Quantcast
  • Gość odsłony: 3332

    Dlaczego coraz mniej mi się tutaj podoba

    Że mamy rząd do bani - wiem, ale chciałam brać ich na przetrzymanie. ;)
    Że bida w służbie zdrowia, że rynek mieszkaniowy jest chory - wiem, ale myślałam, że to przeskoczę z czasem.

    Ale z dnia na dzień mi gorzej. :| Ja coraz mniej chcę mieszkać w tym kraju. Nie chcę wyjeżdżać, ale zostanie tutaj zaczyna być cholernie niewygodne.

    Nie mam już siły na wszystkie debilizmy. Codzienne przeglądanie serwisów informacyjnych wbija mnie w fotel. I wiem, wiem, nigdzie nie jest idealnie, ale KURRRWAAAA! Mam dosyć grzebania w moim osobistym życiu i w mojej kieszeni. Mam dosyć patrzenia na kretynizmy opłacane z moich podatków. A najgorsze jest to, że nie wiem, gdzie się wynieść, żeby było lepiej. ;)

    To tylko z dzisiaj:
    http://wiadomosci.onet.pl/1427829,2677,kioskart.html
    http://wiadomosci.onet.pl/1428786,2677,1,kioskart.html

    P.S.
    Tak, wiem że hormony mi trochę zaciemniają obraz. ;)

    Odpowiedzi (52)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-03-23, 09:52:14
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Kerala 2010-03-23 o godz. 09:52
0

Kiniak napisał(a):Kerala, wybacz, ale ja ich nie rozrózniam 8) lol
nie czynię Ci z tego zarzutu, a wręcz przeciwnie, przeto idź i grzesz więcej lol

kerala

Odpowiedz
Gość 2010-03-23 o godz. 09:40
0

Kerala, wybacz, ale ja ich nie rozrózniam 8) lol

Odpowiedz
Kerala 2010-03-23 o godz. 09:23
0

Kiniak napisał(a):Bo to podobno jakiś fiutek z PiS co leciał z tego lotniska gdzieś zadzwonił do portów lotniczych i aferę rozpętał. Debile.
Oborze, nie "fiutek" tylko Brudziński.
Fiutkowi jednak by to bardziej uszło aniżeli sekretarzowi generalnemu PiS

kerala

Odpowiedz
Gość 2010-03-23 o godz. 07:27
0

Jest takie przeklenstwo "obys zyl w ciekawych czasach"

Odpowiedz
Gość 2010-03-23 o godz. 06:55
0

Bo to podobno jakiś fiutek z PiS co leciał z tego lotniska gdzieś zadzwonił do portów lotniczych i aferę rozpętał. Debile.

Odpowiedz
Reklama
Kerala 2010-03-22 o godz. 23:39
0

phy, najbardziej urocze jest to, że sam Glemp jest szczerze zdziwiony aferą, z którą nie mial nic wspólnego.

jak to było? nadgorliwośc jest gorsza od faszyzmu?

kerala

Odpowiedz
zojka25 2010-03-21 o godz. 15:05
0

w innym, normalnym kraju - ten kontroler dostałby jeszcze nagrodę za czujność i brak taryfy ulgowej dla vipów.

Odpowiedz
Gość 2010-03-21 o godz. 12:34
0

ale popatrzcie, jaki syf w mediach, wszędzie powtarzali (nawet media "opozycyjne"), ze Glemp miał osobistą kontrolę, a tu się okazuję że go wykrywacz do metali przeleciał tylko Kreowanie rzeczywistości made by PiS. A zwolniony powinien siurnać do sądu pracy. Niech mu udowodnia, że złamał procedury

Odpowiedz
wiewrióra 2010-03-21 o godz. 12:08
0

Nabla napisał(a):Pojeby się kolejny raz poPiSały

http://wiadomosci.onet.pl/1624872,11,item.html
o ja piergolę .. :o

Odpowiedz
Gość 2010-03-21 o godz. 11:16
0

Blutka napisał(a):Że mamy rząd do bani - wiem, ale chciałam brać ich na przetrzymanie. ;)
Że bida w służbie zdrowia, że rynek mieszkaniowy jest chory - wiem, ale myślałam, że to przeskoczę z czasem.

Ale z dnia na dzień mi gorzej. :| Ja coraz mniej chcę mieszkać w tym kraju. Nie chcę wyjeżdżać, ale zostanie tutaj zaczyna być cholernie niewygodne.

Nie mam już siły na wszystkie debilizmy. Codzienne przeglądanie serwisów informacyjnych wbija mnie w fotel. I wiem, wiem, nigdzie nie jest idealnie, ale KURRRWAAAA! Mam dosyć grzebania w moim osobistym życiu i w mojej kieszeni. Mam dosyć patrzenia na kretynizmy opłacane z moich podatków. A najgorsze jest to, że nie wiem, gdzie się wynieść, żeby było lepiej. ;)

To tylko z dzisiaj:
http://wiadomosci.onet.pl/1427829,2677,kioskart.html
http://wiadomosci.onet.pl/1428786,2677,1,kioskart.html

P.S.
Tak, wiem że hormony mi trochę zaciemniają obraz. ;)
W pierwszym momecie pomyślałam ,że ci się forum nie podoba i ,że się wynosisz w Inne M lol lol lol lol iejsce

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-03-21 o godz. 10:55
0

Pojeby się kolejny raz poPiSały

http://wiadomosci.onet.pl/1624872,11,item.html

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 11:52
0

No kurwa to delikatnie powiedziane, ze spotu wynika ze każdy prywaciarz to olgarcha-przemytnik i pedofil

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 11:46
0

O kurwa :o

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4485275.html

Odpowiedz
Gość 2010-01-18 o godz. 13:52
0

dobbi napisał(a):gonick napisał(a):dobbi napisał(a):amelani, slowo "moralnosc" jako taka
jako jaka?
jako sraka
bitch!

Odpowiedz
Gość 2010-01-18 o godz. 11:18
0

gonick napisał(a):dobbi napisał(a):amelani, slowo "moralnosc" jako taka
jako jaka?
jako sraka

Odpowiedz
Gość 2010-01-18 o godz. 09:32
0

taka niewyparzona...

Odpowiedz
Gość 2010-01-18 o godz. 08:51
0

dobbi napisał(a):amelani, slowo "moralnosc" jako taka
jako jaka?

Odpowiedz
Gość 2010-01-18 o godz. 06:00
0

amelani, slowo "moralnosc" jako taka, jest mi obca 8)

Odpowiedz
Gość 2010-01-17 o godz. 21:04
0

Dobbi, to się, jak widzę, dobrze odnalazłaś w nowej rzeczywistości 8) To kiedy się bierzesz za odnowę moralną G.?

Odpowiedz
Gość 2010-01-17 o godz. 18:31
0

Kiniak napisał(a):Dobbi, wkrótce Pan Zero stwierdzi, ze krzywo na kaczki w sadzawce patrzysz i cię zamkną tymczasowo na 3 lata
A im bardziej nie ma dowodów na Twoją winę, tym bardziej owa wina jest oczywista i porażającą :|
e tam, mam nagrane ze nie patrze 8)

Odpowiedz
baskent 2010-01-15 o godz. 15:56
0

Dyktafonland.

Odpowiedz
Gość 2010-01-12 o godz. 20:08
0

Dobbi, wkrótce Pan Zero stwierdzi, ze krzywo na kaczki w sadzawce patrzysz i cię zamkną tymczasowo na 3 lata
A im bardziej nie ma dowodów na Twoją winę, tym bardziej owa wina jest oczywista i porażającą :|

Odpowiedz
Gość 2010-01-08 o godz. 08:50
0

gonick napisał(a):dobbi napisał(a):gonick napisał(a):Sill napisał(a):Heh, ja też tęsknię za Pilsudzkim! ;) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że Polacy są bardzo podobni do Rosjan - tylko ZAMORDYZM może coś zrobić...

I żeby kurwa było zabawniej - ja jestem patriotką i mnie na Ojczyźnie naprawdę zależy! :|

:mur:
Sill, z całym szacunkiem - PiłsuDskim, nie Piłsudzkim 8)

Z byka spadłyście?
Tęskno Wam do zamordyzmu, jednostronności, cenzury, do Berezy Kartuskiej i nielegalnie zdobytej władzy.

Poza tym ostatnim wszystkie elementy pasują jak ulał do Kaczorów, od ktrych to namiętnie chcece się wynieść.


gonick, mi nie idzie o to, ze teskno tylko o to, ze jak polaczka z ryj nie chwycisz to bedzie fikal i wymyslam kocopały...
no to masz teraz takich, co za morde trzymają 8)
za morde? za swoje fiutki to moze

Odpowiedz
Gość 2010-01-08 o godz. 07:20
0

dobbi napisał(a):gonick napisał(a):Sill napisał(a):Heh, ja też tęsknię za Pilsudzkim! ;) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że Polacy są bardzo podobni do Rosjan - tylko ZAMORDYZM może coś zrobić...

I żeby kurwa było zabawniej - ja jestem patriotką i mnie na Ojczyźnie naprawdę zależy! :|

:mur:
Sill, z całym szacunkiem - PiłsuDskim, nie Piłsudzkim 8)

Z byka spadłyście?
Tęskno Wam do zamordyzmu, jednostronności, cenzury, do Berezy Kartuskiej i nielegalnie zdobytej władzy.

Poza tym ostatnim wszystkie elementy pasują jak ulał do Kaczorów, od ktrych to namiętnie chcece się wynieść.


gonick, mi nie idzie o to, ze teskno tylko o to, ze jak polaczka z ryj nie chwycisz to bedzie fikal i wymyslam kocopały...
no to masz teraz takich, co za morde trzymają 8)

Odpowiedz
Gość 2010-01-08 o godz. 07:18
0

gonick napisał(a):Sill napisał(a):Heh, ja też tęsknię za Pilsudzkim! ;) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że Polacy są bardzo podobni do Rosjan - tylko ZAMORDYZM może coś zrobić...

I żeby kurwa było zabawniej - ja jestem patriotką i mnie na Ojczyźnie naprawdę zależy! :|

:mur:
Sill, z całym szacunkiem - PiłsuDskim, nie Piłsudzkim 8)

Z byka spadłyście?
Tęskno Wam do zamordyzmu, jednostronności, cenzury, do Berezy Kartuskiej i nielegalnie zdobytej władzy.

Poza tym ostatnim wszystkie elementy pasują jak ulał do Kaczorów, od ktrych to namiętnie chcece się wynieść.


gonick, mi nie idzie o to, ze teskno tylko o to, ze jak polaczka z ryj nie chwycisz to bedzie fikal i wymyslam kocopały...

Odpowiedz
Gość 2010-01-08 o godz. 05:57
0

Wygląda na to, że narzekam bezpodstawnie. W rządzie sami cudotwórcy.
O! - http://wiadomosci.onet.pl/1428904,2677,kioskart.html

Poza tym - przestałam śledzić zamieszanie PiS-LiS-cała reszta, bo już przestałam się w tym łapać. Kto z kim i dlaczego. Przepychanki i obrzydliwe gęby wyłażą z każdego kąta - aż rss wyłączyłam na kanale "Kraj".

Kurwa, czy u nas wreszcie KTOKOLWIEK zajmie się państwem, zamiast usadzać własną dupę na coraz wyższym stołku?

Odpowiedz
blandine 2010-01-07 o godz. 21:42
0

no przecież kaczory non stop powołują sie na pana P....dlatego Gonick takie podobieństwo....
nasuwa mi się pewna kwestia z filmu "zakochani" i jak ulał pasuję do obenego rządu i ich gierek :
"PIERDOLE NIE JADę!!!!!"

to byłam ja...
i kurwa chyba wyrzucę tv ;)

Odpowiedz
Gość 2010-01-07 o godz. 19:19
0

Sill napisał(a):Heh, ja też tęsknię za Pilsudzkim! ;) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że Polacy są bardzo podobni do Rosjan - tylko ZAMORDYZM może coś zrobić...

I żeby kurwa było zabawniej - ja jestem patriotką i mnie na Ojczyźnie naprawdę zależy! :|

:mur:
Sill, z całym szacunkiem - PiłsuDskim, nie Piłsudzkim 8)

Z byka spadłyście?
Tęskno Wam do zamordyzmu, jednostronności, cenzury, do Berezy Kartuskiej i nielegalnie zdobytej władzy.

Poza tym ostatnim wszystkie elementy pasują jak ulał do Kaczorów, od ktrych to namiętnie chcece się wynieść.

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 15:04
0

gonick napisał(a):Dobson, kwasów sie nażarłaś??
Pieprzysz trzy po trzy 8)
to po wczorajszym rodeło...

ale i tak uwazam, ze Pilsudski to byl gosc!
czuwaj!

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 15:02
0

Heh, ja też tęsknię za Pilsudzkim! ;) Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że Polacy są bardzo podobni do Rosjan - tylko ZAMORDYZM może coś zrobić...

I żeby kurwa było zabawniej - ja jestem patriotką i mnie na Ojczyźnie naprawdę zależy! :|

:mur:

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 10:42
0

Dobson, kwasów sie nażarłaś??
Pieprzysz trzy po trzy 8)

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 09:37
0

kurczak napisał(a):Ja za Piłsudskim lol
taak! on trzymal towarzycho za morde i bylo normalnie

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 09:30
0

Ja za Piłsudskim lol

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 09:09
0

ja czasem nawet za AWS-em i ZCHN-em ;)

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 09:06
0

amelani napisał(a):Sill napisał(a):Kij w mrowisko: a co zmienią przepraszam wybory? Moim zdaniem poza brakiem Jarosława na stołku premiera niewiele.
Sill, kiedyś myślałam pdobnie, ale teraz WYRAŹNIE widzę, że KAŻDA poprzednia ekipa jednak jakoś dbała o ten kraj, o standardy demokratyczne i nie rozpierdalała (sorry!) wszystkiego. Oczywiście, wtedy kiedy rządzili zawsze miałam jakieś 'ale' - dopiero teraz jednak widzę, że może być dużo gorzej... Przeraża mnie to wszystko! :|
Też mam takie wrażenie. Z przerażeniem stwierdzam, że tęsknię za Kwaśniewskim.

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 09:05
0

Sill napisał(a):Kij w mrowisko: a co zmienią przepraszam wybory? Moim zdaniem poza brakiem Jarosława na stołku premiera niewiele.
Sill, kiedyś myślałam pdobnie, ale teraz WYRAŹNIE widzę, że KAŻDA poprzednia ekipa jednak jakoś dbała o ten kraj, o standardy demokratyczne i nie rozpierdalała (sorry!) wszystkiego. Oczywiście, wtedy kiedy rządzili zawsze miałam jakieś 'ale' - dopiero teraz jednak widzę, że może być dużo gorzej... Przeraża mnie to wszystko! :|

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2010-01-05 o godz. 09:04
0

jak jeszce raz uslysze o wyborach rto mnie za morderstwo wsadza
glupie cwoki.

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 09:03
0

a ja sie zgodze z Sil, nowe wybory nie zmienia nic!
i w tym kraju nie zmieni sie nic! no chyba, ze polaczki (celowo z malej) zmienia mentalnosc, w co nie wierze. zasadniczo mam w dupie ten kraj, i tak, nie jestem patriotka...

Odpowiedz
Big_Sister 2010-01-05 o godz. 08:56
0

baskent napisał(a):- zasada dyskontynuacji nie pozwoli na szybkie uchwalenie ustawy, a zanim nowy Sejm się za nią weźmie to upłynie kolejna kadencja
Nie strasz, czekam na pewną ustawę (projekt już jest w sejmie) i jeśli ZNOWU gówno z tego będzie, to chyba mnie szlag trafi.

Odpowiedz
baskent 2010-01-05 o godz. 07:11
0

Sill napisał(a):Kij w mrowisko: a co zmienią przepraszam wybory?
Z mojego (bardzo snobistycznego) punktu widzenia zmienią bardzo wiele - zasada dyskontynuacji nie pozwoli na szybkie uchwalenie ustawy, a zanim nowy Sejm się za nią weźmie to upłynie kolejna kadencja
A tak w szerszym kontekscie - to nie liczę na wielkie zmiany w związku z wyborami. Żadna z partii nie dominuje w sondażach na tyle, by móc samodzielnie utworzyć rząd. Będą nowe targi, koalicje, spory...

Odpowiedz
Loxia 2010-01-05 o godz. 03:57
0

SIL władza to tak pośrednio bo naprawdę to wszystkim chodzi o kase!
nikt nie chce nowych wyborów bo by drugi raz ich nikt nie wybrał i pokonczyłyby się ciepłe posadki. a cześć kadry z ministerstwa tez by wyleciała..
a kto tam jest? zony i kochanki i rodzinka panow ( tfu) posłow i ministrow..

Odpowiedz
Gość 2010-01-05 o godz. 03:01
0

Kij w mrowisko: a co zmienią przepraszam wybory? Moim zdaniem poza brakiem Jarosława na stołku premiera niewiele. Dziewczyny, nie łudźcie się, myślicie że z PO i LiD będzie lepiej? Osobiście WĄTPIĘ. Tylko może wrażenia estetyczne będą większe, ale kurrwa (sprawdziłam, to pomyje ;) ) w polityce nie do końca o to chodzi!!

Bo nikomu nie chodzi o Polskę, Ojczyznę, tylko o WŁADZĘ. I w dupie mają, co się z naszym krajem dzieje.

Odpowiedz
baskent 2010-01-04 o godz. 22:30
0

Mnie też sytuacja w kraju dołuje, a wszelkie serwisy informacyjne cholernie denerwują.
Ze swojego podwórka powiem, że czekam na ustawę autorstwa ministra Z., rzekomo sztandarową dla PISu , która ułatwiłaby mi życie, a tu dupa - od prawie 2 lat nic w tym kierunku nie zrobili, choć gadają i mamią o reformie na prawo i na lewo.
Wyjadę, to już przesądzone
Kiedy? zależy od tego, jak szybko/wolno uwiną się w Sejmie.

I nie chcę wyborów (nie wierzę, że to piszę ), dopóki mi nie uchwalą ustawy. A potem - choćby koniec świata ;)

Odpowiedz
_E_W_ 2010-01-04 o godz. 19:44
0

Ja już dawno przestałam czytać wszelkie nowinki polityczne Jak również przestałam oglądać wiadomości. To wszystko mnie cholernie irytuje. A na głos Pana K. reaguję gorzej niż na moją teściową masakra.
Że tak powiem...

Odpowiedz
agga73 2010-01-04 o godz. 19:14
0

hehe też myślałam, że to o naszym padołku 8)

a tak w temacie, to mi się nawet do linków, które wkleiła Blutka, zaglądać nie chce...

Odpowiedz
Gość 2010-01-04 o godz. 18:06
0

ja od chyba 4 dni nie ogladam ani tv ani nie slucham radia... w necie po serwisach tez rzadko chodze... po co mam sie kurwa denerwowac? :D
gorzej jak sie obudze z reka w nocniku...

Odpowiedz
Gość 2010-01-04 o godz. 17:57
0

Blutka napisał(a):Sill napisał(a):
Swoją drogą, wchodząc tu myślałam, że Blutka pisze o atmosferce na forum...
Eee... normalnie jest przecież. 8)
Polemizowałabym. 8)

Co do reelekcji - mnie jest juz wszystko jedno - prezydent ma być przede wszystkim wysoki i przystojny!!! lol

Odpowiedz
Gość 2010-01-04 o godz. 17:06
0

Sill napisał(a):
Swoją drogą, wchodząc tu myślałam, że Blutka pisze o atmosferce na forum...
Eee... normalnie jest przecież. 8)

Odpowiedz
Gość 2010-01-04 o godz. 17:05
0

Sill napisał(a):Swoją drogą, wchodząc tu myślałam, że Blutka pisze o atmosferce na forum...
Ja tak samo...

Póki co, zamiast się pakować, cierpliwie sobie tłumaczę, że to nie jest dożywotnia władza pomazańców bożych, a jeśli nawet, to żywot ludzki ma swój koniec.
Chociaż jak słyszę o przygotowaniach do reelekcji Lecha K. na drugą kadencję, to ciary mnie przechodzą...

Odpowiedz
Gość 2010-01-04 o godz. 17:02
0

awa, ojej... W Twoich ustach to naprawdę mocne słowa...

Ja mam jeszcze tę cholerną świadomość braku alternatywy.

Swoją drogą, wchodząc tu myślałam, że Blutka pisze o atmosferce na forum...

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2010-01-04 o godz. 16:35
0

Blutka to nie homony :(

z kazdym dniem mam coraz mniejsza motywacje :(

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie