAWRÓĆ > NIM BĘDZIE ZA PÓŹNO!" > > W chwili, gdy piszą ostatnią literę, zatrzymuje się samochód. Wychodzi > > kierowca i krzyczy: > > - Zostawcie nas w spokoju....

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-27, 06:38:38
  • Gość odsłony: 1608

    Heath Ledger..

    ..nie zyje, podobno popelnil samobojstwo. znaleziono go dzisiaj rano :|

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-27, 01:16:26
  • Reklama
  • Torfinka odsłony: 1705

    żagle

    Cześć planuję spełnić swoje marzenia :D :D i... wybrać się wreszcie na żagle!!! no i tu pojawia się problem... jaką szkołę/rejs wybrać? możecie coś plecić? a może coś odradzić?? dodam że od niedawna nie jestem w wieku studenckim i boję się że będę mocno zawyżać średnią wieku - doradźcie coś

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-27, 01:00:50
  • Gość odsłony: 1638

    Kto mnie pogłaszcze po główce?

    Kolano mi padło do reszty, nie ma szczęścia we mnie... Jestem właśnie po dwóch blokadach, tona badań przede mną i jak się nic nie zmieni, to operacja, znowu, to będzie już trzecia... Kula mą przyjaciółką... Mam chandrę :(

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-27, 00:40:33
  • Gość odsłony: 3001

    Miss forum / Finał

    Oto kandydatki, które wygrały poszczególne głosowania: aga_terve Anirrak Oliśka_comes_back ziutka laureline kropka** Najlepsza przejmuje koronę i tytuł nowej Miss. Ankieta trwa 7 dni. Miłego głosowania :)

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 15:47:20
  • Gość odsłony: 6876

    Rybki - akwarium Biorb 60

    Zastanawiamy sie nad sprezentowaniem Niusce akwarium. one chce cos w tym stylu: czy ktos slyszal moze, albo ma jakies doswiadcze ia z Biorb 60

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 06:18:39
  • xandra odsłony: 1112

    Kilkugodzinna wycieczka do Niemiec

    Na weekend jedziemy we trojke do kolegi pod Zieloną Górą, chcemy też wpasc do Niemiec, cos zobaczyć, moze jakies chemiczne zakupy zrobic - co polecacie? słyszałam, ze chemia jest niewiele drozsza a o wiele lepsza, jakies slodycze pewnie tez ;) ale - co zobaczyc, czy ogolnie zdazymy?

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 06:03:16
  • ladybird7 odsłony: 1956

    Ruch samochodowy w Londynie

    No wiec przyszedl czasaby wyrobic paszport naszej dziecinie.Wybieramy sie z Yorku do Londynu samochodem no i potrzebuje informacji jak i gzie samochodzostawic itp. Aaaaa, i jeszcze jakby mi ktos powiedzial przy jakiej stacji metra jest ambasada. ;) Z gory wielkie dziekuje.

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 05:53:12
  • iskierka55 odsłony: 2478

    Film w kinie z dzidziusiem - czemu nie?!

    Szanowne Mamy polecam chodzenie do kina z naszymi maluszkami. Wszędzie gdzie jest Multikino w każdą środę o 12.00 są seanse dla mam z dzidziusiami. Za jedyne 10 zl dostaję dwa fotele. Sadzam swoją Alę w foteliku "samochodowym" obok siebie na fotelu w kinie i oglądalam sobie nowości. Bylam już 5 razy....

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 05:26:01
  • aneczek odsłony: 4905

    Jak powiedzieć teściowej...

    …. tak, żeby się nie obraziła, żebym nie została wredną synową itp., żeby nie przysyłała nam: - stosów słodyczy: gorzkich czekolad, wafelków, ciasteczek z marmoladką, ciast z galaretką, ciast z kremem, z pianką i kto wie czym jeszcze (to wszystko w tej samej przesyłce, zazwyczaj zabieramy to do...

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 03:13:45
  • fonia odsłony: 1269

    Bagaż spakowany - Irlandia

    Żegnam się z Tobą Forumo, nie wiem na jak długo Irlandia znów czeka, więc jedziemy zarobić troszku pieniążków :D Będzie mi baaaardzo brakować codziennych plotek, nowinek, radości i smutków. Mam nadzieję, że bilet w jedną stroną, nie będzie oznaczał - braku powrotu :( i tak wrócę i obiecuję piękne...

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-26, 02:46:29
  • Gość odsłony: 1509

    Wojna, kurwa, i pokoj

    Http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,5248235.html ja piernicze!!!! jak wojska, ktore maja zapewnic pokoj i ochrone mogly sie czegos takiego dopuscic!!!! jak moga nie ponosic swoich konsekwencji!!!!!!! o zesz w morde!!! ja kurwa psiocze na chiny a z mojej strony swiata tez...

    Kategoria: Pozostałe Ostatnia odpowiedź: 2010-03-25, 23:52:00