Quantcast
  • 180380 odsłony: 13254

    Zmieniłam tabletki i wystąpiło plamienie- czy nadal jestem zabezpieczona?

    Witam! ostatnio zmienilam tabletki diane 35 na yasminelle, to jest moje drugie opakowanie przy ktorym mam uplawy codzienne, sa koloru zolto-brazowego. raz mialam nawet koloru blado rozowego! U ginekologa bylam kilka dni temu i wszystko jest ok. Moje pytanie brzmi czy to moze oznaczac ze tabletki sa za slabe? I czy wowczas dziala(zapobiegaja ciazy)? no i jeszcze jedno moje pytanie czy stosujac tabletki o stalej porze jest duza szansa ciazy? wiem ze to dziwne ale za kazdym razem jak jestem w trakcie przerwy 7 dniowej mam stresa czy krwawienie wystapi

    Odpowiedzi (2)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-01-03, 00:07:15
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
180380 2013-01-03 o godz. 00:07
0

dziekuje bardzo lol

Odpowiedz
anqa 2013-01-02 o godz. 23:37
0

180380, nie pomogę tak jakbym chciała ale zajrzyj na forum http://www.antykoncepcja.pl tam są dziewczyny, które Ci na pewno pomogą

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie