Quantcast
  • heellaa odsłony: 62575

    POMAZAŃCE

    Wzorki pomazańce, każdy może interpretować ten temat inaczej, ja go rozumiem w ten sposób że na mokty lakier drugi lakier i mażemy we wszystki sttony:P

    Odpowiedzi (941)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 17:13:45
    Kategoria: Pozostałe
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Dzieffczynka 2013-11-12 o godz. 17:13
0

KAMi_ns napisał(a):
Dzieffczynka aha a oni nie maja zelu takiego? chyba tyz maja

a nie wiem, bo żelu od nich nie używałam :)

Odpowiedz
Jarzynowa 2013-11-12 o godz. 17:13
0

Dzieffczynka napisał(a):
kruszony lód

fajnie to wygląda

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-12 o godz. 17:13
0

Dzieffczynka aha a oni nie maja zelu takiego? chyba tyz maja

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-11-12 o godz. 17:13
0

yyy jak ja to zrobiłam
miało być w wzorkach :P
KAMi_ns to akryl kruszony lód z SF

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-11-12 o godz. 17:13
0

Dzieffczynka malo pomazance :P
ale co to za zel z tymi drobinkami?

Odpowiedz
Reklama
Dzieffczynka 2013-11-12 o godz. 17:13
0

taki sobie, bo mi się znalazł

Odpowiedz
michmar9 2013-03-12 o godz. 10:55
0

efelinka, super to wygląda :D

Odpowiedz
efelinka 2013-03-11 o godz. 09:59
0

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4ab2560225f13497.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/80a707bf690b7a47.html

Odpowiedz
Rinka 2013-01-17 o godz. 00:13
0

michmar9, bardzo ładnie :)

Odpowiedz
michmar9 2013-01-16 o godz. 15:07
0

http://www.fotosik.pl

Odpowiedz
Reklama
Dzieffczynka 2012-12-30 o godz. 14:47
0

michmar9 napisał(a):to dla Dzieffczynki, bo czytałam tan temat i tak ładnie pokazałaś jak zrobić tego kwiatuszka, że pokusiło mnie go zrobić. super wyszedł:)jak na pierwszy raz.pozdrawiam ojej jak mi miło, Kochana jesteś
a kawiatuszki prześliczne

Odpowiedz
KAMi_ns 2012-12-30 o godz. 14:25
0

cheyenne, mie no to z zelem to nie mamy watpliwosci :)
chdozilo o lakier :P


walanei musze sobie kolorowe zelki kupic :)

Odpowiedz
cheyenne 2012-12-30 o godz. 14:20
0

KAMi_ns, to nie,myslalam ze podklad zelem a na to lakier
ale tak nie probowalam
ale na nieutwardzony zel drugi zel i rozmazac to tak

Odpowiedz
KAMi_ns 2012-12-30 o godz. 14:08
0

cheyenne, lakieram
w zelu
no moze mal zdobienia tak ale cala koncow to tak srednio chyba

Odpowiedz
cheyenne 2012-12-30 o godz. 11:52
0

KAMi_ns, nie no, czemu
jak na zbudowanym to bez sensu, bo prezeciez zeby rozmazac, to musisz miec nieutwardzony zel i na nim rozmazywac
wiec to w ktorejsc warstwie robisz
potem utwardzasz, przykrywasz znowu zelem i wtedy opracowujuesz

tak mi sie wydaje :)

Odpowiedz
KAMi_ns 2012-12-30 o godz. 04:20
0

ale to juz chyba na zbudowanym pazurku przed nablyszczaem

Odpowiedz
Keighty 2012-12-29 o godz. 04:24
0

Mysle, ze z lakierem tez by wyszlo spokojnie - dobry sposob, jak sie zelu kolorowego nie ma :)

Odpowiedz
cheyenne 2012-12-29 o godz. 04:05
0

Kama, mozesz zrobic mazanca zelem na zelu

Odpowiedz
dedka 2012-12-29 o godz. 03:53
0

Kama, sprobuj :P

Odpowiedz
Kama 2012-12-29 o godz. 03:36
0

Tak sie zastanawiam czy można by było zrobić mazańca lakierem na mokrym żelu

Odpowiedz
Keighty 2012-12-28 o godz. 16:06
0

michmar9, przeslicznie!!! Jak ja dawno nie robilam mazancow...

Odpowiedz
michmar9 2012-12-28 o godz. 15:25
0

super, że Wam się podoba

Odpowiedz
Natasha 2012-12-28 o godz. 15:19
0

michmar9, a ja lubie takie równe płateczki

Odpowiedz
mi_ 2012-12-28 o godz. 15:18
0

michmar9, faktycznie bardzo ładne kwiatki :)

Odpowiedz
michmar9 2012-12-28 o godz. 15:17
0

to dla Dzieffczynki, bo czytałam tan temat i tak ładnie pokazałaś jak zrobić tego kwiatuszka, że pokusiło mnie go zrobić. super wyszedł:)jak na pierwszy raz.pozdrawiam

http://www.fotosik.pl

Odpowiedz
dedka 2012-01-11 o godz. 02:32
0

Kama, dokladnie jak napisala cheyenne, gestym nic nie zdziałasz - najlepiej jak masz nowiutki lakier
kup i wtedy sprobuj na pewno wyjdzie

Odpowiedz
Kama 2012-01-11 o godz. 02:27
0

Dzięki R-cheyenne:) zaraz jak wróce do domu będe próbować:)

Odpowiedz
cheyenne 2012-01-11 o godz. 01:02
0

Kama, no do mazancow sa lepsze rzadsze lakiery, najlepiej jak sa nowe, bo sama pewnie wiessz ze im starsze tym bardzieju gestnieja i sie gluty robia
nakladasz mokry lakier, od razu kilka kropek robisz drugim lakierem i np wykalaczka delikatnie rozmazujesz

nie trzymaj wykalaczki prostopadle do pazurka i nie dociskaj jej, bo wtedy paznokiec sie odsloni, bo zmazesz caly lakier
tak leciutko,po powierzni
no i cwicz

Odpowiedz
Kama 2012-01-11 o godz. 00:59
0

Sama chciałabym wykonywać mazańce. Można tym sposobem tak bajecznie zdobić pazurki...ale mi to jakoś nie wychodzi!;( Lakier zamiast rozmazywać sie pięknie, to on za to całkiem schodzi...Zależy to od gęstości lakieru? czy od czegoś innego? pomóżcie mi, bo staram sie tak jak w opisach a nic z tego:( Pozdrawiam

Odpowiedz
Anja 2011-10-03 o godz. 03:14
0

Albertyna napisał(a):Dziewcxyny, żeby sobie igła porysowac paznokciec musiałbyscie nią docisnąc do paznokcia, a tu przesuwamy nia po lakierze, nie skrobiąc po paznokciu.

ja tam byłabym w stanie skrobnąć

ale przypomniało mi się, że igła do akupunktury będzie bardziej odpowiednia

Odpowiedz
Albertyna 2011-10-03 o godz. 03:04
0

Dziewcxyny, żeby sobie igła porysowac paznokciec musiałbyscie nią docisnąc do paznokcia, a tu przesuwamy nia po lakierze, nie skrobiąc po paznokciu.

Odpowiedz
kaoo 2011-10-03 o godz. 02:47
0

Miqnia, probowac mozesz .. ja chyba nigdy nie robilam uchem.. nie pamietam juz tak dawno nie mazancowalam .. no ale napewno nei ma ryzyka zarysania wtedy..

Odpowiedz
Anja 2011-10-03 o godz. 02:38
0

Miqnia napisał(a):kaoo napisał(a):Anja, nie jesli nie bedziesz jej doiskac do plytki.. bo jesli bedziesz jezdzic po paznokciu to bankowo ale musisz zachowac taki minimalny odstep od plytki - na wyczucie
a mozna ta druga strona?tam gdzie ma ucho??tez cieniutkie...
o właśnie chyba tak było by lepiej i bezpiecznej

Odpowiedz
Miqnia 2011-10-03 o godz. 02:36
0

kaoo napisał(a):Anja, nie jesli nie bedziesz jej doiskac do plytki.. bo jesli bedziesz jezdzic po paznokciu to bankowo ale musisz zachowac taki minimalny odstep od plytki - na wyczucie
a mozna ta druga strona?tam gdzie ma ucho??tez cieniutkie...

Odpowiedz
kaoo 2011-10-03 o godz. 02:34
0

Anja, nie jesli nie bedziesz jej doiskac do plytki.. bo jesli bedziesz jezdzic po paznokciu to bankowo ale musisz zachowac taki minimalny odstep od plytki - na wyczucie

Odpowiedz
Anja 2011-10-03 o godz. 02:31
0

kurcze a ta igłą nie porysuję sobie płytki

Odpowiedz
atkka 2011-10-03 o godz. 02:19
0

Miqnia, kaoo,

zaczynalam z pazurkami od tekich wzorkow wiec moze dla tego mi wychodza na poczatku tez mialam problemy

Odpowiedz
kaoo 2011-10-03 o godz. 02:09
0

zabcia69 napisał(a):atkka, fajniusie
a ja nie umiem tak robic zawsze mi sie dziury robia ta wykałaczka
bo wykalaczka za gruba - tak jak atkka pisze igielka trzeba kombinowac
atkka, bardzo ladnie Ci wyszlo

Odpowiedz
Miqnia 2011-10-03 o godz. 01:59
0

atkka, oj pod wrazeniem jestem...ja też nie umiem tego zrobić...

Odpowiedz
atkka 2011-10-03 o godz. 01:58
0

zabcia69, Anja, dziekuje

ja daje duzo podkladowego lakieru i robie igla

Odpowiedz
Anja 2011-10-03 o godz. 01:07
0

atkka
super :P
zabcia69 napisał(a):
a ja nie umiem tak robic zawsze mi sie dziury robia ta wykałaczka
mi też

Odpowiedz
zabcia69 2011-10-02 o godz. 23:48
0

atkka, fajniusie
a ja nie umiem tak robic zawsze mi sie dziury robia ta wykałaczka

Odpowiedz
atkka 2011-10-02 o godz. 12:07
0

moje mazance

http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl

Odpowiedz
La Monica 2011-05-13 o godz. 05:03
0

Keighty, ładny mazaniec :)

Odpowiedz
Anja 2011-02-21 o godz. 06:10
0

Keighty
super Ci to wyszło

Odpowiedz
dedka 2011-02-20 o godz. 15:32
0

Keighty, jak dopadniesz kolorowe żelki to wtedy napewno dasz popis

Odpowiedz
Keighty 2011-02-20 o godz. 15:27
0

Mrowino1 napisał(a):A mi sie juz znudzily mazance...chyba ze zelami kolorowymi to tak :)
Nie mam kolorowych zeli niestety jeszcze, ale moze sobie sprawie za jakis czas... u mnie na moich paznokciach ciagle kroluje french plus ewentualnie jakies dodatki zatapiankowe.. A mazance.. to nie pamietam kiedy mialam ostatnie. A dzis tak zlapalam lakierki i jakos tak poszlo...

dedka dziekuje slicznie :D

Odpowiedz
dedka 2011-02-20 o godz. 15:21
0

Keighty, bardzo ladny mazaniec

Odpowiedz
Mrowino1 2011-02-20 o godz. 15:19
0

A mi sie juz znudzily mazance...chyba ze zelami kolorowymi to tak :)

Odpowiedz
Keighty 2011-02-20 o godz. 14:48
0

Dawno nic takiego nie robilam, wiec sobie pomyslalam, ze moze dla odmiany sobie mazanca trzasne :D Oto efekt:

http://img484.imageshack.us/my.php?image=img2664sl7.jpg

Odpowiedz
frigoris 2010-12-03 o godz. 15:45
0

KAMi_ns napisał(a):cheyenne, czemu
bardzo ladne sa :D
popieram :]
zwłaszcza ten drugi :)

Odpowiedz
Misia.m 2010-12-03 o godz. 05:02
0

Kolorystyka tego pierwszego mi się podoba, Rób zdjęcia na łapkach i wstawiaj do galerii, bo tam powinno się komentować , nie w tematach.

Odpowiedz
cheyenne 2010-12-03 o godz. 04:43
0

dzieki.. no te jeszcze nienajgorzej wyszly, ale tak to musze je pocwiczyc i zakupic do nich specjalnie nowe lakiery

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-12-02 o godz. 15:01
0

cheyenne, czemu
bardzo ladne sa :D

Odpowiedz
cheyenne 2010-12-02 o godz. 12:48
0

mnie jakos mazance nie wychodza.. ale to chyba tez wina lakierow, bo jakies takie gestawe

Odpowiedz
La Monica 2010-11-28 o godz. 03:50
0

Misia.m, nie mam tu galerii i nie wiem jak się ja zakłada

Odpowiedz
Misia.m 2010-11-27 o godz. 09:11
0

La Monica bardzo mi się podoba Twój mazaniec, wrzuć do galerii.

Odpowiedz
La Monica 2010-11-27 o godz. 01:41
0

Dzięki Dziewczyny cieszę się że Wa się podobają

Odpowiedz
bazia08 2010-11-27 o godz. 00:52
0

Jak zwykle dużo tu pięknych prac. Ja także postanowiłam wrzucić cosik swojego:)
http://img207.imageshack.us/my.php?image=mazaniecws0.jpg

Odpowiedz
zofija 2010-11-26 o godz. 14:08
0

La Monica, bardzo fajny efekt uzyskalaś

Odpowiedz
atkka 2010-11-26 o godz. 10:25
0

La Monica, uwilbiam takie mazance :) ladnie ci to wyszlo .... dzis tez zrobilam mazanca ale nie mam aparatu zeby wstawic

Odpowiedz
ville 2010-11-26 o godz. 04:27
0

fajniutki ten mazanie :)

Odpowiedz
La Monica 2010-11-26 o godz. 01:48
0

Misia.m, ładne;)
Oto moje mazańce
http://img246.imageshack.us/my.php?image=turkusowymazaniecvc9.jpg

Odpowiedz
emalia103 2010-11-23 o godz. 22:53
0

Misia.m, nizłe.. ładnie kolorystycznie dobrane.. podoba mi sie..

Odpowiedz
dedka 2010-11-23 o godz. 14:05
0

Misia.m, nowe pazurki sliczny wzorek

Odpowiedz
Misia.m 2010-11-23 o godz. 13:28
0

Nowa próbka:
http://img230.imageshack.us/my.php?image=brazmaz2ze0.jpg

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-10-06 o godz. 10:00
0

agunia1710, oceniamy i komentujemy w galerii

Odpowiedz
agunia1710 2010-10-05 o godz. 14:10
0

mazaniec naprawde ładny mnie osobiście się podoba

Odpowiedz
Misia.m 2010-10-05 o godz. 11:30
0

Dzisiaj przyszedł czas na mazańca,taką miałam ochotę.

http://img81.imageshack.us/my.php?image=pompaw2ahv7.jpg
Proszę Was o oceny w galerii.
http://forum.styl.fm/s1/index.php?page=5&smartor_mode=album_showpage&full=&pic_id=8412

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-10-02 o godz. 04:57
0

poprawiam :)
a teraz temat :)

Odpowiedz
emalia103 2010-10-02 o godz. 00:26
0

chyba dzieffczynka sie wkradła w posta i popoprawiała błedy

Odpowiedz
HoOneY 2010-10-02 o godz. 00:15
0

setsuna, popraw jeszcze 'poza tym' :P

Odpowiedz
Anja 2010-10-01 o godz. 02:28
0

pazórki

pazUrki
3 raz ten sam post i ten sam BYK

Odpowiedz
donia 2010-09-17 o godz. 08:39
0

justynag13, bardzo ładny mazaniec ale ja bym zrobiła go na frenchu

Odpowiedz
Karola0885 2010-09-13 o godz. 04:27
0

justynag13 napisał(a):
a tak poza tematem to jak moge dać tą fotke do galeri??

Odpowiedz
KAMi_ns 2010-09-13 o godz. 04:22
0

ja bym dala jakis poklad na paznokcia bo nie lubie jak widac naturlany :|
ale mazaniec ladny :D

Odpowiedz
Anja 2010-09-13 o godz. 04:17
0

justynag13,
fajne pomazańce :P
ale masz identyczny kształt kciuka co ja

Odpowiedz
Gość 2010-09-13 o godz. 02:52
0

A ja zrobiłam taki wzorek troche taki pokrzywiony ale starm się jak moge :D

a tak poza tematem to jak moge dać tą fotke do galeri??

eh... coś mi sie w ogóle nie chce dodać to zdjęcie :/ tu jest link :PP

http://img82.imageshack.us/my.php?image=suc50888kb8.jpg

Odpowiedz
donia 2010-07-21 o godz. 07:39
0

setsuna, niebieski mazaniec super :P

Odpowiedz
Gość 2010-07-21 o godz. 07:29
0

te pierwsze z zilonym i żółtym poprostu przeœliczne chociaż tem niebieskim też nic nie brakuje

Odpowiedz
La Monica 2010-07-21 o godz. 00:43
0

setsuna-> te niebieskie śliczne :)

Odpowiedz
Gość 2010-07-04 o godz. 07:06
0

Witam Was wszystkie, dziekuje za pozdrowienia :D

wasze wzorki sa po prostu cudowne!! rozkochalam sie w mazancach, sama sobie rowniez czasami robie, niedlugo postaram sie cos wkleic, tylko najpierw musze sie dokladnie zapoznac z tym forum

pozdrawiam Was bardzo goraco

Odpowiedz
Gość 2010-06-19 o godz. 13:24
0

Bo te paznokcie to dopasowane do koszulki jaka nosimy w robocie (czyli taka jaką ma Boniek na reklamach Ery) Ale ciesze się ze wam sie podobają a lakiery holograficzne są poprostu suuuuuuuuuper :P3

[ Dodano: 2006-05-22, 21:49 ]


Takie siostry sobie zażyczyły ostatnio

Odpowiedz
Gość 2010-06-19 o godz. 12:45
0

setsuna patriotyczny super ;) :)

Odpowiedz
atkka 2010-06-19 o godz. 11:12
0

ja mam wlasnie mazanca 8) ale jak skaune to nie widac a aparatu nie mam :(

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-06-19 o godz. 05:50
0

Dzieffczynka chyba źle na pisała może chodziło o 'pstrokate' nie no o słowo to ja się domyśliłam :P ale chodzi o to,że ten "termin" został nie odpowiednio użyty zwłaszcza że zdobienie było bardzo delikatne więc jak mogło być za pstrokate
super są te mazańce :D mi się bardzo podobają setsuna, mam takie same lakiery :)

Odpowiedz
mi_ 2010-06-19 o godz. 05:05
0

setsuna podobaja mi się Twoje mazańce
nie są wcale pstrokate 8)

Odpowiedz
emalia103 2010-06-19 o godz. 03:16
0

setsuna, widze,ze lakiery holo Ci podpasowaly... bardzo ladnie..

Odpowiedz
zabcia69 2010-06-19 o godz. 02:48
0

mariolcia_1 napisał(a):setsuna, jak dla mnie super a holo naprawde ekstra
jestes super w te klocki, bardzo ladnie Ci wychodza mazance- a wersja patriotyczna akurat na mistrzostwa:) 8)

Odpowiedz
mariolcia_1 2010-06-19 o godz. 00:55
0

setsuna, jak dla mnie super a holo naprawde ekstra

Odpowiedz
Gość 2010-06-19 o godz. 00:08
0

To obecnie mam wersje Patryjotyczną, Spokojnie ja sie na nikogo nie obrażam

Odpowiedz
out_of_city 2010-06-18 o godz. 15:57
0

Dzieffczynka chyba źle na pisała może chodziło o 'pstrokate'

Odpowiedz
Dzieffczynka 2010-06-18 o godz. 15:53
0

Rybc!a, każdy ma swoje zdanie ale jak dla mnie to są za bstrokate. tego to za nic nie rozumiem

Odpowiedz
zabcia69 2010-06-17 o godz. 10:56
0

setsuna, a mi sie bardzo pododbaja:) sa super:)

Odpowiedz
Gość 2010-06-17 o godz. 10:02
0

Setsuna, nie obraź się, ale mi się nie podobają. Pomazańców prawie nie widać i jak dla mnie to są za bstrokate.

Odpowiedz
detoxxa 2010-06-17 o godz. 05:38
0

setsuna, sliczne

Odpowiedz
zofija 2010-06-16 o godz. 15:49
0

setsuna, niezłe,ale pamiętaj o skórkach :D

Odpowiedz
Keighty 2010-06-16 o godz. 12:02
0

Te rozowo biale cudenka to technika marblizer, juz pojawila sie wielokrotnie na forum na wstawianych zdjatkach. Trzeba miec specjalny zestaw farbek, choc niektore z dziewczyn probowaly tez lakierami :D Naprawde ciezka robota, zeby sie calemu nie upackac, a zeby jeszcze zrobic podobne wzory na kazdym paznokciu-graniczy z cudem Wiem, bo kiedys i ja sprobowalam cos takiego zrobic, niesttey szybko mozna sie zdenerwowac :P

Odpowiedz
motylekasia 2010-06-16 o godz. 10:58
0

fajne :)

Odpowiedz
Gość 2010-06-13 o godz. 00:03
0

Faktycznie cudeńka ale to żele

[ Dodano: 2006-05-15, 09:39 ]
obecnie na palcach mam coś takiego

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie