Quantcast
  • wiewióreczka odsłony: 1523

    Badanie moczu u maluszka???

    Mam pytanko dostałam skierowanie na badanie moczu u Martuni i szczerze mówiąc nie wiemy jak się do tego zabrać. Chodzi o to jak to zrobic żeby natrafić na ten moment,jak zachować odpowiednią higiene tzn. czy przed mam ją umyc tylko kiedy to będzie przed jak ja mam złapać rano ten mocz, mam ja trzymac bez pieluchy i czekać czy co???

    Odpowiedzi (15)
    Ostatnia odpowiedź: 2009-12-06, 21:45:37
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Martyna188 2009-12-06 o godz. 21:45
0

no to ja ci zycze powodzenia

Odpowiedz
wiewióreczka 2009-12-06 o godz. 19:13
0

ło matko to spróbuje do tego pojemniczka może , najgorsze ze ona nigdy bez pieluszki nie robi, a mocz mam oddać 7.30 do 9 bo tak przyjmują więc muszę go łapać rano bo w nocy śpi więc nie ma wyjścia ,a z poprzedniego dnia to chyba za stary.A jak była malutka to jak ja tylko rozwinełam to siusiała .To akcja się zapowiada lol

Odpowiedz
Gość 2009-12-06 o godz. 19:12
0

My złapalismy , trochę to trwało ale badanie zrobione.

Odpowiedz
Gość 2009-12-06 o godz. 18:29
0

Hala napisał(a):Z chłopakami jest trochę łatwiej lol
napewno!!! lol

Odpowiedz
Hala 2009-12-06 o godz. 17:39
0

Z chłopakami jest trochę łatwiej lol

Odpowiedz
Reklama
Gość 2009-12-06 o godz. 17:30
0

my z woreczkamimamy kiepskie doświadczenia czasami po 4 zużywaliśmy i nic! wszystko wylatywało ...teraz pani doktor. też powiedziała że lepiej jak bezpośredniodo pjemniczka ...niedziałało na majke nic a wzięłam suszarke i trochę ją"posuszyłam' ciepłym powietrzem odrazu pomogło

Odpowiedz
migotka69 2009-12-06 o godz. 07:37
0

tylko nie zostawiaj woreczka na cala noc bo nici z tego beda mocz do badania wcale nie musi byc pobramy z nocy jak twierdzi wielu nawet lekarzy tez mialam taki problem bo woreczek sie odklejal i kilka pan laborantek powiedzialo ze mocz moze byc z dnia tylko zeby nie dawac sokow

Odpowiedz
m_onika 2009-12-05 o godz. 20:53
0

Mi równiez lekarka powiedziała że jest lepiej "złapac" sisuki w pojemnik niż przylepiać woreczki dlatego że często w wypadku gdzue był przyklejony woreczek są jakies bakterie a przy łapaniu nie ma

Odpowiedz
Gość 2009-12-05 o godz. 17:43
0

U nas niestety woreczek nie mógł być użyty. Próbka musiała być mozliwie jak najmniej zanieczyszczona. A w przypadku woreczków nawet jak się złapie dobrze, to może coś się tam dostać.
A z pojemniczkiem to wcale nie było tak ciężko. Trzeba było tylko odrobinę cierpliwości :D

Odpowiedz
Martyna188 2009-12-05 o godz. 17:30
0

no ja tez wole woreczki przynajmniej nie musze czatowac i lapac siuskow no i ziebic malej

Odpowiedz
Reklama
Nelly 2009-12-05 o godz. 05:32
0

my akurat uzywalismy woreczkow.

Odpowiedz
Gość 2009-12-04 o godz. 21:04
0

My jak Gosice robiliśmy posiew, to pani doktor powiedziała, że woreczek odpada tylko musi byc pojemniczek. No i kupiłam pojemnieczek, "wlałam" w Młodą maksymalną ilość płynu jaką mogła przyjąć, na przewijak i czekamy. Po 45 minutach udało się złapać.
Czasami pomaga przyłożenie np. zimnej łyżeczki do brzusia. Wtedy pod wpływem zmiany temp. dzieciaczki siusiają :D

Odpowiedz
wiewióreczka 2009-12-04 o godz. 19:02
0

No to mi teraz ulżyło dzięki za odpowiedź bo nie miałam pojęcia o takich woreczkach .

Odpowiedz
Martyna188 2009-12-04 o godz. 18:42
0

dokladnie kup wiecej ja musialam zurzyc 3 zeby trafic dobrze

Odpowiedz
Hala 2009-12-04 o godz. 17:23
0

Kup w aptece specjalne woreczki oraz pojemnik sterylny na mocz. Na tym woreczku jest opis jak go umocować. Ale kup wiecej, bo często, szczególnie u dziewczynek, nie udaje sie to za pierwszym razem. Umyj jej siuśkę i załó, po jakimś czasie zajrzyj do pampka, jak będziesz miala szczęście,w woreczku coś będzie. Byle nie z kupką. Mozesz zamknąć wereczek i włozyc do kubeczka.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie