Quantcast
  • Gość odsłony: 2142

    Jakie witaminy dla dziecka?

    No wlasnie...mi lekarka kazala dawaxc JUVIT MULTI - zestaw witamin. wit. D3 jest tam 1000j heh a gdzies wyczytalam ze ma byc od 400 do 800ale nie ma tam wit.B12.nienalezy tez na lyzeczce dawac tylko od razu do buzi 5 kropli.... iu to moj blad bo zawsze z lopatka do mlodego startowalamzastanawiam sie nad zmiana zestawu witamin. co myslicie??

    Odpowiedzi (20)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-06-10, 07:30:22
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-06-10 o godz. 07:30
0

a ja podaje roznie... nieraz przed.. a czasem jak sobie przypomne to tak po prostu mu zapodaje strasznie mu smakuja :)

Odpowiedz
Gość 2009-06-08 o godz. 16:17
0

ja daję przed nawet jak uleje to nie podaje więcej

Odpowiedz
Gość 2009-06-08 o godz. 15:39
0

dziewczyny a kiedy dajecie dzidzom witaminki? pzred karmieniem czy po, bo jak uleje to ja nie wiem czy dawac jeszcze raz czy nie?

Odpowiedz
Gość 2009-06-04 o godz. 06:49
0

spox, jasne ze niezaszkodzi.
w sumie ja juz 2 razy zapomnialam dac witaminki pisze ze niewolno dawac podwojnej dawki na 2 dzien jak sie zapomnie...
chyba sama powinnam, cos brac na pamiec

Odpowiedz
Gość 2009-06-03 o godz. 14:22
0

napewno nie zaszkodzi niej szkodliwe jest nie podanie niz przedawkowanie-powoduje trwałe zmiany w nerkach

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-06-03 o godz. 13:33
0

o żesz, to my zaczelismy od skończonego 3 tyg tzn od 22 doby, czy to nie za póżno, czy to nie zaszkodzi?

Odpowiedz
Gość 2009-06-03 o godz. 05:33
0

doszkolilam sie :o od zaczetego 3 tyg.

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 16:08
0

a to juz za madre dla mnie

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 16:06
0

tess ale od 3 tyg zaczętego czy skończonego?//

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 15:59
0

ale cos mi sie zdaje ze jak juz slonce za nami to trzeba extra podawac wit D3...

Ada27 od 3 tyg sie ppodaje ta wit do chyba 2 roku zycia.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-06-02 o godz. 15:54
0

a od której doby zycia stosowały.ście vit D?
my stosujemy 2 krople vigantolu i 3 cebionmulti.
aha, położna srodowiskowa powiedziała mi że vigantol bardzo szybko sie rozkłada i traci swoje właściwości i lepiej jak sie dojdzie do połowy kupic już nowe opakowanie

Odpowiedz
Catalabama 2009-06-01 o godz. 11:23
0

u mnie to samo do lata podawałam tylko d3 i juz i lekarka powiedziala że nic innego nie trzeba podawać mu... od jesieni podaję mu zestaw witami Multi Sanostol....

Odpowiedz
Gość 2009-06-01 o godz. 08:28
0

a ja nie podaje żadnych zestawów tylko wit d3 jedną kropelke jak pytałam się pediatry to powiedziała że nie ma potrzeby dawac coś jeszcze

Odpowiedz
Gość 2009-06-01 o godz. 05:42
0

laski proszeeeeeeeeeeee! sprawdcie ile macie wit D3 w tych zestawach..
bo ja oprocz zestawu niepodaje malemu wit D3 cholerka

piszcie!!!!!!!!!!!!!bardzo zmartwiona.........

Odpowiedz
aga-wa 2009-05-26 o godz. 17:25
0

Niestety na buteleczce nie pisze ile jest w cebionie wit. D3 (a opakowanie wyrzuciłam).

Dopiero teraz przeczytałam, ze powinno się go przechowywać w lodówce - ups

Odpowiedz
aga-wa 2009-05-26 o godz. 17:20
0

Od urodzenia pediatra kazał podawać po 1 kropli D3 bo w Cebionie jest jej za mało. Później kazała zwiększyć do 2 bo Olek nie chciał dźwigać główki i to podobno miało pomóc (i pomogło). Teraz już nie musze dawać 2 kropli, ale daję, bo zawsze coś zostaje w zakraplaczu na ściankach.
Dokładnie robię to tak: wlewam do kieliszka wszystkie witaminy, dodaję trochę herbatki koperkowej, zeby podnieść walory smakowe, wciągam zakraplaczem i wsadzam Olowi do dzioba.

Odpowiedz
Gość 2009-05-26 o godz. 17:11
0

otoz to !! niejest prosto, probwalam hehe 2 do buzi 3 po policzkach. totalna porazka.

ale czemu jak masz w zestawie witamin D3 to dajesz ja jeszcze osobno?? ja nic niedaje procz tego.....

((ps. ktoregos dnia mnie ktos odwiedzi w wariatkowie?? ))

Odpowiedz
aga-wa 2009-05-26 o godz. 17:07
0

Z tym 'prosto do buzi" nie jest tak prosto. Próbowałam łyzeczką, ale to porażka.
Po różnych experymentach dajemy 5 kropli CebionMulti i 2 krople D3 zakraplaczem- nie ma szans zeby się wylało, polecam

Odpowiedz
Gość 2009-05-26 o godz. 17:02
0

ziorniesz ile tam jest wit D3?? i jak dajesz od razu do buzi??
na lyzeczce ponoc osiada na podniebieniu i nici z witamin :o

Odpowiedz
Gość 2009-05-26 o godz. 17:01
0

Mi kazała dawać Multicebion czy coś takiego i tyle.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie