Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
ewcik 2013-10-24 o godz. 06:20
0

Czy ktoś może miał doczynienia z ginem dr Tadeuszem Podsiadłowskim?

Odpowiedz
ewcik 2013-10-24 o godz. 06:18
0

Witam! Dziewczyny potrzebuję rady przy wyborze lekarza prowadzącego ciążę, najchetniej LUX-MED w Al.Jerozolimskich, albo CM Damiana. Jestem w szóstym tygodniu i lekarz, u którego byłam na pierwszej wizycie na Tarchominie nie wzbudził mojego zaufania, mało mówił i nie zadawał pytań. Jestem po 30tce i moja pierwsza ciąża, chciałbym, żeby wszystko było oki. Liczę na waszą pomoc :D

Odpowiedz
Manifik 2013-10-24 o godz. 06:14
0

Doktor Gadomską poleciła mi moja ginekolożka jak przeprowadzałam się z Krakowa do Wawy, byłam u nije na jednej wizycie kontrolnej, byłam BARDZO zadowolona

Odpowiedz
DUDIK 2013-10-24 o godz. 06:13
0

czy któraś z Was chodziła do dr Gadomskiej?
Co możecie o niej powiedziec?

Odpowiedz
xandra 2013-10-24 o godz. 06:09
0

no jeszcze nie, ale juz kwas biore i witaminy itd...
jak była u mnie agentka to mowiłam, ze bardzo mi zalezy na dobrym endo bo w tym roku chce zajsc w ciaze a bez wyleczonej tarczycy moge poronic...
ani slowem sie nie zajakneła na temat roku...

gdybym wiedziała to poszła bym do Lima

na razie mam chore gardło i prawie nie mowie, ale mam na oku prawnika i chce sie tego dowiedziec, w tej sytuacji uwazam to za zatajenie, ja nie musze tego wiedziec, ona musi...
cos czuje ze lekko nie bedzie, trudno

umowe mam od grudnia dopiero a chciałabym zajsc jakos w maju, czerwcu by urodzic na zimę, wiek tez juz swoje robi, gdybym zaszła w ciaze i urodziła według daty zawarcia umowy to bym miała 34 lata, troche sporo...

Odpowiedz
Reklama
kirsten 2013-10-24 o godz. 06:06
0

xandra rozumiem, że jesteś w ciąży tak i nie wiesz jak to jest z prowadzeniem ciąży. Ja mam abonament przez PZU i dopiero po roku jest prowadzenie ciąży. Ale jak byłam w ciąży i nie minął jeszzce rok to i tak wizyty i badania miałam bezpłatnie, ale wtedy to oni byli jeszcze zakręceni, teraz chyba bardziej to kontrolują. Ja wtedy nastawiłam sie na płacenie, ale ani razu nie kazano mi płacić. W sumie to dziwne bo skoro masz w umowie te wszystkie badania to niby czemu miałoby się za nie płacić

Odpowiedz
xandra 2013-10-24 o godz. 06:02
0

no i niestety to jest chyba rok
zobacze, bo to moja kolejna umowa, jak cos to trudno, bede płacic za badania ciazowe
swoją drogą to nie w porzadku

Odpowiedz
kirsten 2013-10-24 o godz. 06:00
0

ja chodzę do dr Guzińskiej na Jerozolimskie, jest super, uratowała życie moje i mojego dziecka więc specjalistą jest dobrym, podejście do człowieka też miłe

Odpowiedz
Jeżyna 2013-10-24 o godz. 05:58
0

sylwia11 napisał(a):J chodze do Dr. Paudyny czy Pałdyny, nigdy nie pamietam, na Jerozolimskie. Spokojny, typ surowy, ale mily. Nie mam pojecia czy i z jakim szpitalem jest zwiazany.
Pracuje na Karowej, nawet byłam u niego awaryjnie właśnie.

Odpowiedz
Gość 2013-10-24 o godz. 05:54
0

J chodze do Dr. Paudyny czy Pałdyny, nigdy nie pamietam, na Jerozolimskie. Spokojny, typ surowy, ale mily. Nie mam pojecia czy i z jakim szpitalem jest zwiazany.

Odpowiedz
Reklama
Jeżyna 2013-10-24 o godz. 05:53
0

Zadzwoń do Lux Medu i poproś, żeby powiedzieli Ci dokładnie jak to wygląda z tym terminem zawarcia umowy a prowadzeniem ciąży.
Druga bardzo istotna sprawa: Lux Med oferuje prowadzenie ciąży, ale nie lekarza prowadzącego. Jeśli będziesz musiała pójść w ciąży pilnie do lekarza, to skierują Cię do pierwszego lepszego lekarza, a nie do "Twojego". Do wybranego lekarza są długie terminy oczekiwania (2, 3 tygodnie- zależy jak bardzo oblegany lekarz).

Odpowiedz
xandra 2013-10-24 o godz. 05:50
0

odkopuję ;)
powoli zaczynamy starania ;)
mam tylko pytanie od kiedy obowiązuje opieka "ciazowa" - czyli ze przy wykupionym pakiecie mozna miec opiekę do prowadzenia ciazy, czy to nie jest tak ze dopiero pol roku po zawarciu umowy?
zaczełam w grudniu dopiero, teraz

ja chodze do Szulinskiej od kilku lat i jestem bardzo zadowolona, ale czy prowadzi ciaze?
prosze mnie na razie nie odsyłac do telefonów bo mam zapalenie gardla i unikam mowienia ;)

Odpowiedz
Podwawelska 2013-10-24 o godz. 05:46
0

ja z czystym sumieniem polecam dr Ilonę Guzińską, przyjmuje w Al. Jerozolimskich i na Chmielnej
bardzo dokładna, fachowa i zleca wszystkie badania

Odpowiedz
mako.mako 2013-10-24 o godz. 05:44
0

dr Proccarini przyjmuje na KENie - polecam super babka, kiedyś pracowała na Solcu.

Odpowiedz
Gość 2013-10-24 o godz. 05:42
0

Teraz ja mam ten sam dylemat... Tylko okolice Puławksa czy Ursynow komplwtnie mi nie pasuja wiec szukam kogos poleconego kto przyjmuje na Chmielnej

Odpowiedz
Iwonia 2013-10-24 o godz. 05:40
0

Mogę polecic Jolante Proccarini

Odpowiedz
damula 2013-10-24 o godz. 05:39
0

Jeszcze raz wyciągam. Sprawdziłam i w LuxMedzie przyjmują tacy ginekolodzy:
ANNA WINNICKA - KUBÓW,
JACEK NIEŻURAWSKI,
BARBARA RADOSIEWICZ - MARCZEWSKA,
JOLANTA PROCCARINI
Czy coś o nich słyszałyście?

Odpowiedz
runaway bride 2013-10-24 o godz. 05:35
0

ja chodzę do dr Pawłowskiej do Lux Medu na Puławskiej

Jako ginekolog świetna, chodzę do niej w ciąży (ale przyznam, że chodzę też równolegle do innej lekarki) - jest bardzo dokładna jeżeli chodzi o zlecanie wszelkich badań, poza tym sympatyczna osoba. Minusem jest to, że jest tylko ginekologiem, a nie ginekologiem położnikiem i z tego co wiem nie pracuje w żadnym szpitalu.
Troszkę mnie wkurzało jak na początku ciązy ochrzaniała mnie za wagę - że niby za wolno przybieram na wadze (co akurat uważam za bzdurę bo tu każda ciężarna ma swój rytm) ale teraz jest już ok.

Odpowiedz
Gość 2013-10-24 o godz. 05:33
0

Podpinam się. Być może będzie u mnie w pracy opieka medyczna z PZU. Oferują albo Lux-med albo Medycynę Rodzinną. Czy w Lux-medzie jest obecnie jakiś konkretny lekarz do prowadzenia ciąży
Zależy mi na odpowiedzi, bo trzeba zadecydować, czy wybiera się Lux-med czy MR, a ja kompletnie nie wiem, które miejsce lepsze i czy w ogóle warto się w to pakować

Odpowiedz
damula 2013-10-24 o godz. 05:30
0

Wyciągam temat. Czy któraś z Was mogłaby mi polecić ginekologa w klinice na KEN 93?
Dzieki

Odpowiedz
Ani27 2013-10-24 o godz. 05:27
0

ja tez jestem pacietka dr Tomka Dworniaka i jest b.dobry i potrafi rozmawiac z pacietem

jestem w 12tyg.i on mi ja prowadzi:)

Odpowiedz
Gość 2013-10-24 o godz. 05:25
0

JA ci mogę napisac u kogo ja byłam...

Racławicka :

dr Świątek - świetna Kobieta i lekarz ale nie przyjmuje w żadnym z państwowych szpitali - to raz a dwa to długo sie czeka na wizytę i ma zawsze bardzo dużo pacjętek.

dr Celińska - byłam u niej dwa razy z polecenia dr Światek pracuje panstwowo na pl. Starynkiewicza. Miła i fachowa.

Chmielna:
dr Sołowiej - aktualnie jestem u niego pod opieką :) bardzo sympatyczny człowiek. Przyjmuje tylko w srody i faktyczne z wyprzedzeniem trzeba
sie zapisać (tak z miesiąc - no chyba ze się akurat coś zwolni )

Szernera:
dr Dworniak - Bardzo sympatyczny, młody, cholernie przystojny (ale to tak na marginesie oczywiście) i świetny specjalista :) Spokojny, rzeczowy, wszystko tłumaczy...
Ja chodzę do niego do Invimedu ale przyjmuje równiez w Lux Medzie. Wychodował mi dwa jajeczka :)

A i jest jeszcze dr. Rokicki też przyjmuje w Lux Medzie ale nie wiem czy jest tam ginekologiem ale na pewno robi świetne USG :)

Odpowiedz
Gość 2013-10-24 o godz. 05:14
0

to wyciągam temat... jak ktoś jeszcze ma kogo polecić, to będę bardzo wdzięczna.

Odpowiedz
Gość 2013-07-04 o godz. 16:23
0

Dzięki za wszystkie namiarki :)

Odpowiedz
Owca76 2013-07-04 o godz. 12:15
0

ja chodze do dr janiny krocin na racławickiej- polecam :)

Odpowiedz
Venna 2013-06-16 o godz. 15:54
0

Polecam dr Pawłowską w Lux na Puławskiej... Rewelacyjna jest :D

Odpowiedz
sylwi 2013-06-16 o godz. 13:58
0

Kika to dokładnie jak ja
mimo niezbyt pochlebnej opini różnych ludzi o luxmedzie ja nie narzekam, wręcz przeciwnie.
Tylko ten Sołowiej przyjmuje tylko w środy i trochę ciężkawo się do niego dostać.
Powodzenia lol

Odpowiedz
Gość 2013-06-16 o godz. 09:39
0

tak

bo tam mam abonament :) i robie wszystkie badania w ramach tegoż abonamentu

Odpowiedz
Gość 2013-06-16 o godz. 09:30
0

a musi być koniecznie Luxmed?

Odpowiedz
Gość 2013-06-16 o godz. 09:13
0

o fajnie :) dzięki

Odpowiedz
sylwi 2013-06-16 o godz. 08:56
0

Kika
ja chodzę, na chmielną do Piotra Sołowieja. Super elegancki facet z ogromnym poczuciem humoru. Dobry specjalista. Polecam :D

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie