Quantcast
  • igelkott odsłony: 5061

    Zapomniana tabletka a możliwość zajścia w ciąże- uspokoicie mnie?

    Hej Dziewczyny założyłam tu konto bo mam obawy do tego czy mogę być w ciąży, wydaje mi się że prawdopodobieństwo jest małe ale liczę że też powiecie co myślicie :)biorę od prawie 3 lat yaz, nigdy nie zdażyło mi sie pominięcie tabletki, aż do zeszłego tygodnia.. w zeszłym tygodniu w środę nie wzięłam tabletki (biorę o 22), to była pierwsza tabletka z ostatniego rzędu, wzięłam ją następnego dnia ok. 15. zadzwoniłam od razu do mojej ginekolog i zapytałam ją czy mogę brać tabletki normalnie i się po prostu zabezpieczać dodatkowo przez jakiś czas teraz (nie chciałam zmieniać dnia okresu a to mi mówiła ulotka - zostaw 4 tabletki placebo i przejdź do nowego opakowania). ginekolog powiedziała że jasne, że przez tydzień od tej środy mam stosować prezerwatywy, i że jak dostanę miesiączkę to to "wszystko rozgrzesza". jeszcze się upewniłam czy tydzień wystarczy bo są w ostatnim rzędzie te placebo, ale powiedziała że tak. dostałam okres normalnie przy 3. tabletce placebo jak zawsze, w czwartek (przedwczoraj) zaczęłam brać nowe opakowanie. wczoraj wieczorem współżyłam z narzeczonym ale że się bałam to użyliśmy i tak prezerwatywy. z tym że ze względu na jego problemy z erekcją (które leczymy, znamy powód itp, ten temat zostawcie), zrobiliśmy tak jak nam polecił jego lekarz - najpierw chwilę kochaliśmy się bez a potem założyliśmy gumkę.czy myślicie że jest realna szansa na ciążę? dla mnie brzmi to nierealnie bo tabsy musiałyby nie działać w ogóle + musiałabym zajść od preejakulatu... co myślicie? uspokoicie mnie?:)

    Odpowiedzi (3)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-04-10, 14:00:36
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
nakartki 2013-04-10 o godz. 14:00
0

Z tego co piszesz nie powinnaś zajść w ciążę.

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2013-04-06 o godz. 13:41
0

Nie ma szans na ciaze, po co sie podkrecasz

Odpowiedz
igelkott 2013-04-06 o godz. 11:09
0

pomóżcie dziewczyny, jedna koleżanka na innym forum mnie nieźle nastraszyła.. i teraz już mi zaczyna odbijać..

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie