Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Ciężarówki i Mamuśki » Nasze maluchy
  • Gość 2009-04-19 o godz. 21:28, odsłony: 4041 0

    Jakie są najdziwniejsze babcine rady z jakimi się spotkaliście?

    Czy spotkaliście sie z babcinymi radami??sąnajczęściej bardzo śmieszne i nieprawdziwe. najśmieśniejsze jest też to że nasze poprzednie pokolenie wierzy w nie uparcie. Piszcie z czym wy się spotkałyście podczas ciąży lub podczas zajmowania się dzieckiem????1. nie podnoś nóg za wysoko, nie przechodz przez nic okrakiem bo się dziecko pępowiną zakręci2.nie oglądaj strasznych filmów bo siętakie dziecko urodzi3. masz za chudy pokarm...ITP.itd...

    Odpowiedzi (32) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki :: Nasze maluchy Ostatnia odpowiedź: 2009-05-03, 19:26:42 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

aruga 2009-04-19 o godz. 22:28 0

Nie kupuj nic przed urodzeniem bo to pecha przynosi

Nie patrz przez wizjer, ani dziurkę od klucza, bo dziecko będzie miało zeza

Jak się wyprzesz ciąży na początku to dziecko nie będzie mówić

Nie kładź na brzuszku, bo dziecko męczysz

Dlaczego nie przepajasz?

............
Teraz nie pamiętam, ale jak sobie przypomnę to dopiszę

xena_music 2009-04-19 o godz. 23:03 0

nie przechodź pod sznurkami i nie noś łańcuszków bo dziecko się pępowiną okreci

nie podchodź do konia(jak byłam na wsi, tylko nie pamietam o co chodziło, bynamniej nie o to że mnie kopnie)

nie idź na zabawę, bo dziecko wytrzęsiesz :o

ale swoją drogą babcine rady nie raz pomagają, np kąpiel maluszka w krochmalu, zamiast zasypki mąka ziemnaczana..itp

marta27 2009-04-20 o godz. 06:47 0

u nas jak sie po usg okazalo, ze Majeska jest okrecona pepowina, tesciowa skomentowala: "no tak, bo Marta samochodem jezdzi" lol

Gość 2009-04-20 o godz. 10:55 0

Pranie dziecka zdejmowac ze sznurków , przed zachodem słońca, bo bedzie płakac.
Nie zapatrywac sie na rudych , bo dziecko rude bedzie.
Jak zgaga pali to dziecku włosy rosną.
Jak kopnie pierwszy raz po prawej stronie brzucha , to chłopak.
Nie przechodzić pod sznurkami , bo pepowina sie okreci wokół szyjki.
Powiem tak część z nich się spełniła. Np. zgagę miałam okropną w obu ciążach i moje dzieci miały długie włosy obcinene u fryzjera maszynką juz w 5/6 miesiącu.
Adam miał 3 razy pępowinę wokół szyjki obwiniętą.
Pierwszy raz poczułam ruchy w prawym boku i był chłopak. Moze to zbieg okolicznosci , ale ja przesadna jestem.

xena_music 2009-04-20 o godz. 11:01 0

buahahaha...alem się uśmiałam!!!! dobre!!!!!!!!

Gość 2009-04-20 o godz. 11:24 0

No to i ja dołączę:
- z nieochrzczonym dzieckiem nie można chodzić na cmentarz (nie potrafiła wyjaśnić dlaczego)
- nie wychodzić z dzieckiem z domu jak pada deszcz, bo jak będzie mu kapało na buzię to będzie miało piegi (wczoraj na spacerze zobaczyła takiego malca w spacerówce odkrytej, a akurat kropiło i zaczęłam się śmiać jak głupia bo sobie przypomniałam...)
- dopóki dziecko nie skończy roczku nie można mu obcinać włosów, bo obcina się rozum :o
- nie można przenosić różnych rzeczy nad dzieckiem, przechodzić nad nim itp., bo nie urośnie

Jeszcze było parę, jak sobie przypomnę to dopiszę :D

aruga 2009-04-20 o godz. 13:56 0

Jeszcze nie można w piątek kąpać, ale nie wiem dlaczego...nie wolno i już lol

Gość 2009-04-20 o godz. 13:59 0

aruga napisał(a):Jeszcze nie można w piątek kąpać, ale nie wiem dlaczego...nie wolno i już lol
pewnie dlatego że jest post

Aga27 2009-04-20 o godz. 14:06 0

Hihihi w pierwszej ciaży miałam zgagę giganta ... własciwie trawała non stop przez pierwszy trymestr .... potam pojawial a sie sporadycznie ....dziecko urodziło sie własciwie bez włosów ... lol
własciwie słyszałam o wiekszosci przesadów o którycvh piszecie ( tylko o piatku nie) wszystkie zakazy notorycznie łamałam :D ... nic sie nie sprawdziło ...

ach jeszcze jeden ...To co kobieta je w ciaży pózniej dziecko jada b. chętnie .... jak nie jadła czegos to trudno do tego dziecko przekonać ....
To jedno sprawdziło sie ... ale dowiedziąłm sie o tym po urodzeniu dziecka juz i do tej pory mój dwulatek zajada sie warzywami owocami jogurtami .... miesa i innych rzeczy włascwie nie jada

Gość 2009-04-20 o godz. 14:09 0

AGA27, co do jedzenia w ciąży to ja czytałam gdzieś poważny artykuł na ten temat. Wypowiadali się profesorowie i same niezaprzeczalne autorytety, więc może coś w tym jest

monia:) 2009-04-20 o godz. 14:09 0

Joanna 73 napisał(a):Pranie dziecka zdejmowac ze sznurków , przed zachodem słońca, bo bedzie płakac.
Nie zapatrywac sie na rudych , bo dziecko rude bedzie.
Jak zgaga pali to dziecku włosy rosną.
Jak kopnie pierwszy raz po prawej stronie brzucha , to chłopak.
Nie przechodzić pod sznurkami , bo pepowina sie okreci wokół szyjki.
Powiem tak część z nich się spełniła. Np. zgagę miałam okropną w obu ciążach i moje dzieci miały długie włosy obcinene u fryzjera maszynką juz w 5/6 miesiącu.Adam miał 3 razy pępowinę wokół szyjki obwiniętą.
Pierwszy raz poczułam ruchy w prawym boku i był chłopak. Moze to zbieg okolicznosci , ale ja przesadna jestem.

szkoda że u mnie się nie sprawdziło, bo ja miałam TTTTTAAAKLKKAĄĄA zgagę a Małgosia łysiutka

monia:) 2009-04-20 o godz. 14:12 0

i jeszcze:

- nie wieszać ubranek dziecka na balkonie przed chrzetem 9i peluch) bo umrze

- nie kąpać w dniu chrztu... bo nie wiem co ... bo się woda święcina zmyje???

- nie łapać się (w ciąży) za twarz jak się przestaszysz myszy lub ognia bo dziecko będzie miałao znamię,

Aga27 2009-04-20 o godz. 14:36 0

Monika bo w tym nawet jest jakis sens ... niestety ... szkoda ze wczesnirj o tym nie wiedziałam ...od ponad roku usiłuję go przekonać do róznych produktów ... jem pokazuje ze dobre ... ale on tylko grejfruty pomaranczę , mandarynki jabłka
nawet słodyczy nie lubi

Z tym balkonem to aż przerazające

Gość 2009-04-20 o godz. 23:25 0

Dobre.Pruboje sobie przypomniec moja ciazowa diete.Ale chyba nie bylo rzeczy ktorych bym nie jadla.Nie mialam zgagi i nudnosci wiec jadlam tak jak przed ciaza.Tylko nie rozumiem dlaczego maly nie chce teraz jesc zupek. hmmm

My jeszcze nie ochrzcilismy,wiec jak czytam niektore przesady to az strach sie bac.hehehehehehe

aruga 2009-04-21 o godz. 00:40 0

I jeszcze
Nie wolno brać za chrzestną kobiety w ciąży, bo to pecha dziecku przyniesie
Słyszałam jeszcze, że w ciąży nie wolno się malować, bo jak będzie chłopiec to będzie homoseksualistą lol

joan. 2009-04-21 o godz. 01:33 0

Nie wolno brać za chrzestną kobiety w ciąży, bo to pecha dziecku przyniesie
Słyszałam jeszcze, że w ciąży nie wolno się malować, bo jak będzie chłopiec to będzie homoseksualistą

Z ta chrzesta to wrecz slyszalam, ze ktores dziecko umrze :x
A z tego malowania to sie niezle usmialam. Dobrze, ze moje dziecko jest dziewczynka, bo ja praktycznie nie wychodze z domu bez make-up-u
Choc prawde mowiac jestem zupelnie anty-przesadowa.

aruga 2009-04-21 o godz. 13:47 0

Joan a ja mam synka i się malowałam w ciąży :o

xena_music 2009-04-21 o godz. 14:11 0

hehe, ja się mało malowałam w ciazy z majką, tyle co na grania, na ślub...i moze jeszcze z 3-4 razy...
Za to Majka teraz wszystkie kosmetyki mi zabiera i sie:mawuluje...kremy, pudry,szminki są w niebezpieczeństwie:)

Gość 2009-04-23 o godz. 02:56 0

No,bo kobieta w ciazy to ma siedziec w domu.Do tego ma byc gruba ,brzydka z przetluszczonymi wlosami(bo bacia powiedziala ze nie wolno sie kapac) z pryszczami na twarzyc i zle ubrana.Gratuluje.
Dajcie spokoj dziewczyny tym przesadom.Gdyby czlowiek chcial wierzyc we wszystko to by z domu nie mogl wyjsc, a i tak nie wiadomo co w domu mogloby go spotkac.

dunia 2009-04-23 o godz. 04:25 0

AGA27 napisał(a):Hihihi w pierwszej ciaży miałam zgagę giganta ... własciwie trawała non stop przez pierwszy trymestr .... potam pojawial a sie sporadycznie ....dziecko urodziło sie własciwie bez włosów ... lol
własciwie słyszałam o wiekszosci przesadów o którycvh piszecie ( tylko o piatku nie) wszystkie zakazy notorycznie łamałam :D ... nic sie nie sprawdziło ...

ach jeszcze jeden ...To co kobieta je w ciaży pózniej dziecko jada b. chętnie .... jak nie jadła czegos to trudno do tego dziecko przekonać ....
To jedno sprawdziło sie ... ale dowiedziąłm sie o tym po urodzeniu dziecka juz i do tej pory mój dwulatek zajada sie warzywami owocami jogurtami .... miesa i innych rzeczy włascwie nie jada

co do zgagi i wlosow to u mnie sie sprawdzilo, Eryk urodzil sie z duza iloscia blad wlosow i tak jest do tej pory

xena_music 2009-04-24 o godz. 11:40 0

u majki miałam zgage tylko trzy tyg(ale jaaaakąąą!!!), i maja miała włosy dość długie
to teraz urodzić powinnam mega owłosione dziecko:P hihi
bo zgagę mam od pocz. 4 mies.:):) :D
buahahaha
nie wierzę, ale pośmiać sie można:) śmiech to zdrowie i cwiczenie na przepone-idealne przed porodem:)

pusiatkowa 2009-04-26 o godz. 03:31 0

ja ciegle slysze o tetrze...az sie we mnie juz gotuje...nie dosc ze moja tesciowa przekonuje mnie do tetry to ostatnio stwierdzila ze nalezy tetre wiazac bardzo mocno zeby dziecko przepuchliny nie dostalo :o normalnie az sie slabo robi jak tego slucham...

xena_music 2009-04-26 o godz. 15:38 0

pusiatkowa,
ja Majkę wychowywałam duzo na tetrze.... ale że ciasno zawiazywać???????????????? :o :o :o :o :o

Gość 2009-04-26 o godz. 15:42 0

niech sobie teściowa okład mocno wiązany z tetry na głowę zrobi lol

monia:) 2009-04-26 o godz. 15:43 0

aruga napisał(a):Joan a ja mam synka i się malowałam w ciąży :o
ha ha ha - ja też! 8)

monia:) 2009-04-26 o godz. 15:46 0

xena_music napisał(a):pusiatkowa,
ja Majkę wychowywałam duzo na tetrze.... ale że ciasno zawiazywać???????????????? :o :o :o :o :o

ja tez uzywam terty (chociaz nie tylko) ale WCALE nie wiążę - tylko zakładam i już (BEZ WIĄzANIA)

xena_music 2009-04-26 o godz. 15:48 0

monia, dokładnie, i tylko na wierzch ceratka:)

Gość 2009-04-26 o godz. 15:51 0

a tetry uzywacie z oszczędności czy z jakich powodów?

xena_music 2009-04-26 o godz. 16:06 0

czesciowo z oszczedności uzywałam, bo niestety ale Maja z jednorazówek toleruje tylko pampersy, np na happy ma uczulenie
Na spacery i do snu zakładałam natomiast pampersy

Gość 2009-04-26 o godz. 16:47 0

kejtus napisał(a):niech sobie teściowa okład mocno wiązany z tetry na głowę zrobi lol
dobre

Gość 2009-04-28 o godz. 17:54 0

rany boskie strach sie bac..............

Path_24 2009-05-03 o godz. 19:26 0

Wiecie co te babcine rady można umieścić w wątku HUMOR :):):)

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań