Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Anna z Toronto 2009-06-15 o godz. 16:35
0

Skroc tak czy inaczej, za dlugie paznokcie powoduja nacisk na lozysko. Skroc i delikatnie sie z nim obchodz.

Czy paznokiec jest zgrubialy i zolty?

Odpowiedz
Gość 2009-06-13 o godz. 10:20
0

od lozyska ok juz bede pamietac
a co do skracania to w jednym miejscu paznokiec oddzielil sie do polowy a z drugiej jest ok wiec z tym skroceniem nie bardzo

Odpowiedz
Aguś 2009-06-10 o godz. 11:28
0

Maciez to czesc łozyska przykryta wałem paznokciowym... dlatego paznokiec oddziela sie od łozyska (czyli od podscieliska łacznotkankowego do ktorego jest przytwierdzony odrosniety paznokiec) a nie od maciezy. To tak jakby móiwc tipsy na formie.
Nie polecam czyszcenia ostrym narzedziem tylko skrócenie paznokci do tego miejsca. Jesli paznokiec robi sie zólty to mozliwe ze onycholiza przy długich paznokcich przyczyniła sie do zakazenia grzybiczego co jest najczestszym nastepstwem zapuszczania oddzielonych paznokci.

Odpowiedz
Gość 2009-06-10 o godz. 08:46
0

a kiedy paznokiec oddzieli sie od macierzy i w tym miejscu (oddzielonym) jest lekko zolte?
co robic pomozcie

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-06-08 o godz. 13:58
0

Takie malutkie, mniejsze od 1 mm? To sa najczesciej male siniaczki.
Paznokiec przesuwa sie na lozysku na takich rowkach, wiec jak stworzy sie siniaczek, zrobi sie z niego kreseczka jak paznokiec bedzie rosl.

Nie masz sie czym przejmowac! :)

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-06-06 o godz. 08:54
0

takie malutkie, ktore robia sie w paseczki.

[ Dodano: Czw Gru 09, 2004 11:18 am ]
tak to wyglada

[ Dodano: Czw Gru 09, 2004 11:18 am ]
;(

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-06-03 o godz. 04:24
0

Jakie duze sa te kropeczki?

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 21:26
0

Nie !! to jest na 3 Palcach

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-06-02 o godz. 11:59
0

a nie udezylas sie w paznokiec? Maciez?

Odpowiedz
Gość 2009-06-02 o godz. 03:46
0

a co to moze byc ? jesli na pazurku a wlasciwie pod plytka paznokciowa pojawia si ekropeczkie wpierw jany braz potem bardzo ciemne ?

Odpowiedz
Reklama
the_evil 2009-06-01 o godz. 00:14
0

Plasterek daje z specjalna mascią tylko na noc, takie zaleczenia lakaza by dac naść na gazik i przyczepic gazik do pazurka plastrem.

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Uff ulzyło mi ze moge sobie nałożyc odżywke by bardziej nie uszkodzic pazurka.

Jeszcze raz barzdo dziekuję.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-31 o godz. 13:23
0

Tila napisał(a): i dałam kropelkę kleju do paznokci
Aniu ona dała klej a nie oliwkę
Boze...mialam dlugi dzien dzisiaj...chyba mi sie w oczach mieni...dzieki Agnieszka!

Odpowiedz
Gość 2009-05-31 o godz. 12:43
0

i dałam kropelkę kleju do paznokci
Aniu ona dała klej a nie oliwkę

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-31 o godz. 03:21
0

Plamka, to pozostalosc po bakterii. Po wystawieniu do powietrza (oraz po lekkim spilowaniu nalotu i odtluszczeniu) bakteria ginie.
Nie nos plasterka, bo to tylko trzyma wilgoc.

Plamka (zabarwienie) zostanie az nie odrosnie,ale bakteria juz zginela, wiec nie przejmuj sie.
Gdyby bakteria jeszcze zyla to by stawala sie ciemniejsza

To wszystko opisalam na mojej stronie, czytalas?
http://www.polished.ca/zielonypaznokiec.html

Ale dlaczego nalozylas olejek a na to akryl?? Akrylu nie mozna nalozyc na nic tlustego. Mozesz go nalozyc na suchutki paznokiec.

Odpowiedz
the_evil 2009-05-30 o godz. 21:35
0

Na naturalnym. Udeżyłam sie w paluszek (tak że zobaczyłam gwiazdki) i w połowie pazurka pekł mi tips, by sobie pazurka naturalnego nie uszkodzic, przypiłowalam odkaziłam i dałam kropelkę kleju do paznokci i przy akrylikowałam (ale pewnie dając klej niedokładnie docisnełam i został babelek powietrza).
Akryl usunełam od razu i teraz pazurek mam goły bez niczego.
Akryl w tym mejscu po ok 2 tygodniach (miałam pomalowane na ciemne bordo wiec momentu zielenienia nie zauwazyłam) zzieleniał wiec od razu usunełam. Kropeczka jest nieduża i blado zielona nie boli nawet przy naciskaniu. Na noc zakładam plasterak z mascia z antybiotykiem i plamka blednie.
Ale w dzień czesto sobie ocieram pazurkiem o coś szorstkiego i nie wiem czy mogę sobie go zabezpieczyc odzywką.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-30 o godz. 11:18
0

Masz te plamki na naturalnym paznokciu? Czy pod naturalnym paznokciem?
Czy pod akrylem/zelem?

Odpowiedz
the_evil 2009-05-29 o godz. 21:31
0

Ale jak się ma takie coś na pazurku (tzn. zielone plamki) to pazurków wogóle nie mozna malować? Chodzi mi o malowanie odzywkami, nimi teznie mozną?

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-29 o godz. 07:46
0

Pseudonoma to najczesciej spotykana bakteria ktora powoduje zielony nalot, sa jeszcze inne....ale tak samo sie je traktuje

Trzeba tez klientke uswiadomic, aby uwazala na jakies zmiany koloru i zeby nie myslala ze to np. brud ktory moze sobie zamalowac lakierem (bo tez taki przypadek mialam "nie widac, wiec problem z glowy" )

Odpowiedz
Gość 2009-05-28 o godz. 04:48
0

czyli mój lekarz miał rację i moja intuicja także. Ale dzięki jak będę miałaq kientkę z zielonymi ciapkami tu\o znaczy,że to pseudomonas!!
Dziękuię luiza :P3

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-27 o godz. 05:46
0

Ok, dziekuje...czyli sie zgadza...jakby bylo zielone to najprawdopodobniej byla by to bakteria ....

Odpowiedz
Gość 2009-05-26 o godz. 22:46
0

był bardziej żółty i w tych miejscach miekki.Po dłuższym moczeniu robiły mi się rowki jak dotykałam paznokiem 1 . Było to strasznie nieprzyjemne i paskudnie wyglądało.Ale kolor żółty a nie zielony :P

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-26 o godz. 13:09
0

Luiza10 napisał(a):to była drożdżyca ,robiłam sobie wymaz. ale muszę powiedzic że wiele kosmetyczek i manicurzystek ma taki problem.
Luiza...A mialas zoltawy paznokiec, czy zielonkawy?

[ Dodano: Nie Lis 28, 2004 1:57 am ]
gumcia napisał(a):Czyli jak mi się pojawią jakieś plamki żółto zielone to wiurem do dermatologa bo to drożdżyca? Bo już tak się zamotałamw tym co piszecie że aż mnie główka boli :(
I co to powoduje? Jak mogę tego uniknąć , poprostu sterylizacją, rękawiczkami itp.?
Oto artykul napisany przez chemika, Douga Schoona:
http://www.beautytech.com/articles/pseudomonas.htm

A oto moj:
http://www.polished.ca/zielonypaznokiec.html

Odpowiedz
Gość 2009-05-25 o godz. 12:56
0

Czyli jak mi się pojawią jakieś plamki żółto zielone to wiurem do dermatologa bo to drożdżyca? Bo już tak się zamotałamw tym co piszecie że aż mnie główka boli :(
I co to powoduje? Jak mogę tego uniknąć , poprostu sterylizacją, rękawiczkami itp.?

Odpowiedz
Gość 2009-05-25 o godz. 09:33
0

to była drożdżyca ,robiłam sobie wymaz. ale muszę powiedzic że wiele kosmetyczek i manicurzystek ma taki problem.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-25 o godz. 06:54
0

Jezeli to byly plamki zolto-zielone, to bakteria "pseudonomas" a nie grzybica.

Odpowiedz
Gość 2009-05-24 o godz. 07:32
0

powiem wam ,że to nie brudne narzędzia ani zbyt mocne wypiłowanie paznokcia.Jedni luszie mają predyspozycje do infekcji drożdzakowych inni nie mają znimi problemu. Jedni mają problemy z drożdzycą pochwy inni z paznokciami. Choroby drożdzakowe są pierwszym stadium rozwoju grzybicy. Jeżeli nie udałaś się do dermatologa , a po zdjęciu tipsa to ci zeszło to bła tylko lekkie zapalenie . Jeżeli natomiast leczyłaś się i używałaś taki lakier " z apteki " BATRAFEN to miałaś drożdzycę ,jeżeli natomiast przyjmowałś leki doustne , antybiotyki i smarowidła to miałaś grzybicę.
Nie myśl sobie że jestem taka mądralińska wiem to z włąsnych doświadczeń, a z panią dermatolog się tak mocno zaprzyjażniłam ,że często wysyłam do niej swoje klientki.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-19 o godz. 12:58
0

Mowisz to z przekasem, czy serio?

Odpowiedz
Gość 2009-05-17 o godz. 08:52
0

Chyba lekarz..chyba napewno...nie wiedzial o czym mowi..... Moze chodzilo mu o to ze "sztuczny paznokiec" spowodowal infekcje....czyli ze byl paznokiec zle przygotowany przez nalozeniem zelu/akrylu/kleju.

Tak, Aniu.. Lekarz na bank nie wiedzial o czym mowi... .

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-17 o godz. 03:59
0

sylwia20 napisał(a):Jaki skladnik kleju powoduje infekcje?? Kleje do paznokci sa najczejsciej kleje chirurgiczne uzywane przez chirurgow czesto zamiast szwow.

??????? No to chyba nie te co sa dostepne u nas w Polsce. Napisalam tak, poniewaz okolo 2 lat temu mojej klientce tak sie stalo. Kiedy przyszla do mnie- odeslalam ja do dermatologa, ktory podal jako jeden z dwoch powodow wlasnie ten z klejem!!!!. Nie sadze Aniu, zeby klejem, ktorego ja uzywam (NSI Polybond) sklejali komus skore..
Tak, niektore cynoacrylate kleje, wlasnie tez klej EZ Flow ktory jest czystym chirurgicznym klejem mozna sklejac szwy. Wiem ze lekarze nie uzywaja EZ Flow, maja jakis tam swoich dystrybutorow, ale serio...te kleje sie nazywaja "pharmaceutical grade" czyli jakosc medyczna/farmaceutyczna.
Moja kolezanka miala sklejane szwy klejem (ale to musi byc czyste, prosze uciecie...nie o to mi chodzi zeby rany sklejac)
Tak samo Creative jest pharmaceutical grade adhesive.

Chyba lekarz..chyba napewno...nie wiedzial o czym mowi..... Moze chodzilo mu o to ze "sztuczny paznokiec" spowodowal infekcje....czyli ze byl paznokiec zle przygotowany przez nalozeniem zelu/akrylu/kleju.

Przytaczam oficjalna wypowiedz Gigi Rouge na ten temat:

EC stands for Ethyl Cynoacrylate, which is resin that is much more highly refined for use on porous surfaces. Pharmaceutical quality means that the resin is even more highly refined for use on the human body. All Creative adhesives and Fabric# resins are pharmaceutical grade EC Resins.

As opposed to

MC adhesives (which stands for Methyl Cynoacrylate) are adhesives which are industrial grade, more unrefined, like super glue, lock tite etc which are unsuitable for use on porous surfaces, such as the human body. They are porous, attract moisture and are carcinogenic. Those who use Super Glue and the like will do serious damage to their nails as well as the fact that Super glue doesn't work for long as it breaks down in water quite easily and attracts moisture under the 'stick on' which is why so many women have horrendous black and green nails after wearing 'stick ons' for a long period of time.

You see ... you get what you pay for even though you do not always know the reason why!! The more refined an EC adhesive is, the more expensive it is !!

There are many different grades of resin (hundreds) actually. High end and low end and all the others in between as always. The higher the quality, the longer the enhancements last! These systems are not all the same despite what many people think ... most just don't understand the chemistry or the difference in quality because you can't SEE it. But you can experience the difference.

Odpowiedz
endzi 2009-05-15 o godz. 01:41
0

nie ktore kleje nadalyby sie do czegos innego... :P36

Odpowiedz
Gość 2009-05-15 o godz. 00:29
0

Dokladnie, ostatnio otworzylam klej, to myslalam, ze nie otworze oczu ;/

Odpowiedz
Gość 2009-05-15 o godz. 00:26
0

Jaki skladnik kleju powoduje infekcje?? Kleje do paznokci sa najczejsciej kleje chirurgiczne uzywane przez chirurgow czesto zamiast szwow.

Same ich opary strasznie szczypią w oczka to jak tu ich używać do operacji - to napewno nie te kleje!!

Odpowiedz
Gość 2009-05-15 o godz. 00:05
0

Jaki skladnik kleju powoduje infekcje?? Kleje do paznokci sa najczejsciej kleje chirurgiczne uzywane przez chirurgow czesto zamiast szwow.

??????? No to chyba nie te co sa dostepne u nas w Polsce. Napisalam tak, poniewaz okolo 2 lat temu mojej klientce tak sie stalo. Kiedy przyszla do mnie- odeslalam ja do dermatologa, ktory podal jako jeden z dwoch powodow wlasnie ten z klejem!!!!. Nie sadze Aniu, zeby klejem, ktorego ja uzywam (NSI Polybond) sklejali komus skore..

Odpowiedz
enya83 2009-05-14 o godz. 01:30
0

Magdalenaa ja bym radzila zdjac paznokietki i delikatnie spilowac ta plamke (pilnik od razu wyrzucic) przemyc dokladnie najlepiej primerem lub jakims alkoholem - bnie powinno byc problemu :) tylko radze zrobic to szybko bo takie plamki lubia sie przeistaczac w zielone, ciemno zielone a na koncu w czarne i wtedy juz sie bez wizyty nie obejdzie...
a czy ty sama przypadkiem nie podklejalas pazurkow np super glue? mam na mysli jak np podeszlo powietrze czy cus.... ja mialam raz taka klientke co wlasnie wposcila sobie kropelke super glue i paznokiec zzielenial...

Odpowiedz
Gość 2009-05-14 o godz. 00:12
0

Dzieki za pomoc i odpowiedzi :)

Do Ani z Torotno.....
Odkaziła bym frezarkę ( miałam na myśli oczywiscie czesć która ma kontakt z paznokciem, częsc metalową) no bo to chyba tak samo jak pilnik może przeniesć jakies bakterie, a teraz sobie przypominam ze frezarka miała metalową końcowkę a napewno nie była myta po poprzedniej klientce :(

Teraz chyba powinnam się wybrac do dermatologa....bo plamka nie schodzi samoistnie , nie wyglada na to zeby zrastała.

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-13 o godz. 12:46
0

_agata_ napisał(a):polak potrafi :P niektorzy dla oszczednosci zamiast wydawac duzo pieniazkow na specjalistyczny klej kupuja tani, niewiadomo jaki, nawet bez etykietki... nie wspominajac nawet o super glue, o tym tez slyszalam :)
Moze to prawda, ale nie sadze ze jakokolwiek skladnik w kleju spowodowalby zakazenie bakteryjne

[ Dodano: Pon Lis 15, 2004 1:35 am ]
[quote="Magdalenaaosoba u której to robiłam nie odkazała przy mnie frezarki..może to właśnie powód ?
Plamka jest jakby pod paznokciem a nie na paznokciu wiec to chyba jakies infekcyjne :(
Ale nie rozumiem. Dlaczego odkazalabys frezarke?
Chyba koncowki do frezarki? Te nakladki papierowe sa jednorazowe i powinno sie je wyzucac (bo nie da sie ich dobrze wyczyscic)
Metalowe nakladki trzeba umyc w cieplej wodzie z mydlem i wymoczyc.

Uzywanie brudnych nakladek to jak jedzenie brudnymi sztuccami....jak tak ludzie moga robic....bleeeee......

Odpowiedz
elena 2009-05-13 o godz. 01:07
0

No to podejrzewam ze przy uzupelnianiu niedokladnie to oczyscila z tego co odchodzilo i zalala nowym akrylem....i stad ten problem.

Odpowiedz
Gość 2009-05-12 o godz. 05:09
0

Dziekuje wam dziewczyny za odpowiedzi :))))))
Myslę jednak że napewno nie jest to spowodowane klejem bo miałam akryl na szblonie połozony około 3 m-ce temu i od tego czasu paznokcie były tylko uzupełniane.
Fakt ze moja płytka była doscmocno spiłowywana :( i chyba te brudne narzędzia...osoba u której to robiłam nie odkazała przy mnie frezarki..może to właśnie powód ?
Plamka jest jakby pod paznokciem a nie na paznokciu wiec to chyba jakies infekcyjne :(

Odpowiedz
Gość 2009-05-11 o godz. 23:22
0

polak potrafi :P niektorzy dla oszczednosci zamiast wydawac duzo pieniazkow na specjalistyczny klej kupuja tani, niewiadomo jaki, nawet bez etykietki... nie wspominajac nawet o super glue, o tym tez slyszalam :)

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-05-11 o godz. 17:24
0

sylwia20 napisał(a):Czesto jest to infekcja bakteryjna wywolana skladnikami kleju, ktorego uzywamy do przyklejenia tipsa.
Jaki skladnik kleju powoduje infekcje?? Kleje do paznokci sa najczejsciej kleje chirurgiczne uzywane przez chirurgow czesto zamiast szwow.

[ Dodano: Sob Lis 13, 2004 6:12 am ]
wiecej na ten temat napisalam tu:
http://www.polished.ca/zielonypaznokiec.html

Odpowiedz
elena 2009-05-11 o godz. 11:59
0

albo olejek do paznokci Gehwol. Nie koniecznie od razu to grzybica.Pewnie zelik w tym miejscu odszedł podeszło wodą i bakteria gotowa. No chyba, ze ktos mial zakazony pilnik:(

Odpowiedz
Gość 2009-05-11 o godz. 11:15
0

Czaem pod tipsem robia sie plamki koloru zoltego badz zielonego, ktore nie zawsze oznaczaja grzybice. Czesto jest to infekcja bakteryjna wywolana skladnikami kleju, ktorego uzywamy do przyklejenia tipsa. Wtedy trzeba zdjac tipsa i polozyc preparat firmy C H R I S T R I O "Clean the green".

Odpowiedz
Aguś 2009-05-11 o godz. 10:08
0

Tak Fabio moze...jak najbardziej. Zwykle w takich przypadkach zaczyna sie od onycholizy a stad juz niedaleka droga do grzybicy.

Odpowiedz
Gość 2009-05-11 o godz. 05:09
0

Zdejmij tipsika i bedzie wszystko jasne co to za plamki.a dla pewnosci idz do dermatologa.Fakt podstawa to brudne narzedzia ....zastanaiam sie czy od zbyt mocnego spilowania plytki tez moze sie pojawic grzybica

Odpowiedz
Gość 2009-05-11 o godz. 03:11
0

zolte plamki niekoniecznie oznaczaja grzybice, moze to byc infekcja bakteryjna. Co z tym masz zrobic? ja bym radzila udac sie do dermatologa i dziwie sie ze takiej informacji nie udzielils Ci wlasnie manicurzystka. A od czego to sie robi?nieprawidlowo przedluzane paznokcie, brudne narzedzia.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie