Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Ciężarówki i Mamuśki » Nasze maluchy
  • DobraC 2013-05-14 o godz. 20:37, odsłony: 4290 0

    Jakie miejsca przyjazne dla matki z dzieckiem?

    Bylam dzis w piasecznie odebrac pesel i przy okazji przeszlam sie troche z wozkiem, majac w planach zajrzenie do kilku sklepow. niestety, dopiero dzis przekonalam sie jak wyglada spacer po miescie z wozkiemDo wielu sklepow prowadzily przynajmniej dwa schodki (frontline dla psa kupowalam krzyczac z progu...). Podjazd do urzedu miasta byl owszem ale przypiete do barierki rowery skutecznie utrudnialy przejscie. o dziurawych chodnikach w ogole nie wspominajac.... (ja nawet nie chce sobie wyobrazac co przechodza ludzie na wozkach, ale to tak OT)jesli zatem traficie miejsca ktore sa bardziej przyjazne to moze je tu wpiszmy? zarowno spacerowo, jak i pod katem przewijania / karmieniaja ze swojej strony moge wpisac miejsca w ktorych dotad przyjaznie ;) karmilam:sklepy mothercare - w przebieralni przewijak i krzeselko. karmilam mimo ze nie zrobilam zakupow.pokoj do karmienia w HM arkadia, fotel i przewijakze slyszenia : pokoj do karmienia w domotece - podobno rewelacja ;)wieeeeelki minus: swiat dziecka na targowej. pokoj do karmienia zawalony towarem, w sklepie taki balagan ze poruszanie sie z wozkiem bylo niezla udreka i skutecznie wyploszylo mnie z zakupow.

    Odpowiedzi (36) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki :: Nasze maluchy Ostatnia odpowiedź: 2013-05-16, 15:03:08 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Shannen 2013-05-14 o godz. 21:37 0

Pokoj dla matki z dzieckiem:
- w Smyku na Kruczej, 2-gie pietro, trzeba kluczyk wziasc w kasie lub u osoby na placu zabaw,
- C&A na Marszałkowskiej, na pietrze, za przymierzalniami

W obu sklepach sa przewijaki, krzeselka do karmienia, w Smyku dodatkowo WC dla mamy.

Pucia 2013-05-14 o godz. 22:13 0

DobraC napisał(a):
sklepy mothercare - w przebieralni przewijak i krzeselko. karmilam mimo ze nie zrobilam zakupow.

Nie wszędzie, ku memu zaskoczeniu w Reducie nie ma :o Za to w Galerii Mokotów mają zlew, chusteczki, paklanki...

DobraC 2013-05-14 o godz. 22:15 0

Shannen napisał(a): w Smyku dodatkowo WC dla mamy.
to jest bardzo wazne.
bo ostatnio uswiadomilam sobie ze z pojsciem do toalety bedzie problem, bo co - zostawic dziecko przed toaleta?

Gość 2013-05-14 o godz. 22:46 0

DobraC napisał(a):Shannen napisał(a): w Smyku dodatkowo WC dla mamy.
to jest bardzo wazne.
bo ostatnio uswiadomilam sobie ze z pojsciem do toalety bedzie problem, bo co - zostawic dziecko przed toaleta?

Raz to przechodzilam i nigdy więcej
Ja w środku a mały przed drzwiami wył - matko co za stres

Gość 2013-05-14 o godz. 22:55 0

DobraC napisał(a):Shannen napisał(a): w Smyku dodatkowo WC dla mamy.
to jest bardzo wazne.
bo ostatnio uswiadomilam sobie ze z pojsciem do toalety bedzie problem, bo co - zostawic dziecko przed toaleta?

Ja chodze dla niepelnosprawnych, tam wjedziesz z wozkiem.

Gość 2013-05-14 o godz. 22:59 0

Ajka niestety nie wszędzie takie są :|

DobraC 2013-05-14 o godz. 23:02 0

a nawet jak sa... pamietam jak wkurzylam sie.. chyba w maks & spencer w galerii mokotow. tam jest jedna taka fajna duza przebieralnia ale oczywiscie musiala z niej skorzystac jakas pinda choc wszystkie"normalne" byly wolne

Gość 2013-05-14 o godz. 23:06 0

Blue City:
- odradzam sklep z włoską nazwą (coś na "C") na poziomie zero naprzeciwko Witchenna. Jest to sklep z ciuszkami dla dzieci, do którego nie da się wjechać wózkiem .... :o Jak zwróciłam Pani na to uwagę, to mi poradziła, żebym zostawiła wózek przed sklepem :o

Corgi 2013-05-14 o godz. 23:18 0

Funduję medal dla osoby, która powie mi jak przejść na drugą stronę Al. Jerozolimskich (mama z wózkiem, więc schody i przejścia podziemne nie wchodzą w rachubę) na odcinku od stacji metra centrum do dworca centralnego. (ale o tym pisałam już kiedyś w innym wątku). Próbowałam przedostać się z dzieckiem do lekarza w Marriottcie i nie miałam pomysłu jak to zrobić ...

Shannen 2013-05-14 o godz. 23:25 0

Corgi napisał(a):Funduję medal dla osoby, która powie mi jak przejść na drugą stronę Al. Jerozolimskich (mama z wózkiem, więc schody i przejścia podziemne nie wchodzą w rachubę) na odcinku od stacji metra centrum do dworca centralnego. (ale o tym pisałam już kiedyś w innym wątku). Próbowałam przedostać się z dzieckiem do lekarza w Marriottcie i nie miałam pomysłu jak to zrobić ...
Ja poprosilam ochroniarza by pomogl mi wozek wniesc /dokladnie przy rotundzie, winda nie byla sprawna, poza tym smrod w nich taki, ze :o :vom: / - ale mial mine... lol Byl tak zaskoczony, ze nie mial czasu odmowic lol

buniuta 2013-05-15 o godz. 10:25 0

DobraC napisał(a):Shannen napisał(a): z pojsciem do toalety bedzie problem, bo co - zostawic dziecko przed toaleta?

Nie! Wpskować w chustę i w nieco mniejszym stresie i wielkim dyskomforcie idziesz z maleństwem!

Gość 2013-05-15 o godz. 10:34 0

Ja ostatnio utknęłam w metrze na pl. Bankowym. Winda nie działała :o a wszędzie wysokie schody... masakra. Dlatego z wielką przyjemnością zamówiłam chustę ;]

W Arkadii na I piętrze jest pokój do karmienia. Co prawda był zajęty i karmiłam na kanapie przed ale da się przeżyć.

Corgi 2013-05-15 o godz. 10:40 0

zouza napisał(a):Ja ostatnio utknęłam w metrze na pl. Bankowym. Winda nie działała :o a wszędzie wysokie schody... masakra..
Ja miałam podobną przygodę z windą na stacji metra Dworzec Gdański. Utknęłam przy wejściu do niedziałającej windy i nie miałam jak do domu z dzieckiem wrócić.

Gość 2013-05-15 o godz. 10:43 0

przyjazne miejsca z zupelnie innej polki niz wymienione przez Natalie ;)

-> IKEA - wlacznie z tym, ze jak sie zapomni wlasnych pampersow, to wystarczy poprosic w kasie restauracji :D

-> McDonalds - przewijaki nie wszedzie, za to wysokie krzeselka + przyjazna obsluga + gadzety dla dzieci + plac zabaw wszedzie

-> Sphinx - wysokie krzeselka + przyjazna obsluga

-> Zapiecek (na pewno ten na Kabatach, inne nie wiem) - wysokie krzeselka, przyjazna obsluga, duzy wybor porcji dzieciecych, hustawka, plac zabaw, kacik plastyczny

Gość 2013-05-15 o godz. 10:50 0

Ja rozumiem że to jest wątek warszawski? 8)

Może zanim zaczniecie wymieniać takie miejsca wpiszcie na samej górze Miasto? W zasadzie nie interesuje mnie Warszawa lol Za to o Szczecinie chętnie bym poczytała

anulkaz 2013-05-15 o godz. 15:17 0

Niedawno otwarta kawiarnia KOLONIA - na Ochocie u zbiegu Ładysława i Łęczyckiej: miejsce do zabawy dla starszych maluchów (zarówno w środku jak i na zewnątrz), a dla maluchów wysokie krzesełka i przewijak w toalecie (a do tego pyszene domowe ciasta ;) )

reniatka 2013-05-15 o godz. 15:39 0

Corgi napisał(a):Funduję medal dla osoby, która powie mi jak przejść na drugą stronę Al. Jerozolimskich (mama z wózkiem, więc schody i przejścia podziemne nie wchodzą w rachubę) na odcinku od stacji metra centrum do dworca centralnego. (ale o tym pisałam już kiedyś w innym wątku). Próbowałam przedostać się z dzieckiem do lekarza w Marriottcie i nie miałam pomysłu jak to zrobić ...
to ja poprosze ten medal, bo już przez to przeszłam i jest realne - póki był remont torów tramwajowych był ogrooomny problem, jak skonczyli jest lepiej, bo:
- przy metrze centrum wchodzisz w podziemia pod Rotundą i kierujesz się na przeciwną stronę Alei (tą co jest Cepelia)
- tam jest zaje....fajna winda (trzymasz non stop przycisk, zeby łaskawie zjechała i to samo, żeby cię wwiozła na górę - ja sobie wyobraziłam scenę z Asterixa i Kleopatry w nowym pałacu - kto ogładał to wie;-))
- potem już spokojnie alejami kierujesz się do Marriottu

Shannen 2013-05-15 o godz. 16:39 0

reniatka - lol , tez przechodzilam i jak wysiadlam z metra a chcialam na pieterko np do Sphinksa to prosilam ochroniarza o pomoc w wniesieniu wozka, bo winda do niedawna byla nieczynna.
Niestety smrod w tych windach jest okropny i trzeba sie pilnowac, by do sciany sie nie przykleic, bo stan tych scian doprowadza mnie do odruchu wymiotnego :x .

reniatka 2013-05-15 o godz. 17:18 0

Shannen napisał(a):reniatka - lol , tez przechodzilam i jak wysiadlam z metra a chcialam na pieterko np do Sphinksa to prosilam ochroniarza o pomoc w wniesieniu wozka, bo winda do niedawna byla nieczynna.
Niestety smrod w tych windach jest okropny i trzeba sie pilnowac, by do sciany sie nie przykleic, bo stan tych scian doprowadza mnie do odruchu wymiotnego :x .

to fakt, są niesamowicie obrzydliwe. a na to co się znajduje pod nimi to w ogole staram się nie patrzeć i nie zastanawiać co to... :vom: :vom: :vom: :vom:

Corgi 2013-05-15 o godz. 17:25 0

reniatka napisał(a):Shannen napisał(a):reniatka - lol , tez przechodzilam i jak wysiadlam z metra a chcialam na pieterko np do Sphinksa to prosilam ochroniarza o pomoc w wniesieniu wozka, bo winda do niedawna byla nieczynna.
Niestety smrod w tych windach jest okropny i trzeba sie pilnowac, by do sciany sie nie przykleic, bo stan tych scian doprowadza mnie do odruchu wymiotnego :x .

to fakt, są niesamowicie obrzydliwe. a na to co się znajduje pod nimi to w ogole staram się nie patrzeć i nie zastanawiać co to... :vom: :vom: :vom: :vom:

Właśnie przez tą windę nie ma możliwości wydostania się na powierzchnię. Ja do niej nie wejdę, tym bardziej dziecka tam nie wwiozę. Dlatego tym razem medalu nie wręczę. ;)

Ardabil 2013-05-15 o godz. 22:07 0

San Marzano, Oliwka, Urząd Dzielnicy na Ursynowie

Gość 2013-05-15 o godz. 22:31 0

DobraC, tez mnie trafia jak pomyslę, co w Waswie muszą przechodzic niepelnosprawni na wozkach - ja z dzieckiem w wozku bede sie przemieszczac najwyzej 3 lata, a oni...ehh

Pokoj dla matki z dzieckiem:
- w Smyku na Kruczej, 2-gie pietro, trzeba kluczyk wziasc w kasie lub u osoby na placu zabaw,

(nie pamietam kogo cytuję przepraszam )

Mam nadzieje, ze sytuacja juz tam sie zmienila i jest czysto - ja sprobowalam skorzystac z tego przybytku RAZ, od razu mnie cofnelo i karmilam na zewnatrz - w srodku smierdzialo i bylo duszno :vom:

W centrach handlowych nieraz nie mialam czasu szukac specjalnego pokoju, wtedy bieglam do najblizszej przymierzalni, najlepiej dla niepelnosprawnych, ale w kryzysowej sytuacji wozek zostawialam przed przymierzalnią

Plus dla restauracji Babalu na ul. Kłopotowskiego - duzy kącik zabaw dla dzieci, wysokie krzeselka.

Minus dla przejsc podziemnych z super windami
Ciekawa jestem czy przy kladce przy promenadzie dziala juz winda - oddali nową kladkę z windą, ja pelna optymizmu do windy a tu zonk.
Kolejny minus - urząd dzielnicy praga płd, kredyt bank przy kasprzaka - mają windy, ale jakos nie mozna sie doprosic zeby je uzyc. W banku pan ochroniarz chcial mi pomoc wniesc wozek, bo winda jest, ale nie dziala, ale tak mnie to wkurzylo, ze przyszedl po dlugim nawolywaniu, ze zlosc dodala mi sily i sama wozek wnioslam

I hit sezonu - schody przy przystanku na Rozbrat i Marszałkowskiej - nigdy nie wybralam sie autobusem do łazienek dzieki temu, ze nie weszlabym z wozkiem po tych schodach.

Aha i jeszcze - kto wymyslil te metalowe rynienki na podjazdach ?? Wozek z podwojnymi kolami mozna na nie wepchnac dopiero jak sie zablokuje kola.

Jakos w tym temacie z plusami mi idzie gorzej niz z minusami ...

Gość 2013-05-15 o godz. 22:48 0

Pimpek napisał(a):Ja rozumiem że to jest wątek warszawski? 8)

Może zanim zaczniecie wymieniać takie miejsca wpiszcie na samej górze Miasto? W zasadzie nie interesuje mnie Warszawa lol Za to o Szczecinie chętnie bym poczytała

Nikt sie nie wypowiada bo w Szczecinie chyba nie ma takich przyjaznych miejsc. Ja nie znam.

Gość 2013-05-15 o godz. 23:04 0

buniuta napisał(a):DobraC napisał(a):Shannen napisał(a): z pojsciem do toalety bedzie problem, bo co - zostawic dziecko przed toaleta?

Nie! Wpskować w chustę i w nieco mniejszym stresie i wielkim dyskomforcie idziesz z maleństwem!

Ale jak się zalatwiać? z dzieckiem w tej huście? bo na podłodze go przecież nie położę nie? ;)

Gość 2013-05-15 o godz. 23:10 0

alguna napisał(a):Pimpek napisał(a):Ja rozumiem że to jest wątek warszawski? 8)

Może zanim zaczniecie wymieniać takie miejsca wpiszcie na samej górze Miasto? W zasadzie nie interesuje mnie Warszawa lol Za to o Szczecinie chętnie bym poczytała

Nikt sie nie wypowiada bo w Szczecinie chyba nie ma takich przyjaznych miejsc. Ja nie znam.

A tak sobie teraz skojarzyłam, że podobno w kościele u Dominikanów, tam gdzie slub brała Kasia_Ewa, zrobiono salę zabaw dla dzieci. W czasie mszy jak dzieci sie nudza moga sie tam bawić 8)
Ale nie doświadczyłam, wiem tylko z opowiadań koleżanki.

Shannen 2013-05-15 o godz. 23:40 0

Corgi napisał(a):reniatka napisał(a):Shannen napisał(a):reniatka - lol , tez przechodzilam i jak wysiadlam z metra a chcialam na pieterko np do Sphinksa to prosilam ochroniarza o pomoc w wniesieniu wozka, bo winda do niedawna byla nieczynna.
Niestety smrod w tych windach jest okropny i trzeba sie pilnowac, by do sciany sie nie przykleic, bo stan tych scian doprowadza mnie do odruchu wymiotnego :x .

to fakt, są niesamowicie obrzydliwe. a na to co się znajduje pod nimi to w ogole staram się nie patrzeć i nie zastanawiać co to... :vom: :vom: :vom: :vom:

Właśnie przez tą windę nie ma możliwości wydostania się na powierzchnię. Ja do niej nie wejdę, tym bardziej dziecka tam nie wwiozę. Dlatego tym razem medalu nie wręczę. ;)

A zaczepic jakiegos milego pana nie mozesz i poprosic o pomoc? ;)
Mi sie jeszcze nie zdazylo, by odmowili ;)

Shannen 2013-05-15 o godz. 23:43 0

Marchefka napisał(a):
Pokoj dla matki z dzieckiem:
- w Smyku na Kruczej, 2-gie pietro, trzeba kluczyk wziasc w kasie lub u osoby na placu zabaw,

(nie pamietam kogo cytuję przepraszam )


Mnie zaytowalas ;)- tak jest tam czysto - juz 3 razy musialam skorzystac z tego pokoju i za kazdym razem bylo czysto, tylko..., nie moznqa tam wejsc z zakupami, bo "gwizdza" po przekroczeniu progu pokoju lol

Nale 2013-05-16 o godz. 00:18 0

A to piszmy o innych miastach - ja o Gdańsku.
Doświadczenie mam jeszcze małe, ale jako miejsce przyjazne polecam CH Matarnia - zero niecnych krawężników, progów itp. świetne ogólne toalety i świetna przewijalnia w H&M. Może dlatego ile razy tam jestem, zawsze widzę zatrzęsienie wózków.

Za to dzisiaj jako miejsce super nieprzyjazne odkryłam nowiutką Galerię Bałtycką. Nowy chodnik z krawężnikiem wyższym niż standard, zero podjazdów. Wejście od strony dworca PKP ma tylko schody i to nieruchome - bez podjazdu, bez dostępu do winy. Schody szklane, szerokie, wózkiem nie wjedziesz, trzeba wnieść. Pokoje dla matki z dzieckiem to wielkie, puste zimne hale z przewijakiem ciśniętym w kąt. I nawet w moim ulubionym pod kątem przyjazności H&M przewijalni nie ma i jak się dowiedziałam - nie będzie - choć salon trzypiętrowy i jedno całe dla dzieci

Gość 2013-05-16 o godz. 00:24 0

Nale dobrze wiedzieć o tej Baltyckiej
a taka mala prywata jak można
wszystkie sklepy są już otwarte czy tylko część?

i powiedz mi jeszcze gdzie w H&M na Matarni jest przewijalnia :o lol

DobraC 2013-05-16 o godz. 10:08 0

tak a propos wind - mnie wkurza to ze w galerii mokotow taka "centralna" jest jedna. i choc jest na niej napisana prosba by najpierw przepuszczac matki z dziecmi (wozki) to akurat...
nie wiem, czy dla ludzi to jakas atrakcja ta winda? schody ruchome im nie wystarcza?

podoba mi sie pod tym wzgledem arkadia i klif gdzie schody ruchome sa bez stopni

reniatka 2013-05-16 o godz. 10:26 0

DobraC napisał(a):tak a propos wind - mnie wkurza to ze w galerii mokotow taka "centralna" jest jedna. i choc jest na niej napisana prosba by najpierw przepuszczac matki z dziecmi (wozki) to akurat...
nie wiem, czy dla ludzi to jakas atrakcja ta winda? schody ruchome im nie wystarcza?

podoba mi sie pod tym wzgledem arkadia i klif gdzie schody ruchome sa bez stopni

centra handlowe to jedno...ja ostatnio w metrze na Natolinie podchodzę do windy i co widze? przede mną stoją 3 kobiety tak na oko max 50-55 lat, wymalowane jak to one potrafią jaskraworóżową szminką , z wózeczkami zwanymi bajecznie "rumunkami" (pustymi, bo jak by były zapakowane to rozumiem, że ciezkie...) i jak podjechała winda co usłyszałam??? "chyba się pani z nami nie zmieści..."
no normalnie mnie wbiło w podłogę i tylko warknęła, że winda jest dla matek z dziećmi i osób niepełnosprawnych, a nie leniewych...

Nale 2013-05-16 o godz. 12:22 0

Alexa napisał(a):Nale dobrze wiedzieć o tej Baltyckiej
a taka mala prywata jak można
wszystkie sklepy są już otwarte czy tylko część?

i powiedz mi jeszcze gdzie w H&M na Matarni jest przewijalnia :o lol

Niektóre są zamknięte - np. ten nowy Reserved cały dla dzieci.
W Matarni przewijalnia jest w przymierzalniach na dziecięcym.
Jedne schody ruchome bez stopni w Galerii też są.

Gość 2013-05-16 o godz. 13:03 0

Ja sie schodami ruchomymi bez stopni jezdzic boje, szczegolnie w dol. Bo wozek mnie ciagnie i pare razy omalo co nie zjechalam na nos.

Ale normalnymi ruchomymi jezdze.

Gość 2013-05-16 o godz. 13:19 0

Rany, z tymi windami przypomniałyście mi centrum handlowe w środku Kołobrzegu (nie wiem, jak się nazywa). Są tam tylko schody ruchome i maleńka winda (taka na 3-4 osoby. Weszliśmy do tego centrum i wyjść nie mogliśmy. Ja z Oliśką zjechałam schodami, bo córcia nie lubi wind, a mąż z wózkiem czekał chyba 4 windy, żeby ktoś go wpuścił. W końcu wkurzony zjechał schodami, trzymając wózek na dwóch kółkach. REWELACJA ! Przyznałabym temu centrum handlowemu medal za dostępność dla wózków (i tych dziecięcych i tych niepełnosprawnych).

Gość 2013-05-16 o godz. 14:14 0

Lotnisko Okecie, plus za pokoj dla dzieci juz po odprawie paszportowej i nie tylko, fajne kolory, stolik i krzeselka dla dzieci, przewijak, umywalka. Fajne miejsce do przeczekania z maluchem jak sie samolot spoznia.

Minus, brak windy aby wjechac na galerie z biurami podrozy, tylko schody ruchome.

A Galeria Baltycka to cos nakichane ma z windami jak tam bylam to zadna nie dzialala.

Nale 2013-05-16 o godz. 15:03 0

Ja "zaciągam" hamulec i nie ciągnie w dół. Ale też nie lubię. A takimi ze stopniami się boję w dół. W górę podjadę.

Te windy w Bałtyckiej są jakieś dziwne, przy okazji gigantyczne - jak podwójna czy potrójna szpitalna. I maksymalnie zasyfione.

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań