Quantcast
  • Gość odsłony: 12603

    Czy można rozcieńczać stare lakiery? Czym rozcieńczać?

    Myślę że się niepowtórzę ...Dziewczynki mam parę zgęstniałych lakierków i szkoda mi je wyrzucać bo są ładne. Wiem że są rozcieńczacze do lakierków czy jakieś próbowałyściei co możecie polecić ?

    Odpowiedzi (89)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-08-23, 11:24:08
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Misia.m 2013-08-23 o godz. 11:24
0

Igla nic nie pomaga,lakierek jest w nią wyposażony, rurka jest drożna.

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 11:22
0

Jakiej masz firmy ten linerek, bo w inglosie na dole pod kartką są igiełki do przepchania rapitografu. Może inne firmy też tak robią.

Odpowiedz
Misia.m 2013-08-23 o godz. 11:21
0

Zabcia69 rozcieńczyłam biały lakierek,linerek robi kreseczki bez problemu
,tylko piktograf dalej zatkany w nim i nie da się kropek robić :(
Będe musiała go chyba przepłukać za pomoca strzykawki z i gła i zmywacza,
próbował ktoś takiej metody??!

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 11:17
0

no cóz porzestarzał sie i tyle-a ważności to tylko czesto puste daty, którymi nieradko nie nalezy sie sugerować---niestety...

Odpowiedz
zabcia69 2013-08-23 o godz. 11:15
0

Misia.m, i jal sie sprawuje??
znalazlam wczoraj tak stary lakier ze nawet rozcienczacz nie pomogl a termin waznosci jest do 2007r:)

Odpowiedz
Reklama
Misia.m 2013-08-23 o godz. 11:13
0

Wreszcie kupiłam - Cree za 11,50 zł

Odpowiedz
Karola0885 2013-08-23 o godz. 11:10
0

Ilinka napisał(a):Ja mam Inglota za 9 zl, aczkolwiek ktos nie pomyslal,jak go mozna aplikowac - jest to normalna buteleczka z zakretka,i jak probuje normalnie wlewac to wszystko sie wylewa na stol :P Dlatego zamaczam w nim paleczke do uszu :)
Pomyśl o zakraplaczu (można kupić w aptekach) będzie Ci wygodniej.

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 11:07
0

Ja mam Inglota za 9 zl, aczkolwiek ktos nie pomyslal,jak go mozna aplikowac - jest to normalna buteleczka z zakretka,i jak probuje normalnie wlewac to wszystko sie wylewa na stol :P Dlatego zamaczam w nim paleczke do uszu :)

Odpowiedz
zabcia69 2013-08-23 o godz. 11:03
0

agniesia280380, hehe w sumie masz racje ale powiem szczerze jestem bardzo zadowolona moje stare lakiery jak nowe:)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 11:00
0

zabcia69, no ja tez mam wlaśnie ten rozcienczalnik ale ja kupiłam prawie pelny, no i tańszy. a ten zakraplacz to wlasnie w nich taki jest-ja tez taki mam "strumieniowy" ale to i tak dobrze bo jak trzeba by bylo lac prosto z butelki--to troszke do lakieru a dużo na np. stół lol lol

Odpowiedz
Reklama
zabcia69 2013-08-23 o godz. 10:57
0

kupilam dzisiaj sobie rozcienczalnik do lakieru; zaplacilam 10.50 ale jakos gomalo jest napisane ze tu jest 85 ml a dostalam tylko 3/4 butelki to firma NAIL CARE SYSTEM

[ Dodano: 2006-01-03, 17:14 ]
jakis dziwny powinno sie lac po kropelce a leje sie ciagem( strummieniem;/)

Odpowiedz
the_evil 2013-08-23 o godz. 10:55
0

Misia.m, Ja kupowałam swój w sieci aptek Pharma na czesci kosmetyczno-chemicznej :)
A dokładniutko ja kupowałam w BlueCity :)
Tam tez jest (w bluecity) samon INGLOTA i tez tam mozna kupić inglotowski rozcienczacz.

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:51
0

widzisz ile masz propoycji---ja uzywam top choice----zadowolona jestem za jakośc i za małe pieniążki--90 ml-9 zł :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:47
0

w eurofashion ,kosmetikon.pl ,lemme ,wamp ,nail-botique ,activ ,randezvouz itp.

Odpowiedz
monisia_ 2013-08-23 o godz. 10:45
0

ja mam firmy CM kupiony w normalnym sklepie kosmtycznym (chyba drogeria natura) i jest dobry, moge go polecic

Odpowiedz
Misia.m 2013-08-23 o godz. 10:43
0

Dziewczyny, gdzie " Cree" można kupić w Warszawie?

Wczoraj specjalnie rundkę po pracy zrobiłam po kosmetycznych sklepach w mojej okolicy i nawet innej firmy rozcieńczalnika Żadnego( ) nie mieli.

Także wróciłam z niczym :(

Panie zapraszały mnie po 10 stycznia, po 15 ,
nie pozostaje mi nic innego jak poczekać,
albo polećcie gdzie w internecie można u kogoś godnego zaufania zakupić taki lepszy( z zakraplaczem),proszę Was bardzo ładnie.

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:42
0

Witam
Używam, odkąd tylko kupiłam rozcieńczalnika "Cree". Do dnia dzisiejszego nie zawiodłam się na nim...rozcieńczam nim nawet linery do paznokci i nie szkodzi im to w żadnym razie ;)
Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:40
0

i najgorzej takiej pani mało sie znającej an rzeczy przegadać, no ale cóz trzeba walczyć. :):) :D

Odpowiedz
andzia154 2013-08-23 o godz. 10:37
0

dokladnie!ja bylam ostatnio w drogerii i jaks spytalam o rozczenczalnik to pani przyniosla mi...zmywacz do paznokci a jak sie upieralam ze nie o to chodzi to powiedziala ze to pewnie cos nowego bo tego nawet w hurtowniach nie ma...

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 10:34
0

wydaje mi sie ze wszystkie rozcienczacze maja ten sam sklad i roznia sie tylko firma i cena
tylko mnie to smieszy ze jak sie zapytasz o niego to panie w sklepi patrza jak na idiote :|

Odpowiedz
andzia154 2013-08-23 o godz. 10:32
0

też mam rozcienczalnik do lakieru ale niestety nie pamietam jakiej firmy bo etykietka mi sie zerwala ale tez jestem zadowolona bo jak robilam to zmywaczem to często mi się lakier rozwarstwiał i byl do wyrzucenia

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:29
0

zakupiłam rozcieńczalnik do lakierkow Nail Care System (Top Choice)80 ml-8 zł, nie powiem ale jestem z niego zadowolona-nie matowieje brokatowych lakierków, ma zakraplacz i jest wydajny-trzeba tylko kilka kropelek:):)polecam

Odpowiedz
dziewczyna24 2013-08-23 o godz. 10:26
0

Ja mam rozcienczalnik firmy Delia kupilam go za 3 zl i jest dobry, ma zakraplacz, nie rozpuszcza brokatu.

Odpowiedz
Keighty 2013-08-23 o godz. 10:22
0

no wlasnie :D ja juz uzywalam rozcienczalnika do lakieru z brokatem i nic sie nie stalo, w przeciwienstwie do proby zrobienia tego zmywaczem... wtedy zniszczylam moj ulubiony lakier sally hansen...

Odpowiedz
emalia103 2013-08-23 o godz. 10:19
0

agniesia280380, eyeliner,to jest cos do robienia kresek na powiece.. a lakier z cienkim pedzelkiem sie po prostu liner nazywa..
i jesli bedziesz uzywac rozcienczalnika do lakieru,a nie na przyklad zmywacza,to nie powninien Ci sie lakier zmatowic.. nawet ten z brokatem..

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:15
0

a co jesli chodzi o lakierki-eylinery,czy po dodaniu rozcielczalnika nie zmatowieje taki brokatowy eyliner?? nie wiem czy pisze fachowo-wszakże jestem tylko amatorką...
z góry dziekuję za odpowiedź

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 10:12
0

ja wlasnie w sobote sobie nabylam z Inglota rozcienczacz :D
ale niestety niee mam dozowniczka :(

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 10:09
0

cmoksia napisał(a):moja mama kupiła mi ten inglota. piszą o precyzyjnym zakraplaczu, ale tutaj niczego takiego nie ma, zwykła zakręcona buteleczka więc jak to jest? powinni dac oddzielnie zakraplacz czy trzeba dokupić?
wiem, że to strasznie dawno było kupiłaś cmoksia uzupełniacz dlatego nie miał zakraplacza :)

a ja używałam delii (ogólnie lubię tę firmę) i się sprawdził tylko strasznie mały jest, a teraz mam ami i też jest OK.

Odpowiedz
emalia103 2013-08-23 o godz. 10:07
0

Karola0885 napisał(a):
Zainwestuj w rozcieńczacz zobaczysz napewno różnice a koszt niewielki
pewnie.. po zmywaczu lakiery traca kolor.. bardzo matowieja.. a rozcienczalnik to nie sa jakies wielkie koszty,a wystarcza na baaaaardzo dlugo..

Odpowiedz
Karola0885 2013-08-23 o godz. 10:05
0

elizalen napisał(a):a ja rozcieńczam acetonem zwykłym i jestem zadowolona :D
Zainwestuj w rozcieńczacz zobaczysz napewno różnice a koszt niewielki

Odpowiedz
elizalen 2013-08-23 o godz. 10:04
0

a ja rozcieńczam acetonem zwykłym i jestem zadowolona :D

Odpowiedz
Evelyn20 2013-08-23 o godz. 10:02
0

treść wiadomościu usunięta

REKLAMA!

Dolly

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-23 o godz. 09:58
0

narazie wypróbowałam go na dwoch lakierach. Jeden [pomarańczowy] ma okolo 7 lat (mój pierwszy lakier, przez sentyment go nie wyrzuciłam, a był już gumowy :P) i teraz maluje się nim fantastycznie jakby był nowy prosto ze sklepu :D a drugi to bezbarwny, któremu to i tak niewiele dało...
i podobno lepiej nie rozcieńczać odżywek do paznokci [tylko kolorowe lakiery], to prawda? jeśli tak to szkoda, bo mi strasznie szybko gęstnieją... (cały czas razem z mamą jakiejś używamy i zaraz zaczyna się ciągnąć)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 09:55
0

cmoksia a jak ci się sprawuje ten rozcieńczalnik

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-23 o godz. 09:53
0

ja też juz dokupiłam (w aptece)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 09:50
0

ja mam ten rozcienczalnik z inglota i dokupilam do niego najzwyklejszy zakraplacz w aptece kosztuje okolo 2 zl albo nawet i mniej

Odpowiedz
cmoksia 2013-08-23 o godz. 09:48
0

moja mama kupiła mi ten inglota. piszą o precyzyjnym zakraplaczu, ale tutaj niczego takiego nie ma, zwykła zakręcona buteleczka więc jak to jest? powinni dac oddzielnie zakraplacz czy trzeba dokupić?

Odpowiedz
Ania.maj 2013-08-23 o godz. 09:44
0

Ja właśnie tez poszukuje jakiegoś rozcieńczacza do lakierów musze wypróbować tego z inglota ciekawa jestem jak się sprawdzi

zapraszam
http://www.ania-pazurki.blog.onet.pl

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 09:41
0

szkoda... :(
bo mi by przydaloby sie takie 2w1 :)

Odpowiedz
Ibi 2013-08-23 o godz. 09:38
0

KAMi_ns napisał(a):Ibi, ale na dlugo starcza ten nablyszczacz
on zachowuje sie jak utwardzacz czy utwardzacz osobno uzywasz
Gdzies tak na 25 klientek...he he!(Potem dokupuje sie juz tylko uzupelniacz nabłyszczacza za 8-9 zl)
Utwardzacz osobno uzywam przed nablyszczaczem!

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 09:35
0

Ibi, ale na dlugo starcza ten nablyszczacz
on zachowuje sie jak utwardzacz czy utwardzacz osobno uzywasz

Odpowiedz
Ibi 2013-08-23 o godz. 09:31
0

Ja używam INGLOTA rozcienczalnik i jest baarrrdzo dobry!
A do tego jeszcze nabłyszczacz w zakraplaczu 12.50(hi hi)strasznie sie klientki dziwia jak na koniec puszczam kropelki nablyszczacza na plytke pazurka!Pytają -Aco to takiego?

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 09:29
0

Keighty, no w sumie masz racje :)
ale na tyle co ja mam lakierow to mi wystarczy :)
ale ty zajmij sie lepiej ich sprzedaza na allegro :)
bo z tego co piszesz to naprawde warto

Odpowiedz
Keighty 2013-08-23 o godz. 09:27
0

no zeby na dlugo wystarczyl, zreszta w zaeznoscki od lakieru wiadomo, ze tych kropelek bedzie wiecej czasem. Zreszta dziewczyny, ktore zarabiaja na malowaniu pazurkow maja od groma lakierow i czesto szkoda wyrzucac te, z ktorych rzadziej sie korzysta, a jest ich nadal sporo w buteleczce. Zreszta latwa kalkulacja: moje 90 ml i Inglota 9x10 ml=9x9zl.....

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 09:24
0

no tak Keighty, ale po co mi az tyle tego rozcienczalnika jak tam sie tylko kilka kropelek daje... :P

Odpowiedz
Keighty 2013-08-23 o godz. 09:20
0

Ale to jest 10 ml tylko w Inglocie!! sprawdzilam na allegro, gdzie inglot jest po 9,99... To roznica, jak za 11,50 kupilam 90ml... :D

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 09:17
0

ja pytalam sie ostatnio w Inglocie i mieli rozcienczalnik niee wiem ile go tam bylo ale laska powiedziala ze jest za 8zl czy jakos tak :)

Odpowiedz
Keighty 2013-08-23 o godz. 09:14
0

Ja ostatnio chcialam kupic rozcienczalnik w podziemiach przy metrze( pod rotunda), bo mieli Cree. Pytam sie o cene(3 lata temu chyba, placilam za swoj 10,50), ale akurat nie bylo naklejki na buteleczce. Wiec poszukala faktury, wyciagnela kalkulator, zeby policzyc na niego marżę.. Na fakturze widze cene 11,80 albbo 11,50... a ona mi podaje 18,90,- :P Podziekowalam... wczoraj poszlam do sklepu tam gdzie kiedys kupilam i zapytalam o rozcienczalnik... Mieli go :D !! Zgadnijcie ile zaplacilam.... 11,50 Za 90 ml, ktore mi starczylo na 3 lata bodazje, to baaaardzo oplacalne.. Na allegro jest po 19,99.. Chyba normalnie zacznie kupowac u siebie w sklepie i na allegro sprzedawac lol

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 09:10
0

ja też go polecam sama go używam i jest bardzo dobry

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 09:09
0

polecam rozcieńczalnik supernail z ef jest niedrogi ibardzo dobry, tylko bez kroplomierza. ja kupiłam zakraplacz do oczu w aptece i jego uzywam do rozcieńczalnika

Odpowiedz
niebieska 2013-08-23 o godz. 09:06
0

*KaSiEk* napisał(a):a moze ktoś zna jakieś specjalistyczne sklepy w okolicach Lublina?? bede wdzieczna za jakies info :)
na ul. Zamojskiej jest hurtownia "STELLA" ale wiecej jest tam sprzetu do wlosow niz do paznokci
na ul. Sikorskiego 1/71 "ELITE 2000" jest duzo sprzetu do paznokci, ale trzeba byc kosmetyczka, zeby tam cos kupic (przynajmniej kiedys tak bylo) zadzwon i zapytaj 536-70-30, mozna u nich zamowic paczke do domu

Odpowiedz
Keighty 2013-08-23 o godz. 09:04
0

Cree jest na allegro, 20 zlotych za 90 ml o ile dobrze pamietam. moze tam poluj, jesli cena Ci odpowiada.Innych nie moge polecic, bo po prostu nie mailam okazji probowac-mam Cree chyba 3 lata...ale sie konczy i tez sie ogladam za nowym..

Odpowiedz
kati81 2013-08-23 o godz. 09:00
0

Nie dość, że oszukałam się jak głupia tego rozcieńczalnika, to jeszcze jak go w końcu znalazłam w niby profesjonalnym sklepie, to okazał się do dupy - można rozcieńczać w nieskończoność, a i tak zaraz gęstnieje
Błagam polećcie jakiś dobry, oprócz Cree, bo tego niestety nie znalazłam :( Znalazłam jeszcze Delii, ale nie wiem, czy też się nie okaże klapą, jak ten mój Pretty Woman

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-08-23 o godz. 08:56
0

the_evil napisał(a):A moze by tak się sputac w aptece czy mają kroplomierze? Sadze ze kroplomierz to lepsza opcja niz strzykawki i igły.
tak by bylo najlepiej (nawet na to nie wpadlam) musze to obadac
dzieki evilku

Odpowiedz
the_evil 2013-08-23 o godz. 08:54
0

A moze by tak się sputac w aptece czy mają kroplomierze? Sadze ze kroplomierz to lepsza opcja niz strzykawki i igły.

Odpowiedz
elena 2013-08-23 o godz. 08:50
0

Mam rozcienczlnik do lakieru w buteleczce ktora odmierza kropelki. Nie polecam stosowania acetonu. Mozna zniszczyc tym lakier.

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-08-23 o godz. 08:47
0

gosiunia2004, to w dgmasz jedna apteke :P hihi ;)

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-08-23 o godz. 08:45
0

girljusta napisał(a):gosiunia2004, a może strzykawką z igłą?
tez o tym pomyslalam
plan byl nawet tak zaawansowany ze poszlam do apteki "po zestaw" hihi
ale akurat nie mili najmniejszych

Odpowiedz
girljusta 2013-08-23 o godz. 08:43
0

gosiunia2004, a może strzykawką z igłą?

Odpowiedz
kati81 2013-08-23 o godz. 08:42
0

*KaSiEk* napisał(a):a moze ktoś zna jakieś specjalistyczne sklepy w okolicach Lublina?? bede wdzieczna za jakies info :)
Co by się nie powtarzać, odeślę Cię na Wizaż ;)

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=65201

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-08-23 o godz. 08:40
0

niedawno kupilam rozcieczalnik w EF
tylko jeszcze nie bardzo wiem jak go "przetransportuje" do buteleczki lakieru
budowa butelki rozcieczalnika nie sprzyja nalewaniu bez rozlewania

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 08:37
0

a moze ktoś zna jakieś specjalistyczne sklepy w okolicach Lublina?? bede wdzieczna za jakies info :)

Odpowiedz
Betti 2013-08-23 o godz. 08:36
0

Czasem jak nie ma pod ręką rozcieńczalnika to można dodać kilka kropelek czystego spirytusu (ok.90%). Ale najlepiej jest użyć specjalnego rozcieńczalnika :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 08:34
0

Szkoda że nie jesteś z Wawy bo mogłabym Ci polecic pewien sklepik Karinciu a czy ja moge ten adresik od Ciebie dostać :)

Odpowiedz
kindza 2013-08-23 o godz. 08:32
0

ja ostatnio zaczelam testowac dolewanie do lakieru czystego acetonu i musze przyznac ze efekt mi odpowiada :) lakier nie robi sie taki jak po dolaniu zmywaczu do paznokci(nie rozwarstwia sie na sciankach), idealnie sie rozprowadza na paznokciu a lakier tak samo dlugo sie trzyma na paznokciu jak przed rozcienczaniem i kolor nie matowieje

Odpowiedz
Akszeinga 2013-08-23 o godz. 08:30
0

Jak poszłam do sklepów kosmetycznych w moim mieście dopiero w 4 znalazłam rozcieńczalnik.W pozostałych panie o czymś takim nie słyszały i wciskały mi zwykły zmywacz do paznokci ,bo niby "to tak samo działa".Nie poddałąm się i w końcu znalazłam to co szukam w drogeri "Natura".

Odpowiedz
iwiopole 2013-08-23 o godz. 08:27
0

j auzywam zwyklego zmywacz do paznokci i nie narzekam

Odpowiedz
kindza 2013-08-23 o godz. 08:23
0

dziekuje Ci ślicznie :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 08:22
0

Witam..

Jeśli chodzi o adres sklepu w którym mozna dostać materiał i akcesoria do robienia akryli czy tipsów w Katowicach...oto adres..

Katowice ul. Piastowska , 40-005
B.H bellis nr tel...032/ 259 75 20 jest to sprawdzona hurtownia.

jest jeszcze Pruszcz Gdński 058/ 682 12 47 lub 692 22 22 i tu pod tym tel zamówić jednak przesyłka kosztuje 15 zł...ale kurier jest nastepnego dnia roboczego...

Polecam...

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 08:21
0

http://www.sunny-line.net/sklep/advanced_search_result.php?keywords=rozcie%F1czalnik

Odpowiedz
kindza 2013-08-23 o godz. 08:19
0

olga25 napisał(a):witam...

znam adres dobrej hurtowni w katowicach, osobiście sie w niej zaopatruje..to strikte specjalistyczna hurtownia-sklep z akcesoriami do pazurków...Kto chce adres???
ja bardzo bym chciała :P juz sie tyle naszukałam i jak dotad nigdzie nie wiedza o co mi chodzi :( podaj albo tu na forum albo wyślij mi na gg będe bardzo wdzięczna :)

Odpowiedz
Gość 2013-08-23 o godz. 08:17
0

witam...

znam adres dobrej hurtowni w katowicach, osobiście sie w niej zaopatruje..to strikte specjalistyczna hurtownia-sklep z akcesoriami do pazurków...Kto chce adres???

Odpowiedz
EfA21 2013-08-23 o godz. 08:13
0

Hej Kindza! :)

Mieszkam w Bytomiu i myślałam, że tylko ja mam takie problemy w robieniu zakupów w naszych sklepach kosmetycznych... na mnie panie w sklepach często dziwnie patrzą, jak o coś pytam i zaraz pytają gdzie ja coś takiego widziałam??? Tak jakbym sobie coś wymyśliła czego w ogóle nie ma.... hmmm może kiedyś i do nas dojdą te "wynalazki"!!!
_________________
Pozdrawiam :)

Odpowiedz
kindza 2013-08-23 o godz. 08:11
0

ja mam dwa pytanka jedno to czy ktoś się orientuje gdzie można coś takiego kupić w okolicach Zabrza Gliwic lub Katowic ? bo ja już nie wiem gdzie tego szukać a panie we wszystkich sklepach i hurtowniach wywalają oczy na wierzch i nikt nie wie o co mi chodzi :(
a drugie pytanko to czy ktoś może podać co wchodzi w skład tego rozcieńczalnika czy to przypadkiem nie jest czysty aceton ?

Odpowiedz
_Agnieszka_ 2013-08-23 o godz. 08:08
0

A mój rozcienczalnik tak nie zabardzo działa na brokat (prawie wogole) i co ja mam począć? jest na to jakaś rada? Cały czas jest gesty i tez szkoda mi go wyrzucać...

Odpowiedz
karincia 2013-05-23 o godz. 01:08
0

Dolly :P5
Jak przyjedziesz do mnie to sobie kupisz!!
Rozcienczalnik kosztuje 10zł a wysuszacz ok 14.
Czekam na Ciebie...

Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-05-17 o godz. 08:53
0

Ja tem rozcieńczalnik dostałam za całe 9,70 i jestem zadowolona choć czekam na efekty po dodaniu go do brokacików. Czy tu też się sprawdzi.

Odpowiedz
Gość 2013-05-16 o godz. 18:40
0

to poszukam któregoś dnia ich koło siebie.... może gdzieś znajde :D

Pozdrawiam

Odpowiedz
Karolinka 2013-05-16 o godz. 10:49
0

Rozcieńczalnik kosztuje między 12-15 zł, w zależności od sklepu zapewne, a wysuszasz kupowałam za 16, ale to było 1 rok remu, więc nie wiem czy cena jest aktualna

Odpowiedz
Gość 2013-05-16 o godz. 10:43
0

a ile ten wysuszacz i rozcieńczalnik CREE kosztuje?

Odpowiedz
Gość 2013-05-16 o godz. 10:19
0

karincia napisał(a):Tak, produkty firmy CREE można kupić w zwykłych sklepach
Szkoda że nie jesteś z Wawy bo mogłabym Ci polecic pewien sklepik
Polecam również wysuszacz do lakierów CREE

Pozdrawiam
No przykro mo ale w Wawie to teraz bywam rzadko:(ale dzięki za odpowiedź:) popytam u mnie w sklepach a takich lakierków które zgęstniały mam troche:)

Odpowiedz
karincia 2013-05-16 o godz. 10:14
0

Tak, produkty firmy CREE można kupić w zwykłych sklepach
Szkoda że nie jesteś z Wawy bo mogłabym Ci polecic pewien sklepik
Polecam również wysuszacz do lakierów CREE

Pozdrawiam

Odpowiedz
Karolinka 2013-05-16 o godz. 10:11
0

Firma Cree jest dostępna w niektórych sklepach kosmetycznych, więc spokojnie możesz jej poszukać w lepiej zaopatrzonych sklepach.

Odpowiedz
Gość 2013-05-16 o godz. 10:09
0

karincia napisał(a):Polecam Ci rozcienczalnik firmy CREE.
Jest rewelacyjny, wszystkie stare, gęste już lakierki są znowu jak nowe.

Pozdrawiam
Witam czy takie rozcienczalniki można kupić w zwykłym sklepie kosmetycznym??Jeśli nie to gdzie jemożna dostać???

Odpowiedz
Gość 2013-05-16 o godz. 09:49
0

Dzięki za odpowiedź, ja w piątek kupiłam właśnie Cree. Jestem na etapie testowania ale cena jest raczej zachęcająca.

Odpowiedz
Gość 2013-05-16 o godz. 01:06
0

polecam z czystym sumieniem rozcieczalnik NSI,
polecam bo go uzywam i ...fajnie rozciencza

Odpowiedz
Gość 2013-05-15 o godz. 10:37
0

mam z tej firmy wysusacz i jest ok...weszlam na ich strone ale prowadza tylko sprzedaz hurtową...:(( szkoda bo u mnie nigdzie nie ma rozcienczalnikow do lakierow w sklepach...ludzie nawet nie wiedza co to jest;/

Odpowiedz
karincia 2013-05-15 o godz. 05:38
0

Polecam Ci rozcienczalnik firmy CREE.
Jest rewelacyjny, wszystkie stare, gęste już lakierki są znowu jak nowe.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-05-13 o godz. 11:16
0

Tak do takich gęstych lakierów powinnaś używać rozcińczalników jest ich na rynku całe mnóstwo,używałam już różnych i nie widziałam jakieś szczególnej różnicy na ogół są dobre Pozdrawiam :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie