Quantcast
  • majeczka78 odsłony: 77875

    Jakie w kupce niemowlaka mogą być objawy alergii?

    Witam!To znowy ja z probleme który urósł z powodu mojej mamy:( Była dzisiaj u namieszła mi w głowie. przeleciałam inf. w necie ale konkretnie nic nie znalazłam:(Chodzi o to ze moja 6 tyg córeczka nadal robi bardzo wodniste kupki,wodnista smietana koloru zółtego. Kupka czesto wsiąka w pieluszkę, czaseme sa w niej białe grudki,nie ma natomist żadnego sluzu, krwi itp...Moja mama twierdzi wraz z ciotką ze to nienormalne i kupki juz powinny byc bardziej gęste.Dodam ze małą karmie piersią i ładnie przybiera.A oststnio ma lekką wysypkę gdzie niegdzie na buzi ( takie drobne chrostki) ale pamiętam ze moja pierwsza córeczka tez miała podobne wysypki i one o niczym nie świadczyły;)BARDZO PROSZE MAMY NAPISZCIE JAK JEST U WAS I CZY MAM SIE CZYM NIEPOKOIC. IDE W śRODE NA SZCZEPIENIE ALE DO TEGO CZASU ...MOZE POWINNAM ISC SZYBCIEJ?DZIEKUJE I POZDRAWIAM!

    Odpowiedzi (16)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-10-29, 00:14:26
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Panna Cz. 2013-10-29 o godz. 00:14
0

Martynie po 5 dniach chyba, ale faktycznie delikatna bylam bo sie balam pozniej mnei siostra odwiedzila i tak zaczela majstrowac ze odpadl po jej wizycie lol nie wiedzialam ze trzeba tak glebowo zyscic, siostra nas uratowala

jedz do chirurga bo to chyba malo bezpieczne!!

Odpowiedz
Gość 2013-10-28 o godz. 23:23
0

ja namoczonym w spirytusie patyczku do mycia uszu wymywałam w srodku wsi,aby wysuszyć. bo spirytus wysusza i przez to szybciej sie goi.
w sumie gdyby nie odpadł po 3 tygodnich juz byłabym u lekarza, bo ja panikara. Juniorowi odpodał już w szpitalu.

Odpowiedz
Panna Cz. 2013-10-28 o godz. 12:09
0

dokladnie jak Hala mowi!! trzeba zdecydownaie przecierac pepuszek!!

Odpowiedz
Hala 2013-10-28 o godz. 12:02
0

Sprawdź to koniecznie.

A jak go pielęgnowałas? Ja na początku bardzo delikatnie dotykałam wacikiem ze spirytusem,a położna pokazała mi, ze do tego trzeba się porzadnie zabrać, rozciągnąc skórę i również w środku wypędzlować.

Odpowiedz
Panna Cz. 2013-10-28 o godz. 11:59
0

oj to dziwne , pedz szybko do tego chirurga!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Reklama
majeczka78 2013-10-28 o godz. 11:43
0

DZIEKUJE WAM!
Byałam dzisIAj u mojej lekarki i to potwierdziała:)

mam inny problem Z kikutem pepowinowym. U mojej pierwszej coreczki odpadł do dwóch tyg. a teraz Ewunia ma juz prawie 7 tyg i nadal sie trzyma , niby na "włosku" ale mocno:(
nadodatek troszke spuchała skórka z jednje strony i pani doktor wysłała mnie do chirurga zeby to obejzał:(
Nigdy nie sadziłam ze moze sie tyle trzymac
POZDRAWIAM!

Odpowiedz
Gość 2013-10-27 o godz. 23:30
0

Takie kupki to norma, krostki to trądzik niemowlecy, minie jak przestana działać Twoje hormony.

Odpowiedz
majeczka78 2013-10-25 o godz. 06:06
0

oj dziewczyny! BARDZO WAM DZIEKUJE!
NAPEWNO SIE USPOKOIłAM A W SRODE ZAPYTAM MOJA LEKARKE CZY DAWC JEJ MOZE FAKTYCZNIE TEN LACID?

MAM NADZIEJE ZE WKRóTCE SIE JEJ TO UNORMUJE.
WSZYSTKO TEZ DLATEGO ZE MOJA CIOCIA MA WNUKA 10 DNI MłODSZEGO I IN ROBI GęSTE KUPKI A JEST TYLKO NA PIERSI:)
ALE KUPKA KUPCE NIE RóWNA...

POZDRAWIAM!

Odpowiedz
Panna Cz. 2013-10-25 o godz. 03:38
0

wszystko jest ok, moja corka tez tak miala a te krostki na buzi -to nadmiar twoich hormonow, przejdzie po 2 miesiacach pewnie ! nie martw sie !!

Odpowiedz
dagulina 2013-10-25 o godz. 03:15
0

DZIEWCZYNY MAJA RACJE. DZIECKO NA PIERSI ODDAJE TAKIE WODNISTE STRZELAJACE KUPKI. A KROSTKI TO MOZE JESZCZE HORMONY ALBO RZECZYWISCIE COS ZJADLAS NOWEGO.

Odpowiedz
Reklama
czarnaaj 2013-10-25 o godz. 02:19
0

poki karmilam piersia takie zolte wosdniste kupy byly i to dlugo
mamay czasem lubia namieszac w glowie

Odpowiedz
marta27 2013-10-24 o godz. 19:44
0

u takic maluszkow takie kupki to nic niezwyklego - tak jak pisza dziewczyny - karmisz tylko piersia i takie kupy powinnas widywac. a ze strzela? tez normalne lol co do krostek - moze zjadlas cos nowego albo to po prostu hormony :D glowa do gory, a jak bedziesz miala jeszcze jakies watpliwosci do nie do ciotek tylko nas pytaj

Odpowiedz
Hala 2013-10-24 o godz. 14:26
0

ja też nie widzę w tym nic złego

a mamy i ciotki często się mylą

Odpowiedz
majeczka78 2013-10-24 o godz. 14:06
0

niby tak ,ale moze faktycznie nie pownna byc za taka płynna:( Jak robi kupke i jestem bisko to zawsze słysze bo towarzysza temu takie oddgłosy jak przy biegunce ( wystrzały kupki)

dziekuje i czekam niecierpliwie na inne opinie:)

Odpowiedz
Maduniaa 2013-10-24 o godz. 14:06
0

Majeczko, nie przejmuj sie wszytsko jest w porzadku. Dzieci karmione piersia takie kupki robia!! Te biale grudki albo klaczki to nie do konca strawione twoje mleczko. Moj synek ma skonczone 6 miesiecy i dopiero od niedawna robi geste kupki, a dokladnie od momentu gdy do diety wprowadzilam mu warzywka, kaszki i miesko.
A czy twoja mama karmila cie piersia? Bo jesli dokarmiala cie mlekiem modyfikowanym to pewnie ty jako taki dzidzius robilas gestsze kupki :D

Odpowiedz
miu miu 2013-10-24 o godz. 14:00
0

moja córka tez takie miała i na dodatek zielone i nic
wazne ze nie ma sluzu i krwi i ze dziecko rosnie
zresztą po czym takie dziecko ma robić gęste kupki jak ono ma diete wyłącznie płynną(mleko)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie