Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Świat Paznokci » Tipsy, żele, akryle
  • Gość 2009-02-03 o godz. 07:49, odsłony: 1407 0

    Czy można kupić dobry pędzelek do akryly do 50 złotych?

    Chce kupic dobry pedzelek najlepiej do 50zl - czy to wogole mozliwe czy dobre sa tylko te powyzej 100zl?Na Allegro znalazlam cos takiego : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40460613 I zastanawiam sie czy nie zaryzykowac, w sumie jest niedrogi..Mozecie mi cos polecic?

    Odpowiedzi (9) Kategoria: Świat Paznokci :: Tipsy, żele, akryle Ostatnia odpowiedź: 2009-02-07, 05:11:48 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Gość 2009-02-03 o godz. 08:49 0

do nauki moze bylby dobry,ale na dluzsza mete...no coz..ja uwazam,ze w pedzel warto zainwestowac nawet doze pieniadze,bo dobry duzy pedzel znacznie przyspieszy prace.trzeba pamietac,ze czym wiekszy,.tym lepszy.ja lubie duze,splaszczone pedzle,ale to kwestia gustu.6 jest malenka,ja uzywam jej do zdobien z kolorowego akrylu.

the_evil 2009-02-03 o godz. 09:20 0

Jak na povczatek nie jest zły wyglada dość przyzwoicie. Ale jest wzglednie mały. Ja mam do robienia pazurków 8 i 10.

Ten tu pedzel pokazany jest zwykłym do malowania akrylami. Bardzo podobny mozna kupic w sklepie dla plastyków za 6 złotych. Na początek można sobie poekspetymentować własnie takim dla plastyków. Ja tak zrobiłam i na nich pracowało mi sie dość dobrze a zniszczony pedzel za 6 zł nie bolał tak jak te zniszczone za 50.

Gość 2009-02-03 o godz. 10:11 0

Ja mam z EF 8 Kolinsky za 50 zł i zastanawiam się nad większym więc uważam że 6 to trochę za mały i tak jak Eliza napisała on byłby dobry do zdobień kolorowym akrylem.
Nie wiem skąd jesteś ale niedługo targi w Warszawie i tam może się zaopatrz w pędzelek - to duzo lepsza forma kupna :)
Pozdrawiam Kasia

Aguś 2009-02-03 o godz. 20:27 0

candio w ef sa teraz bardzo dobrej jakosci pedzelki EZ Flow 10 w promocji za 58 zl... mysle ze to naprawde okazja bo te pezelki kosztuja znacznie wiecej

Albertyna 2009-02-04 o godz. 13:44 0

candio w ef sa teraz bardzo dobrej jakosci pedzelki EZ Flow 10 w promocji za 58 zl... mysle ze to naprawde okazja
Zgadzam się w całej rozciągłości, gdyż sama nabyłam ten pędzelek i jestem nim zachwycona! Śliczny czubek, ładnie nabiera akryl, niemalże sam pracuje!
Jednak, jeżeli na początek boisz się inwestować, to mozesz kupic i ten z Allegro, wygląda przyzwoicie. Przyzwoicice, ale nie rewelacyjnie! Jeżeli dopiero zaczynasz, to rzeczywiście nie szalej z drogimi pędzlami, bo jeszcze nie raz zostwisz resztki akrylu na pędzelku i będzisz go czyściła i czyściła, aż zniszczysz...
Uwierz mi, dobry pędzel to baaardzo wiele w pracy stylistki! I trzeba o niego dbać!
Powodzenia!

beatika10 2009-02-04 o godz. 17:00 0

3) Nowy pędzelek EzFlow do akrylu, nr 10 - teraz w promocyjnej cenie 58 zł. Pędzelek wykonany z najwyższej jakości włosia Kolinsky-Sable.
Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
To jest właśnie ta oferta z EF i tak jak dziewczyny preferuje duże pędzelki ,szcxegulnie do frenchu.
Ja swoj kupiłam za 16zł.nr. 8 ale zamowiłam w zakładzie gdzie robi sie pędzle dla plastyków i inne.Może i ty znajdziesz taki zakład,poprosisz o pędzel z czerwonej kuny nr.jaki chcesz i zaoszczędzisz sporo kasy :P

Gość 2009-02-05 o godz. 05:50 0

ok ja jestem chyba slepa bo nie widze tego pedzelka na ef :( Chyba ze juz im sie wyczerpaly zapasy? Sa pedzelki ef po ok 50zl

Gość 2009-02-06 o godz. 17:42 0

http://www.euro fashion.com.pl/promocje.php
Tylko pamiętaj o spacjach !! Tam jest w tzreciej pozycji :)

Gość 2009-02-07 o godz. 05:11 0

Wielkie dzieki Nie moglam tego znalezc za cholere.. Pedzelek zamawiam skoro mowicie ze dobry. Widze tez fajne promocje na pudry i liquidy Skusze sie sie ezflow albo ibd.. (swoja droga nie wiedzialam ze christrio jest sporo tanszy.. moze warto sprobowac)

dzieki dziewczyny

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań