Quantcast
  • GOCHA odsłony: 11727

    Jak zachować ładny odcień blondu?

    Co zrobic lub jakich szamponow uzywac zeby farbowane wlosy blond nie byly zotle tylko zeby byly platynowe? Jakich szamponow uzywac

    Odpowiedzi (30)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-26, 23:15:27
    Kategoria: Fryzury
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
mysza1000 2013-09-26 o godz. 20:10
1

Dzieffczynka wiesz co moja mama zrobila sobie z 2 nakretek i wyszly jej pod niebieski mysle ze z jednej powinno byc dopsze ylko zastanawiam sie czy nie lepsza jest plukanka w kolorze srebrnym niz ta w fioletowym ??

Odpowiedz
mysza1000 2013-09-26 o godz. 23:15
0

no to moze bedzie takie sam efekt wiec narazie trzymam sie przy fioletowej :)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-09-26 o godz. 21:58
0

Ale właśnie fioletowa daję srebrny poblask

Odpowiedz
shirkaa 2013-09-26 o godz. 12:24
0

8)
ja uzywam szaponu Gliss Kur_ Shining Blonde
jest super i nie zauwazylam po nim zolkniecia wlosow :D

:P5 :P5 :P5

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-09-26 o godz. 10:25
0

Ja jej używam co trzy mycia.Robię sobie litr a nie jak na butelce dwa litry.Jak zrobiłam 5 nakrętek za mocny,4 też za mocny jutro będe robiła z 3 zobaczymy jaki efekt wyjdzie.Co do fioletowych,jakby Ci wyszły takie to piprostu będziesz musiała intesywnie umyć włosy,płukanka jest zmywalna

Odpowiedz
Reklama
mysza1000 2013-09-26 o godz. 09:38
0

a jak czesto mozna stosowac taka plukanke ja kupilam sobie z deli jeszcze nie probowalam bo boje sie ze bede miala fioletowe wlosy hihi moja mama ja przetestowala i chwycilo jej tylko konce na taki mocny srebrny kolor hihihi super tez musze sprobowac:)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-09-24 o godz. 07:50
0

Nie ponieważ płukanka wogóle nie łapie na ciemniejsze włosy

Odpowiedz
mysza1000 2013-09-24 o godz. 04:04
0

ja mam wlosy od gory jasny blond a od spodu ciemny braz czy jak bede uzywac tego szmponu lub plukanki to nie zniszczy mi brazowego odcienia ??

Odpowiedz
magdys99 2013-09-11 o godz. 07:24
0

Nie jestem blondynka ale moja mama od kilku lat uzywa tego szamponu REGANAL i jest zadowolona

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-09-09 o godz. 11:20
0

[/guote] Hej
Ja używam co trzecie, czwarte mycie szamponu z welli REGENAL bardzo ladnie usuwa żółty kolor, w zależności od intensywności efektu jaki chcę osiągnąć trzymam szampon odpowiednio długo na włosach (od 3min w zwyż). Jak do tej pory jest to dla mnie najlepszy szampon pomagający zlikwidować żółty kolorek.
też go używam od niedawna i mimo krótkiego czasu stosowania naprawdę widzę efekty.Jak dla mnie jest jednym z najlepszych kosmetyków do włosów blond < cena trochę odstrasza 18,90 zł za 200 ml a mam długie włosy :| >

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-09-01 o godz. 05:12
0

Hej
Ja używam co trzecie, czwarte mycie szamponu z welli REGENAL bardzo ladnie usuwa żółty kolor, w zależności od intensywności efektu jaki chcę osiągnąć trzymam szampon odpowiednio długo na włosach (od 3min w zwyż). Jak do tej pory jest to dla mnie najlepszy szampon pomagający zlikwidować żółty kolorek.
Bardzo fajnym kosmetykiem jest też dla mnie Spray Rozjaśniający włosy z firmy SoBlond (używam go 3 razy w miesiącu gdyż częściej stosowany bardzo przesuszył moje włosy).
Rozświetla kolorek blond również mseczka domowej roboty: żółtko+olejek rycynowy(ok 2 zł w aptece) mozna dodać też troszke miodu i kilka kropel cytrynki( ale u mnie powoduje ona przesuszanie).Efekt tej maseczki to ładny blond i ożywione wloski
Pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2013-08-30 o godz. 07:57
0

hmm odżywka wax też daje mi lekko popielaty odcień na moim naturalnym blondzie, oraz ten szampon timotei do włosów blond, ale ja go nie stosuję

Odpowiedz
Gość 2013-08-28 o godz. 04:41
0

Ja polecam kosmetyki So Blond. Firma zajmuje sie produkcja kosmetykow wylacznie dla blondynek. Maja dwie serie :do jasnych blond i ciemniejszych. To jedne z najlepszych komsetykow do wlosow, jakich uzywalam, a naprawde wiele juz wyprobowalam, zarowno z tej nizszej jak i z wyzszej pulki. Szczegolnie polecam maske do wlosow ( jest rowniez dostepna w malych saszetkach, jeslo chcialabys wczesniej wyprobowac)

Odpowiedz
Dzieffczynka 2013-08-27 o godz. 06:25
0

zauważyłam w Rossmanie szampon (też fiolet.) chyba o tych właściwościach... dla blondynek i pań... siwych... aby włoski nie mialy żółtego kolorku... ja jej używałam i na moich po pierwszym użyciu było widać delikatną różnecę
Dobry jest też szampon w saszetce z LONDY platynowy blond do 8 zmyć.On elliminuje żółty kolor.Naprawdę jest dobry.Tyle że mało jest jej w saszetce.Ja mam włosy do połowy pleców i dwie było za mało

Odpowiedz
Gość 2013-06-24 o godz. 03:44
0

te produkt nadaje sie na włosy farbowane, ale nie wiem jak wyjdzie na naturalnych..

Odpowiedz
Gość 2013-06-16 o godz. 03:14
0

mozna też rozcieńczać zwykłą gencjanę w wodzie, ok. 4 łyzek stołowych na 0,5 l. wody, albo też wspomniana płukanka Celii do włosów blond i siwych - niebieska (choc naprawde jest fioletowa)
Po każdym myciu należy po odżywce, ta płukanką polać włosy odcisnąć i wysuszyć, najlepiej na ciemnym ręczniku, bo czaem zostają ślady....

Odpowiedz
Gość 2013-06-09 o godz. 00:55
0

Ja polecam REGENAL ale ja go rozcieńczam tzn mieszam szampon R z tym którym myję zeby mi nie wyszly zbyt popielate i sie blyszcza i sa srebrzysty blond. Aha. mieszam tuz przed uzyciem.. Pozdrowionka E.

Odpowiedz
Esia 2013-06-03 o godz. 11:29
0

A nadaje sie to też na naturalny kolor czy tylko na włosy farbowane?

Odpowiedz
Gość 2013-05-29 o godz. 00:44
0

Jest taki srodek Welli, dostępny nie tylko w salonach nazywa sie też coś z silver, ma fioletowy kolor i daje własnie platynowy efekt.

Odpowiedz
Gość 2013-05-24 o godz. 02:55
0

jesi chcesz miec platynowe wloski zastosuj SILVER to jest taki srodek walasnie do platyny, kupuje sie go w sklepacg fryzjerskich pozatym jest bardzo wydajny, no i kosztuje ok.7zl polecam sama wyprobowalam efekt super :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Odpowiedz
Gość 2013-05-09 o godz. 21:56
0

Ja polecam stosowanie szamponow do wlosow farbowanych lub rozjasnianych a raz w tygodneiu maski lub odzywki przeciw zolknieciu wlosow. Zazwyczaj sa one fiioletowe ale dzialaja.

Odpowiedz
Gość 2013-05-09 o godz. 08:35
0

Super sprawą jest nowy szampon platynowy blond z firmy Marion.Jest to jednorazowa saszetka,która spłukuje się po kilku myciach,nadaje ona włosom piękny polpielaty odcień.Polecam wszystkim jasnym blondynkom!!!

Odpowiedz
Gość 2013-05-08 o godz. 21:52
0

ja mam taką specjalną płukankę (fioletową) od mojej fryzjerki.. ale ostatnio zauważyłam w Rossmanie szampon (też fiolet.) chyba o tych właściwościach... dla blondynek i pań... siwych... aby włoski nie mialy żółtego kolorku... gcyby nie moja płukanka... pewnie bym kupiła... :)

Odpowiedz
GOCHA 2013-04-28 o godz. 10:36
0

ja uzywam tego Regenalu do wlosow farbowanych ale on nie pokrywa dobrze wszystkich wlosow i jedna czesc mam piekna platynowa i druga gdzies z tylu zolta i nie moge sie tego pozbyc, gdybym cale wlosy miala blond to moze byloby inaczej a ja mam jeszcze czarne pasemka i wszystkie wlosy od spodu tez sa czarne

Odpowiedz
Gość 2013-04-26 o godz. 09:40
0

witaj! polecam płukankę do włosów z Celii , włosy w miare płukania bedą traciły żółty kolor, a jej koszt to okolo 6 zł. pozdrawiam...

Odpowiedz
gosiunia2004 2013-04-17 o godz. 03:43
0

w salonach gdzie sprzedawane sa specjalistyczne kosmeryki loreala mozna kupic mtakie cos przeciw zolkinienciu ja uzywam i jest ok

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 03:19
0

Jest taki szampon do włosów blond wyglada jak plukanka i ma takie dialanie tylko ze to szampon. a co do plukanek proponuje skorzystac z pomocy specjalisty

Odpowiedz
Gość 2013-04-17 o godz. 03:09
0

Ja uzywam do włosówq suchych i zniszconych farbowaniem i nic się z kolorkiem nie dziejje.

Odpowiedz
daga28 2013-04-08 o godz. 00:45
0

Dobre są też płukanki do włosów.

Odpowiedz
panna_nikt 2013-04-04 o godz. 22:38
0

po szamponach ziolowych wlosy blond robia sie zolte, wiec odradzam ich stosowanie. A najlepiej chyba stosowac szampon do wlosow farbowanych.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie