Quantcast
  • Gość odsłony: 22667

    Jak poradzić sobie z pękającymi skórkami wokół paznokci?

    Mam pytanie : Czy spotkałyście się z takim przypadkiem i jak to leczyć, czy też jak pielęgnować takie dłonieTaki problem ma moja kolezanka, która ma bardzo mocne swoje naturalne paznokcie a niestety pękające skórki wokół nich. Nie może myć naczyń i innych czynności zwiazanych z wodą . Jeśli coś wiecie napiszcie! Dziękuję

    Odpowiedzi (9)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-11-25, 10:13:10
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
kisskiss 2009-11-25 o godz. 10:13
0

Tak mysle i mysle a moze to jest alergia????
Moze nawet na srodki myjace....

Odpowiedz
Gość 2009-11-24 o godz. 11:35
0

Mam ten sam problem. Dopóki smaruję ręce dobrym kremem niemalże ciągle, jest dobrze. Wystarczy, że raz nie posmaruję i znów to samo. :( Wszystkie prace domowe wykonuję w rękawiczkach- inaczej mam dłonie w opłakanym stanie.
Mojej Mamie pękają nietylko skórki wokół paznokci, ale też po bokach palców. Od dermatologa dostała przepis na bardzo tłustą maść witaminową (witamina A i E)- dopóki smaruje nią przynajmniej raz dziennie jest dobrze. Przestanie, problem wraca. Więc chyba nie ma sposobu na takie problemowe dłonie. :(

Odpowiedz
kisskiss 2009-11-06 o godz. 11:14
0

Dzieki lenka :P87 to po calym jak dorosli:-)

Odpowiedz
Gość 2009-11-06 o godz. 04:22
0

Dziękuję za rady. Niestety moja koleżanka nie ma czasu aby pójść do dermatologa dlatego Was zapytałam. Jakieś 2 tygodnie temu założyła sobie akryle, wczoraj do niej dzwoniłam i podałam jej nazwę tego olejku i masci ale podobno skórki teraz są w lepszej formie niż przedtem jak nie miała przedłuzonych.Oczywiście dalej unika mycia naczyń i podobnych czynności :(

Odpowiedz
Gość 2009-11-06 o godz. 01:25
0

Sluchaj ja na codzień go u wszystkich stosuje nawet sobie sama nie wyobrazalam jaki to cudowny specyfik nie tylko do picia on ma takie zbawienne dzialanie przy wielu chorobach ze wrecz oddaje mu cześć. Ja jestem potworną alergiczka i jak cos ze skorkami mam nie tak nawet zadziorki to nim przecieram i od razu sie leczy. Powaga ....namawiam na flaszeczkę

Odpowiedz
Reklama
kisskiss 2009-11-06 o godz. 01:10
0

Lena ja bym raczej spirytusem nie traktowala tych skorek, Genwoll jest oki ale najlepiej zeby Twoja kolezanka udala sie do dermatologa, moze to alergia?

Odpowiedz
Gość 2009-11-05 o godz. 13:17
0

Dziękuję ślicznie! Przekażę jej te informacje, mam nadzieję ,że pomogą!

Odpowiedz
Gość 2009-11-01 o godz. 08:10
0

Ja polece dla niej olejek leczniczy z Genwoll taki z antybiotykiem jesli ma pekajacy wal paznokciowy to napewno przy okazji stan zapalny tez.Olejek nawilzy skorki a antybiotyk podleczy. Jak sie to podleczy to dobrze jest poźniej smarowac takim zwyklym spirytusem 95%. Jest tez maść Daktarin ona bardzo wylagadza takie stany mimo ze jest stosowna przy grzybicy ale czasami takie stany tez maja troszke grzybow wiec niezaszkodzi.

Odpowiedz
Gość 2009-10-30 o godz. 04:50
0

ja mam twarde paznokcie, ale skórki w normie... nie wiem co poradzic

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie