Quantcast
  • majeczka78 odsłony: 16805

    Ile powinien spać niemowlak?

    Wiatm!kochane mamy maluszków- chciałam sie zapytac czy któras z was tez ma takiego spioszka w domu? Moja Ewunia juz w brzuszku dózo spała i nawet myslałam ze bedzie z niej spioszek ale nie az taki? W porównaniu do mojej pierwszej coreczki jest to dla mnie nowe doświadczenie:) i troche sie martwie czy to normalne?Ewunia ( urodzona 12 wrzesnia ) od samych urodzinch duzo spi- potrafi przespac 3-4 godziny potem zjesc i dalej spac. Miała juz kilka takich dni. Normalnie to W nocy budzi sie co 2-3 godziny nakarmie ja i dalej spi. Aw dzień to róznie, tj rano do południa jest bardziej aktywna - raczejnie przesypia tyle czasu i ma otwarte oczka i rozgląda sie nawet tak od o,5 do 1godziny i popołudnia tez sie czasem tak zdarzy, no nie mowiąc o wieczornej kapieli kiedy jest aktywna i nawet jak juz ma dosc to płacze;) Ale wogóle to jest bardzo brzeczna i kochana - dzielnie zności przebieranie pieluszki i prace kosmetyczne:)Bardzo prosze o wasze opinie!!!A i jeszcze jedno co takie niemowle juz powinno umiec???Bo Ewunia słabo unosi głowkę tylko na pare sekund i czasem obraca nia jak lezy i ssie paluszki jak jest głodna!Z GóRY DZIEKUJE!

    Odpowiedzi (17)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-25, 16:40:11
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
danonka 2013-11-25 o godz. 16:40
0

Mój synuś śpi na okrągło, zupełnie inaczej niż jego siostry... Trochę się martwię o jego rozwój, przy tak małej ilości bodźców docierających do niego. Teraz ma dwa miesiące, a leżąc na brzuszku, denerwuje się i nie zamierza podnosić główki (choć pewnie dałby radę). Ćwiczymy dalej...

Odpowiedz
majeczka78 2013-07-30 o godz. 17:01
0

no no - dzisja ma gorszy dzień ale to chyba ta wstretna pogodna bo bidulka jest spiąca ale po paru minutach sie budzii płakusia wtedy znowu na rączki i do łożecxka i tak od południa:(
JUz raz tak miała - tak gorszy dzień - nie narzekam - chodzimy do niej raz ja, raz maż. Po wieczornej kapieli wyciszyła sie spała spokojnie do rana , budzac sie co pare godzin na jedzonko:) wiec mam nadziejej ze teraz tez tak bedzie..

dziekuje i pozdrawiam!

Odpowiedz
monia:) 2013-07-30 o godz. 11:24
0

majeczka78 napisał(a):Wiatm!
kochane mamy maluszków- chciałam sie zapytac czy któras z was tez ma takiego spioszka w domu? Moja Ewunia juz w brzuszku dózo spała i nawet myslałam ze bedzie z niej spioszek ale nie az taki? W porównaniu do mojej pierwszej coreczki jest to dla mnie nowe doświadczenie:) i troche sie martwie czy to normalne?
Ewunia ( urodzona 12 wrzesnia 2006) od samych urodzinch duzo spi- potrafi przespac 3-4 godziny potem zjesc i dalej spac. Miała juz kilka takich dni. Normalnie to W nocy budzi sie co 2-3 godziny nakarmie ja i dalej spi. A w dzień to róznie, tj rano do południa jest bardziej aktywna - raczej nie przesypia tyle czasu i ma otwarte oczka i rozgląda sie nawet tak od o,5 do 1godziny i popołudnia tez sie czasem tak zdarzy, no nie mowiąc o wieczornej kapieli kiedy jest aktywna i nawet jak juz ma dosc to płacze;) Ale wogóle to jest bardzo brzeczna i kochana - dzielnie zności przebieranie pieluszki i prace kosmetyczne:)

wszystko jest w porządku

takie mależństwo ma prawo spać ile chce 8)


majeczka78 napisał(a):dziekuje!
dzisiaj malutka W NOCY budziała sie równo co dwie godziny do cycusia ale po kazdym karmieniu zaraz spała dalej:) Rano tez wstałao tak około 1 godzinki byała aktywna i potem lulanie i znowu spanko! jest taka słodziutka i grzeczna!
POZDRAWIAM!
no widzisz.... :D

Jeszcze trochę i będziesz tylko czekac żeby maleńka chociaz na chwilkę zasnęła

Odpowiedz
Fascynacja 2013-07-30 o godz. 11:23
0

Majeczko nie masz czym się martwić, bardzo fajnie, że Ewunia jest takim Skarbeczkiem i dużo teraz śpi, sen jest zdrowy dla każdego, a dla takiego Maluszka tymbardziej. Córcia bardzo wyrozumiała, Mamusia ma możliwość odpoczynku :)

U nas było różnie, Wiki późno na noc po kąpieli usypiała, płakała i zasnąć nie chciała, a wtedy robiłyśmy "rowerek" nóżkami i się na troszkę uspakajała. Nie narzekam, bo bywało, że spała pod rząd nawet 4 godzinki. Fajnie tak odpocząć, na samym początku ;)

Odpowiedz
aruga 2013-07-30 o godz. 11:23
0

ja też miałam takiego śpiocha i tak z 4-5 miesięcy prawie ciągle spać a potem nagle się to zmieniło
Korzystaj

Odpowiedz
Reklama
majeczka78 2013-07-30 o godz. 11:12
0

dziekuje!
dzisiaj malutka W NOCY budziała sie równo co dwie godziny do cycusia ale po kazdym karmieniu zaraz spała dalej:) Rano tez wstałao tak około 1 godzinki byała aktywna i potem lulanie i znowu spanko! jest taka słodziutka i grzeczna!
POZDRAWIAM!

Odpowiedz
Gość 2013-07-30 o godz. 08:28
0

Majeczka taki bobasek to tylko je i śpi, ciesz sie z tego i odsypiaj razem z Ewą.
Śliczna Marysia na zdjeciu w suwaczku

Odpowiedz
magduś* 2013-07-29 o godz. 16:11
0

A mój wisiał mi przy cycu godzinami!
Za to teraz śpi 2 razy dziennie po 2,5 h+całą noc z jedną przerwą

Odpowiedz
Trissy 2013-07-29 o godz. 10:44
0

Hubi tez tak mial.
W szpitalu ryk przez 5 dni - z glodu, bo dostawal za male porcje ;)
Wrocilismy do domu i zapomnialam ze mam dziecko. Jedzenie, porozgladal sie, zasypial na 3 godziny, budzil sie, jedzenie..... i tak w kolko.
Mniej wiecej do 3 m-ca.
Mial niecale 2 m-ce jak zaczal przesypiac cale noce.

Za to teraz jest wulkan energii nie do opanowania ;)

Odpowiedz
majeczka78 2013-07-29 o godz. 10:37
0

WIELKIE DZIEKI!!!
oCZYWIśCIE MOJE MALEńSTWO SPI WIEC TU ZAGLąDAM I DZIEKUJE ZA WASZE ODPOWIEDZI! :D




http://www.3fatchicks.com/weight-tracker/

Odpowiedz
Reklama
aparatka 2013-07-29 o godz. 10:33
0

Karinka też w pierwszym miesiącu tak dużo przesypiała, w drugim miesiącu, pod koniec, zaczeła przesypiać całe noce, a w dzień coraz mniej. Teraz śpi po 40-50 minut.

Odpowiedz
justalka 2013-07-28 o godz. 23:42
0

Takie same odczucia miałam co Ty. Zosia spała mało a Adaś w kółko. Myślałam ze to sie szybko zmieni ale on spał dużo jeszcze jak miał pół roku.

Odpowiedz
wiewióreczka 2013-07-28 o godz. 23:11
0

Moja Marta też spała 21 godzin na dobe jak była taka mała

Odpowiedz
Marta2208 2013-07-28 o godz. 21:42
0

moj Mikolajciu jak byl taki malutki to tez prawie caly czas spal, byl bardzo bardzo grzeczny, jadl jak na zawolanie co 3godz. wiec mysle ze nie masz sie czym martwic

co do u umiejetnosci to ona ma dopiero 2 tyg. trzymaniem glowki tez sie nie martw za wczesnie...ale kladz ja codziennie pare razy na brzusiu to sie wyrobi!


acha chcialam jeszcze dodac ze Ewunia jest przesliczna, powodzenia!

Odpowiedz
majeczka78 2013-07-28 o godz. 21:38
0

KURCZE - DZIEKUJE! ZA KAżDE SłWO POCIESZENIA!
Moja pierwsza coreczka była całkiem inna - cały czas przy cycusiu i wieczny płacz:( Budziała sie jak naciskałam klamke w drzwiach...
Moze jestem troche przewrazliwiona bo Ewunia zaraz po urodzeniu była na antybiotyku i dłużej lezałysmy w szpitalu ( ale to inna historia)!
POZDRAWIAM!

Odpowiedz
dagulina 2013-07-28 o godz. 21:37
0

GRATULACJE

TAKIE MALENSTWO PRZEWAZNIE TYLKO SPI I JE. ONA MA JESZCZE CZAS NA ZABAWY. A PISZESZ ZE RANO JEST AKTYWNA. TAKI TRYB DNIA JEST JAK NAJBARDZIEJ OK. 3-4 GODZINY JEST AKURAT. POSPI SOBIE POTEM ZJE I TAK WKOLKO. CODZIENNIE BEDZIE BARDZIEJ AKTYWNA.

CO DO UMIEJETNOSCI TO SA TEZ JAK NAJBARDZIEJ PRAWIDLOWE. POLOZONE NA BRZUSZKU NA PARE SEKUND UNOSI GLOWKE I JA SOBIE PRZEKLADA NA PRAWO I LEWO.

Odpowiedz
Pysia 2013-07-28 o godz. 21:33
0

Powinnaś się cieszyć
Mó jamlec też tak przesypiał. A teraz sam żywioł. Każde dziecko ma inny rytm dnia. Bartek tak do około 3 miesięcy. Wydawało mi się, że stale śpi. Czasem otworzył oczka i się rozejrzał, i znowu spanie.
Wydaje mi się, że nie masz powodu by się martwić.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie