Quantcast
  • Gość odsłony: 3220

    Czy jest możliwe abym była w ciąży?

    Nie wiem co mam zrobić, byłam 3 tygodnie temu u lekarza i zobaczył u mnie niepęknięty pęcherzyk (8 dc), przepisał mi Diane 35. Rozpoczęłam opakowanie w moim 8 dniu cyklu, bo tak kazał. A teraz gdy jest moja 7 dniowa przerwa, nie wystąpiła jeszcze u mnie miesiaczka. Ostatnią tabletkę wzięłam w czwartek, a nową mam wziąć już w ten piątek. Wczoraj wystąpiło u mnie jedynie leciuteńkie plamienie, dziś też, ale minimalne. Brałam kiedyś te tabletki, ale wszystko było dobrze.Czy jest możliwe abym była w ciąży?I mam do Was jeszcze jedno pytanie, skoro lekarz zauważył niepęknięty pęcherzyk w jednym jajniku, to czy możliwe by w drugim jajniku nastąpiła owulacja i doszło do zapłodnienia? Dodam, że staraliśmy się o dziecko w poprzednim cyklu. Boję się, że jestem w ciąży od tamtego cyklu sprzed tabletek, (miesiączkę miałam troszkę inną), a lekarz nie zauważywszy jej i przepisał mi te wstrętne tabletki.Czy jeśli jestem w ciąży to czy te tabletki mogłyby zaszkodzić mojemu dziecku, i jak bardzo. Strasznie się boję. Tak jak bardzo pragnę być w ciąży, tak teraz nie chcę.Proszę o pomoc, doradzcie mi coś, proszę!

    Odpowiedzi (15)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-04-16, 12:14:07
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-04-16 o godz. 12:14
0

...

Odpowiedz
Gość 2009-04-14 o godz. 05:09
0

Jestem załamana, dziewczyny nie bierzcie tego świństwa. Antykoncepcja jest wrogiem płodności, a lekarze to przepisują bo mają popodpisywane umowy z firmami farmac. i mają z tego niezły dochód.
Czy nie widzicie tego jak wiele kobiet w dzisiejszych czasach ma problemy z poczęciem dziecka, to dla naszych babć był obcy problem, ale one nie faszerowały się takimi specyfikami.
Antykoncepcja horm. zaburza naturalny cykl kobiecy, robi bałagan, nieład- prowadzi do cierpienia, tęsknotą za upragnionym potomstwem.
W swoim otoczeniu mam co najmniej 10 znajomych, które przyjmowały przez kilka lat te specyfiki a teraz czarna rozpacz, bo chcą mieć dziecko a nie mogą!!! To straszna tragedia, ale same do niej doprowadzamy!

Odpowiedz
Gość 2009-04-12 o godz. 02:10
0

ja bralam DIANE przez 2,5 roku i na poczatku tez nie mialam okresu w czase przerwy 7-mio dniowej a potem wszystko doszlo do normy . jezeli nie jestes pewna czy nie jestes w ciazy lepiej sie przebadaj i to jak najszybciej bo mozesz miec problem z ciaza. powodzenia

Odpowiedz
monia:) 2009-03-21 o godz. 11:37
0

pO CO BRAŁAŚ diane SKORO STARASZ SIĘ O DZIECKO ??????????

ALE NIE MARW SIĘ NA ZAPAS. ZNAM DZIEWCZYNĘ KTÓRA BRAŁA DIANE 9BO NIE WIEDZIAŁA ZE JEST W CIĄZY), W PORĘ PRERWAŁA I DZIECKO MA ZROWE.
ale PRZEDE WSZYSTKIM ZMIEŃ LEKARZA!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Gość 2009-03-14 o godz. 09:21
0

Ja diane wspominam dobrze, pzoa tym ze bolaly mnie troszke piersi, i w roznych dniach cyklu albo puchly albo wracaly do normalnych rozmiarow.

asiszka co do lekarzy to tak jesli lekarze maja podpisane umowy z koncernami farmaceutycznymi i przepisza pewna ich ilosc to maja niezle dofinansowania, wycieczki itp;). Hehe moja mama pracuje w szpitalu co prawda jako pielegniarka, ale ten temat znnay ejst calemu personelowi!

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-02-16 o godz. 16:57
0

Widze ze ogolnie nasi lekarze lubia leczyc pigulkami anty, ja ralam chyba wszystkie mozliwe- poczawszy od Diane- na nawracajacde torbiele, ale kiepsko je znosilam, wiec ciagle mi je zmieniali... I w sumie ta Diane wspominam najlepiej, rzeczywiscie cera bardzo sie po niej poprawia,

katarynko musisz zmienic lekarza na jakiegos kompetentnego!

Odpowiedz
Eire 2009-02-16 o godz. 15:16
0

no tak to się zgadza ale któraś dziewczyna też miała zalecenie brać diane przez 2 cykle i to jej ponoć pomogło ale przecież tak na 100% nigdy nie jest w stanie się określić, że akurat ta metoda coś dała
ja myślę, że konsultacja z innym lekarzem jest jak najbardziej wskazana

Odpowiedz
Gość 2009-02-16 o godz. 14:31
0

Tak tak ja też cerę miałam piękną, ale jak ją katarynka weźmie to starania o dzidzie musi odłożyć... Moja gin źle mnie tą Dianą leczyła bo brałam ją tylko od 16 dc, co podobno zachwiało moją równowagą hormonalną(prolaktyna wzrosła 3 razy ponad normę ), bo działało tylko na jedną fazę cyklu.

Odpowiedz
Eire 2009-02-16 o godz. 14:22
0

a ja muszę przyznać, że też przez kilka lat brałam Diane i naprawdę miałam super cerę..bo teraz to na czole mam "tarkę" mam nadzieję, że szybko zajde w ciąże i mi to przejdzie bo nie moge patrzećna siebie w lusterku...

Odpowiedz
Gość 2009-02-16 o godz. 13:24
0

katarynko radzę Ci dokładnie to samo, zmień lekarza i to jak najszybciej. Faszerowanie Cie Dianą dla ładnej cery nie ma żadnego sensu. Ja na własnej skórze odczułam skutki takiego leczenia. Moja pani doktor też chciała unormować moje cykle i wciskała mi Diane, przez 5 lat. Taka terapia doprowadziła u mnie do zaburzeń hormonalnych, więc dobrze się zastanów bo Diana na pewno nie ułatwi Ci zajścia w ciążę.
Czasami mam wrażenie że niektórzy lekarze mają układy z koncernami farmaceutycznymi które produkują pigułki antykoncepcyjne i jeśli dużo ich przepiszą to mają za to jakąś kasę. Tak chętnie je przepisują...

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-02-16 o godz. 12:33
0

Wiesz Kochana? Zmień lekarza. Poradź się kogoś innego. Czy miałaś jakieś schorzenia ginekologiczne, poronienia, cykle nieregularne ? I nie rób nic tylko dlatego , że lekarz Ci kazał, czy Mama - to Twoje życie i Twój organizm.
Błona śluzowa w obrazie USG wyglądała jak po miesiączce , bo przecież pigułki sprawiają , że staje się ona cienka i nieprzyjazna dla ew. zapłodnionej komórki, więc nie będzie wyglądała jak w czasie gdy nie bierze się pigułek. 10 dniowa faza lutealna w zupełności wystarczy do zagnieżdzenia się dzieciątka .
Nie podoba mi się ten lekarz, bo ma jakiś taki kalendarzykowy schemat myślenia. A jeszcze ta jego "troska " o Twoją cerę - widać , ze chce się przypodobać Twojej Mamie przepisujac ci jakiekolwiek piguły - żeby nie powiedziała, że się Tobą nie zajmuje. Tak to widzę.

Zachęcałabym Ciebie do pomiaru temperatury i obserwacji śluzu, na forum http://www.lmm.pl/forum/viewforum.php?f=6 możesz zapoznać się z wypowiedziami kobiet, które mają różne doświadczenia jeśli chodzi o uzyskanie poczęcia. Fazę lutealną można wydłużyć poprzez zażywanie magnezu z wit B6. I nie denerwuj się . Tym bardziej , ze nie jesteś do końca przekonana co do tego co Ci ordynuje lekarz. Zaufaj sobie i swojej intuicji.
Olej go , poradź się jeszcze kogoś jeśli cierpisz na jakieś schorzenia, nie znam Twojej przeszłości położniczo-ginekologicznej więc tylko tylę mogę doradzić. Głowa do góry ! :P

Odpowiedz
Gość 2009-02-16 o godz. 11:50
0

Tak pytałam się lekarza i on mi te tabletki przepisał by ten pęcherzykł pękł oraz na to by uspokoić moje zwariowane jajniki. By potem było mi łatwiej zajść. Byłam u niego wczoraj i sprawdzał co się tam u mnie dzieje. Otóż pęcherzyka już nie ma, a na brak miesiaczki powiedział, że po wyglądzie macicy stwierdza, że już jestem po miesiaczce, że nieraz zamiast miesiączki moze wystąpić tylko plamienie. A ja dziś w nocy, dostałam miesiączki.
Z jednej strony chciałabym zmienić lekarza, ale troche mi głupio bo to jest znajomy mamy, ale sama nie wiem co mam zrobić. Kazał mi przyjść za miesiac w przerwie między tabletkami (on chciał mi przepisać jeszcze tych tabletek na pół roku, bo się wszystko unormuje z moimi jajnikami i będę mieć ładną cere. Tylko że ja nie chce mieć ładnej cery, ja chce dziecko.) Powiedziałam mu to, a on na to, ze możemy spróbowac po tych dwóch opakowaniach. Tylko że ja się troche boje, bo ja mam krótkie fazy lutealne (10 dnia po owu dostaję miesiaczki), a on uważa ze wszystkie kobiety mają 14 dniowe, i jeśli udałoby się zapłodnić tą moją komóreczke, to i tak nastąpiłoby poronienie :(.
Ale się rozpisałam. przepraszam i dziękuję za odpowiedz.

Odpowiedz
Gość 2009-02-15 o godz. 17:46
0

A w jakim celu Ci to przepisał? Niepęknięty pęcherzyk w 8 dniu cyklu to nic nienormalnego, zapytałaś lekarza w jakim celu przepisał Ci Diane?

Odpowiedz
Eire 2009-02-15 o godz. 13:38
0

ja też myślę, że powinnaś iść do lekarza a jesli do tego obecnego nie masz zaufania to go zmień na innego.

Odpowiedz
Gość 2009-02-15 o godz. 12:04
0

Katarynko, najlepiej jak pójdziesz do lekarza i mu opowiesz co i jak. Niech Cię zbada i wtedy się wyjaśni czy to ciąża czy co innego. Na co czekasz? Pozdrawiam i głowa do góry. Wszystko będzie OK :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie