Quantcast
  • DobraC odsłony: 2911

    Zdjecie do wydruku

    Tak mnie zauroczyl pomysl Pani Biedronowej :) ze chyba z niego skorzystamy. Za naszymi krzeslami w czasie wesela chcemy powiesic powiekszona fotke.
    Mamy dwa zdjecia do wyboru, jedno bardziej standardowe, drugie mniej, oba z naszych miejsc magicznych (swoja droga chetnienbym je wkleila ale sa za duze a nie mam programu do zmnieszania, moze jakas Dobra Dusza znow by mi pomogla?:) )

    Gdzie w Wawie mozna zrobic taki niedrogi wielkoformatowy wydruk? No z tym "wielko' to moze troche przesada... nie wiem.. moze 80x60 wystarczy?

    dzieki za podpowiedz

    pozdrowionka

    Odpowiedzi (30)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-06-06, 10:25:56
    Kategoria: Ślub
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
DobraC 2009-06-06 o godz. 10:25
0

ampa napisał(a):DobraC napisał(a):Goraczka przedslubna trwa
ja to jednak mysle że u ciebie gorączka szukania fot w wiadomym watku się zaczęła-gratuluję szybkości..

obym z podobna szybkoscia pracy nie stracila
wiesz co, ale nie podejrzewalam ze to tak wciaga lol :)

kolejny nalog

Odpowiedz
ampa 2009-06-06 o godz. 08:40
0

DobraC napisał(a):Goraczka przedslubna trwa
ja to jednak mysle że u ciebie gorączka szukania fot w wiadomym watku się zaczęła-gratuluję szybkości..

Odpowiedz
DobraC 2009-06-06 o godz. 08:25
0

Ampa! Mojo Ty Szerloku :) lol lol
Goraczka przedslubna trwa lol

Odpowiedz
ampa 2009-06-06 o godz. 07:53
0

to
slonko28 napisał(a):Widze ze sprawa załatwoina ale link może innym sie przyda:
ufoto: http://www.ufoto.pl/index.php?m=gadzet&g=plakat
Korzystałam - firma sprawdzona :D
i to
DobraC napisał(a):Ja zamowilam na http://www.fotoclassic.pl - bardzo sympatyczny kontakt. Od razu mi oprawia w rame z passpartu (zdjecie w formacie 50x70, rama 70x100).
Czekam wlasnie na przesylke dam znac jak sie spisali.
to to samo O!
żem detectivo ho ho lol

Odpowiedz
DobraC 2009-06-06 o godz. 07:34
0

Ja zamowilam na http://www.fotoclassic.pl - bardzo sympatyczny kontakt. Od razu mi oprawia w rame z passpartu (zdjecie w formacie 50x70, rama 70x100).
Czekam wlasnie na przesylke dam znac jak sie spisali.

Teraz tylko sztaluga by mi sie przydala, ma ktos moze do pozyczenia na wrzesien? lol

Odpowiedz
Reklama
krotofila 2009-06-06 o godz. 07:22
0

zdjęcie jest;) - wyszlo super!! :D (40x60 - małe przyjęcie, więc format wystarczający), tylko kupic ramę i gotowe!
zamawalam na allegro http://www.fotoplakat.pl Polecam! :)

Odpowiedz
AGABORA 2009-06-04 o godz. 11:10
0

Absolutnie polecaj ,jak będą tego warci
Ja juz kiedyś wznawiałam wątek o wydrukach wielkoformatowych ,ale jakos nikt sei nie udzielił
a teraz (tak jakby ;) ) spadasz mi z nieba ;)

Odpowiedz
DobraC 2009-06-04 o godz. 11:09
0

Agabora - dzieki. BTW - kupowalam tam papier do zaproszen

Okazalo sie ze firma w ktorej zamowilam zdjecie przysle mi je od razu oprawione z passpartu i w antyramie. w dodatku moge odebrac w warszawie w ich punkcie i nie place za wysylke wtedy.
jak jeszcze sie okaze ze fajnie calosc wyszla to bede ich mooocno polecac bo obsluge klienta maja znakomita :)

Odpowiedz
AGABORA 2009-06-04 o godz. 10:37
0

DobraC ,mozesz sie wybrać do sklepu dla plastyków na Mazowieckiej (mniej więcej) vis a vis "Papparazzi"i "Tygmontu
sklepów tego typu jest tam kilka ..
Możesz też zajrzeć kilka metrów dalej do budynku ,gdzie do niedawna mieścił sie klub Labo (teraz Mono) ,w srodku jest galeria sztuki ,a dalej kolejny sklep dla plastyków ..i są ramy ,antyramy ...full

Odpowiedz
DobraC 2009-06-04 o godz. 04:44
0

udalo sie :)
bedzie zdjecie - zastanawiam sie jeszcze tylko nad formatem. Bo oczywiscie mozna 70x100 a druga opcja jest 50x70 ktory juz wydaje sie ok...
Jak myslicie?

A moze macie jakies sprawdzone firmy w sieci gdzie mozna kupic tanio takie duze antyramy?

Odpowiedz
Reklama
DobraC 2009-06-02 o godz. 06:44
0

dzieki piekne
wyslalam pytanie jaki max format moga wydrukowac z zalaczonego zdjecia...
zobaczymy co sie uda zrobic, choc z drugiej strony takie "pikselowe" zdjecie tez mogloby byc ciekawym efektem...

pozdrawiam

Odpowiedz
ampa 2009-05-31 o godz. 07:16
0

slonko28 napisał(a):Widze ze sprawa załatwoina ale link może innym sie przyda:
ufoto: http://www.ufoto.pl/index.php?m=gadzet&g=plakat
Korzystałam - firma sprawdzona :D
znam
na allegro też są
moga być
torebkę sobie zrobiłam z własną "sztuką"

Odpowiedz
slonko28 2009-05-31 o godz. 06:18
0

Widze ze sprawa załatwoina ale link może innym sie przyda:
ufoto: http://www.ufoto.pl/index.php?m=gadzet&g=plakat
Korzystałam - firma sprawdzona :D

Odpowiedz
krotofila 2009-05-31 o godz. 04:37
0

DobraC napisał(a):krotofila - dzieki! napisalam do nich maila bo dodatkowo nie jestem przekonana jak duze zdjecie da sie zrobic z materialu ktory mam :( obawiam sie kiepskich wiesci a my nie mamy duzo fajnych zdjec lol

nic to. generalnie ceny wahaja sie od 45 do 85 (za mniej wiecej 70x100)
chyba napisze do biedrona z pytaniem gdzie wywoluwala swoje :)

ps. mi sie udalo namowic. i bardzo sie ciesze :)
ZGODZIŁ SIĘ ! :D :D :D bardzo sie cieszę :D :D :D
teraz musmy sobie zrobić jaieś fajne fotki i do realizacji!!! :) :) tylko szybko, bo mamy tylko niecałe 2 tygodnie :x

Odpowiedz
ampa 2009-05-30 o godz. 11:28
0

a może http://www.fotoprestige.pl/cennik.php?
przysyłaja do domu
wywoływałam u nich setki zdjęć-są okey-wysyła sie przez program który jest na stronie nie trzeba zmniejszać zdjęć i odpowiednie kolory pokazuja czy dane zdjęcie mozna wywołac w takim rozmiarze-dobry i szybki kontakt mailowy-POLECAM

Odpowiedz
krotofila 2009-05-30 o godz. 11:13
0

8 lat temu robiłam bardzo duży format (chyba 60x90) ale ze zwykłego aparatu kompaktowego w rossmannie. Wyszło super :)
dzisiaj muszę popracować nad Młodym, mam nadzieje, że się zgodzi :D

Odpowiedz
Gość 2009-05-30 o godz. 11:11
0

Zresztą, pomysł super ;). Sami chcemy zawiesić powiększenie naszego zdjęcia ze ślubu cywilnego, na przyszłorocznym przyjęciu :).

Odpowiedz
Gość 2009-05-30 o godz. 11:08
0

Dobra C, jeżeli chcecie powiększyć jedynie na potrzeby przyjęcia, to naprawdę nie ma się czym przejmować ziarnami ;). Natomiast w kwestii samych odbitki w formacie, który Cię interesuje, spytaj jeszcze w fotolabie, a w szczególności w Fotoreflexie, który mieści się w Mińsku. Powinni Ci pomóc ;).

Odpowiedz
AGABORA 2009-05-30 o godz. 10:49
0

Dobra ,DobraC
jak już zrobisz zdjęcie zdjęciu
to pogadamy ;)
mam nadzieje,że bedzie super ,to moze wtedy i ja się z tym w końcu zbiorę
i wreszcie wielki fotmat zawisnie u mnie :D
Zachęc mnie ,proszę ;)

Odpowiedz
DobraC 2009-05-30 o godz. 10:16
0

Jasne:) a nasze zdjecie coraz bardziej mi sie podoba... Cyzby to efekt ostatnich upalow i watku "nareszcie" ?

:)

jak juz bedzie to zrobie zdjecie zdjeciu i zobaczymy

Ta-Co-Zawsze-Zdjecia-Obiecuje lol

Odpowiedz
AGABORA 2009-05-30 o godz. 10:14
0

DobraC napisał(a):to co mnie martwi to to ze naze zdjecie jest w malej rozdzielczosci i duzego powiekszenia pewnie nie da rady zrobic :(
ale w koncu "ziarniste" tez moze byc,, zwlaszcza ze chyba sie nada..
DobraC
niech Cię to ziarno nie martwi ,chociaż ziarno a piksele(piksle )to inna bajka
Moze jak planujecie w sepii albo czarno białe .to efekt wyjdzie całkiem interesujący i niecodzienny
Sma planuję (od dawna ) wydruk wielkoformatowy ,wiec jestem ciekawa Twojej zabawy z takim powiększeniem
Daj znać ,jak wyszło

Odpowiedz
DobraC 2009-05-30 o godz. 07:16
0

pozwole sobie wkleic odpowiedz Biedrona z info gdzie drukowala swoje zdjecie.
"Na Ursynowie, Al. KEN vis a vis kościoła Wniebowstąpienia Pańskiego"

to co mnie martwi to to ze naze zdjecie jest w malej rozdzielczosci i duzego powiekszenia pewnie nie da rady zrobic :(
ale w koncu "ziarniste" tez moze byc,, zwlaszcza ze chyba sie nada...

wkleilabym je - moze ktos mi pomoc je zmniejszyc? :)

Krotfila - no to machniom szybciutko wspolna fotke i juz. Teraz w dobie cyfrowek to dosc latwe...

Albo "zlozcie" swoje zdjecia na ktorych jestescie osobno w jedno.... Mysle ze w dobrym punkcie foto Wam to powinii zrobic

Odpowiedz
krotofila 2009-05-30 o godz. 06:17
0

DobraC
mi w ogole nie mamy wspolnych zdjęc, a jak już jakieś jest to takie z odległości 10m:) a ja chcę jakiś portret
Matki Boskiej nie chcę, bo mi się jakoś wódka z Bogiem gryzie;)
mi się wydaje, ze taki 40x60 starczy
jak coś to daj znać, co Ci odpisali
ja mam 2 tyg, żeby to zrobić

Odpowiedz
DobraC 2009-05-30 o godz. 05:53
0

odpowiedz z fotojoker:

"Witamy serdecznie,

Pragniemy poinformować, że w ofercie zdjęć cyfrowych zamawianych za poœrednictwem Online Photo Serwis wykonujmy następujące formaty: 9, 10, 13, 15, 20. Maksymalnym powiększeniem jest zdjęcie cyfrowe w formacie 30 można zamówić składając zlecenie w salonie Fotojoker. Format który wspomina Pani w swojej korespondencji nie jest zawarty również w ofercie zdjęć analogowych.
Za niedogodnoœci przepraszamy.

Życzymy miłego dnia

W imieniu Online Photo Service
Anna"

nie do konca wszystko rozumiem przyznam lol ale rozumiem ze nic z tego zeby mi przyslali do domku gotowe zdjecie :) czyli szukam dalej i uzbrajam sie w cierpliwosc

Odpowiedz
DobraC 2009-05-30 o godz. 05:50
0

krotofila - dzieki! napisalam do nich maila bo dodatkowo nie jestem przekonana jak duze zdjecie da sie zrobic z materialu ktory mam :( obawiam sie kiepskich wiesci a my nie mamy duzo fajnych zdjec lol

nic to. generalnie ceny wahaja sie od 45 do 85 (za mniej wiecej 70x100)
chyba napisze do biedrona z pytaniem gdzie wywoluwala swoje :)

ps. mi sie udalo namowic. i bardzo sie ciesze :)

Odpowiedz
krotofila 2009-05-30 o godz. 05:30
0

ja patrzyłam na allegro, ceny są różne np.

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4963590

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4564803
http://www.allegro.pl/item113394637_odbitka_wielkoformatowa_powiekszenie_foto_70x100.html

w rossmannie najwieksza odbitka cyfrowa 30x45 kosztuje 13,99zł

też takie chcę :D tylko nie wiem czy uda mi się Młodego przekonać

Odpowiedz
DobraC 2009-05-30 o godz. 04:11
0

malo powiedziane :)
w dodatku nie ma zadnej informacji o zamowieniu online wiekszego formatu zdjecia
ale znalazlam maila - po prostu napisze liczac na odpowiedz :)

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2009-05-30 o godz. 04:06
0

ich strona jest paskudna!

Odpowiedz
DobraC 2009-05-30 o godz. 04:04
0

ooooo dzieki Awangarda
przygladam sie tym wybranym zdjeciom i nie wiem... my generalnie malo fotogeniczni jestesmy ale lubie take "personalne" rzeczy i sporo ich bedzie na weselu...

hm.

brne przez stroje jokera - chce zamowic przez internet, zobaczymy czy mi sie uda :)

Odpowiedz
awangarda w stylu retro 2009-05-30 o godz. 04:00
0

w http://www.fj.fotojoker.pl/

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie