Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Świat Paznokci
  • Gość 2013-01-30 o godz. 14:47, odsłony: 18085 0

    Paznokcie u stóp- malujecie?

    Malujecie paznokcie u stóp? Ja nie wyobrażam sobie, żebym miała założyć odkryte buty, jak mam paznokcie nie pomalowane. Nie maluję przez cały rok, tylko wtedy jak mam palce odkryte. Mogę wyjść z domu nie umalowana, z niepomalowanymi paznokciami u rąk, ale u stóp mowy nie ma.Moim zdaniem niepomalowane paznokcie u stóp brzydko wyglądają. Prawdę powiedziawszy nawet razi mnie to- tym bardziej jak dziewczyna ma bardzo zadbane paznokcie u rąk, a u nóg na żywioł puszczone. Bo najczęściej niepomalowane paznokcie u nóg to na dodatek paznokcie nierówno spiłowane, często brudne.

    Odpowiedzi (113) Kategoria: Świat Paznokci Ostatnia odpowiedź: 2015-09-04, 20:41:33 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

Kasiak25 2013-01-30 o godz. 15:47 0

Ami napisał(a):Ja nie wyobrażam sobie, żebym miała założyć odkryte buty, jak mam paznokcie nie pomalowane. Nie maluję przez cały rok, tylko wtedy jak mam palce odkryte. Mogę wyjść z domu nie umalowana, z niepomalowanymi paznokciami u rąk, ale u stóp mowy nie ma.
Moim zdaniem niepomalowane paznokcie u stóp brzydko wyglądają. Prawdę powiedziawszy nawet razi mnie to- tym bardziej jak dziewczyna ma bardzo zadbane paznokcie u rąk, a u nóg na żywioł puszczone. Bo najczęściej niepomalowane paznokcie u nóg to na dodatek paznokcie nierówno spiłowane, często brudne.

Nic dodać, nic ująć :D

Gość 2013-01-30 o godz. 15:57 0

Również uważam, że ładniej wyglądają pomalowane paznokcie u stóp i sama je często maluję, nawet wtedy gdy ich nie odkrywam, tak dla samej siebie, dla poprawienia humoru, ważne żeby paznokcie u stóp były zadbane i wtedy można wyjść z domu nawet nie malując ich, nie uważam, że dziewczyny, które nie malują paznokci u stóp a dbają o nie i odkrywają je były w jakiś tam sposób gorsze, ale jeżeli są niezadbane to rzeczywiście koszmar lol lol

Gość 2013-01-30 o godz. 16:16 0

Oczywiscie, ze pomalowane =]

Ja mam sezon na malowanie paznokci u stop =],
zaczyna sie na wiosne i konczy na jesieni (wtedy mam zawsze pomalowane, bez wzgledu jakie buty akurat nosze)
no a późną jesienia i w zime to tylko jak np. chodze na basen...

Gość 2013-01-30 o godz. 17:03 0

Zawsze pomalowane.. W zimie tez, ale rzadziej. W praktyce oznacza to ze w zimie u rak maluje co kilka dni na rozne kolory, a u paznokci sa caly czas np rozowe - nie zawsze pasuje, no ale widac to tylko podczas kapieli (bo spie w skarpetkach, taki zmarzluch jestem..) lol

Gość 2013-01-30 o godz. 18:05 0

W lato można zobaczyć czasami straszne rzeczy. Dziś rano jadąc do pracy widziałam "tak straszną rzecz" mianowicie panieka w szpile odzina, odkryte palce i tragniczne paznokcie. Niedość że niepomalowane to jeszcze brudne a paluch zdeformowane od niewłaściwie dobranych butów. No tragedia. A pazuramu u rąk to mogłą zabić.

PS. w lato paznokcie mam zawsze pomalowane obowiazkow fench

Gość 2013-01-30 o godz. 18:36 0

ja tez maluje w sezonie wiosenno letnim. preferuje jasne kolorki, beze blekity i roze. mam male paznokcie u stop i ciemny nie wyglada ladnie

_Agnieszka_ 2013-01-30 o godz. 19:00 0

Dla mnie niekoniecznie pazurki u nóg muszą być jakoś wykwintnie pomalowane, często widzę jak dziewczyny mazną tylko po nich samym jednokolorowym albo bezbarwnym, błyszczacym lakierem i już inaczej wygląda. Ważne dla mnie, by były czyste i zadbane. Nie zawsze jest tak, ze ktoś ma super proste pazurki u nóg. Mam np koleżankę, która ma od zawsze problem z krzywymi pazurkami u nóg (to nie jej wina, tak jej rosną) ale zawsze dba o to, żeby były czyste i zadbane.
Ja maluję pazurki u nóg prawie zawsze samą odżywką, jednokolorowym lakierem lub na french. Na sezon, kiedy paluszki "wychodzą" na światło dzienne obowiązkowo jakieś wzorki :D Nie zawsze jakoś wymyślnie ale nawet mały kwiatek już robi wrażenie... :)

agnes000000000000000000 2013-01-30 o godz. 19:46 0

A ja ma ciagle pomalowane.Jakos zle sie juz czuje bez pomalowanych.Najbardziej lubie french i dlatego tak najczesciej maluje.
Pozdrawiam :)

kasia_Zet_ 2013-01-30 o godz. 20:43 0

Ja bardzo lubie malować pazurki u stóp, ale czasami mi się po prostu nie chce ;)
Zdecydowanie ładniej wyglądają pomalowane :)

Karola0885 2013-01-30 o godz. 20:55 0

Paznokcie u stóp obowiązkowo mam pomalowane w sezonie na buty z odkrytymi palcami najczęściej identycznie jak pazurki u rąk. W zimie czasem mi się zdaży dla poprawienia humoru.

Gość 2013-01-30 o godz. 20:57 0

Moim zdaniem ZADBANE paznokcie u nóg niepomalowane i tak ładnie wyglądają :)
w tamtym roku jak zaczynało być dopiero ciepło nie miałam wogle pomalowanych, nawet bezbarwnym, ponieważ właśnie takie mi się podobały :)

ale przeważnie maluje lakierem bezbarwnym,czerwonym/bordowym lub robie french

karincia 2013-01-30 o godz. 21:24 0

Ja też lubię zadbane stopy. lol
Nienawidzę wysztafirowanych panienek z obrzydliwymi stopami.
Sama maluję pazurki tylko latem ( najczęsciej jest to french ) ale dbam i pielęgnuję stópki cały czas.

Pozdrawiam

Gość 2013-01-31 o godz. 19:28 0

Ja tez lubie zadbane i pomalowane paznokcie.W sezonie letnim niewyobrazam sobie miec niepomalowanych pazurkow chbya ze zdarzy sie ze naprawde nieznajde czasu na ten zabieg.A zima ich niemaluje tylko opilowuje i dbam o nie tak jak caly rok.Bo jak widze nieposkaracane paznokcie to mnie cofa.

Albertyna 2013-01-31 o godz. 21:56 0

Mam fatalne paznokcie u nóg- oba duże sa pionowo popękane, nie jest to moja wina- to wada dziedziczna, moja mama i babcia też tak mają... :( Cóż, życie. Dlatego, gdy tylko czas pokazać stopy (a palce u nóg pokazuję bo mam tam od paru lat 3 pierścionki), robię sobie domowe pedicure i paznokietki od razu wygladaja ładniej, zwłaszcza gdy je pomaluję. Wolę ciemne kolory np. bordo. A w tym sezonie założe sobie akryl na paznokcie u nóg, nie będzie widać pęknięć. :) i jeszcze zrobię sobie trójwymiarowy kwatek! jak szaleć to szaleć!

Gość 2013-01-31 o godz. 22:15 0

Osobiscie bardzo lubie pomalowane paznokcie u nóg, nawet niedawno kolega popatrzył na moje buty i odkryte nogi i powiedział, ze nogi u kobiet robią na nim duże wrażenie, bywa i tak :D
Mam jednak problem poza dużym palcem reszta jest malutka, niespacjalnie można coś pomalować bo nie ma gdzie, muszę czekać aż bedą dłuższe, bo czasami nawet na jeden korol są za malutkie, właściwie "łopaty" też mi się nie podobają, ale z nimi można coś zrobić, a takie malutkie nie pozwalają na innowacje :D Nawet głupio mi iść do kosmetyczki :o

Gość 2013-01-31 o godz. 23:33 0

Ja też wolę ciemne kolory na paznokciach stóp. Jasne wyglądają lepiej na osobach o ciemnej karnacji bądź mocno opalonych. Z moimi białymi stópkami zlewają się i wyglądają mdło. Króluje bordo, śliwka i czekoladowy brąz. Czasem czerwień.
Tym bardziej, że mam bardzo nierówną płytkę paznokciową i jasne lakiery jeszcze ją podkreślają. A przy ciemnych nie widać. :)

Karola0885 2013-02-01 o godz. 02:37 0

Kapka ładnie też wygląda na małych paznokciach jak wzorek jest tylko na dużym palcu a reszta pomalowana na taki kolor jak tło pod wzorkiem Ostatni wypróbowałam pomalowałam wszystkie pazurki na czerwono a na to czarne znaki chińskie (u rąk i na dużych palcach) wszystkim się bardzo podobało

Gość 2013-02-01 o godz. 04:32 0

Należę do tej grupy dziewczyn, które paznokcie u nóg mają pomalowane przez okrągły rok. I co z tego, że ich zimą nie widać - poza nocą, kiedy i tak są zawinięte w kołderkę :)
Ale jak spojrzę na nie i widzę, że są zawsze świeżutkie i pomalowane to od razu mi się mordka uśmiecha. Prawie zawsze mam na nich frenczyk.
Nie uważam jednak, że pomalowane są ładniejsze, czy lepsze - po prostu ja tak lubię. Ale jak ktoś preferuje naturalne, to po prostu wystarczy że są równo opiłowanie, czyste i zdrowe lol

daga28 2013-02-01 o godz. 21:40 0

ZAWSZE,ZAWSZE,ZAWSZE Przez calutki, okrągły roczek są pomalowane. Czuję się wtedy naprawdę zadbana. Poza tym jak tęsknie za latem, to wystarczy, że spojrzę na nie i już jest lepiej. A teraz mam zamiar założyć akryl lub żelki. Jeszcze nie wiem dokładnie, bo dopiero będę się dowiadywać, która metoda lepsza na stopki. :D Może któraś z Was może polecić mi coś z własnego doświadczenia? Bo ja nie wiem co będzie lepiej się trzymać na paznokciach u stóp.

motylekasia 2013-02-02 o godz. 05:52 0

ja sobie wczoraj zrobilam fajne kwiatuszki na paluchach u stopek ;)
a maluje raczej do butkow bez paluszkow...

_Agnieszka_ 2013-02-02 o godz. 14:03 0

Daga28 napisał(a):Jeszcze nie wiem dokładnie, bo dopiero będę się dowiadywać, która metoda lepsza na stopki. :D Może któraś z Was może polecić mi coś z własnego doświadczenia? Bo ja nie wiem co będzie lepiej się trzymać na paznokciach u stóp.
Tu masz post na temat żeli na stópki: :)

daga28 2013-02-02 o godz. 15:39 0

Dziękuję bardzo ::kw01

Gość 2013-02-02 o godz. 23:01 0

Ja również kocham malować paznokcie, u rak , u stóp, nawet zimą dla swojego zadowolenia i dobrego samopoczucia , :D :D

Mikolaj1110 2013-02-04 o godz. 01:06 0

Witam,
Lubie miec zawsze zadbane stopy i pomalowane przez okragly rok. Tego rowniez oczekuje od innych (minimum czyste i zadbane). Z reguly paznokcie u rak i u nog sa pomalowane tak samo. Jest to kolor czerwony lub french. Kiedys malowalam rowniez paznokcie na czarno, ostatnio tego nie robie, bo tego nie czuje.
Milego dnia :)

beatika10 2013-02-05 o godz. 04:45 0


pazurki u stop-odrazu inaczej wygląda stopka,przeciez nawet zima mamy ponczoszki przezroczyste,przymiezamy buty w sklepie zdejmojemy u znajomych....zawsze przyjemnie gdy widać naszą prace nad sobą. :P

Gość 2013-02-05 o godz. 18:11 0

Ami napisał(a):Malujecie paznokcie u stóp? Ja nie wyobrażam sobie, żebym miała założyć odkryte buty, jak mam paznokcie nie pomalowane. Nie maluję przez cały rok, tylko wtedy jak mam palce odkryte. Mogę wyjść z domu nie umalowana, z niepomalowanymi paznokciami u rąk, ale u stóp mowy nie ma.
Moim zdaniem niepomalowane paznokcie u stóp brzydko wyglądają. Prawdę powiedziawszy nawet razi mnie to- tym bardziej jak dziewczyna ma bardzo zadbane paznokcie u rąk, a u nóg na żywioł puszczone. Bo najczęściej niepomalowane paznokcie u nóg to na dodatek paznokcie nierówno spiłowane, często brudne.
Wyjęłaś mi te słowa z ust. :D

_Agnieszka_ 2013-02-05 o godz. 18:25 0

Wczoraj w autobusie przeżyłam szok
Siedziłam kolo jakiejs młodej laski. Fajnie ubrana, akryle french na 5 cm, makijaż wyfiziowany (wyglądał jak wieczorowy), jakaś tam biżuteria, ciekawa fryzurka... Ogółem widać było, że laska dba o swój wygląd. Spojrzałam w dół, chyba na buty - tak odruchowo - a tu... buty może i fajne, na koturnie, takie klapeczki... ale paznokcie tragedia. Lakier obskrobany, palce brudne, a co z tym idzie i paznokcie... jeszcze pare razy zerkałam na jej stopy, bo nie chciało mi sie wierzyć, że taka na pierwszy rzut oka zadbana laska ma takie paznokcie. :P80
I wiecie co? Bardziej się potem rzucały w oczy nie te zadbane akryle, fajne ciuszki i makijaż ale te niezdbane i brudne stopy.

daga28 2013-02-05 o godz. 18:40 0

Podobny widok miałam przed oczami rok temu. Jechała ze mną w autobusie laska. Uczesana i ubrana według sezonowej mody. Ładny makijaż, solarium. Najmodniejsze buty. Natomiast je pięty... o zgrozo!! :P33 Miała tak gruby, zrogowaciały naskórek na piętach, popękany i w ogóle ochyda. Czy tak ciężko, kąpiąc się wieczorem ,,przejechać" tarką lub pumeksem po piętach??? Ja bym się wstydziła chodzić z takimi piętami czy poobłupywanym lakierem na paznokciach.

Gość 2013-02-06 o godz. 17:18 0

W sezonie wiosenno - letnim obowiązkowo maluję paznokcie, choćby bezbarwnym lakierem. Nie zawsze chce mi sie zdobić ale staram sie to robić. Ostatnio dorwałam taki delikatny transparentny lakier z drobniuśkim prawie niewidocznym brokatem i z daleka (tzn z poziomu głowy) widac tylko połysk z lekkim migotaniem drobinek. Lubię białe kropki na rozowym tle, pociągnięte 1 warstwą opalizujacego różowawego transparentnego lakieru albo takiego przezroczystego z niebieskawym połyskiem jak ma Simple Beauty.

Nie uważam jednak,że niepomalowane paznokcie u no wyglądają zle. Jeżeli sa zadbane i czyste, to dlaczego nie zostawić ich tak jak są, zeby pokazać ich naturalne piękno?

Gość 2013-02-06 o godz. 19:41 0

ja tez zawsze maluje paznokcie i to niezaleznie od pory roku uwielbiam zadbane stopy i pieknie pomalowane paznokcie nie wiem jak mozna nie zrobic pedycury chociaz raz w miesiacu :D

cmoksia 2013-03-03 o godz. 01:00 0

ja zawsze maluję u nóg, u rąk rzadziej. często jest to tylko jakiś pastelowy lakier raczej do frencha, ale nie wyobrażam sobie iść na basen (co robie dosyć często, a szczególnie w zimie) z "niedopacowanymi" paznokciami u nóg. jak czasem spojrze na laske z super paznokciami u rąk i wręcz zapuszczonymi u nóg to mi się poprostu słabo robi...

Gość 2013-03-23 o godz. 19:12 0

ja cały rok mam pomalowane paznokcie u nóg, jakoś niewyobrażam sobie ich niepomalowanych :)

Gość 2013-03-23 o godz. 20:26 0

ja kiedys malowalam czesto paznokcie u stop a po ciazy nie moglam lakier odlazil mi platami i wkoncu przyszlo wybawienie AKRYL :) i teraz mam sliczne paznokietki i nozki lepiej odrazu wygladaja

pozdrawiam fszystkie gadulki :D :D :D :D :D

Gość 2013-03-27 o godz. 16:33 0

Ja pazurki mam pomalowane okrągły rok! Gdyż upraiwam taki sport jak taniec towarzyski i tam są buciki z odkrytymi paluszkami wiec zawsze musza byc ladne! Niestety z ksztaltem stopy jest gorzej, od szpilek do tanca są troche zdeformowane! No cóż taka cene zapłaciłam za to że tańcze! :)

Gość 2013-03-27 o godz. 17:20 0

To czy maluję czy nie zależy od nastroju. Jak ma się ładne i zadbane paznokcie niezależnie u rąk czy u nóg to nie trzeba ich ciągle malować, ale każdy ma swoje upodobania. Bardzo podobają mi się pomalowane, ale u mnie zgodnie z nastrojem. :D

gosiunia2004 2013-04-04 o godz. 03:36 0

ja zawsze musze miec pomlowane pazurki u stop
inaczej czuje sie jakas taka nieubrana

iwiopole 2013-04-14 o godz. 06:28 0

ja zawsze maluje paznokcie u stop,nie zawsze wzorki ale lakier musi byc!! :D

Gość 2013-04-14 o godz. 15:23 0

Ja ZAWSZE maluje pznokcie u stop. Przez caly rak. Nawet jak nie mam ochoty to maluje bo moj mezczyzna uwielbia jak mam wymalowane stopy. A poza tym przy dloniach na prawej nie umiem zrobic ladnych wzorkow a na stopach zawsze sie udaje wiec u siebie glownie wzorki maluje na stopkach. Jest to wietna zabawa :D

Akszeinga 2013-04-14 o godz. 17:20 0

Ja od pewnego czasu muszę mieć pomalowane paznokcie ( czytaj zboczenie zawodowe :P od kiedy chodzę do szkoły). Dłonie to już mus a u stóp maluję jeśli jest lato i noszę sandałki itp. Najczęściej jest to french, czasami jakiś wzorek jaki akurat mam na paznokietkach u rąk.
Często spotykam się z takimi historiami o których piszą dziewczyn. Kobieta ładnie umalowana, fryzura i ciuchy super. Tak sobie na nią patrzę i patrzę i dojeżdżam wzrokiem do stóp i nie wierzę w to co widzę . Najgorsze są popękane obrośnięte grubym zrogowaciałym naskórkiem pięty. Feee
:P80

panna_nikt 2013-04-14 o godz. 18:41 0

Paznokcie u stop mam pomalowane przez caly rok. W lecie to wiadomo, bo przeciez nosi sie sandalki i paznokcie ladniej wygladaja jak sa pomalowane. Po za sezonem letnim tez maluje, bo trenuje plywanie i wszyscy tam widza moje stopki, wiec nie moge sie pokazac z brzydkimi pazurkami u stopek, zwlaszcza kolegom lol

gosiunia2004 2013-04-15 o godz. 23:10 0

koleanka ma na stopach założone akryle z rozowymi koncoweczkami
slicznie wygladaja
tylko mowi ze w butach zakrytych troche niewygodnie

Gość 2013-04-16 o godz. 01:20 0

ja również maluję paznokcie u stóp cały czas ale to już chyba kwestia przyzwyczajenia bo czesto mam pomalowane takim lakierem ,którego nawet ja sama nie widzę tylko się błyszczy lol

Dzieffczynka 2013-05-28 o godz. 23:47 0

Ja też maluje pazurki u stóp caluteńki roczek.Nie wyobrażam sobie mieć nie zadbanych paznokci u stóp :D .Przecież to też w swoim stylu wizytówka kobiety .Na stopach najbardziej podoba mi sie delikatny francuski z małą ozdóbką.Pozdrawiam :P :P :P

gosiunia2004 2013-05-29 o godz. 02:20 0

Ja też maluje pazurki u stóp caluteńki roczek.Nie wyobrażam sobie mieć nie zadbanych paznokci u stóp .Przecież to też w swoim stylu wizytówka kobiety .
zgadzam sie w 100 procentach

Gość 2013-05-29 o godz. 02:55 0

Paznokcie u stóp maluję tak jak większość z Was w sezonie wiosenne-letnim, ale za to w bardzo ciemnych kolorach, albo, tak jak w tym roku we wściekłym, ciemnym różu.
Wzorki tylko wtedy kiedy cos mnie najdzie.
A jeżeli chodzi o zaniedbanie paznokci u stóp, zwłaszcza o bród, to macie w 100% racje.
Mi chce się wyć, robi mi się słabo :P2 jak patrzę na coś takiego.

the_evil 2013-05-29 o godz. 22:05 0

O stópki dbam regularnie. Codziennie je myje raz w tygodniu kapiel w wodzie z solą do stóp, piłowanie pazorków, ścieranie stwardniałego naskórka, odsówanie skórek itp.
No i oczywiście kremikowanie stópek prawie codziennie.

W lecie dochodzi jeszcze malowanie pazórków. Najczesciej na naturalny róż lub beż, czesto french, a jak coś m ie napadnie na jakąś wystrzaową imprezę z zdobieniem.

Gość 2013-06-02 o godz. 23:10 0

uwielbiam malowac paznokcie, i to nie tylko u rąK dlatego u stop mam zawsze pozatym moj chlopak bardzo tak lubi, a szczegolnie czerwone sa podobno sexi!!!!!!!pozdrawiam

Gość 2013-06-05 o godz. 18:22 0

Z czerwonymi to prawda, powiedziała to moja koleżanka pracująca jako recepcjonistka, faceci patrzyli na jej pazdnokcie i na nią o wiele uważniej lol no przynajmniej tak jej się wydaje

the_evil 2013-06-05 o godz. 19:39 0

O kurka! No to z czerwonymi nie chodzę od dziś po placu "Pigale" by mnie podejrzane osoby nie zaczepiały.

Gość 2013-06-06 o godz. 06:00 0

czerwone u nog sa sexi? hmmm... to musze sobie tak pomalowac lol

the_evil 2013-06-06 o godz. 18:41 0

kmoncia napisał(a):czerwone u nog sa sexi? hmmm... to musze sobie tak pomalowac lol
Dobry pomysł zwłaszcza na zimę i jesień. Nikt nieporządany nie bedzie oglądał.

cytrynka 2013-06-07 o godz. 06:58 0

lubie miec dobrze zrobiony pedicure niestery sama sobie robie bo nie ma kto mi zrobic a pazuki pamuje prawie zawsze tak jak moje klientki nawet z zime

the_evil 2013-06-07 o godz. 16:35 0

Z zimie to zbac dbam tak samo jak w lecie ale malować juz ie maluje niech sobie stópki od lakierów odpoczną i sie pazórki zregenerója (tzn. odrosna zdrowsze).

Gość 2013-06-10 o godz. 04:25 0

ja to w sumie raczej tylko na wiosne i lato maluje paznokietki u stóp, bo w zime mi sie nie chce, no ale teraz na basen chodze, wiec malujestopy bo trzeba jak człowiek wyglądać

Gość 2013-06-10 o godz. 20:43 0

Ja osobiscie mam pomalowane pazurki caly rok. Zawsze wiem ze sie ladnie prezentuja.Preferuje jednak u stop delikatne kolorki (bez) i cudnie wyglada delikatny french. :D

Gość 2013-06-11 o godz. 00:14 0

ja pazurki maluje tylko wiosna i latem najczesciej french bordo lub czerwony a o stopy dbam oczywiscie przez calutki rok

the_evil 2013-06-11 o godz. 19:52 0

Pazórki u stóp maluje naturalnie, blade róze beze i french, czasami jakies inne odstepstwa.
Nie lubie zwracac uwagi na moje stópki, bo moim zdaniem nie mam ładnych i wole na nie nie zwracac uwagi innych.

Gość 2013-06-18 o godz. 22:58 0

ja maluje paznokcie u stóp przez okres letni zawsze a w zime to tylko czasami bo chce zeby sobie paznokcie troche odetchnęły tym bardziej ze w tym roku złożylam sobie na lato akryle na stopy. :P56

Gość 2013-06-18 o godz. 23:17 0

:P3 Witam!
Paznokietki zimą należy malować lakier chroni przed utratą wilgotności.
Oczywiście należy używać podkładów. :P

Anja 2013-07-07 o godz. 06:32 0

Ja zawsze mam zrobionego frencha, a w lecie lubie sobie strzelic jakis fajny wzorek na jednym z paluchów, bądx na wszystkich cos fajnego ;)

Gość 2013-07-13 o godz. 22:59 0

No maluje j szczegolnie latem, a zimą to nie widac i tak!

Gość 2013-07-14 o godz. 20:02 0

W zimie nie maluje pazurków na kolorki , maluje odżywką bezbarwną ale o stópki dbam tak samo przez cały rok.
Wiosna i lato to czas na malowanie paznokci u stóp ale nigdy!! french , moim zdaniem na stopach nie wygląda to dobrze .
Ja na stópki daje delikatne róze , beze , czasem ciemniejszy brąz ( mój ukochany kolorek to mystic z avonu - nawet sobei nie wyobrażacie jak ten lakier pieknie wyglada na paznokciach :)) )

:)

Gość 2013-07-15 o godz. 06:18 0

Oj kazda z nas ma swoj ulubiony, na moicg u stop naladniej paseczki niebiesko ppomaranczowe latemm....

Wiola.bob 2013-07-15 o godz. 20:19 0

Ja maluje paznokcie u stup przez caly rok.Jeszcze nie zdarzylo mi sie inaczej.

Gość 2013-07-17 o godz. 00:40 0

Dla mnie strata lakieru zima jak nosze skarpetki czy nawet rajstopy i tak go nie widac, a chlopak mi stopeknie oglada....

Wiola.bob 2013-07-17 o godz. 01:08 0

Moj zasze sprawdza jak mam umalowane,on jest osoba ktorej zdanie liczy sie dla mnie najbardziej.Zawsze zauwaza ze mam nowy wzorek.A no i chodze na basen przez caly rok i lubie miec umalowane paznokcie.Taka chodzaca reklama tego co potrafie.Moje umiejetnosci i tak sa male w porownaniu do waszych. :D

Tofka 2013-07-17 o godz. 06:02 0

Ja też mam zawsze pomalowane :) No co ja zrobię że nie mogę sie powstrzymać

the_evil 2013-07-17 o godz. 06:22 0

Tofka napisał(a):Ja też mam zawsze pomalowane :) No co ja zrobię że nie mogę sie powstrzymać
mnie powstrzymuje dosc skutecznie moj dobry kolega- LEń.

Tofka 2013-07-17 o godz. 07:33 0

:D ....a to ciekawe ---mamy tego samego kolegę

Gość 2013-07-18 o godz. 00:26 0

moj dobry kolega- LEń. oj nie kolegojcie sie z nim bo nic dobrego wam nie przyniesie ta przyjazn, hehe!

kompia 2013-07-18 o godz. 03:29 0

W stosunku do paznokci i ich malowania nie mam tak zyczliwego przyjaciela jak leń...najwyzej czasem pojawi sie znajomy kolega brak czasu

Gość 2013-07-18 o godz. 04:07 0

haha swoje stopy uważam za idealne!! 8) maluje je często, chociaż nie zawsze. Zazwyczaj jest to turkus (aby pięknie prezentowały się na basenie), bordo, biel z bordem. Niestety, w zime poza basenem paznokietkami u stóp się nie pochwalę

Gość 2013-07-18 o godz. 05:26 0

znajomy kolega brak czasu hehe wyto macie wyobraznie...

the_evil 2013-07-18 o godz. 16:50 0

hehe wyto macie wyobraznie...
A tak kolezanka wyobraźnia dość czesto mnie nawiedza, łącznie z kolezanka fantazją.
Oj dużo mam znajomych duzo.

Gość 2013-07-19 o godz. 03:23 0

No to temat zmienil sie na rozmowy o przyjaciolach...hehe!

kompia 2013-07-19 o godz. 16:42 0

Widze ze wszystkie mamy tych samych znojomych...tylko jak to sie dzieje ze my sie nie znamy :)

Gość 2013-07-20 o godz. 00:13 0

gg maja chyba wszystkie z nas, wiec.....

the_evil 2013-07-20 o godz. 18:57 0

Ja nie mam ale zamierzan sobie zainstalowac tylko nie wiem kiedy.

cytrynka 2013-07-20 o godz. 21:05 0

the_evil napisał(a):Ja nie mam ale zamierzan sobie zainstalowac tylko nie wiem kiedy.to nic trodnego

Gość 2013-07-21 o godz. 00:21 0

Ja nie mam ale zamierzan sobie zainstalowac tylko nie wiem kiedy. jak sie ma neta to podstawa!!!!1

cytrynka 2013-07-21 o godz. 00:46 0

ja bez gg teraz juz nie moglabym zyc
oczywiscie jak mam kompa wlaczonego

Gość 2013-07-21 o godz. 07:18 0

ja wytrzymuje jekos...ale mam

cytrynka 2013-07-21 o godz. 07:22 0

nie no nie az tak abym byla uzalezniona :) ale lubie siedziec na gg

Gość 2013-07-21 o godz. 07:25 0

ja maluje tylko w lecie i jak chodze na basen ;)

cytrynka 2013-07-21 o godz. 07:32 0

ja sie staram przez caly rok malowac

Tofka 2013-07-21 o godz. 07:53 0

Ja bardziej w Tlenie siedzę niż w gg.....ale mam i to i to

Gość 2013-07-21 o godz. 16:11 0

ja mialam tlen, ale gg dla mnie lepsze!

cytrynka 2013-07-21 o godz. 18:29 0

mialam tlen ale gg wole jednak :D:D

Gość 2013-07-22 o godz. 01:19 0

Witam!

GG górą!! Tlen jest fajny,bo ma więcej opcji m.in. możliwość odbierania poczty w tym programie wraz z sygnałem alarmującym,że poczta przyszła :)
Mimo to...wolę gg, być może z sentymentu :))

pozdrawiam

Gość 2013-07-22 o godz. 02:10 0

wiesz co, wiekszosc osob ma gg, ulatwiony kontakt! :)

cytrynka 2013-07-22 o godz. 07:05 0

ja na gg mam wiecej znajomych :)

Gość 2013-07-22 o godz. 18:57 0

szczerze mowiac to nie znam nikogo kto by czynnie korzystal z tlenu. :)

Gość 2013-07-22 o godz. 22:15 0

a co z tymi pazurkami od stop
ja pod wplywem tego tematu ostatnio sobie pomalowalam ale nie wiem czy bede to robis przez cala zime

cytrynka 2013-07-22 o godz. 22:17 0

jaki to wplyw ma na nas to forum
pozdr Kelly

Marti20 2013-07-22 o godz. 22:49 0

Ja zawsze maluję paznokcie u stóp
Szczerze to bardziej mi sie podobają moje stopy niz dłonie :) Mój Kochany mówi, że powinnam reklamować kosmetyki do stóp hihihihihi
Umieszczę dla Was niedługo fotkę mam fajny wzorek na stópki

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!

cytrynka 2013-07-22 o godz. 23:01 0

Umieszczę dla Was niedługo fotkę mam fajny wzorek na stópki ja sie juz nie moge doczekac

Gość 2013-07-23 o godz. 04:41 0

jaki to wplyw ma na nas to forum
pozdr Kelly
no, maaa, moj brat mowi ze oszalalam! :D

madziarka84 2013-07-23 o godz. 05:04 0

a moj facet sie tylko smieje bo jakcos ciekawego wyczytam na forum to zaraz mu to mowie ... ;]

cytrynka 2013-07-23 o godz. 05:41 0

robie tak samo
moj tez siedzi na innym forum wiec mnie rozumnie bo mi o samochodach gada czasem

Gość 2013-07-23 o godz. 17:08 0

Mój też bez przerwy na forum samochodowym siedzi :))

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań