Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Czas wolny
  • Gość 2010-03-03 o godz. 13:29, odsłony: 914 0

    Portret ze zdjecia

    Moze nie problem, ale prosba.Chodzi mi o pomoc w znalezieniu a raczej poleceniu konkretnej osoby ktora wykonuje portrety ze zdjęć.
    Wiem ze pojawialo sie to kiedys na forum (chyba jako przyklad prezentu) ale nie mogę znaleźć, pamiętam że jakaś dobra dusza wysyłała mi namiary na kogoś z allegro, ale zgubiłam.
    Więc proszę o pomoc, polećcie coś, może być na priv. Chętnie z okolic Warszawy (ale nie jest to konieczne).
    Może wy znacie kogoś utalentowanego kto chciałby podjąć się takiego zadania .
    Dziękuję za wszelką pomoc.

    Odpowiedzi (4) Kategoria: Czas wolny Ostatnia odpowiedź: 2010-03-04, 04:38:08 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Gość 2010-03-03 o godz. 14:29 0

Może zastukaj do Pimpka?
http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=55609

Chociaż nei wiem czy przy Elżbietce będzie miała czas i chęci :)

Gość 2010-03-03 o godz. 14:35 0

Z czasem u Pimpka chyba teraz ciezko bedzie ale jakby co to Olaf w jej wykonaniu jest :lizak:

Nezi 2010-03-03 o godz. 14:38 0

Lenka też ma portret ręki Pimpkowej :love:

Gość 2010-03-04 o godz. 04:38 0

Dzieki za przypomnienie, napisalam juz do Pimpka.
Jak cos jeszcze Wam sie przypomni to chetnie przyjme kolejne namiary :)

Odpowiedz