Quantcast
  • Gatka odsłony: 9873

    Gdzie oddać stare talerze

    Mam mały dylemat - w ramach opróżniania starego mieszkania w Warszawie będę miała do oddania trochę naczyń - w zasadzie głównie talerze - płytkie obiadowe, śniadaniowe, głębokie też może tam jakieś są. Z różnych kompletów (chyba z 3). Stare ale w dobrym stanie. Macie może pomysł gdzie takie talerze oddać żeby nie wyrzucać ich na śmietnik?

    Odpowiedzi (8)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-09-09, 13:30:01
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gatka 2010-09-09 o godz. 13:30
0

Corgi napisał(a):Gatka, wyślij w takim razie paczką do K2, bez naklejki "uwaga szkło" to akurat w drobny mak listonosz potłucze i będzie w sam raz na mozaikę. lol
całkiem niezły pomysł ;)

Odpowiedz
Corgi 2010-09-08 o godz. 22:30
0

Gatka, wyślij w takim razie paczką do K2, bez naklejki "uwaga szkło" to akurat w drobny mak listonosz potłucze i będzie w sam raz na mozaikę. lol

Odpowiedz
Gość 2010-09-08 o godz. 20:23
0

ja szukam materialow na komorke ogrodowa, wiec ilosci hurtowe mnie interesuje 8)

Odpowiedz
Gatka 2010-09-08 o godz. 20:15
0

K2 napisał(a):szkoda, ze mam daleko, bo ja bym wszystko wziela na mozaike :D
I tak nie wiem czy by sie nadały bo wszystkie białe/kremowe z wzorkiem tylko na brzegach ...

Odpowiedz
Gość 2010-09-08 o godz. 20:06
0

szkoda, ze mam daleko, bo ja bym wszystko wziela na mozaike :D

Odpowiedz
Reklama
Gatka 2010-09-08 o godz. 20:01
0

ok, w stosownym czasie podzwonię, popytam ... jeśli będą mieli ochotę po nie przyjechać to oddam bo sama komunikacją nie dowiozę...

macie jakieś konkretne pomysły z zakresu Praga Południe - Grochów?

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2010-09-08 o godz. 15:42
0

caritas

Odpowiedz
Gość 2010-09-08 o godz. 15:39
0

Gatko tak na predce to przyszly mi do glowy domy opieki, hospicja itd, jesli masz cos w poblizu to moze zadzwon do nich czy potrzebuja ?

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie