Quantcast
  • Gość odsłony: 4255

    O czym może świadczyć ból brzucha?

    Kochane forumnki,jestem w pierwszym miesiącu ciąży,@ spóźnia się ponad 2 tygodnie i test wyszedł pozytywnie,nie mam mdłości,jestem tylko zmęczona i chce mi sie spać i boli mnie brzuch,tak jak przed okresem,a czasem mocno jak w trakcie,czy to normalne? to trwa już ponad tydzień ,jak nie wiedziałam jeszcze ,że jestem w ciąży to też bolał momentami mocno,a czasami łapało mnie takie kłucie z boku.Byłam wczoraj u lekarza,powiedziała,że może to być wczesna ciąża,że mam zaczerwienione ujście szyjki(jakby stan zapalny?) i przypisała mi magnezin i Crotimarol(chyba nie pokręciłam nazwy?) ,ale na tych globulkach pisze,ze nie powinny brać ich kobiety w ciąży,co o tym myślicie?Proszę doradźcie,bo ja jestem przerażona i wogóle,tak mnie to wszystko zaskoczyło,że nie zdążyłam się przygotować...

    Odpowiedzi (7)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-12-06, 22:17:00
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2009-12-06 o godz. 22:17
0

Anetae ja jestem w 7 tygodniu i tez mnie boli brzuch ale po jakims wiekszym wysilku.moja doktor powiedziala ze trzeba sie oszczedzac i duzo leniuchowac. lol lol w przeciwnym razie,to nawet nie chce myslec,co by bylo........
powodzenia przez najblizsze 9 miesiecy!!! :P

Odpowiedz
Gość 2009-10-01 o godz. 01:22
0

Też mnioe bolał brzuchw pierwszych miesiącach ale lekarz mi powiedział , że to normalne. tak więć się nie przejmuj. Teraz jestem w 25 tyg. i jak czasami mnie brzuch pobolewa mam leżeć i poprostu leniuchować. I wszystko jest ok. Tak wiec i u Ciebie bedzie dobrze. A jeżeli chodzi o leki to ja brałam Clotrimazolum czy jakos tak. Ale jak na razie juz więcej nie musiałam. Pozdrawim

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 23:09
0

dziękuję serdecznie za wszystkie rady,wstrzymam się z braniem tych leków i we wtorek ide do innego lekarza... tylko ten brzuch boli coraz bardziej,choć ustaje jak się położę...

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 19:35
0

z Clotrimazolu zrezygnowano na rzecz Nystatyny. to globulki bezpieczne w ciazy.
a magnezin mozna brac ale niewiem czy mozna w 1 trymetrze. niektore leki sa dozwolone ale od 2 trymetru....
hmm poszlabym na konsultacje jeszcze do innego lekarza. dla wlasnego spokoju.
a bol taki tez mialam jak przed @.

gratuluje 2 kreseczek.
pozdr.

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 17:14
0

Nie wiem czemu w ciazy podano Clotrimazolum. Z tego co wiem to nie jest najlepszy wybor. Na stronie http://www.przychodnia.pl w wykazie lekow znalazlam takie informacje:
Istnieje prawdopodobieństwo, że preparat oddziałuje na płód. Nie wolno stosować leku w okresie ciąży
Lek przenika do mleka matki, lecz oddziaływanie na karmione dziecko jest mało prawdopodobne.

Ja niestety tez regularnie cierpie na grzybice. Tu lekarz pozwala brac jedynie Gyno Dactarin (tez o ile wiem dostepnyw Polsce). Na tej same stroni etyle pisza o tym leku:
Nie stwierdzono jakiegokolwiek szkodliwego wpływu preparatu na płód.
Nie wiadomo czy lek przenika do mleka matki, należy zatem zasięgnąć opinii lekarza w razie zamiaru stosowania leku w okresie karmienia dziecka piersią.
Na belgijskiej ulotce wyczytalam rowniez, ze mozna stosowac w czasie ciazy, ale ostroznie w pierwszym trymestrze.

Po grzybicy polecam dostepny w Polsce (niestety w Belgii nikt nie pomyslal, ze cos takiego moze sie przydac, dlatego woze pudelkami z Polski) Lactovaginal na przywrocenie kwasowosci w pochwie, rowniez mozna stosowac w ciazy. Nawet zapobiegawczo.

Odpowiedz
Reklama
Hala 2009-09-30 o godz. 16:18
0

Ból brzucha, podoby do tego przed okresem jest normalny. Na początku jak jeszcze nie wiedziałm czy na 100% jestem w ciąży, to bałam się że na pewno dostanę okres. W pierszym trymestrze miałam infekcję gzrybiczną i pzrepisał mi globulki. Myśłę, że lekarz wie co robi. (?)

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 13:29
0

Chyba chodzi o Clotrimazol, to taka maść przeciw grzybicy i innych takich, z tego co wiem to akurtat to nie jest szkodliwe i można bez przeszkód stosować. A co do tego drugiego... no nie wiem, może dla świętego spokoju idź do drugiego gina na konsultację?

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie