Quantcast
  • Nailhexe odsłony: 5111

    Tipsy a tabletki antykoncepcyjne??

    Czesć !!1
    Czy przy braniu tabletak antkoncepcyjnych tipsy moga sie słabo trzemac??Np. odpadac, zapowietrzac sie lub łamac itp??
    Byla bym wdziecz za odpowiedz!!!
    Pozdrawiam

    Odpowiedzi (15)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-09-05, 02:32:22
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Agnieszkacool 2009-09-05 o godz. 02:32
0

Moja siostra bezproblemu nosi żelki i bierze tabletki, ja mam zażelowane własne i też nie mam z tym problemu a no i biore Yasmin

Odpowiedz
Dariannaa 2009-05-25 o godz. 19:17
0

Jakiekolwiek leki hormonalne przyjmuje się po to aby wyrównać poziom hormonów w organizmie,zatem prędzej o nietrzymanie się masy podejrzewałabym osoby,które ich nie przyjmują ;)
Owszem,hormony są odpowiedzialne za wygląd naszej skóry,włosów i paznokci i mogą w jakimś tam stopniu mieć wpływ na przedłużenie paznokcia(aczkolwiek nie muszą) ale z całą pewnością przyjmowanie tabletek anty nie jest zadnym przeciwwskazaniem do noszenia paznokci czy to żelowych czy akrylowych.

Odpowiedz
Gość 2009-05-23 o godz. 19:58
0

Tabletki chyba nie maja znaczenia mam od dawna pazurki i nic sike z nimi nie dzieje Słyszalam tylko ze niektóre panie dostaja plamy od lampy uv wlasnie podczas stosowania tabletek

Odpowiedz
cytrynka 2009-05-20 o godz. 14:41
0

nie spotkalam sie jeszcze z tym aby sie tipsy nie trzymaly przy tabletkach anty

Odpowiedz
Nailhexe 2009-05-14 o godz. 00:05
0

Dzieki za wszystkie odpowiedz!! Lecz dzis byłam uzupenic paznokietki u innej stylistki i okazało sie ze mam stanowczo za cienka warstwe zelu!!!No przezyłam szok dlatego ze spedzialam tak 3,5 godziny a ona tak dokladnie robila mi te paznokietki ze szok, wogole ta pierwsza stylistka to na moj gust robila wszystko na odpiepsz i całkowicie inaczej jak ta poprostu pokryla mi tipsa 2 warstwami zelui i po kazdej wraswie wkładal do lampy!!A tauzyła primeier trzech wrarst zelu(kazdy miał inne sastosowanie) wszystko ładnie opiłowała(zbudowała płytke paznokci)porostu byłam zaszokowana!!Ale teraz mysle ze mi sie dłuzej bedzie trzymac tylkokazałam sobie spiłowac na długosci bo juz mi troched przeszkadzały a teraz załuje!!
Pozdrowienia

Odpowiedz
Reklama
_cZaRnA_ 2009-05-13 o godz. 17:43
0

Moze masz zbyt plaską plytke albo rozmiar tipsa jest zle dobrany i pod tym wplywem peka.

Odpowiedz
Nailhexe 2009-05-13 o godz. 11:13
0

_cZaRnA_, łamiam mi sie na wolnym brzegu, ale trosze minie to dziwi bo łama mi sie cały czas te same paznokcie serdeczny w prawej rece, wsskazujaci i srodkowy lewej! I co zmienie tipsa to i tak mi pekna!!!No ale musze przyznac ze tym razem wytzrymaly prawie miesiac i dopiero wczoraj poszzły a dzisija ide na uzupenianie!! reszcie pazurkow nic sie nie dzieje tylko tym trzem bezsensu!!

Odpowiedz
_cZaRnA_ 2009-05-13 o godz. 01:57
0

W ktorym miejscu się łamie? Z boku czy na wolnym brzegu?
- moze masz zle jakosciowo tipsy
- moze najlejasz zlamanego tipsika
- nieprawidlowy sposob neklejania - moze aklejasz na zbyt plaskie pazurki
- slabo wzmacniasz linie stresu

Odpowiedz
ville 2009-05-13 o godz. 01:46
0

moze zle zalewany jest wolny brzeg- i dlatego sie lamia..

ja tez biore tab. anty i moje klientki i z tipsami jest ok..
w tabletkach jest dosc mala zawartosc hormonu..

za to hormony na tarczyce moga juz wplywac na tipsy...bo sa silniejsze..

Odpowiedz
Nailhexe 2009-05-12 o godz. 22:36
0

Dziekuje Czarna!! Ale w takim razie nie wiem co moze byc przyczyna pekania tipsow tuz koło paznokcia a teraz to juz złamał mi sie tips bez paznokcia!!Poprosu ułamała sie koncowka tipsa ale odrastajacy paznokiec nie został ani troszke uszkodzony!!

Odpowiedz
Reklama
_cZaRnA_ 2009-05-12 o godz. 22:35
0

Ja biore tabletki anty i wiele moich klientek tez a tipsiki 3mają się bez zarzutu :P aczkolwiek jest to kuracja hormonalna wiec mysle, ze mogą wystepowac problemy jednakzy u malej ilosci klientek. Mnie przynajmniej sie jeszcze wogole nie zdarzylo.

Odpowiedz
kasiula_mamusia 2009-05-12 o godz. 22:32
0

mysle ze warto poczekac na opinie ktorej z pań profesjonalistek one beda wiedziec to najlepiej ja osobiscie nigdy nie slyszlama o tym ze zarzywanie hormonow jest przeciwskazaniem do tipsow....druga sprawa ze jest roznica miedzy hormonami a hormonami... poczekajmy az wypowie siem ktoras z pań stylistek :)

Odpowiedz
Nailhexe 2009-05-12 o godz. 22:21
0

No tak ale tabletkii anty to przeciez hormony a hormony!A branie hormonów jest przeciwskaznie do tipsów!!Tak przynajmniej czytała i dlatego sie zastanawiam bo moze w tabletkach anty jest niewielka ilosc tych hormonow i moze to nie ma znaczenia??? :P2

Odpowiedz
katrin.a 2009-05-12 o godz. 22:02
0

Mi też się wydaje, że nie ma to znaczenia...

Odpowiedz
kasiula_mamusia 2009-05-12 o godz. 21:59
0

nie ejstem profesjonalistka w tej dziedzinie ale zdaje mi sie ze to nie ma zadnego znaczenia.... nikt nas rpzeciez u kosmetycznie nie pyta czy urzywamy tabletek antykoncepcyjnych, jezeli masz tak problem a uzywasz tableke antykoncepcyjnych to wydaje mi sie ze jest to wina pani ktora robiła ci paznokcie

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie