Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Świat Paznokci
  • Gość 2013-05-13 o godz. 01:29, odsłony: 5949 0

    Akryl dla faceta? Robiłyście?

    Dziś robiłam akryl facetowi.Klienci w salonie tak dziwnie patrzyli.Ja osobiście lubię zadbanych mężczyzn ale ...A Wy? Miałyście taki "przypadek"?

    Odpowiedzi (32) Kategoria: Świat Paznokci Ostatnia odpowiedź: 2017-09-23, 19:22:44 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

agusia199 2013-05-13 o godz. 02:29 0

Ja osobiscie spotkalam sie z przypadkiem,ze facet robil sobie manicure(u mojej znajomej stylistki),oki to rozumiem,ma taka prace ktora wymaga zadbanych dloni,albo poprostu lubi miec czyste i ladne pazurki.Jednak nie rozumiem, jak facet moze robic sobie np.pedicure albo tipsy akrylowe lub zelowe.....Dla mnie jestto troche dziwne......Ale sa gusta i gusciki

Gość 2013-05-13 o godz. 03:55 0

moim zdaniem to dobrze,jak facet robi sobie pedicure i nie ma w tym nic dziwnego,przeciwnie,powiedzialabym,ze jest to wskazane.od czasu do czasu robie swojemu facetowi manicure i pedicure(manicure czesciej) i on to naprawde lubi.pozniej ma bardzo ladne raczki i stopki i oboje sie z tego cieszymy,ale na akryl jeszcze nie udalo mi sie go namowic lol

Gość 2013-05-13 o godz. 07:24 0

Ja mialam pana,który przychodził na manicure z malowaniem na czerwono,makijaż w bardzo pstrokatych kolorach a także na tipsy.Ale nie miałam tak dużych rozmiarów paznokci i zrobiłam mu akryl na szablonie.
Był dziwnym człowiekiem bo to,że lubiał damskie gadżety i strojenie się to rozumiem,....ale wąsy?Zupełnie mu w tym nie przeszkadzały!

chryssalid 2017-09-23 o godz. 19:22 0

@Gość: Hehe, a dlaczego wąsy miałyby mu przeszkadzać? Gość nie chciał udawać kobiety, tylko być sobą i nosić to, na co miał ochotę. Różnorodność czy to ubioru, czy jakichś akcesoriów kosmetycznych przyciąga niektórych ludzi płci przeciwnej - strzelam, że gdyby mieli podobną możliwość, to by tego samego typu rzeczy chętnie kupowali na męskich działach, dedykowane dla nich, ale z braku laku, dobry kit jak to się mówi. Na tej samej zasadzie męskie rurki stały się tak bardzo popularne - mężczyźni od dawna chcieli je nosić, ale wcześniej były dostępne tylko dla kobiet. Teraz, gdy się spopularyzowały u mężczyzn to u niektórych wciąż szok i niedowierzanie ;-). Polacy strasznie wolno adaptują się do zmian...

Gość 2013-05-13 o godz. 19:25 0

Oczywiscie manicure, pedicure - ale tipsy? , dla mnie to dziwne jeszcze się z tym nie spotkałam i nie wyobrażam sobie tego.

Gość 2013-05-13 o godz. 20:10 0

RAZ W ŻYCIU POŁOŻYŁAM AKRYL NA NATURALNY PAZNOKIEĆ PRZYJACIELOWI MOJEJ MAMY , ALE Z TEGO WZGLĘDU , ŻE PRZY REMONCIE MIESZKANIA ŚCIĄŁ SOBIE PÓŁ PAZNOKCIA Z KCIUKA , MIĘSKA NIE BYŁO JESZCZE WIDAĆ , ALE PRZY PRACY JAK O COŚ ZACHACZYŁ TO BARDZO BOLAŁO .
DOŚĆ ŁATWO PRZEKONAŁYŚMY GO NA AKRYL , BYŁ POD WRAŻENIEM , ŻE WYGLĄDAŁ JAK NATURALNY

Gość 2013-05-13 o godz. 20:21 0

W takich przypadkach to rozumiem i fajny pomysł

Gość 2013-05-13 o godz. 20:33 0

TAK , NAPRAWDĘ SUPER , AKRYL MU ZRASTAŁ , MAMA PIŁOWAŁA JAK BYŁ JUŻ ZA DŁUGI , A PAZUREK ODRÓSŁ NIE NARAŻONY NA BÓL

_Agnieszka_ 2013-05-13 o godz. 20:49 0

Często pomagam mojemu Miśkowi w pielęgnacji paznokci i dloni (chociaz musze powiedzieć, że sam robi to świetnie), ale w życiu nie zgodziłby się na założenie akrylków... jak usłyszał o tym kolesiu, to się uśmiał... lol i pyta czy to nie był czasem ten Ken z BB? lol

Albertyna 2013-05-13 o godz. 21:02 0

Hej dziwewczyny! a słyszałyście kiedyś o gejach i transwestytach? faceci robiący sobie makijaż i długie tipsy to ten typ. Wcale się nie szokuję, niedługo bedzie ich więcej ( a nawet teraz jest lecz boją sie wyjść z ukrycia) a my najbardziej odpałowe tipsy będziemy robić facetom!

Gość 2013-05-13 o godz. 21:17 0

lol CHYBA MASZ RACJĘ I NIE DZIWMY SIĘ TYLKO CIESZMY BO KLIENTÓW NAM PRZYBYJE .

_Agnieszka_ 2013-05-13 o godz. 21:54 0

Każdy ma prawo do swojej indywidualnej osobowości ale jesli facet przychodzi do kosmetyczki na paznokcie albo na inne typowo kobiece zabiegi, to nie znaczy od razu że to gej albo trans... Kiedyś tylko kobiety farbowały sobie włosy a teraz co drugi facet to robi i nie ma w tym nic dziwnego. Ciekawe co będzie za 10 lat...? :)

Gość 2013-05-14 o godz. 00:04 0

W naszym zawodzie wymagana jest jakaś prezencja,dbanie o siebie.To był też fryzjer.I rzeczywiście dobrze jest ,jak facet dba o dłonie.Chociaż nie każdemu to się podoba.Napewno zadbane ręce nie odbiorą mu męskości(hm był nawet przystojny).Gorzej jak stylistka czy fryzjerka lubi jeść swoje paznokcie albo ma śpiochy w oczach.

CaRiSmA_girl 2013-05-14 o godz. 07:50 0

hmm wydaje mi sie ze wiekszosc z nas patrzy na dlonie .. lubie jak facet ma zadbane raczki.. ale nie wyobrazam sobie tipsow czy moze frencza u faceta . manikiur i nawet pomalowane odzywka jak najbardziej .. ;)

pozdr. Cari

p.s. chcialabym zeby moj Grzesiu zgodzil sie zbeym mu zrobilam manikuir .. ale ona jakos nie moze sie jeszcze przekonac do tego ze faceci tez do kosmetyczek chodza ;)

donner 2013-07-05 o godz. 18:22 0

Bry :)
Pisze to jako facet, ktoremu sie podobaja dlugie paznokcie. Ok, wiem, ze nie jest to do konca "normalne", ale w sumie to nie jest sprawa jakiegos odchylu. Kwestia tego jak sie ubieramy i jak wygladamy to kwestia kulturowa i obecnie przyjetej mody. No bo przeciez w XVIII wieku faceci chodzili w ponczochach, na wysokim obcasie, pudrowali sie i szminkowali. Teraz jak ktos sie tak ubierze to od razu bedzie uznany za geja. A to przeciez nie musi byc kwestia orientacji seksualnej. Sam jestem hetero, a chcialbym kiedys poczuc jak to jest miec akryle. Jednak wiem, ze tego nie zrobie, bo jak niby bede chodzil do pracy?
Poza tym to uwazam, ze nie ma rownouprawnienia

adrian30 2015-05-05 o godz. 11:41 0

@donner: Donner odezwij się do mnie. Ja też jestem fanem akryli. Misiek

_Agnieszka_ 2013-07-05 o godz. 18:47 0

Popieram... równouprawnienia nie ma i nie będzie ze strony mężczyzn jak i kobiet... zawsze ludzie będą patrzeć na faceta w pończochach jak na homo... i zawsze kobieta będzie jednak mniej zarabiać niż facet i być w karierze o szczebel niżej 8) (tak mówią statystyki)

Gość 2013-07-05 o godz. 20:13 0

O fuuuuuu
W życiuuuuu Romana!
Nigdy nie chciałabym mieć faceta który ma tipsy- bleeeeeeee
Uwielbiam jak facet ma zadbane dłonie - mój ma zawsze ale akryle na paznokciavh to przechodzie wszelkie pojęcie !
A co do równouprawnienia to uważam że facet ma nosić spodnie a nie spódniecę i tego zdania niiigdyyy nie zmienię i już !

_Agnieszka_ 2013-07-05 o godz. 21:30 0

A Arnold Schwarzenegger powiedział, że nigdy nie pozwoli swoje żonie założyć spodni...

Czyli wychodzi na to, że dla kobiety kiecka a dla faceta spodnie...
Oj zmarzłabym w zimę w kiecce lol

Gość 2013-07-06 o godz. 03:55 0

Dla mnie facet u manikiurzystki to nic dziwnego.Robie często manicure fryzjerom z mojego salonu , a także innym .Zwykle to jest taki tardycyjny manicure tylko bez lakieru .Wiem że gdzies mozna kupic lakier dla facetów , taki matowy , mysle ze go nabęde .

Karola0885 2013-07-06 o godz. 04:27 0

Facet z akrylkami bleee pomijając takie przypadki jak opisała Nikita (lepsze to niż jak kiedyś stosowany fiolet hihi). A o swoje dłonie powinien dbać każdy nie zależnie od płci i wieku. W końcu m in. na dłonie patrzą wszyscy nowo poznani ludzie a "jak Cie widzą tak Cie piszą"

beatika10 2013-08-09 o godz. 06:33 0

dziewczyny ja jestem jak najbardziej za . nie dziwmy sie tylko cieszmy ze pszybywa nam klientów i zachecajmu naszych panów :P23 klient nasz pan CHCE I MA.

Gość 2013-08-09 o godz. 06:42 0

:P64 :P64 :P64 :P64
ale się uśmiałam... hehe... mój G. nawet nie chce słyszeć żebym mu robiła manicure a co jakbym zaproponowała mu akryl by stwierdził że ześwirowałam :D hehe

Laylla, gdzie można kupić taki lakier matowy? chyba tylko w hurtowniach, bo bym taki sobie kupiła, i malowała całą płytke normalnym np. bordowym i później połowe na ten matowy... oj tak.. musze go mieć :D

Betti 2013-08-09 o godz. 17:09 0

No przecież czasem faceci mają takie okropne pazury, że mnie odrzuca. Niewiadomo czy poogryzane czy już taka płytka ale kształtu żadnego tam nie widać. To chyba można takim facetom zrobić naturalny akryl, cienki i krótki. Przecież jak jest dobrze zrobiony to nie widać, że sztuczne. A odżywkę dla facetów ma Orly "Nails for males"- polecam naprawdę prawie jej nie widać :)

Gość 2013-09-20 o godz. 01:14 0

A mój facet robi sobie akryle i wielu jego kolegów też akryle i tipsy! I nie są oni ani transwestytami, ani gejami tylko gitarzystami klasycznymi lol

Gość 2013-09-20 o godz. 21:28 0

No to fajnie masz :D :D

kasia_Zet_ 2013-09-21 o godz. 20:01 0

Mój też jest gitarzystą... ciekawe co zrobi jak Mu zaproponuję tipsy :P hehe już nawet wiem co powie lol lol lol

Gość 2013-09-21 o godz. 21:18 0

http://paznokcie-bass.pl/orly-powloki.htm
tutaj dostaniecie powłoki i matowe lakiery również dla panów.
robiłam jednemu klientowi akrylki na stopach ponieważ wrastał mu paznokiceć. mam też kilku panów na pedicure. twierdzą ze jest to dla nich chwilka relaksu. więc uważam że to chyba nic złego. mojego facta jeszcze nie udało mi się namówić ani na nóżki ani n paluszki... no coz bedę próbować

Gość 2013-09-21 o godz. 21:19 0

hehe ale się uśmiałam czytając ten topik :)

uważam że to nic złego jak facet robi sobie manicure albo pedicure lub jak ma kładziony akryl bo paznokieć się złamał i boli albo jak wrasta itp... ale długie akryle u rąk u faceta i jeszcze malowane................... o nie, nigdy w życiu............. nie wiem czemu ale obrzydza mnie takie coś no ale cóż ludzie mają różne gusta i trzeba się z tym pogodzić

Albertyna 2013-09-21 o godz. 21:21 0

Tiagra! i ci gitarzyści klasyczny też sobie przedłużaja paznokcie?? Chodziłam przez parę lat z gitarzysta klasycznym i fakt, że akryl na paznociach to by mu sie przydał, ale nie wyobrażam sobie by mógł sobie przedłużyc paznokcie! Przeciez długie pazury przeszkadzają w niektórych chwytach gitarowych! A jak bić w struny tipsami? :P37

Gość 2013-09-21 o godz. 21:24 0

Sluchajcie mialam identyczna sytuacje Nakladalam akryl Panu na kciuka On z zawodu byl gitarzysta i nie uzywal kostki do gry wolal sztucznego pazurka. Byl przejazdem w moim miescie bylo pozno a ja akryl nakladalam mu w zaprzyjaznionej pizzeri, dopiero ludzie sie dziwnie patrzyli nie dosc ze akryl dla faceta to jescze przy pizzy. No ale coz kazde nowe doswiadczenie jest dobre

Sandra19 2013-09-21 o godz. 21:27 0

hihih, smiesznie ztymi akrylkami u facetow, ale ja sowojemu Misiowi robie manicur i on nawet sie tego domaga, nawet prosi zebym mu posrawala oliwka skorki bo mu t osprwaia przyjemnosc ale na kayle to by sie nie zgodzil....

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań