Quantcast
  • Gość odsłony: 33550

    Jakie są efekty uboczne leku Bromergon?

    Dziewczyny,ktore biora ten lek badzo prosze,napiszcie czy i jake efekty uboczne u was powodowalniestety musze zatrzymac laktacje,a troche sie naczytalam o tym leku wiec prosze doswiadczone kobietki o odpowiedzz gory dziekuje

    Odpowiedzi (15)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-15, 07:33:12
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2013-09-15 o godz. 07:33
0

Joanna cycusie juz duuuuzo mniejsze ale jeszcze jak sprowokuje to mleczko leci
bardziej uparty jest prawy,nie wiem czemu

kurcze,ciekawe ile jeszcze to potrwa?
a moze wy wiecie?

Odpowiedz
Gość 2013-09-16 o godz. 14:51
0

Spinak a czemu aż tak długo masz go brac, jak widzę po suwaczku jestes cieżarowką. Kejtus mogłam spytac u nas na pogaduchach ale zapomniałam. Czy laktacja ustała jak cycusie?

Odpowiedz
Gość 2013-09-15 o godz. 07:29
0

no to ciekawe, bo ja brałam bromegron przez ostatnich 10 lat
dzien w dzien na wieczór po pół tabletki i nigdy z życiu nie miałam żadnych dolegliwości ani mi do głowy nie przyszło, ze jakieś mogą być! :D za to prolaktyna mi ładnie spadła (w ostatnim cyklu brałam po całej tabletce), dlatego też mogłam zajsc w ciąze,
teraz nie biore, ale wiem, ze generalnie mam ten lek zażywać do czasu menopauzy - pocieszam sie, ze jest refundowany

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 11:14
0

Bardzo dobrze.No i żeby te leki przyniosły oczekiwane rezultaty!!!

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 11:11
0

kazdy lekarz leczy po swojemu
dobrze ze czuje juz sie dobrze :D

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-14 o godz. 11:05
0

Dziwnie.Mojej lekarce chodziło o to,żebym tak mocno nie odczuła skutków ubocznych.Dlatego stosowałam na początku mniejszą dawkę.Żeby organizm się przyzwyczaił.

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 10:51
0

ja mam przez dwa dni po jednej rano i wieczorem
pozniej po polowie rano i wieczorem
czyli odwrotnie

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 04:31
0

Ja zaczynałam od 1/2 tabletki rano i wieczorem przed snem.Kilka dni póżniej jak się okazało,że dobrze przyjmuję ten lek zaczęłam brać 1 tabletkę na noc.I tak ją przesypiam,wstaję rano i wogóle nie czuję,że ją wzięłam.
Kejtus czy Ty bierzesz od razu całą tabletkę rano?Może powinnaś zmniejszyć dawkę?Życzę Ci abyś szybciutko wróciła do formy.

Odpowiedz
m_onika 2013-09-13 o godz. 15:00
0

Kejtus ja rówiez przyjmowałam bromergon miałam jakieś zaburzenia)teraz ju zdokładnie nie pamietam. Ale czułam sie fatalnie pierwsza dawka 1/2 tabletki i bylo ok a pozniej po calej od godz 9-12 spedzilam w wc nad kibelkiem...straszne zawroty glowy, słabo , cisnienie bardzo niskie:(lekarz kazalmi przerwac choc sama tez bym to zrobila nawet bez jego zgody. Ale jak widac każda kobieta inaczej reaguje.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze przejdziesz to dobrze

Odpowiedz
Gość 2013-09-13 o godz. 14:51
0

dzis rano wzielam pierwsza tabletke i ok.poludnia mialam koropne mdlosci i malo nie zwymiotowalam,pozniej caly dzien czulam sie senna
kurcze,straszny jest

dzieki babeczki

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-12 o godz. 07:41
0

Ja biorę Parlodel , to taki sam lek jak Bromergon lecz w wersji zagranicznej. Jest podobno lepiej oczyszczony od naszego polskiego odpowiednika. U mnie na początku było kiepściutko z formą: zawroty głowy, mdłości i wrażenie jakbyś za chwilę miała zemdleć. Stan ten przeszedł po niecałym miesiącu brania leku (1 tabletka na noc). Tak naprawdę to wszystko zależy od naszych indywidualnych uwarunkowań. Jedne znoszę obniżanie prolaktyny "bezboleśnie", inne długo będą pamiętać "początki" (tak jak i ja) nie wspominam miło początków. Najważniejsze, że nawet jeśli źle będziesz się czuła, to wszystko przejdzie w miarę upływu czasu. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości. :D

Odpowiedz
Iweta 2013-09-12 o godz. 02:06
0

U mnie bromek powodował wielka senność a brałam tylko 1/4 tabletki. Podobno on obniża cisnienie i to dlatego tak się działo. Poza tym miałam zawroty głowy na początku. Ale ogólnie nie działał tak strasznie ubocznie.

Odpowiedz
lenka 2013-09-11 o godz. 13:24
0

Ja biore bromek drugi cykl i tylko pół tab. u mnie niestety nie było tak różowo, zawroty głowy i straszne nudności . Teraz już troszkę przeszło i jest lepiej, ale od czasu do czasu wciąż czuję,że go biorę.

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 10:45
0

Ja co prawda biorę bromek dopiero od miesiąca,ale żadnych skutków ubocznych nie zauważyłam.Jedynie w pierwszym i drugim dniu miałam lekkie zawroty głowy.Tyle się naczytałam o efektach ubocznych tego leku,że bałam się go wziąść a okazało się,że przyjęłam go bardzo dobrze.

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 10:08
0

kejtus ja co prawda biore bromocorn, ale to to samo. U mnie jedynym efektem ubocznym byla duza suchosc sluzowek w pierwszym okresie brania (ok 2 tyg), czyli sucho w ustach, w nosie (b. nieprzyjemne ). U niektorych wystepuje tez sennosc i mdlosci ale ja tego w ogole nie mialam. Biore bromek od pazdziernika i poki co jest ok. Zadnych efektow uboznych juz nie ma.

Odpowiedz
Gość 2013-09-10 o godz. 14:55
0

dziewczyny,ktore biora ten lek badzo prosze,napiszcie czy i jake efekty uboczne u was powodowal
niestety musze zatrzymac laktacje,a troche sie naczytalam o tym leku wiec prosze doswiadczone kobietki o odpowiedz
z gory dziekuje

Odpowiedz
Gość 2013-09-15 o godz. 07:31
0

Joanna cycusie juz duuuuzo mniejsze ale jeszcze jak sprowokuje to mleczko leci
bardziej uparty jest prawy,nie wiem czemu

kurcze,ciekawe ile jeszcze to potrwa?
a moze wy wiecie?

Odpowiedz
Gość 2013-09-16 o godz. 14:51
0

Spinak a czemu aż tak długo masz go brac, jak widzę po suwaczku jestes cieżarowką. Kejtus mogłam spytac u nas na pogaduchach ale zapomniałam. Czy laktacja ustała jak cycusie?

Odpowiedz
Gość 2013-09-15 o godz. 07:29
0

no to ciekawe, bo ja brałam bromegron przez ostatnich 10 lat
dzien w dzien na wieczór po pół tabletki i nigdy z życiu nie miałam żadnych dolegliwości ani mi do głowy nie przyszło, ze jakieś mogą być! :D za to prolaktyna mi ładnie spadła (w ostatnim cyklu brałam po całej tabletce), dlatego też mogłam zajsc w ciąze,
teraz nie biore, ale wiem, ze generalnie mam ten lek zażywać do czasu menopauzy - pocieszam sie, ze jest refundowany

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 11:14
0

Bardzo dobrze.No i żeby te leki przyniosły oczekiwane rezultaty!!!

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 11:11
0

kazdy lekarz leczy po swojemu
dobrze ze czuje juz sie dobrze :D

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 11:05
0

Dziwnie.Mojej lekarce chodziło o to,żebym tak mocno nie odczuła skutków ubocznych.Dlatego stosowałam na początku mniejszą dawkę.Żeby organizm się przyzwyczaił.

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 10:51
0

ja mam przez dwa dni po jednej rano i wieczorem
pozniej po polowie rano i wieczorem
czyli odwrotnie

Odpowiedz
Gość 2013-09-14 o godz. 04:31
0

Ja zaczynałam od 1/2 tabletki rano i wieczorem przed snem.Kilka dni póżniej jak się okazało,że dobrze przyjmuję ten lek zaczęłam brać 1 tabletkę na noc.I tak ją przesypiam,wstaję rano i wogóle nie czuję,że ją wzięłam.
Kejtus czy Ty bierzesz od razu całą tabletkę rano?Może powinnaś zmniejszyć dawkę?Życzę Ci abyś szybciutko wróciła do formy.

Odpowiedz
m_onika 2013-09-13 o godz. 15:00
0

Kejtus ja rówiez przyjmowałam bromergon miałam jakieś zaburzenia)teraz ju zdokładnie nie pamietam. Ale czułam sie fatalnie pierwsza dawka 1/2 tabletki i bylo ok a pozniej po calej od godz 9-12 spedzilam w wc nad kibelkiem...straszne zawroty glowy, słabo , cisnienie bardzo niskie:(lekarz kazalmi przerwac choc sama tez bym to zrobila nawet bez jego zgody. Ale jak widac każda kobieta inaczej reaguje.
Pozdrawiam i mam nadzieje ze przejdziesz to dobrze

Odpowiedz
Gość 2013-09-13 o godz. 14:51
0

dzis rano wzielam pierwsza tabletke i ok.poludnia mialam koropne mdlosci i malo nie zwymiotowalam,pozniej caly dzien czulam sie senna
kurcze,straszny jest

dzieki babeczki

Odpowiedz
Gość 2013-09-12 o godz. 07:41
0

Ja biorę Parlodel , to taki sam lek jak Bromergon lecz w wersji zagranicznej. Jest podobno lepiej oczyszczony od naszego polskiego odpowiednika. U mnie na początku było kiepściutko z formą: zawroty głowy, mdłości i wrażenie jakbyś za chwilę miała zemdleć. Stan ten przeszedł po niecałym miesiącu brania leku (1 tabletka na noc). Tak naprawdę to wszystko zależy od naszych indywidualnych uwarunkowań. Jedne znoszę obniżanie prolaktyny "bezboleśnie", inne długo będą pamiętać "początki" (tak jak i ja) nie wspominam miło początków. Najważniejsze, że nawet jeśli źle będziesz się czuła, to wszystko przejdzie w miarę upływu czasu. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości. :D

Odpowiedz
Iweta 2013-09-12 o godz. 02:06
0

U mnie bromek powodował wielka senność a brałam tylko 1/4 tabletki. Podobno on obniża cisnienie i to dlatego tak się działo. Poza tym miałam zawroty głowy na początku. Ale ogólnie nie działał tak strasznie ubocznie.

Odpowiedz
lenka 2013-09-11 o godz. 13:24
0

Ja biore bromek drugi cykl i tylko pół tab. u mnie niestety nie było tak różowo, zawroty głowy i straszne nudności . Teraz już troszkę przeszło i jest lepiej, ale od czasu do czasu wciąż czuję,że go biorę.

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 10:45
0

Ja co prawda biorę bromek dopiero od miesiąca,ale żadnych skutków ubocznych nie zauważyłam.Jedynie w pierwszym i drugim dniu miałam lekkie zawroty głowy.Tyle się naczytałam o efektach ubocznych tego leku,że bałam się go wziąść a okazało się,że przyjęłam go bardzo dobrze.

Odpowiedz
Gość 2013-09-11 o godz. 10:08
0

kejtus ja co prawda biore bromocorn, ale to to samo. U mnie jedynym efektem ubocznym byla duza suchosc sluzowek w pierwszym okresie brania (ok 2 tyg), czyli sucho w ustach, w nosie (b. nieprzyjemne ). U niektorych wystepuje tez sennosc i mdlosci ale ja tego w ogole nie mialam. Biore bromek od pazdziernika i poki co jest ok. Zadnych efektow uboznych juz nie ma.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie