Reklama

Pytania

  • Gość 2013-03-25 o godz. 06:43, odsłony: 25043

    Jakie buty nosicie latem?

    Co Drogie Forumki będziecie nosiły na swoich stopach w lecie?Pytam, bo szukam inspiracji dla siebie. Jakoś nie mam pomysłu, a z zeszłorocznego obuwia letniego zostały mi tylko czarne sandałki na wielkim obcasie, które do codziennego biegania się nie nadają.Po sklepach chodziłam, jak jeszcze na półkach stały zimowe kolekcje, więc nawet nie wiem, czego mogę się tam spodziewać.

    Odpowiedzi (110)
    Moda Ostatnia odpowiedź: 2016-06-26, 08:14:45
    Tagi: ,
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze
WhiteRabbit 2013-03-25 o godz. 07:43 0

Japonki, japonki, japonki, japonki, japonki!

U mnie tylko to wchodzi w rachubę. ;)

Na obcasie, na płaskiej podeszwie, eleganckie, sportowe, byle z paskiem między palcami :)

Odpowiedz
Gość 2013-03-25 o godz. 08:59 0

WhiteRabbit napisał(a):Japonki, japonki, japonki, japonki, japonki!
U mnie tylko to wchodzi w rachubę. ;)
Na obcasie, na płaskiej podeszwie, eleganckie, sportowe, byle z paskiem między palcami :)

Do zeszlego roku nie cierpialam japonek, dopoki nie kupilam i nie przyzwyczailam sie do paska miedzy palcami :) W tym roku na pewno kupie jakies fajne japoneczki - moze kilka par :) Planuje tez kupic wygodne sandaly "ekologiczne" (tak na nie mowie), bo moje stare ulubione koncza swoj zywot.

Odpowiedz
gosiany 2013-03-25 o godz. 11:17 0

Tylko japonki!!! Uwielbiam te buty. Na tegoroczne lato zakupilam juz 2 pary.

Odpowiedz
Gość 2013-03-25 o godz. 17:08 0

tez musze zakupic jakies letnie obuwie - na pewno będą to sandałki na płaskim lub maleńskim obcasie, moze japonki. Najważniejsze aby fajnie na nodze wyglądały i aby były wygodne.

Odpowiedz
Gość 2013-03-25 o godz. 20:44 0

Japonki :) plus sandały na koturnie z jednym paskiem i zapięciem wokół kostki, w których moja noga może wyglądać odrobinę przyzwoicie, a w porównaniu z obcasem wygoda chodzenia jest o niebo lepsza.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-03-25 o godz. 22:05 0

sandały na koturnach zakupiłam, kupię pewnie jeszcze nieśmiertelne płaskie sandaly paseczkowe.

Odpowiedz
effcia 2013-03-26 o godz. 01:25 0

Jeśli chodzi o japonki to mam dwie pary z ubiegłego roku - jedne skórkowe a drugie takie bardziej plazowe - z podeszwą ze sznurka i kwiatkiem :) . Japonki - klapeczki to jednak buty, które w moim wypadku nie a bardzo nadają się do pracy...
Noelka napisał(a):Sandały na koturnie z jednym paskiem i zapięciem wokół kostki, w których moja noga może wyglądać odrobinę przyzwoicie, a w porównaniu z obcasem wygoda chodzenia jest o niebo lepsza.
Z ww. względów ja też chcę takie właśnie kupić, byleby koturn nie był zbyt wysoki. Na razie takowych nie spotkałam.
Oprócz tego podobnie jak Blue chce kupić czarne sandałki paseczkowe na płaskim obcasie (takim jak prezentowane wyzej japonki).
I przydałyby się jeszcze klapki ale z zakrytymi palcami, myślałam o takich delikatnych z zaokraglonymi noskami i na delikatnym obcasiku...
Ciekawe jak pójdzie z realizacją mojego planu, bo jeśli chodzi o buty jestem dość wybredna. A jeśli nawet sie uda...ciekawe gdzie ja te buty pomieszcze... :)

Odpowiedz
Lisa2003 2013-03-26 o godz. 16:56 0

klapki z zakrytymi palcami + bardziej eleganckie buty z zakrytymi palcami i piętą.

Odpowiedz
vexilla 2013-03-26 o godz. 18:32 0

Dżaponki oraz wspomniane ekologiczne 8) sandały, które so far pozostają
w sferze imaginacji, bo stare w sumie tylko na kompost się nadają....

Marzą mi się jakieś delikatne sandałki na subtelnym obcasie, ale rozsądek
brutalnie podpowiada, że delikatność i subtelność szlag by trafił, jak tylko
wdziałabym je na stopy i subtelnie wyrżnęła się na pierwszym zakręcie....

Odpowiedz
Gość 2013-03-27 o godz. 17:10 0

japonki i sandaly w wersji sportowej

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-03-27 o godz. 17:37 0

Zachorowałam na takie i pewnie je w końcu kupię ;)



Poza tym klapki mokasyny w kolorze jaaasny beż i czarne sandałki Ryłko - z zeszłego roku.

Odpowiedz
Gość 2013-04-12 o godz. 08:02 0

moje choroby: ;) któres na pewno bede mieć ;)







typ na urlop w takich butkach najwygodniej na jachcie i na lądzie :)

Odpowiedz
Gość 2013-04-12 o godz. 08:34 0

Do swobodnego biegania jedyne i niezastapione:



Na chlodniejsze dni najzwyklejsze mokasyny skorzane. Pozostale mam juz na kilometrowym obcasie-wiec raczej na wieczór badz do pracy.

Odpowiedz
Gość 2013-04-12 o godz. 15:46 0

o tak tak, własnie w tym roku mi sie skonczyly moje ukochane sandaly. potrzebuje nowe. boze ile butow potrzebuje kobieta to szok

Odpowiedz
Gość 2013-04-12 o godz. 20:08 0

będę nosić: japonki, paseczkowe sandałki, może jakieś koturny (chcę kupić takie ala panienka na rurze -czyli z przezroczystą górą )

kocham japonki. przez 2 czy 3 lata chodziłam praktycznie tylko w nich, ale mam wrażenie, że podczas notorycznego noszenia robią coraz głębsze nacięcie między palcami :o więc teraz staram się ograniczać ich noszenie :(

Odpowiedz
Kaskak1 2013-04-12 o godz. 22:13 0

Wlasnie, sandalki.
Czy widzialyscie gdzies jakies takie zwykle? na plaskim obcasie, w pastelowych delikatnych kolorach. Takie bardziej do sukienki niz do portek. Bo ja sie zalamalam. Wszedzie sa albo sportowe, albo na tych kaczych obcasach. I juz nie wiem gdzie mam szukac.
( np. dla mnie przesliczne sa te sandalki z rekalmy chyba Naleczowianki, co tej pani "tancza" palce u nóg.)

Kasia

Odpowiedz
m. 2013-04-12 o godz. 23:12 0

fagih napisał(a):Do swobodnego biegania jedyne i niezastapione:


Oj tak :love: Moje ukochane sandały :love:
Właśnie kilka dni temu sobie kupiłam takie brązowe, bo stare nie nadawały się już do niczego

Odpowiedz
vexilla 2013-04-13 o godz. 00:12 0

m. napisał(a):fagih napisał(a):Do swobodnego biegania jedyne i niezastapione:


Oj tak :love: Moje ukochane sandały :love:
Właśnie kilka dni temu sobie kupiłam takie brązowe, bo stare nie nadawały się już do niczego

MOJE !!! To moje brązowe!!!! ;)
Właśnie dziś odżałowałam sporą część stypendium na nowe brązowe
Schollki....
Stare służyły mi przez 5 lat ekstremalnych wyczynów wakacyjnych...

Odpowiedz
Gość 2013-04-13 o godz. 03:31 0

vexilla napisał(a):m. napisał(a):fagih napisał(a):Do swobodnego biegania jedyne i niezastapione:


Oj tak :love: Moje ukochane sandały :love:
Właśnie kilka dni temu sobie kupiłam takie brązowe, bo stare nie nadawały się już do niczego

MOJE !!! To moje brązowe!!!! ;)
Właśnie dziś odżałowałam sporą część stypendium na nowe brązowe
Schollki....
Stare służyły mi przez 5 lat ekstremalnych wyczynów wakacyjnych...

A co, faktycznie te Schollki takie dobre? Bo ja do tej pory mialam takie zwykle "ekologiczne" :)

Odpowiedz
Gość 2013-04-13 o godz. 08:26 0

kometa - nie wiem jak inne sandaly ale Scholl maja takie profilowanie i material, ze przy pierwszym zalozeniu czulam sie, jakbym dala kroka w mokry piasek- tak mieciutko stopa sie uklada w bucie.
W tych biegam juz drugi sezon, praktycznie non stop i wciaz to samo uczucie- nic nie obciera, stopa odpoczywa.
Tyle, ze prowadzi mi sie w nich niewygodnie bo przez to profilowanie i dosc sztywna gruba podeszwe stopa 'siedzi' dosc gleboko w bucie i aby dobrze wcisnac pedal trzeba bardziej sie nia napracowac.

Odpowiedz
Kasia_S 2013-04-13 o godz. 18:46 0

Też bym chętnie w takich butkach pobiegała ale w mojej pracy się nie da. W tamtym roku zakupiłam sandałki (czarne cienkie przeplatane paseczki) na nie za dużym koturnie Ryłko i to jest rewelacja!!!!! Nic nie obciera, mięciutko i stabilnie. No i do pracy "ujdą w tłoku".

A na wakacje może się skuszę na Scholla? Ile takie cudeńko kosztuje?

Odpowiedz
Gość 2013-04-13 o godz. 19:36 0

fagih napisał(a):Do swobodnego biegania jedyne i niezastapione:



wlasnie zakupilam takie sandalki w kolorze blekitnym, ale z inna podeszwa i innej firmy :D do tego sa z Wadowic :love:
sa najwygodniejsze na swiecie lol

Odpowiedz
Gufeer 2013-04-13 o godz. 20:16 0

fagih napisał(a):Do swobodnego biegania jedyne i niezastapione:



Ja rowniez mam podobne innej firmy i blekitne ale uwazam ze sa suuper wygodne i w ogole super ;)

Odpowiedz
Kaskak1 2013-04-13 o godz. 20:38 0

Dziewczyny, rozumiem wasz zachwyt nad sandlkami Scholla. Ja mam troszke inne. I tez jestem zadowolona
Ale moze widzialyscie gdzies takie bardziej kobiece? Do sukienek? Takie elegantsze?
Prosze :prayer: bo ja juz zwatpilam ze jest cos takiego w sklepach.

Kasia

Odpowiedz
Kasia_S 2013-04-13 o godz. 20:57 0

No własnie ja polecam Ryłko na niedużym koturnie, naprawde przyzwoicie wyglądają.

Odpowiedz
Kaskak1 2013-04-13 o godz. 21:14 0

Kasiu,
dziekuje. Ja zdecydowanie lepiej sie czuje na plaskim obcasie. I jakos teraz byty Rylko jakos mi nie podchodza. Dlatego mam problem
Kasia

Odpowiedz
Kaskak1 2013-04-14 o godz. 07:24 0

Ta dam! Kupiłam. Chyba daltego mi sie udało, ze były z zeszłego sezonu. Jakos mało modna bede, ale nie żaluję.
kasia

Odpowiedz
Gość 2013-04-14 o godz. 07:32 0

Kaskak1 napisał(a):Jakos mało modna bede, ale nie żaluję.
kasia

To jest nas dwie :)
fagih zdecydowanie niemodna jesli chodzi o buty- kryterium zawsze musi byc wygoda

Odpowiedz
Gość 2013-04-14 o godz. 21:49 0

Ja mam w planie takie Ryłko (może niekoniecznie z tym kwiatkiem, kolor raczej beżowy :) )


I na pewno takie japonki, z tym że czarne :)

Odpowiedz
Gość 2013-04-14 o godz. 22:19 0

Na lato tylko japonki :love:

Odpowiedz
Gość 2013-04-15 o godz. 05:53 0

ja wlaśnie nabylam drogą kupna takie klapeczki:


tylko, że soczysto-zielone!

a do pracy, grzecznie, subtelnie no i paluchy zakryte ;) te:

Odpowiedz
Gość 2013-04-15 o godz. 07:48 0

Karolinek napisał(a):ja wlaśnie nabylam drogą kupna takie klapeczki:


tylko, że soczysto-zielone!

Karolinek, moge zapytać ile Cię kosztowały? No i czy wygodne są?

Odpowiedz
Gość 2013-04-15 o godz. 22:34 0

jagoda napisał(a):Karolinek napisał(a):ja wlaśnie nabylam drogą kupna takie klapeczki:


tylko, że soczysto-zielone!

Karolinek, moge zapytać ile Cię kosztowały? No i czy wygodne są?

niestety pogoda nie dała mi szans ich porządnie przetestowac, ale jak na pierwsze kroki są super!
Cena "właściwa" to 149 PLN (Ryłko - Wola Park), ale jakoże moja para była ostatnia i miała lekką skazę dostałam 10% upustu.
Aha! i co było dla mnie małym zaskoczeniem - na buty Ryłko są 2 lata gwarancji, a przez rok w razie uszkodzeń zamszowych obcasów - pokrywają je zamszem.

Odpowiedz
Gość 2013-04-15 o godz. 23:27 0

fagih napisał(a):kometa - nie wiem jak inne sandaly ale Scholl maja takie profilowanie i material, ze przy pierwszym zalozeniu czulam sie, jakbym dala kroka w mokry piasek- tak mieciutko stopa sie uklada w bucie.
W tych biegam juz drugi sezon, praktycznie non stop i wciaz to samo uczucie- nic nie obciera, stopa odpoczywa.

Takie wlasnie buty potrzebuje :) Teraz tylko pytanie zasadnicze - ile kosztuje te Shollowskie cudenka??

Odpowiedz
vexilla 2013-04-16 o godz. 00:02 0

We Wro wahają się od 165 do 200 zł.... :| Ale warto- bo to inwestycja
na dobrych kilka lat. Trust me! Jak sobie przypomnę, com ja w moich
starych schollkach wyczyniała...... 5 lat przeżyły, panie tego, 5 lat!

Odpowiedz
effcia 2013-04-17 o godz. 18:45 0



Śliczne są te buciki, ale w sklepach Ryłko w Łodzi jakoś nie wpadły mi w oko... Moim zdaniem te buciki są super na lato do pracy. I jeszcze ten kolor...

Odpowiedz
m. 2013-04-17 o godz. 19:05 0

vexilla napisał(a):We Wro wahają się od 165 do 200 zł.... :| Ale warto- bo to inwestycja
na dobrych kilka lat. Trust me! Jak sobie przypomnę, com ja w moich
starych schollkach wyczyniała...... 5 lat przeżyły, panie tego, 5 lat!

Zgadzam się w 100%, moje poprzednie również służyły mi parę dobrych lat.
I chyba do końca życia będę kupowała sobie nową parę jak tylko poprzednie się "zestarzeją" ;)

Odpowiedz
MonikaT 2013-04-17 o godz. 20:03 0

A ja kupiłam sobie takie o to:


I to za 89 zł!!! Byłam w szoku, ale wczoraj wyczytałam w Wyborczej, że niestety But-S zbankrutował, pewnie dlatego takie tanie. A szkoda, tak lubiłam ich buty...

Odpowiedz
effcia 2013-04-17 o godz. 21:45 0

MonikaT napisał(a): wczoraj wyczytałam w Wyborczej, że niestety But-S zbankrutował, pewnie dlatego takie tanie. A szkoda, tak lubiłam ich buty...
:o Jestem w szoku, bo jeszcze niedawno rozwijali siec sklepów...hmmmm...może przeinwestowali? Szkoda, ja też lubiłam ich buty - dobrej jakości i wygodne....

Odpowiedz
MonikaT 2013-04-17 o godz. 22:14 0

Podaję link do artykułu: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,2749323.html

Odpowiedz
vexilla 2013-04-18 o godz. 04:33 0

But-S to to, co jest Carrefourze?
Są jakieś big przeceny?

Odpowiedz
MonikaT 2013-04-18 o godz. 05:42 0

Nie mam bladego pojęcia, kupowałam w Oławie.

Odpowiedz
Gość 2013-05-01 o godz. 02:59 0

Odpowiedz
Gość 2013-05-01 o godz. 03:02 0

Właśnie wkleiłam swoje pierwsze w życiu zdjęcie
Tylko trochę małe i niewyraźnie widać szczegóły
Powinnam jeszcze napisać, że takie buty kupiłam sobie na lato.

Odpowiedz
Gość 2013-05-01 o godz. 03:34 0



Już jest większe zdjęcie :D

Odpowiedz
hanuś 2013-05-04 o godz. 00:38 0

jagoda napisał(a):Karolinek napisał(a):ja wlaśnie nabylam drogą kupna takie klapeczki:


tylko, że soczysto-zielone!

Karolinek, moge zapytać ile Cię kosztowały? No i czy wygodne są?

dziewczyny swietne są te japonki ale nabrałam na nie smaka 8)

Odpowiedz
Gość 2013-05-04 o godz. 06:42 0

A ja ostatnio kupiłam coś takiego ale troszkę inny kształt czubka (moje mają "szczuplejsze" czubki) . Kolor, wzór podobne. Są bardzo wygodne :)



Oprócz tego tradycyjne skórzane laczki na płaskim.

Oto co bedę nosić tego lata :)

Odpowiedz
just_Kate 2013-05-28 o godz. 01:23 0

Ja sobie kupiłam dwa tygodnie temu sportowe sandały Nike, za 119 zł - chyba na wyprzedaży. Najlepsze jest to, że to dziecięce podobno, a rozmiar 39,5... ależ te dzieci rosną.. lol



Mam jeszcze ochotę na japonki czarne, ale nigdzie nie widziałam takich jak mi się podobają, tzn. przymierzałam w Gino Rossi (też mają przeceny), ale niestety choć w Avanti klapki wyglądały bosko, w rzeczywistości były takie sobie, no i zupełnie niewygodne.

Odpowiedz
Gufeer 2013-05-28 o godz. 01:32 0

Moj ostatni nabytek:

Sa bardzo wygodne :)

Odpowiedz
Gość 2013-06-05 o godz. 03:36 0

Scholle są "nie do schodzenia". Inwestycja sie opłaca, super wygodne buty, 5 rok chodzę w schollach i naprawdę polecam.

Odpowiedz
Gość 2013-06-05 o godz. 07:13 0


moje japonki :)
troche mnie 1-ego dnia obcierały ale teraz są super :)

Odpowiedz
Gość 2013-06-05 o godz. 08:00 0

Gufeer napisał(a):Moj ostatni nabytek:

Sa bardzo wygodne :)

A gdzie kupiłaś, gdzie można je jeszcze dostać i jaka jest cena ??
Pytam dlatego,ze szukam japonek ale muszą mieć ten paseczek bardzo cieniutki lub też musza miec taki pasek na cały palec .Wszytskie inne japonki mnie obcierają

Odpowiedz
Gość 2013-06-05 o godz. 15:58 0

Gufeer,
ja dołączam się do pytania KasiB. A właściwie zadaję identyczne :)

Odpowiedz
Gość 2013-06-07 o godz. 05:14 0

ja tez bardzo lubie japonki i mam kilka par, natomist tego lata:

Odpowiedz
Gość 2013-06-07 o godz. 05:27 0

i jeszcze jedne ktore sa bardzo modne tego lata ale ja nie jestem do nich jednak przekonana

Odpowiedz
Gufeer 2013-06-09 o godz. 00:34 0

Przepraszam ale dopiero zobaczylam ze bylo do mnie pytanie
Buty kupilam w Lublinie ale widzialam w je w kilku sklepach wiec w Warszawie tez nie powinno byc problemu. Zaplacilam 99 zl sa firmy wojas
Zamieszczam link do sklepow firmowych:
http://www.wojas.pl/

Odpowiedz
Gość 2013-06-12 o godz. 06:00 0

w niedziele kupiłam sobie 2 pary butów w reporterze - mają super przeceny :)

Odpowiedz
Gość 2013-06-12 o godz. 06:58 0

hanuś napisał(a):jagoda napisał(a):Karolinek napisał(a):ja wlaśnie nabylam drogą kupna takie klapeczki:


tylko, że soczysto-zielone!

Karolinek, moge zapytać ile Cię kosztowały? No i czy wygodne są?

dziewczyny swietne są te japonki ale nabrałam na nie smaka 8)

oj ładne, ładne. Kolorek prześliczny!

Odpowiedz
Gość 2013-06-14 o godz. 10:51 0

Ja niedawno kupilam sobie takie letnie ladnie sandalki w Rylko we Wrocławiu. Na takim cieniutkim obcasiuku,niziutkim. Sa super wygodne i jest to najlepszy moj ostatni zakup. wreszcie trafilam na wygodne butki lol

Odpowiedz
Gość 2013-07-01 o godz. 05:47 0

moj zakup ostatni :) achhh przeceny są super

Odpowiedz
WhiteRabbit 2013-07-01 o godz. 06:02 0

o_szustka, qrde, jakie piękne!
Tylko na takich obcasach to ja nie umiem chodzić ;)

Ale cudo... Naprawdę mi się baaardzo podobają :)

Odpowiedz
Gość 2013-07-01 o godz. 07:28 0

jakie wesolutkie :)
sliczne :)

Odpowiedz
Keito 2013-07-02 o godz. 01:42 0

fagih napisał(a):kometa - nie wiem jak inne sandaly ale Scholl maja takie profilowanie i material, ze przy pierwszym zalozeniu czulam sie, jakbym dala kroka w mokry piasek- tak mieciutko stopa sie uklada w bucie.
W tych biegam juz drugi sezon, praktycznie non stop i wciaz to samo uczucie- nic nie obciera, stopa odpoczywa.
Tyle, ze prowadzi mi sie w nich niewygodnie bo przez to profilowanie i dosc sztywna gruba podeszwe stopa 'siedzi' dosc gleboko w bucie i aby dobrze wcisnac pedal trzeba bardziej sie nia napracowac.

Ja mam mieszane uczucia, bo mam 2 pary: czarne i brązowe kupowane w odstępnie chyba roku lub półtora - i co ciekawego zauważyłam. Czarne bardzo ładnie się dostosowały do stopy są jak kapcie, nawet po dłuższej wyprawie. Natomiast w brązowych robią mi się odciski :o :o Nie wiem, może ta podeszwa jest zrobiona z innej skóry, bo wydaje sie taka twarda, ech....

Ale na lato oczywiście japonki i sandałki eleganckie i sportowe :D

Odpowiedz
pinkivi 2013-07-02 o godz. 01:44 0

Wyciągam, bo chciałabym się dowiedzieć jakie buty będa modne na wioesnę- lato 2006? Myslę, że nideługo trzeba bedzie pożegnac buty zimowe i kupic sobie wiosenne i letnie ale jakie?

Odpowiedz
m&ms 2013-07-02 o godz. 01:48 0

wiosna


LATO

m&ms

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 01:51 0

Mnie mąż na Dzień Kobiet kupił te:
http://www.bata.pl/catdetail.php?&catItem=12&selId=&action=&techId=&brandId=&size=&price=&art_number=&a_page=83&tipslist=

Odpowiedz
mimi123 2013-07-02 o godz. 01:54 0

jak dla mnie tylko buciki o podobnej konstrukcji/wyglądzie (nie koniecznie klapki ale takie akurat znalazlam)
http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/90/9086/908648/90864873 lub http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/90/9007/900768/90076871 lub http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/90/9086/908659/90865900

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 01:57 0

Na lato wypatrzylam sobie takie sandalkowate cos:


Podobaja mi sie tez takie balerinki:

Odpowiedz
ampa 2013-07-02 o godz. 01:59 0

http://imageshack.us
http://imageshack.us
http://www.embis.pl/oferta.html
http://free.polbox.pl/o/obuwiepl/

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:01 0

Lilian śliczne są te białe buciki w ostatnim rządku.
Może pamiętasz stronkę? plizzzzzz :prayer:

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:02 0

Żabunia też mi się podobają te buty :D .
A strona to: http://www.next.co.uk

Odpowiedz
Anca_ 2013-07-02 o godz. 02:05 0

Japoneczki Inblu, czrne z cekinami. I już (chodź do lata szmat czasu) wypatrzyłam sobie w KDT śliczne sandalki na drewnianej koturnie. :lizak:

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:09 0

Ja zaszalałam po poprzedniej wypłacie i kupiłam dwie pary podobnych butów (ach te wyprzedaże :D ) - różnią się kolorem i troszkę wykończeniem. Hmm, czyli z tego wynika, że są zupełnie inne :) . Były jeszcze trzecie, w kolorze niebieskim, z brązowymi akcentami (mniam) ale to już byłaby przesada...
Pierwsze są w kolorze, hmm, sama nie wiem. Ani to czerwony ani to malinowy:


Brązowe z brudnym różem:

I jeszcze sportowe japonki na działkę i nad morze:

Jestem uzależniona od butów, torebek i bielizny . Innych rzaczy mogłabym nie kupować ;) .

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:11 0

to i ja cos zalacze, te pierwsze bardzo mi sie spodobaly


Odpowiedz
cand 2013-07-02 o godz. 02:13 0


Mi podobają sie te butki - tutaj nie widac ich niestety wyraźnie.

Odpowiedz
ewa78 2013-07-02 o godz. 02:16 0





Są to propozycje na "elegancko" ale obuwie tej firmy uważam za bardzo dobre jakościowo i niesamowicie wygodne.

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:18 0

ewa78 napisał(a):
Są to propozycje na "elegancko" ale obuwie tej firmy uważam za bardzo dobre jakościowo i niesamowicie wygodne.

Ewa78, nie obraz sie, ale wedlug mnie Bata to jedna z gorszych firm Doslownie WSZYSTKIE buty, jakie u nich kupilam rozpadaly mi sie w blyskawicznym tempie. Zadnych klapek, czy sandalkow nie ponosilam dluzej niz 2 miesiace. A w butach mojego meza regularnie odklajaly sie podeszwy...

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:21 0

ziutka napisał(a):A w butach mojego meza regularnie odklajaly sie podeszwy...
Buty mego męża po 3 miesiącach od kupienia odstawilismy definitywnie - tak się pocą w środku, ze nie sposób w nich chodzic. Miały byc z nubuku a stopa w ogóle nie oddycha. Jak to jest dobrze wyprawiona skóra to ja jestem cesarzowa chinska

Odpowiedz
Moniqueee 2013-07-02 o godz. 02:23 0

Ja też nie polecam Baty. Moje buciki rozkleiły się po raz pierwszy po 2 miesiacach chodzenia :( Złożyłam reklamację, dostałam naprawione buty... tylko ta naprawa tez była na jakieś 2 miesiące

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:25 0

a szkoda bo tak ladnie wygladaja

Odpowiedz
ewa78 2013-07-02 o godz. 02:28 0

To chyba ja na takie super egzemplarze trafiłam.
Kupiliśmy z mężem prawie trzy lata temu buty z Bata i dosłownie nic się z nimi nie dzieje. Wcale ich nie oszczędzam...Czuję się w nich ja w kapciach a skóra trzyma się rewelacyjnie. Mimo, że jest bardzo jasna to wystarczy mycie szczotką z mydłem a później pastowanie. I nie widać zabrudzeń. Mąż też jest z butów zadowolony.

Może po tych trzech latach firma obniżyła się jakościowo. Nie wiem. Ale pokuszę się na jeszcze jedną parę. Zobaczymy

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:30 0

ewa78 napisał(a):To chyba ja na takie super egzemplarze trafiłam.
Kupiliśmy z mężem prawie trzy lata temu buty z Bata i dosłownie nic się z nimi nie dzieje. Wcale ich nie oszczędzam...Czuję się w nich ja w kapciach a skóra trzyma się rewelacyjnie. Mimo, że jest bardzo jasna to wystarczy mycie szczotką z mydłem a później pastowanie. I nie widać zabrudzeń. Mąż też jest z butów zadowolony.

ja mam wrażenie, że jakoś od czasu wielkigo zamknięcia i wielkiego otwarcia Baty w Gal Mokotów tak się jakość zmieniła.
mam kupione około 3 lata temu półbuty ręcznie szyte i nosi się je super. od jakiegoś czasu jak w Bacie coś przymierzałam, to wszystko było jakieś plastikowe w środku

Odpowiedz
HoneyGirl 2013-07-02 o godz. 02:31 0

ampa napisał(a):
podobaja mi sie te w 2 rzedzie od dołu z prawej stronie

wiecie gdzie mozna je dostać, jaka to firma?

Odpowiedz
Gość 2013-07-02 o godz. 02:35 0

Chyba widziałam je w Bacie, tylko, że w brązie...

Odpowiedz
ampa 2013-07-02 o godz. 02:36 0

W czym zaatakujecie lato'07?

Odpowiedz
aga_terve 2013-07-02 o godz. 02:39 0

ja na razie atakuje w japonkach z inblu (bo najwygodniejsze na swiecie)
I w takich peeptoe z H&M za 39zł!!

Odpowiedz
Ofelia 2013-07-02 o godz. 02:42 0

Ja póki co pomykam w sandałkach na niewielkim obcasie z Deichmann'a i wysokich sandałach tez z tego sklepu. Planuje kupic jeszcze jakies do latania japonki lub coś na koturnie, bo bardzo mi sie podobają. Tylko pogoda musi sie poprawić ;)

Odpowiedz
mandarynkowa 2013-07-02 o godz. 02:45 0

Kolejne lato skłania mnie do podbicia wątku, w czym chodzicie tego lata? Dla mnie w tym roku najlepsze są koturny.

Odpowiedz
wiolcis 2013-07-02 o godz. 02:48 0

u mnie rządzą rzymianki :) no jakbym umiała chodzić w obcasach to może też bym się skusiła na koturny bo bardzo ładne teraz są :)

Odpowiedz
mandarynkowa 2013-07-02 o godz. 02:51 0

Ja raczej w rzymiankach nie chodzę. Wolę japonki na co dzień. Albo sandałki płaskie, na tym blogu jest kilka fajnych modeli, które mi się podobają http://kocham-buty.blog.onet.pl/Japonki-tylko-na-plaze,2,ID428904435,n

Odpowiedz
wiolcis 2013-07-02 o godz. 02:55 0

no też lubię japonki, ale nie lubię tego 'klapania' wolę jak but trzyma się stopy hehe :)

Odpowiedz
crilla 2013-07-02 o godz. 02:58 0

Ja codziennie japonki albo bardzo delikatne sandałki ;] A wieczorem klasycznie obcasik 10-12 cm :))

Odpowiedz
Kasjopeja 2013-07-02 o godz. 02:59 0

sandałko-japonki na płaskim :)

Odpowiedz
wiolcis 2013-07-02 o godz. 03:01 0

wczoraj kupiłam 3 pary butków na lato w deichmannie za 83 zł :) bo 3 dostałam gratis, ahh uwielbiam wybrzedaże :D
między innymi bardzo ładne rzymiankowate(znowu) sandałki, takie delikatne fajne, do codziennego śmigania jak najbardziej :)

Odpowiedz
Merg 2013-07-02 o godz. 03:04 0

Jest bardzo dużo opcji butów na lato. Najwygodniejsze są chyba sandały na płaskiej podeszwie i balerinki. Dobór obuwia oczywiście powinien być dobierany odpowiednio do ubioru i okazji.

Odpowiedz
markettta 2014-06-10 o godz. 14:28 0

głównie balerinki i japonki, czasem jakieś tenisówki na wieczorową pore :) ogólnie zaopatruję się w buty w sklepie sellyo.pl mają tam naprawdę korzystne ceny

Odpowiedz
stajla 2014-06-16 o godz. 14:30 0

Odsyłam - http://www.merg.pl/product-pol-21980-Sandaly-damskie-Japonki-plaski-obcas.html Ja je uwielbiam, lekkie, tanie, efektowne. I właśnie w takim stylu się "noszę" ;-)

Odpowiedz
muszeczka 2014-06-17 o godz. 08:52 0

Ostatnio bardzo polubiłam sandałka na płaskim obcasie - nie dość, że są wygodne nawet na dłuższe spacery to jeszcze stopa jest w nich bardziej swobodna niż w np. balerinach.

Odpowiedz
stajla 2014-06-17 o godz. 15:03 0

muszeczka - ale płaski obcas to akurat zdecydowanie. Ty, bardziej na lato. Kiedy jest ciepło, nie lubię się męczyć. Np. na wakacjach głównie chodzę bez obuwia. Po prostu tak się najlepiej czuję ;-)

Odpowiedz

muszeczka 2014-07-25 o godz. 09:53 0

@stajla: Ja akurat bardzo lubię chodzić w szpilkach, ale przyznaję, że w czasie upałów jest to nie do zniesienia! Praktycznie już po godzinie chodzenia w nich pojawiają się pęcherze, więc wolę je sobie darować.

Odpowiedz
Stylka 2014-06-18 o godz. 22:36 0

Stajla - świetne są. Wiadomo, to kwestia doboru, kwestia stylu, mnie się takie bardzo podobają.
Uważam, że buty letnie mają być przede wszystkim wygodne. O to chodzi w tym okresie ;-)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie
  • Strona z
Reklama