Quantcast
  • enya83 odsłony: 7069

    Jak pozbyć się kleju z paznokcia?

    Hej dziewczyny :)mam taki problem: zazwyczaj przy zakladaniu tipsow daje sporo kleju bo jak mowila moja instruktorka lepiej zeby sie wylalo niz mialo by za slabo trzymac. Problem w tym ze pozniej ten klej odstaje od opuszka palca co przeszkadza klientce. Jak sie go pozbyc? Czy da rade to jakos wypilowac? Moze da rade zrobic to multiszlifierka z Nomi??? jesli tak to ktorej koncowki mam uzyc? Doradzcie prosze jak sie pozbyc tego klejuz gory wielkie dzieki :)

    Odpowiedzi (32)
    Ostatnia odpowiedź: 2010-12-17, 06:24:06
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2010-12-17 o godz. 06:24
0

Jeśli wylewa Ci sie on do opuszka palca to najlepiej jak tylko przykleisz takiego tipsa to usuń klej wykałaczką (dopóki jeszcze nie zdąży stwardnieć) :)

Odpowiedz
marta81 2010-11-05 o godz. 03:52
0

VieViOoRa, bardzo Ci dziekuje :)

Odpowiedz
VieViOoRa 2010-11-04 o godz. 13:37
0

http://www.kosmet ikon.pl
http://kosmet ikon.pl/cgibin/shop?sid=3c853279
(bez spacji)
Koszty przesyłki to 5 złotych, czas dostarczenia 2 dni.
Na prawdę polecam, robię tam zakupy od dawna i jest to super sklep.

Odpowiedz
marta81 2010-11-04 o godz. 11:14
0

doradzi mi ktos gdzie moge kupic ten klej (Polybond Clear), tylko ze teraz nie mam mozliwosci zeby jechac do krakowa , poniewaz dlugo pracuje i jedyna mozliwoscia jest interenet

Odpowiedz
Gość 2009-10-27 o godz. 11:55
0

dziękuję za odpowiedzi :D

Odpowiedz
Reklama
ewcia65 2009-10-26 o godz. 03:53
0

A ja uzywam klej NSI z pedzelkiem kosztuje 19zl, i nie mam z nim zadnego problemu lol nie odkleja sie, i jest odporny na wode a ja duzo mocze rece w wodzie i wszystko jet ok 8)

Odpowiedz
Gość 2009-10-25 o godz. 12:11
0

Allesandro jest dobry i z Academia more than nails - to siostrzane firmy - POLECAM!!!

Odpowiedz
Gość 2009-10-25 o godz. 12:03
0

a jakie jeszcze?
czy warto wydawac wiecej na klej? z jakiejs znanej firmy, czy moze one nie roznią się od siebie zanadto- sklad moga mieć bardzo podobny
????

Odpowiedz
Gość 2009-08-03 o godz. 02:17
0

Takze pracuje na kleju Activ i POLECAM !!!

Odpowiedz
enya83 2009-08-02 o godz. 10:29
0

ja uzywam activ i jest swietny :) bardzo szybko i mocno klei polecam :)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-08-02 o godz. 09:16
0

jaka fima kleju jest dobra ja uzywam kleju z la femme i niejest zbyt dobry poradzcie lol lol

Odpowiedz
enya83 2009-07-18 o godz. 03:02
0

probowalam mniej a i tak nadmiar sie wylewa :) a ty moze nawet nie wiesz ze ci sie wylewa? na poczatku sie tego nie zauwaza dopiero jak zacznie odchodzic od skory :) rob wszystko normalnie jak dotad i jak klientka bedzie juz wychodzila od ciebie to spojrz jej pod pazurki :) wtedy sie przekonasz....

Odpowiedz
Gość 2009-07-17 o godz. 13:12
0

Aha, no to rzeczywiście nie zrozumiałam
Nie jestem jeszcze jakaś świetna w robieniu pazurków, ale nigdy mi się nie wylewa klej aż na opuszki, choć używam go sporo... Spróbuj Enya83 nakładać troszkę mniej tego kleju, a jak nie to chyba frezarką da też radę wypiłować...

Odpowiedz
enya83 2009-07-16 o godz. 10:44
0

kmoncia chyba zle mnie zrozumialas mi glownie chodzi o klej ktory wyleje sie nie na skorki a na opuszki palca bo ten na skorkach to nie ma problemu latwo zetrzec ale ten pod tipsem to juz ciezej :(
probowalam patyczkiem kosmetycznym ale zauwazylam ze wtedy czesto gesto podchodzi powietrze wiec tak zle i tak niedobrze :(

Odpowiedz
Gość 2009-07-16 o godz. 08:02
0

enya83 napisał(a):hej dziewczyny :)
mam taki problem: zazwyczaj przy zakladaniu tipsow daje sporo kleju bo jak mowila moja instruktorka lepiej zeby sie wylalo niz mialo by za slabo trzymac. Problem w tym ze pozniej ten klej odstaje od opuszka palca co przeszkadza klientce. Jak sie go pozbyc?
Ja tak jak Ty daję dużo kleju, choć teraz staram się mniej. Zawsze trzeba wylany na skórki klej wypilowac. Trzeba delikatnie odsunąć skórki patyczkiem, a później starać się wypiłować pilniczkiem i frezarką. Ja użuwam do wszystkiego końcówki z średnim ziarnem.

Odpowiedz
Gość 2009-07-09 o godz. 08:29
0

metoda z przyklejaniem od wolnego brzegu jest dla mnie najwygodniejsza, ale jest jeden warunek: paznokiec od strony wolnego brzegu musi byc dobrze opilowany, zeby pasowal do tipsa. jesli zacznie sie cos przesuwac, albo paznokiec 'wpadnie' za gleboko to niestety trzeba wszystko jeszcze raz...

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2009-07-07 o godz. 06:14
0

Ja to robię tak:
nakładam klej na kieszonke tipsa, przykładam koniec kieszonki (to uwypuklenie) pod kątem do wolnego brzegu paznokcia i powoli przykładam tipsa do płytki, tak, żeby wyszło całe powietrze i nadmiar kleju. Czekam 10 sek i już :)

Odpowiedz
plania 2009-07-07 o godz. 04:44
0

moja technika nakladania tipsa /z kursu/ : przykladam tipsa prostopadle dp paznokcia zjezdzam wdol az paznokiec wejdzie w kieszonke i nastepnie przyklejam tipsa od wolnego brzego i chwileczke czekam, czy moze jest inna technika?

[ Dodano: Pią Wrz 17, 2004 4:37 pm ]
moja technika nakladania tipsa /z kursu/ przykladam tipsa prostopadle do paznokcia zjezdzam wdol az paznokiec wejdzie w kieszonke nastepnie przyklejam tipsa od brzegu do srodka i trzymam chwileczke, czy macie inna technike?

Odpowiedz
kisskiss 2009-07-06 o godz. 10:38
0

Planiu musisz nauczyc sie przyklejac tipsa od wolnego brzegu paznokcia i mocno przyciskajac chwilke czekasz az klej zacznie sie trzymac, takim sposobem kiedy przyklejasz tipsa od wolnego brzegu do srodka paznokcia powietrze z pod tipsa zostanie wypchniete na zewnatrz

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2009-07-05 o godz. 23:07
0

Planiu, tips nie odpadnie na 100% ale jest duże prawdopodobieństwo. Poza tym będzie brzydko wyglądał taki podpowietrzony tips co zrobić w trakcie pracy? najlepiej ściągnąć i założyć jeszcze raz :)

Odpowiedz
plania 2009-07-05 o godz. 22:39
0

szczerze mowiac zmartwilam sie tym powietrzem,wydaje mi sie ze dobrze nakladam tipsa ,musze jednak dawac mniej kleju.
a jakie sa knsekwencje powietrza pod tisem czy to znaczy ze w 100% tips odpadnie i co trzeba wtedy zrobic (w trakcie pracy )?
Jescze mam nadzieje ze to jednak nie powietrze

Odpowiedz
Gość 2009-07-05 o godz. 22:26
0

co do kleju nie znam niestety zadnej dobrej i niedrastycznej metody :(

Odpowiedz
kisskiss 2009-07-05 o godz. 20:44
0

Tipsy wcale nie trzymaja sie lepiej jesli nalozysz wiecej kleju! Powinno byc w sam raz tyle zeby tips sie przykleil a nie zakleil paznokcia, odklejanie takiego kleju na sile moze spowodowac oderwanie kawalka naskorka, oczywiscie mozna go troche spilowac pilnikiem lub frezarka ale to nic milego jak ktos Ci piluje skore...
Plania ja mysle ze to co widac pod Twoim tipsem to nie klej a jednak powietrze... :|

Odpowiedz
enya83 2009-07-05 o godz. 12:24
0

agatko ale mi nie chodzi o powietrze tylko o KLEJ (a raczej jego nadmiar) ktory sie wylal pod tipsem

Odpowiedz
Gość 2009-07-05 o godz. 10:40
0

powietrza spod juz przyklejonego tipsa pozbyc sie nie da. trzeba go po prostu w odpowiedni sposob przyklejac, zeby powietrze sie nie dostalo.

Odpowiedz
enya83 2009-07-05 o godz. 03:44
0

no ale jak sie tego pozbyc? wlasnie tego z pod tipsa?????

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2009-07-05 o godz. 01:24
0

planiu mnie nic takiego się nie dzieje... może te plamki to po prostu pęcherzyki powietrza?

Odpowiedz
plania 2009-07-04 o godz. 23:15
0

ja rowniez daje wiecej kleju i faktycznie musze pozniej go spilowac,czasem jak klej sie zle rozlozy widac gp pod tipsem ,takie rozlane plamy, ciekawe czy i u was pojawia sie cos takiego?

Odpowiedz
kasia_Zet_ 2009-07-04 o godz. 20:24
0

ja też wolę dać za dużo kleju niż później męczyć się z pęczerzykami powietrza ;) a nadmiar kleju z pazurka ścieram wacikiem nasączonym odtłuszczaczem (płynem uniwersalnym z activ'a)
:)

Odpowiedz
Gość 2009-07-04 o godz. 11:23
0

hmm... czesc mozna 'wyskubac' ale nie jest to latwe :) generalnie jak dobrze dopasujesz tips, zeby przylegal do paznokcia to wystarczy go pokryc cieniutka warstwa kleju, tak ze prawie go nie widac. nadmiar kleju nie pomaga w wiazaniu, a wrecz przeciwnie - rozlewa sie. jesli tylko na kieszonce nie ma miejsc bez kleju - wystarczy.

jesli przykladasz tips pod katem do wolnego brzegu i przyciskasz do paznokcia, caly nadmiar kleju jest po prostu wypychany i potem trzeba to spilowywac dodatkowo. poprobuj, na pewno szybko dojdziesz do wprawy :))

Odpowiedz
enya83 2009-07-04 o godz. 11:04
0

wlasnie taki posiadam tyle tylko ze faktycznie wole dac za duzo niz za malo :)
P.S od przybytku glowa nie boli :)
tylko jak go pozniej usunac???????

Odpowiedz
Gość 2009-07-04 o godz. 11:02
0

najprosciej jest starac sie nalozyc tyle zeby nie zalewac skorek i palcow :) polecam klej z pedzelkiem, pozwala na precyzyjniejsze dozowanie kleju niz 'wyciskany' :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie