Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Forum techniczne
  • Karolinka 2009-03-28 o godz. 06:25, odsłony: 2747 0

    Sposób na galerię

    Dziewczyny mam pomysł. Wszystkie chcemy, aby to forum działało sprawnie, więc aby nie przeciążać transfera proponuję, aby skopiować sobie np. do Worda wszystkie zdjęcia z galerii. Ja tak np. zrobiłam ze zdjęciami, które mi się najbardziej podobały. Dzięki temu za każdym razem kiedy chce podziwiać czyjeś prace lub komuś je pokazać otwieram po prostu swój plik i tam mam wszystko. Dzięki temu będzie po części rozwiązany problem punktów i nie będziemy ich musiały "na siłę" zdobywać. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że i tak dużo osób tego nie zrobi, bo przecież im się nie będzie chciało, ale myślę, że te z Was, które mniej lub bardziej aktywnie uczestniczą w dyskusjach na pewno zdają sobie sprawę, że pewne zmiany wprowadzane na forum nie są "złośliwością" Jarka i sponsorów, ale naprawdę są spowodowane problemami z transferem.

    P.S. Zabronione jest sprzedawanie i rozpowrzechnianie tych prac, ale chyba kopiowanie do własnego komputera nie?

    Odpowiedzi (21) Kategoria: Forum techniczne Ostatnia odpowiedź: 2009-07-18, 15:33:40 Tagi:

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Gość 2009-03-28 o godz. 07:25 0

wszystkie zdjęcia jakie mi sie podobają wrzucam do jednego folderu na kompie i oglądam je sobie kiedy tylko chce, wiec popieram Karolinke :D

Gość 2009-03-28 o godz. 07:47 0

Karolinka bardzo dobry pomysł.

Może zamknąć temat aby go jeszcze ktoś nie zdążył popsuć
Hmmm

Gość 2009-03-28 o godz. 07:55 0

POPIERAM
Sama od dawna kopiuje fotki do katalogów. Zdjęcia zbieram ze wszystkich stron jakich się da i tak np. Katalog" FRYZJER.NET a w nim podkatalogi: Karolinka, Beatka, Nikitka itp :) Ja mam porządek, mogę sobie zawsze podejrzeć fotki nie tracąc punktów i czasu (na otwarcie galerii).
Oczywiście. ZAKAZ SPRZEDAŻY powinien obowiązywać koniecznie.

PS.... wiecie że na allegro już dawno nie widziałam płytek z fotkami :) Chyba poskutkowało :)

Gość 2009-03-28 o godz. 08:00 0

Monika wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

:P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87 :P87

I masę :

::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02 ::kw02

Gość 2009-03-28 o godz. 08:09 0

łał...... dziękuje BAAARDZO :P55 :P87 8

Karolinka 2009-03-28 o godz. 08:28 0

Prosze nie odbiegac od tematu lol Ma byc porzadek czy nie? Jarek powinieneś dawać nam przykład.

P.S. Wszystkiego najlepszego, szampana smaczenego, tortu pysznego, prezemtu śmiesznego

Gość 2009-03-28 o godz. 08:35 0

No właśnie co to ma być wogole ???????

Już więcej nie odbiegam od tematu bo mnie jeszce admin zbanuje.

Gość 2009-03-28 o godz. 11:04 0

hehehe
Jarek.... powinieneś założyć nowy temat: Życzenia urodzinowe dla Moniki :)
Karola.....dziękuje :) buziaki

Gość 2009-03-28 o godz. 11:20 0

Hihihi... ja od samego początku kolekcjonuję na swoim dysku prace, które najbardziej mi się podobają. Tak więc jestem jak najbardziej za, żeby wszyscy tak zrobili :)
Mam nadzieję, że i mnie uda się w końcu coś przesłać do galerii... ale narazie nie mam jak dorwać cyfrowego aparaciczka :(

Karolinka 2009-03-28 o godz. 11:31 0

No właśnie to jest problem wielu osób, a napewno wiele dziewczyn ma super zdobienia, które z chęcią byśmy pooglądały. Kurcze nie wiem jak rozwiązać ten problem, może ktoś ma pomysł. Hmm, a jakby tak dogadać się z jakimś punktem fotograficznym i tam na miejscu przynosić wzorki i robić zdjęcia. Może by jakoś taniej policzyli

Gość 2009-03-28 o godz. 12:11 0

Z tym aparatem to nie jest jedyne rozwiązanie , jak kiedyś już pisałem można zeskanować bezpośrednio własne zdobienia.
Oczywiście nie proponuję skanować ręki ale takie zdobienia jak ma Beatka, MOnika czy Steelmi.
Dla przyk ładu dodam Beatki są skanowane zdobienia Steelmi i Moniki są z aparatu.
Moim skromnym zdaniem lepsze są jakościowo (pod względem techniczny oczywiście) zdobienia Beatki.

Przy jednym skanowaniu można ich zrobić około 20-40 zdobień więc jak uda wam się już coś takiego dokonać to mogę takie jedno zdjęcie pociąć i obrobić aby podzielić na pojedyńcze zdobienia.

Pozdrawiam Jarek

Gość 2009-03-29 o godz. 00:02 0

Jarku - widzisz... to skanowanie to wcale nie jest takie proste. Ja moim skanerem skanowałam na wszystkie możliwe sposoby i zawsze mi brzydko wychodziło. A myślałam, że mam niezły skaner
Niestety nowego nie kupię, już prędzej dorobię się tego aparatu cyfrowego.
Poza tym weź Jarku pod uwagę inną stronę tego skanowania:
Nie zawsze uda się zrobić na pojedynczym tipsie jakiś fajny wzorek - lepiej chyba sfotografować palce klientki u której akurat wyszedł fajny wzorek - ja tak przeważnie mam...
Także jedyny sposób to szybko dorobić się aparatu ;)

Gość 2009-03-29 o godz. 00:14 0

Oczywiście Kasiczek masz rację i całkowicię się zgadzam skaner nie jest lekarstwem na wszystko a możliwym z wielu rozwiązaniem.

Powiedz mi tylko jaki masz skaner bo jak przy zeskanowaniu kolory są brzydkie to nie ma z tym problemu, da się to wyretuszować. Gorzej jak zniekształca części zdobienia które nie przylegają do szyby skanera.

Pozdrawiam Jarek :)

Gość 2009-03-29 o godz. 05:27 0

Ach, Jarku - żebym to ja sama wiedziała ;) Pisze na nim ScanMagic 1200 CP, nic więcej nie potrafię Ci powiedzieć.
Retusz nic nie daje, bo wgólnie "przestrzennych" przedmiotów nie umiem zeskanować, brzydko i niewyraźnie wychodzą, absolutnie do niczego by się takie zdjęcie nie nadawało.
Jakoś sobie poradzę - będę biegała z kientkami do koleżanki która mieszka obok mnie i ma cyfrówkę, hihi

Gość 2009-03-29 o godz. 05:30 0

KAsiczek i inne koleżanki forumkowiczki.... a czy takie coś jak zwykły aparat nie istnieje???? :) Można zrobić normalne fotki, iśc do zakładu i poprosić o nagranie na płytkę. W Warszawie takie wywołanie kosztuje 13 zł !!! A dodatkowo można założyć album w którym będzie się trzymało fotki dla klientek które przyjdą. W zakładach chyba nie macie komputerka z fotkami :).
Pozdrawiam i życze powodzenia

Gość 2009-03-29 o godz. 05:40 0

Moniczko droga - taki kliszowy aparat też musi być dobrej jakości, żeby zrobić nim zdjęcia z takiego bliska. Ja mam kliszowego Olympusa, można nim robić fotki z odległości 38cm - niby blisko, ale jak spróbowałam, to oczywiście wychodzą, ale to nie jest to samo co z cyfrówki - no i jednak film trzeba kupić i cały wypstrykać, żeby wyjąć film, bo nie opłaca się wycinaćpojedynczego kadru - kilka klatek się traci, a fotograf za każdym razem kasuje nie mało...
Ja już to wszystko wypróbowałam, na prawdę

Gość 2009-03-29 o godz. 05:57 0

Ja mam jakiś canona ale naprawde wcale nie jest to jakieś cudo. Mój pomysł na zdobienie.... poniewaz jak na dzień dzisiejszy nie mam klientek i ćwiczę tylko na tipsach. Zaprosiłam koleżankę.... na plotki kawkę no i malowanie pazurków. Nie ma to jak zdobienia na dłoniach Żywych ;) Będziemy malować i zmywać..... i pstrykać fotki. Zobaczymy co z tego wyjdzie i jakiej jakości będa fotki. Zdjęcia w mej galerii robione są g***** kamerką :) UPS :) i widzicie jaka ich jakość...obraz nędzy i rozpaczy:( Próbuję ze zwykłym aparatem.... :) Może i Kasiaczek ma racje że będą do **** PIIIIIP :) UPS:)

Gość 2009-03-29 o godz. 07:41 0

Oj, Moniczko - ja nie powiedziałam, że Twoje foteczki są lub też będą do kitu - po prostu nie jestem zadowolona z jakości moich zdjęć... może jestem za bardzo wymagająca, no nie wiem...
Masz bardzo fajny pomysł, żeby zaprosić koleżankę i zrobić całą sesję fotograficzną z różnymi wzorkami. Też o tym pomyślałam, żeby wypstrykać cały film naraz w jeden czy dwa dni.
Tylko że mi najczęściej wychodzą jakieś fajne wzorki na klientkach - nagle nachodzi mnie wena, a tu się okazuje że filmu w aparacie nie ma
Pozdrawiam Wszystkich :)

Gość 2009-04-03 o godz. 05:42 0

uważam że galeria to świetny pomysł.zakupilam aparat i planuje również zamiescic w niej swoje prace. a oglądanie prac innych działa na mnie bardzo inspirujaco bo zawsze kiedy mam chwilowy kryzys twórczy tutaj odnajduję inspirację

Gość 2009-04-03 o godz. 05:47 0

Miałem do czynienia z tym skanerem nie mam najlepszej opini o nim. On nie skanuje przedmiotó 3D. Chyba Ci się nie uda i jedyne wyjście to fotki.

Pozdrawiam Jarek

Gość 2009-07-18 o godz. 15:33 0

bardzo dobry pomysł. ;))

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań