Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Moda
  • dinka 2009-08-30 o godz. 04:51, odsłony: 15009 0

    "Mała czarna" albo coś tym stylu ;-)

    Poszukuję modnych i ciekawych wzorów (zdjęć) sukienek tzw. "małej czarnej".

    Oczywiście nie dosłownie czarnej. Może być i czarna i czerwona i niebieska i biała itd. ale szyta w tym stylu.

    Odpowiedzi (30) Kategoria: Moda Ostatnia odpowiedź: 2009-12-22, 09:21:22 Tagi: , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

dinka 2009-08-30 o godz. 05:51 0

sama coś tam znalazłam więc się podzielę :D





ta ostatnia mi się nawet podoba 8)

Gość 2009-08-30 o godz. 12:09 0

mi sie 2 ostatnie podobają :)

blumenka 2009-08-30 o godz. 14:37 0



mmmmmm....

Gość 2009-08-30 o godz. 15:00 0

muszę sobie uszyć takie cuś :D

lanetta 2009-08-30 o godz. 16:38 0

lubię takie temaciki, mniam ;)


kinqa 2009-08-30 o godz. 19:13 0

dinka ostatnia sukienka którą wkleiłaś jest super :D

dinka 2009-08-31 o godz. 05:00 0

Mnie się również podoba :D .

Chyba sobie taką uszyję .

Jeśli macie jakieś inne fajne zdjęcia proponuje wkleić.

Zawsze się przydadzą ;)

fumcia 2009-08-31 o godz. 08:31 0

ta 3 jest przepiekna ;)

Gość 2009-08-31 o godz. 11:52 0







poszukam coś później teraz nie bardzo mam czas :)

Gość 2009-08-31 o godz. 16:29 0











Gość 2009-08-31 o godz. 17:55 0





Gość 2009-08-31 o godz. 17:57 0





Gość 2009-08-31 o godz. 18:02 0



Gość 2009-08-31 o godz. 18:10 0





Gość 2009-08-31 o godz. 21:23 0

i jeszcze troszkę :)




Gość 2009-08-31 o godz. 21:44 0



Gość 2009-12-16 o godz. 09:35 0

jagoda
te suknie są... mmmm... uwielbiam takie kobiece kiecki
Tylko skąd Ty je wyczarowałaś??

Chedipe 2009-12-16 o godz. 11:13 0

jagoda
te suknie są... mmmm... uwielbiam takie kobiece kiecki
Tylko skąd Ty je wyczarowałaś??

Pytanie co prawda do Jagody, ale mam nadzieje, ze nie obrazi sie jesli odpowiem za nia ;)

Sukienki z pierwszego postu Jagody to BELSOIE
http://www.taryparis.com/belsoie.htm

Drugi post to sukienki LYNN LUGO
http://www.lynnlugobridal.com/bridesmaids/

i trzeci- JIM HJELM
http://www.jimhjelmoccasions.com/

Mam nadzieje, ze pomoglam.

Gość 2009-12-16 o godz. 11:34 0

Gość 2009-12-16 o godz. 11:54 0

magdaF. 2009-12-18 o godz. 13:27 0

Ja polecam stronę :

http://www.dessy.com/index.cfm?go=dresses&style=2019

moja ulubiona
można zmieniać kolory prezentowanych sukienek co jest suuuuuuuper !

magdaF. 2009-12-18 o godz. 13:30 0

Ok sorry ale najwyrażniej coś robię żle, w kazdym bądż razie moja ulubiona to ta na której otwiera się strona

Gość 2009-12-19 o godz. 04:59 0



jak dla mnie ta jest super boska!

Gość 2009-12-19 o godz. 05:11 0

Jagoda, Famke sukienki, których fotki wkleiłyście są po prostu boskie!!!!!!

Szkoda, że nie mozna ich kupić w Polsce...
Cudeńka

Gość 2009-12-19 o godz. 09:00 0

Dzięki Chedipe za odpowiedź, jakoś ostatnio nie zaglądałam do tego wątku :)

Chedipe 2009-12-19 o godz. 10:27 0

Dzięki Chedipe za odpowiedź, jakoś ostatnio nie zaglądałam do tego wątku
nie ma sprawy :)

Gość 2009-12-20 o godz. 04:34 0

Ach, cudne te sukienki, cudne...

Gość 2009-12-22 o godz. 08:49 0

strona która poleca magda.F jest fantastyczna, zmiana kolorów sukienek jest nie do opisania, zajrzyjcie bo warto, Magdus dzieki :prayer:

Chedipe 2009-12-22 o godz. 09:14 0

AFTER SIX

















Chedipe 2009-12-22 o godz. 09:21 0

DESSY COLLECTION

















Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań