Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
labi 2010-02-17 o godz. 23:56
0

A mi się wydaje ze to już tylko medialna nagonka a kibicom już przeszło zdenerwowanie które w lepszy lub gorszy sposób tłumaczy pierwsze komentarze....
Co do decyzji sedziego jest nieodwołalna a każdy ma prawo mieć swoje zdanie czy była fair czy nie..
O ile wiem Webb wypowiadał sie że nie boi się kibiców Polskich nie dostał pogróżek. To tylko media ciągle do tego wracaja...

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 23:45
0

Nabla napisał(a):dobbi napisał(a):wez jej tak nie mow, bo potem wiesz...sodówa i najmadrzejsza struga 8)
Sodówa? Raczej Lambrusco 8)
nie wymawiaj przy mnie slowa na L

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 23:30
0

dobbi napisał(a):wez jej tak nie mow, bo potem wiesz...sodówa i najmadrzejsza struga 8)
Sodówa? Raczej Lambrusco 8)

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 23:01
0

wez jej tak nie mow, bo potem wiesz...sodówa i najmadrzejsza struga 8)

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 22:57
0

Nabla napisał(a):ewerla napisał(a):SkrawekNieba napisał(a):
Po Andrusie też nie spodziewalam się takiego wierszyka...Myślalam, że jest kulturalnym gościem.
Andrus ten wierszyk ulozyl wczesniej. Nie powstal on z tej watpliwej okazji.

Wierszyk nawiązywał do wypowiedzi Rydzyka o Marii Kaczyńskiej, więc trochę nie ta bajka ;)
Nabla, przywracasz wiarę w ludzi 8)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-02-17 o godz. 22:45
0

ewerla napisał(a):SkrawekNieba napisał(a):
Po Andrusie też nie spodziewalam się takiego wierszyka...Myślalam, że jest kulturalnym gościem.
Andrus ten wierszyk ulozyl wczesniej. Nie powstal on z tej watpliwej okazji.

Wierszyk nawiązywał do wypowiedzi Rydzyka o Marii Kaczyńskiej, więc trochę nie ta bajka ;)

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 22:17
0

SkrawekNieba napisał(a):
Po Andrusie też nie spodziewalam się takiego wierszyka...Myślalam, że jest kulturalnym gościem.
Andrus ten wierszyk ulozyl wczesniej. Nie powstal on z tej watpliwej okazji.

Mnie tez zaczyna irytowac. Powiem wiecej - ja sie wstydze za Polakow.

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 21:12
0

Skrawku, ja mam tak od kilku dni.
Wstyd mi, po prostu mi wstyd za reakcje, które się pojawiły i przyzwolenie na nie. Nawet premier "chciał zabić".
A przecież te groźby, poważne czy nie, są karalne.

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 19:39
0

A ja powiem coś niepopularnego: mnie ta cala nagonka na sędziego zaczyna irytować.
Zachowal się tak jak się zachowal ale żeby go zaraz wyzywać i zyczyć mu śmierci????

Po Andrusie też nie spodziewalam się takiego wierszyka...Myślalam, że jest kulturalnym gościem.

Do tego jeszcze to:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,5317253,Plakat_do_opluwania_Webba_usuniety.html

no ludzie....
i dlatego chyba nigdy nie zrozumiem kibiców pilki nożnej

nie ma to jak kulturka na siatkówce-nie DobraC?

A najbardziej najbardziej to mnie wkurwia jak slyszę w radiu-jak wygramy to jacy my zajebiści jesteśmy, jak przegramy to nie mieliśmy szczęścia

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 18:32
0

"Sędzia Howard Webb, którego bardzo dobrze znam i szanuję, w lidze angielskiej nigdy nie odgwizdał faulu w podobnych sytuacjach. Przez ostatnie 20 minut spotkania faworyzował jednak gospodarzy, szukając sytuacji, po której Austriacy mogliby zdobyć bramkę". http://sport.onet.pl/0,1248704,1769989,wiadomosc.html

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-02-17 o godz. 14:37
0

http://www.tvn24.pl/-1,1553859,wiadomosc.html
co jeden to lepszy lol

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 11:53
0

agunia85 napisał(a):http://www.tvn24.pl/-1,1553819,wiadomosc.html

no coz...
no coz, wlasnie tak to wygladalo.

Odpowiedz
Gość 2010-02-17 o godz. 10:31
0

http://www.tvn24.pl/-1,1553819,wiadomosc.html

no coz...

Odpowiedz
wan 2010-02-17 o godz. 02:34
0

wan napisał:
o kurcze ale z was jad się sączy, decyzja owszem kontrowersyjna, odebrał nam zwycięstwo to fakt ale polacy za pięknie też nie grali, gdyby nie Boruc to byłoby 3:1 i tak uważam za ogromny sukces że się zakwalifikowaliśmy. Nie chcę być pesymistką ale zbyt dużych szans na finał nie mieliśmy, chłopaki jeszcze trochę muszą
popracować

to tak a propos uwagi w stronę ladybird
to oddaję honory i dzięki za poprawienie ;)

Odpowiedz
Gość 2010-02-16 o godz. 22:15
0

ewerla napisał(a): Gdyby nie uznal to by byl super gosc, nie....
też racja. ale bramki ze spalonego czesto przechodza - patrz holandia - wlochy, ale karnego ktorego notabene nie bylo, w ostatniej doliczonej minucie meczu w sytuacji gdy gospodarze przegrywaja i odpadaja - to przegiecie. ostatnie kilka wolnych w meczu to byla wielka sciema. sedzia puszcal je aby austria zdobyla gola i tyle.

co do boruca - sam mowi, ze robi swoje. ale na boga bez niego bylo by kuzwa chyba z 4:1. obrony nie było żadnej...piłka latała im między nogami w pierwszych 30 minutach....owszem bramkarz austrii tez dobrze bronił, ale nasze sytuacje nie były tak pewne jak austrii w pierwszych 30 minutach.

tak poza tym - nasi mogli grac lepiej i zdobyc wiecej bramek i bylo by pozamiatane. nie gadalibysmy teraz o tym brytolu

Odpowiedz
Gość 2010-02-16 o godz. 21:25
0

Bardzo wielka niesprawiedliwosc nas w tym meczu spotkala - sedzia uznal NAM gola ze spalonego. No normalnie powiesic go. Gdyby nie uznal to by byl super gosc, nie....

Ech, co za narod. Jakby grali dobrze to by wygrali bez problemow.

Jezeli bramkarz jest najlepszym graczem na boisku to znaczy ze caly zespol jest do bani.

Odpowiedz
Gość 2010-02-16 o godz. 21:24
0

wan napisał(a):o kurcze ale z was jad się sączy, decyzja owszem kontrowersyjna, odebrał nam zwycięstwo to fakt ale polacy za pięknie też nie grali, gdyby nie Boruc to byłoby 3:1 i tak uważam za ogromny sukces że się zakwalifikowaliśmy. Nie chcę być pesymistką ale zbyt dużych szans na finał nie mieliśmy, chłopaki jeszcze trochę muszą
popracować
to tak a propos uwagi w stronę ladybird ;)

Odpowiedz
wan 2010-02-16 o godz. 21:13
0

po pierwsze droga ladybird7 Polski a nie polski taki szczegół, a po drugie nie trzeba grać w piłkę żeby ocenić profesionalizm lub jego brak wystarczy się interesować i oglądać rozgrywki, zazwyczaj o kimś kto dobrze wykonuje swój zawód mówi się że jest profesionalistą i często zdarza się że mówią to osoby wykonujące zupełnie inny zawód, więc ja sobie też pozwoliłam na taką ocenę nie będąc piłkarzem. Zupełnie nie rozumiem co Cię tak poruszyło

Odpowiedz
ladybird7 2010-02-16 o godz. 17:56
0

wan napisał(a):hm no dobrze ale co myślisz o grze naszych??? Ja rozumiem że stres i w ogóle ale jakoś Boruc się nie dał i pokazał profesionalizm reszta niestety nie bardzo
Tia, a ile meczy w reprezentacji polski Ty rozegralas?? Co pozwala Ci mowic o ich profesjonalizmie lub jego braku???

Odpowiedz
wan 2010-02-16 o godz. 03:46
0

to prawda niesprawiedliwość była i to ogromna ale a propos Boruca kurcze w końcu on też jest częścią drużyny więc się upieram przy swoim gdyby nie on

Odpowiedz
till 2010-02-16 o godz. 02:55
0

wan napisał(a):gdyby nie Boruc to byłoby 3:1
A gdyby nie austriacki bramkarz byłoby z 4:1 dla nas :D

Zgodzę się, że mogliśmy zagrać lepiej, w 90 minucie meczu powinno być 2:0 i wtedy ten karny nie byłby taki bolesny. Ale nie zmienia to faktu, że wielokrotnie w ciągu tego meczu nasi zawodnicy byli nawet gorzej faulowani, a sędzia nawet za to żółtej kartki nie przyznał, nie mówiąc o karnych.

I co się tu dziwić, że w tym momencie miliony Polaków, łącznie z naszym premierem, miały niezbyt pozytywne myśli o panu, który tak "sprawiedliwie" potraktował naszą drużynę.

Odpowiedz
labi 2010-02-16 o godz. 02:29
0

wan napisał(a):o kurcze ale z was jad się sączy, decyzja owszem kontrowersyjna, odebrał nam zwycięstwo to fakt ale polacy za pięknie też nie grali, gdyby nie Boruc to byłoby 3:1 i tak uważam za ogromny sukces że się zakwalifikowaliśmy. Nie chcę być pesymistką ale zbyt dużych szans na finał nie mieliśmy, chłopaki jeszcze trochę muszą popracować
hmmm a gdybyśmy nie mieli bramkarza to byłoby z 30:1

popieram zdanie dziewczyn Boruc to zawodnik robił co do niego należało tyle ze lepiej niz inni,
a sączący sie jad ???hmm to rozczarowanie zdenerwowanie, poczucie krzywdy
no i na koniec jeszcze po sssącze jad...
sędzia kalosz!!!
oglądałam dzis mecz grecja rosja gdyby to webb sedziował byłoby z 15 karnych jesli miałby kto strzelac bo połowa pewnie by zeszła za czerwone kartki!!!

Odpowiedz
wan 2010-02-16 o godz. 02:00
0

hm no dobrze ale co myślisz o grze naszych??? Ja rozumiem że stres i w ogóle ale jakoś Boruc się nie dał i pokazał profesionalizm reszta niestety nie bardzo

Odpowiedz
Gość 2010-02-16 o godz. 01:17
0

wan napisał(a):o kurcze ale z was jad się sączy, decyzja owszem kontrowersyjna, odebrał nam zwycięstwo to fakt ale polacy za pięknie też nie grali, gdyby nie Boruc to byłoby 3:1 i tak uważam za ogromny sukces że się zakwalifikowaliśmy.
W ogóle do mnie nie przemawia ten, jakże często powtarzany tekst: gdyby nie Boruc? No, ale to bramkarz, gra w drużynie, więc robił to, co ma robić, czyli bronić. Jest świetny to prawda, jednak tekst, że gdyby nie Boruc, dla mnie jest śmieszny.

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 23:35
0

wiewrióra napisał(a):kurde jak rozumiem rozczarowanie, wkurwienie etc etc. ale wg mnie to przeginają już ... te życzenia śmierci etc.
popieram - przegięcie

poza tym, jak wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia więc ciekawe czy wszyscy by tak ochoczo pisali protesty i życzyli sędziemu śmierci gdyby sytuacja była odwrotna i to Polska miałaby rzut karny w ostatniej minucie

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 22:11
0

wan napisał(a):Nie chcę być pesymistką ale zbyt dużych szans na finał nie mieliśmy, chłopaki jeszcze trochę muszą popracować
nie chcem ale muszem lol

Odpowiedz
wan 2010-02-15 o godz. 22:04
0

o kurcze ale z was jad się sączy, decyzja owszem kontrowersyjna, odebrał nam zwycięstwo to fakt ale polacy za pięknie też nie grali, gdyby nie Boruc to byłoby 3:1 i tak uważam za ogromny sukces że się zakwalifikowaliśmy. Nie chcę być pesymistką ale zbyt dużych szans na finał nie mieliśmy, chłopaki jeszcze trochę muszą popracować

Odpowiedz
till 2010-02-15 o godz. 21:35
0

http://wiadomosci.onet.pl/1769453,12,item.html

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 14:46
0

Protest kibiców
http://www.protest2008.pl/

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 14:46
0

a ja kurwa byłam na tym jebanym meczu..... sędzia chuj
tyle mam do powiedzenia, jeszcze dziś jestem wkurwiona

Odpowiedz
labi 2010-02-15 o godz. 14:29
0

A to wiersz artura andrusa przystsowany do aktualnej sytuacji i dedykowany H. weebowi '(znalezione w jednym z portali)
:D
Tępy palancie w "de" kopany,

Synu najgorszej kurtyzany,

Paskudna mordo, zły pomiocie

Sklejony z genów po idiocie,

Żmijo obmierzła, wredna, śliska,

Gnijąca warstwo torfowiska,

Skutku uboczny chorób licznych,

(W tym - przede wszystkim wenerycznych),

Świeża padlino, brudna ściero,

Trądzie, tyfusie i cholero,

Ścierwo, klejnocie ciemnogrodu,

Żywe ucieleśnienie smrodu,

Jamo, do której plują ptaki,

Ryju podobny do kloaki,
Nędzna przybłędo spod Sodomy,

Świńskie koryto pełne pomyj,

Potwór! Wywłoka! Kreatura!

Krzyżówko skunksa, pchły i szczura,

Poczwaro ty ropnistooka,

Ozdobo szamba i rynsztoka,

Klonie sparszywiałego chwostu,

Odmiano ścieku i kompostu,

Szmato, na której psy siadają,

Bękarcie zła! Nie uwłaczając.

Jak dla mnie dobre :D :D

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 12:18
0

wiewrióra napisał(a):Po opadnięciu emocji bądźmy szczerzy że gdybyśmy nie grali jak dupy wołowe w pierwszej połowie i strzelili drugiego gole to by nie było płaczu takiego.
Gdyby Roger kopnął drugą nogą, to gola byśmy wcale nie mieli. A gdyby Boruc dostał sraczki tego dnia, to by nam strzelili 10 goli.

Odpowiedz
wiewrióra 2010-02-15 o godz. 12:05
0

kurde jak rozumiem rozczarowanie, wkurwienie etc etc. ale wg mnie to przeginają już ... te życzenia śmierci etc.
Po opadnięciu emocji bądźmy szczerzy że gdybyśmy nie grali jak dupy wołowe w pierwszej połowie i strzelili drugiego gole to by nie było płaczu takiego.
Aczkolwiek nie zmienia to faktu że łysy to kalosz i niech się wali na ryj ;)

Odpowiedz
Gość 2010-02-15 o godz. 11:18
0

Ktoś coś wspominał o ukaraniu sędziego przez UEFA?

Uefa has backed English referee Howard Webb's decision to award Austria an injury-time penalty in their 1-1 draw with Poland on Thursday at Euro 2008.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7452759.stm

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 23:27
0

Ania napisał(a):Coś mi zdjęcie 2 posty wyżej zniknęło. A takie ładne było ;)

Markdottir, wow 8)
na wiki nic nie ginie lol

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 23:25
0

dobbi :prayer:
dzięki za linka, popłakałam sie ze smiechu lol

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 23:15
0

Coś mi zdjęcie 2 posty wyżej zniknęło. A takie ładne było ;)

Markdottir, wow 8)

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 23:08
0

dagjes napisał(a):

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Howard_Webb&limit=500&action=history można obejrzeć jak zmieniała się biografia sędziego lol

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 17:51
0



lol

Odpowiedz
Doosia 2010-02-14 o godz. 17:37
0

ciekawa strona

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 17:29
0

http://fun.noshit.pl/ no to se ulzyli

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 17:06
0

Aguus napisał(a):Można popsioczyc, ale życzyć śmierci itp Chyba niektórzy zapominają, że takie groźby - jakby nie było - są karalne

Sadze,ze takie teksty rzucaja raczej pseudokibice.
Kto by nie rzucał, nadal jest to karalne.

Odpowiedz
Aguus 2010-02-14 o godz. 17:05
0

Można popsioczyc, ale życzyć śmierci itp Chyba niektórzy zapominają, że takie groźby - jakby nie było - są karalne

Sadze,ze takie teksty rzucaja raczej pseudokibice.

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 16:59
0

Ania napisał(a):Dobra, poklęłyśmy, napsioczyłyśmy na sędziego, ale to, co się dzieje na sieci, przeraża mnie i się wstydzę za niektórych Polaków. I nie dziwię się, że dostał ochronę. ja też
Można popsioczyc, ale życzyć śmierci itp :o Chyba niektórzy zapominają, że takie groźby - jakby nie było - są karalne

Ale wkurw mi nie przeszedł

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 16:51
0

najbardziej podoba mi się to życzenie:

fonia napisał(a):niech się obsra w gacie, na środku boiska, przy następnym sędziowaniu!!!!
lol

albo niech mu jakiś zbłąkany ptak narobi na środek łysiny ;)

Odpowiedz
kasiacleo 2010-02-14 o godz. 15:24
0

jak
Was poczytałam to nie mam nic do dodania
uważam, że pokurwować można joby na sędziego rzucać, ale nie żeby go lać, czy nie daj Bóg zabić

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 15:22
0

Ejjjj....
Chorwacja i tak wychodzi z grupy, a podobno bardziej lubia Polaków niż Austrię, więc plan jest taki, ze dadzą Polakom strzelić tak z 5 bramek....

Dzięki temu z grupy wyjdzie Chorwacja, wyjdzie Polska, a Austriacy nie....

Sounds like a plan, no nie?

Acha, no i niech sczeźnie marna imitacja sędziego 8)

Odpowiedz
Sylvana 2010-02-14 o godz. 14:48
0

Tu jest jeszcze większy poziom agresji
http://euro.kretyn.com/index.html

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 14:41
0

Ania napisał(a):Wracając do spalonego Rogera. Oglądałam animację na http://replay.sport.pl/. Po włączeniu widoku z góry, ewidentnie widać, że Roger nie był na spalonym.
Włączyłam 1/4 szybkości - i faktycznie, wygląda jakby gol był z czystej pozycji.

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 14:34
0

Oleta napisał(a):Karny dyktuje się za faulowanie kogoś kto jest na polu karnym przeciwnika - czyli faulowanie Austriaka na naszym polu karnym!

Gdyby sytuacja miała miejsce na polu karnym Austriaków, to wtedy za faulowanie Polaka przez Austriaka groziłby rzut karny...
owszem prawda, ale faul na Bąku w naszym polu karnym też mógł być odgwizdany ;) - wtedy byłaby piłka dla nas ;)
I można już było nawet pierwszy faul odgwizdać, kiedy sędzia kazał powtórzyć wolny.
Szarpanina jest zawsze, i była taka sama w polu karnym austriaków.

Była nawet taka sytuacja, gdzie piłkarz austriacki koncertowo padł nie będąc nawet dotkniętym przez polaka.

A u Austriaków widać było straszną niemoc w polu karnym - padali jak muchy szukając faulu ;)

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 14:30
0

Manifik napisał(a):uuuuuuuuu Oleta, szacun, obeznana jesteś ;) lol
(Już jako dziecię kibicowałam Smolarkowi... Włodzimierzowi - rzecz jasna! :D )

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 14:30
0

Dobra, poklęłyśmy, napsioczyłyśmy na sędziego, ale to, co się dzieje na sieci, przeraża mnie i się wstydzę za niektórych Polaków. I nie dziwię się, że dostał ochronę.

Odpowiedz
HoneyGirl 2010-02-14 o godz. 14:24
0

....Siedzi facet w fotelu i ogląda na Euro 2008 mecz Polska - Austria.
5. minuta meczu - Smolarek strzałem w długi róg pokonuje austriackiego bramkarza.
12 minut później Żurawski główką na 2:0.
W 28. minucie po golu Krzynówka z rzutu wolnego jest już 3:0!
Nagle ktoś go szarpie za koszulkę i słyszy głos:
- Kupiłeś marchewkę? Marchewkę się pytam czy kupiłeś.....

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 14:18
0

Wracając do spalonego Rogera. Oglądałam animację na http://replay.sport.pl/. Po włączeniu widoku z góry, ewidentnie widać, że Roger nie był na spalonym.

Odpowiedz
labi 2010-02-14 o godz. 14:04
0

A poza tym nasza drużyna ma pecha do sędziów w meczu z niemcami też była lipa
Gol Podolskiego po spalonym i odgwizdany spalony Ebiego i nieuzanana bramka podczas gdy była ok :o :o :o
pech to pech

Odpowiedz
labi 2010-02-14 o godz. 14:00
0

fakt karny dyktuje sie gdy fauluje sie w polu karnym ale....
mógł byc podyktowany faul na polskim zawodnik i rzut wolny...
Cała kontrowersja polega na tym ze ta sytuacja powstała po tym jak sedzia 2 raz kazał rozpoczac od wolnego gdyu boruc miał piłkę w ręku!!!!!
Nawet gdyby Austriak ropoczoł rozgrywanie za wczesnie powinien byc zastosowany przywilej korzyści dla Polaków bo Boruc już miał piłkę w ręku...
oj jakoś nieskładnie mi się pisze ale nadal mnie nosi...

Odpowiedz
Manifik 2010-02-14 o godz. 13:58
0

uuuuuuuuu Oleta, szacun, obeznana jesteś

Odpowiedz
patunieczka 2010-02-14 o godz. 13:56
0

uh... ja wiem że to pomyje, ale poziom agresji chyba nieadekwatny do sytuacji
a poza tym
pogrążył polski naród Sad
sorry, ale ja jako składnik tego narodu nie czuję się pogrążona faktem, że 11 dryblasów zremisowało z innymi 11 dryblasami. Mogę to rozwijać na różne sposoby, ale chodzi o to, że nie piłka kopana stanowi o tym, czym i jaka jest Polska.

i jeszcze:

mówili w radiu że załatwili ochronę dla Webba i jego rodziny... Wink
z czego tu się cieszyć?
Poczytaj fora (te również), spójrz na powyższy plakat i nie mów mi, że to tylko rubaszne dowcipy.
Sądzę, że i on i rodzina mają prawo czuć się zagrożeni i współczuję im.

Zdziadziałam chyba

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 13:56
0

Nic mi kurwa od wczoraj nie przeszło - pierdolony łysy pojebaniec

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 13:46
0

Karny dyktuje się za faulowanie kogoś kto jest na polu karnym przeciwnika - czyli faulowanie Austriaka na naszym polu karnym!

Gdyby sytuacja miała miejsce na polu karnym Austriaków, to wtedy za faulowanie Polaka przez Austriaka groziłby rzut karny...

Odpowiedz
Manifik 2010-02-14 o godz. 13:43
0

Ale jak to nasz był, a tamten nie był? Jak razem na kupie stali? W tym samym momencie? A poza tym podobno nasi milion razy oglądali filmy instrultażowe, jakie zachowanie może grozić karnym i ta sytuacja nie zasługiwała na karny...

Odpowiedz
Doosia 2010-02-14 o godz. 13:42
0

mówili w radiu że załatwili ochronę dla Webba i jego rodziny... ;)

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 13:35
0

Co nie zmienia faktu, że szrpanie za koszulkę na polu karnym w 93 minucie, przy 1:0 mądre nie jest... :(

Odpowiedz
wiewrióra 2010-02-14 o godz. 13:33
0

Leo mówił że 43 lata trenuje i nie widział nigdy takiej sytuacji żeby tak karnego podyktować. łysy sie tłumaczył że widział jak austriak rozkłada ręce bezradnie bo jest faulowany i dlatego zagwizdał. Sraty taty

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 13:30
0

Ale Bąk nie był wtedy na polu karnym Austriaków, więc raczej nie mogło być za to karnego...

Odpowiedz
Manifik 2010-02-14 o godz. 13:25
0

No tak kurcze, ale naszego Bąka w tym samym czasie faulował Austryjak?

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 13:22
0

natamo napisał(a):Faktycznie podyktował ten karny nie fair, ale....nasza brama była ze spalonego. Więc jak to mówią dzieci: "oliwa sprawiedliwa"

Teraz możecie rzucić się na mnie, przetrwam wszystko 8) lolNo to rzucajcie się na nas dwie ;) :

Co trzeba miec w głowie, żeby wygrywając zaledwie 1 : 0, w ostatniej minucie doliczonego czasu, szarpać przeciwnika za koszulkę na polu karnym?????

Możemy sobie psioczyć, że "karny za taką pierdołę", (że sędzia cięty na Polaków, bo pewnie polski hydraulik mu źle naprawił kran, a polscy sąsiedzi smrodzą bigosem ;) )ale ten sędzia ma "podkładkę" - nie szarpie się za koszulki i już!

Odpowiedz
Doosia 2010-02-14 o godz. 12:56
0

http://imageshack.us

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 12:56
0

Faktycznie podyktował ten karny nie fair, ale....nasza brama była ze spalonego. Więc jak to mówią dzieci: "oliwa sprawiedliwa"

Teraz możecie rzucić się na mnie, przetrwam wszystko 8) lol

Odpowiedz
Manifik 2010-02-14 o godz. 12:51
0

No u nas w robocie już wisi na drzwiach jego zdjęcia jako tarcza strzelnicza, na razie został komisyjnie opluty....

Odpowiedz
fonia 2010-02-14 o godz. 12:23
0

widzę, że i ja miałam nadzieję, że "jutro będzie lepiej"...
ni chuja....rano mam wkurw ten sam...
jebany partacz...skurwysyn
pogrążył polski naród :(
niech się obsra w gacie, na środku boiska, przy następnym sędziowaniu!!!!

Odpowiedz
till 2010-02-14 o godz. 11:52
0

lol

Ciekawe czy komuś będzie chciało się to przetłumaczyć na inne języki.

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 11:45
0

Jebana łysa pała!!!!!!! :x

Odpowiedz
till 2010-02-14 o godz. 11:30
0

Nie, żeby mój wqrw na pana łysola minął...

Myślę jednak, że reszta piłkarskiego świata nie byłaby wyrozumiała dla tego rodzaju poczucia patriotyzmu i sprawiedliwości

Odpowiedz
till 2010-02-14 o godz. 11:28
0

Aliencia ja też - adres z dopiskiem "Polacy na wyspach - Ojczyzna na Was liczy !!!" ;)

I nadal mam nadzieję, że jednak to nie był prawdziwy adres.

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 11:25
0

mi też od wczoraj nie przeszło i nadal jestem wkurwiona na maksa.
Jak bym wczoraj była na trybunał to też pewnie bym wszczęła wanaturę i komuś przywaliła

Odpowiedz
Aliencia 2010-02-14 o godz. 11:20
0

till napisał(a):Aliencia napisał(a):Wczoraj w sieci latał już adres tego chłopa, więc podejrzewam, że koledzy emigranci będą już na niego czekać
Mimo wszystko, mam nadzieję, że z tym adresem to jakiś zgryw :o
Serio, widziałam na własne oczy ;)

Odpowiedz
till 2010-02-14 o godz. 11:09
0

Aliencia napisał(a):Wczoraj w sieci latał już adres tego chłopa, więc podejrzewam, że koledzy emigranci będą już na niego czekać
Mimo wszystko, mam nadzieję, że z tym adresem to jakiś zgryw :o

Odpowiedz
Aliencia 2010-02-14 o godz. 11:03
0

Się przespałam... i nie jest mi lepiej
Wczoraj w sieci latał już adres tego chłopa, więc podejrzewam, że koledzy emigranci będą już na niego czekać ;)
Podobno ma przepieprzone też u swoich Rodaków, którzy trzymali kciuki za Polskę..
A to, że uznali spalonego (choć nadal upieram się, ze go nie było ;) ) - ich pomyłka, karny z kapelusza to dla mnie zwykłe chamstwo, oszustwo... ech..

Odpowiedz
wiewrióra 2010-02-14 o godz. 09:39
0

obudził mnie szkrab a jak sobie przypomnialam wczorajszą końcówkę meczu to nadal mnei trzęsie
wczoraj do późna skandowali na osiedlu "jebać sędziego"

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 04:03
0

Aliencia napisał(a):
Myślę, ze nasi rodacy go w tym Sheffield znajdą i mu w dupę tego lizaka wsadzą
Znajdziemy Al, znajdziemy
Kurwa mac tak mnie nosi ze juz teraz bym poszla go szukac, normalnie koles ma przejebane, chyba zapomnial ze w Anglii duuuzo Polakow jest pierdolony rasista jebany lysy huj. Kurwa no jak tak mozna, wyjebal nas po prostu z turnieju zkisniety fiut, nie zasne przez tego zajebanego swiniaka.

Odpowiedz
magdaF. 2010-02-14 o godz. 03:06
0

No zesz kurwa jego w dupe kopana mać..... gr.....
Poprostu szok!!!!!
Trzeba być ślepym albo przekupionym.
Kuuurrrwa!!!

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 02:38
0

sędzia sk......n i tyle
Ale jestem wkurwiona

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 02:30
0

to cała prawda :

Odpowiedz
Vilemo 2010-02-14 o godz. 02:25
0

no tez mnie wqurw zlapal niesamowity, mimo ze nie zaliczam sie do kibcow, dzis akurat ogladalam mecz. i.........

no zesz pierdolony kutas w dupe jebany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
till 2010-02-14 o godz. 02:22
0

Mam nadzieję, że wlepią mu taką karę, że z żalu już mu nigdy nie stanie.

PS. Tak, to pomaga 8)

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 02:20
0

:axe: :chlip:
No wyrzuć to z siebie 8)
To pomyje ;)

Z tego co pamiętam to na ostatnim mundialu w Niemczech też były zarzuty dla sędziów. Ale czy FIFA dała jakieś kary? Tu z UEFA pewnie będzie podobnie....

Odpowiedz
Aleks24 2010-02-14 o godz. 02:19
0

Na naszej klasie już pierwsze reakcje http://nasza-klasa.pl/profile/11767060/gallery/4 i http://nasza-klasa.pl/profile/5562899/gallery/5

Odpowiedz
Aliencia 2010-02-14 o godz. 02:17
0

Oleska napisał(a):ciekawe jaki dym w Austrii będzie, teraz wiem że nie chciałabym tam byc
No własnie.. Kibice muszą być nieźle wkurwieni.. Mam ciary z nerów
Idę otworzyć wino na wyluzowanie

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 02:14
0

ciekawe jaki dym w Austrii będzie, teraz wiem że nie chciałabym tam byc

Odpowiedz
labi 2010-02-14 o godz. 02:13
0

kurwa mac mi też adrenaslinka dała czadu!!! nie chce mi sie spac!!!!!
ja pierdolę przez łysego palanta juztro bede zombi w pracy!!!!!
kurwa jakie to pojebane

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 02:12
0

:axe: :chlip:

Odpowiedz
Och 2010-02-14 o godz. 02:10
0

nooooo to rozumiem. CHUJ PIERDOLONY W DUPĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przepraszam, ale musiałam sobie ulżyć, choć nie wiem czy pomogło

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 02:00
0

mam nadzieję że pojadą jutro po sędzi kaloszu popierdolonym łysym huju

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 01:58
0

No kurcze mi tez ciśnienie skoczylo i wogole spac mi sie nie chce, a wydawalo mi sie ze takie cos jak mecz to nigdy mnie nie zdenerwuje

Odpowiedz
Aliencia 2010-02-14 o godz. 01:57
0

Oleska napisał(a):ale Boniek jest wkurwiony
Biedny Leo..
Kurwa, nie zasnę, nie zasnę przez jakiegoś łysego jebakę..
Chyba sobie ziółek zaparzę.. Ale mnie nosi.. :awantura:

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 01:54
0

ale Boniek jest wkurwiony

Odpowiedz
Gość 2010-02-14 o godz. 01:51
0

Aliencia napisał(a):Ania napisał(a):A tak poważnie - co mu grozi? Można go jakoś ukarać?
Myślę, ze nasi rodacy go w tym Sheffield znajdą i mu w dupę tego lizaka wsadzą
normalnie już widzę te nagłówki w gazetach 8) lol

Odpowiedz
till 2010-02-14 o godz. 01:50
0

Wyszłam na chwilę na balkon, cała okolica skanduje "sędzia chuj" lol

Odpowiedz
Aliencia 2010-02-14 o godz. 01:50
0

Ania napisał(a):A tak poważnie - co mu grozi? Można go jakoś ukarać?
Myślę, ze nasi rodacy go w tym Sheffield znajdą i mu w dupę tego lizaka wsadzą

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie