Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2010-11-30 o godz. 19:46
0

No to po wizycie. Niestety jeszcze nie wiemy co kryje prawda.. :)
Na USG nie było widać, no i gin. stwierdził, że dopiero za jakieś 3 tyg. będzie widać na pewno. Na tym etapie podobno taka ocena jest niewiarygodna - w przypadku USG dwuwymiarowego oczywiście, bo na 3D widać już na pewno. Jest to związane z tym że u chłopców jąderka są widoczne dopiero ok. połowy ciąży, więc nie trudno o pomyłkę. Czekamy więc z niecierpliwością do następnego USG (za miesiąc).

Odpowiedz
dora24 2010-11-30 o godz. 04:03
0

u mnie również wszystko wskazywało na chłopca, ładna cera, dobrze wyglądam i tak też się czuje, mam szpiczasty brzuch, wystający pępek i inne "wskaźniki" noszenia chłopca, ale od paru godzin wiem że będzie córeczka i cieszę się bardzo lol

Odpowiedz
hello 2010-11-30 o godz. 00:33
0

u mnie wszystko wskazywalo na chlopca lol a jak widac mam corcie lol

Odpowiedz
o 2010-11-29 o godz. 22:49
0

angel, nie zapomnij relacji nam tu zdaćć!!!

Odpowiedz
o 2010-11-29 o godz. 22:48
0

a ja za talerz zupy, najlepiej pomidorowej to bym zrobiła wszystkoo!!!
mogłabym litrami wcianć zupy, obojętnie jakieee !!!!!!!!
a do słodyczy tylko czasem mnie ciągnie...

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-11-29 o godz. 22:45
0

No, no... Coraz więcej wskazówek! Ja też mam bardzo łądną cerę-ładniejszą niż przed ciążą, i wogóle podobno bardzo ładnie wyglądam. Wszyscy znajomi mi to mówią. Więc może jednak chłopak?... Już nie mogę się doczekać tej dzisiejszej wizyty! :D

Odpowiedz
Tusia 2010-11-29 o godz. 22:31
0

misiuniaaa to prawda że cera bardzo łagodnieje i wygładza sie jak nosisz chłopca, ja jestem tego przykładem... może nie powiem że "wyładniałam" w czasie ciązy, ale z całą pewnościa wygladałam korzystnie :)
może nie na 100% ale jeżeli tak jest jak opisujesz to może byc facet

Odpowiedz
Tusia 2010-11-29 o godz. 22:29
0

ok dziewczyny mówicie, ze kwaśne na chłopca, a co w takim wypadku kiedy mnie razem z tym kwasnym strasznie kręci na rodzynki, rózniaste postacie, ale nie winogron tylko rodzynki? jem rodzynki w czekoladzie i malagę (to bym mogła tonami wcinac)... ale nie jem duzo bo później problem jak sie tego pozbyc z drugiej strony takze wszystko w normie i racjonalnie... co to wyjdzie z takiej mieszanki prosze o sugestie...

Odpowiedz
o 2010-11-29 o godz. 21:58
0

a mi sie wydaje urodze chlopca, wszyscy tez tak mi mowia, bo bardzo dobrze czuje sie i ladnie wygladam :)
ale widze, ze nie powinnam byc taka pewna, bo moze bedzie dziewczynkaa , co baaaardzo by mnie ucieszylo :D:D:D:D:D

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-29 o godz. 21:21
0

czekam z niecierpliwoscia :D

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-11-29 o godz. 21:17
0

Dam znać na pewno. Na wizytę idziemy dopiero wieczorem, ale jak wrócę, to będzie mała relacja na listopadówkach. No i może tutaj też napiszę parę słów...

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-29 o godz. 17:57
0

angel daj znac jak tam male czy sie ujawnilo ? :D moj to sie wrecz chwalil na calego

Odpowiedz
Gość 2010-11-29 o godz. 16:46
0

Mi też się wydaje, że będzie chłopczyk. Nawet dieta na to wskazuje. Nie bardzo mam ochotę na słodycze, raczej na rzeczy kwaśne, szczególnie kwaśne owoce. I pomodory!!!! (kwaśne też). Większe prawdopodobieństwo jest w kierunku chłopca, ale prawdopodobnie dzisiaj nastąpi chwila prawdy. Mam nadzieję, że maluch nie będzie bardzo wstydliwy. :D

Odpowiedz
Tusia 2010-11-29 o godz. 16:39
0

Marta29 faktycznie starsze dziciaczki mamy w podobnym wieku :)
To u Ciebie zupełnie odwrotnie niż u mnie, coprawda ta ciąża inaczej porzebiega niż poprzenia, ale to wcale o niczym nie świadczy, licze na córcie, ale na synka tez jestem przygotowana :)
Ważne, żeby było zdrowiutkie maleństwo

PS. U mojego mężusia w rodzince sami faceci... ale może nam się udało :) Po cichutku liczę na to zobaczymy jak to będzie , jeszcze pare tygodni i wszystko będzie wiadomo:)

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-29 o godz. 16:19
0

hej ja bede miala chlopca i od poczatku tak podejrzewalam .bo pozeralam kwasne i ostre i co dziwne batonikow na poczatku nie jadalm a zawsze lubilam i lubie juz teraz znowu .ale leczo to bym codzien jadla :D

Odpowiedz
marcik 2010-11-29 o godz. 00:08
0

Tusiu u mnie było na odwrót przy Patryku lubiłam kwaśne i ostre za to teraz słodkie jadłabym cały czas i na usg wyszlo że najprawdopodobniej bedzie dziewczynka :D :D :D czego równiez Tobie zycze bo widze że synka podobnie jak ja już masz lol ale jak to mówią najważniejsze żeby było całe i zdrowe
pozdrowienia

Odpowiedz
Tusia 2010-11-28 o godz. 23:35
0

Dziewczyny, zanim pozna się płeć dziecka za pomocą USG mówią ze zachcianki żywieniowe przyszłej mamusi mogą sugerować jakiej płci będzie dzidziuś...
ja w poprzedniej ciąży miałam "ciągotki" do słodkości, a tym razem raczej kwaśne jedzono mnie kusi... jakie były wasze zachcianki dietowe i czy sprawdziły się przypuszczenia...

Odpowiedz
Gość 2010-11-28 o godz. 21:37
0

Ja o płci swojego synka dowiedziałam się w 14tc, ale czekałam do 21 na potwierdzenie, bo nie chciało mi się wierzyć, ze tak wczesnie mozna to określić. Poza tym 100% pewności i tak sie nie ma do dnia rozwiązania, zawsze zostaje 5%margines błędu. Jedyne co tak na prawde jest dla mnie ważne, to żeby moje maleństwo było zdrowe.

Odpowiedz
raxneta 2010-11-28 o godz. 18:51
0

Gosia_26 napisał(a):ja Oletta tez caly czas myslalam ze urodze chlopczyka, tak czulam, tak wszyscy mowili i snilo mi sie pare razy ze urodze synka... a, jednak urodzilam coreczke :D przyszla na swiat w dzien matki, a dla mnie byl to pierwszy a zarazem najpiekniejszy prezent jaki w ten dzien dostalam :D
bo sny to na odwrót się spełniają 8) , nie wiedziałaś o tym :D

Odpowiedz
Tusia 2010-11-28 o godz. 18:45
0

Dziewczyny a ja wertowałam ostano te tabelki określające pleć dziecka, według 2 będzie dziewczynka (spełnienie marzeń) a według jednej chłopaczek... i bądź tu mądry... czym się teraz sugerować może uśrednię :) :P
PS. Ważne żeby było zdrowe dzieciątko :)

Odpowiedz
Ania 2010-11-26 o godz. 00:06
0

Moja intuicija nnie zawiodla, czulam ze bedzie Alexander tu sie okazalo ze bedzie Alexandra lol

Odpowiedz
Gość 2010-11-25 o godz. 22:43
0

ja Oletta tez caly czas myslalam ze urodze chlopczyka, tak czulam, tak wszyscy mowili i snilo mi sie pare razy ze urodze synka... a, jednak urodzilam coreczke :D przyszla na swiat w dzien matki, a dla mnie byl to pierwszy a zarazem najpiekniejszy prezent jaki w ten dzien dostalam :D

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-24 o godz. 22:20
0

ja bylam ciekawa ale intuicja mnie nie zawiodla i bedzie chlopiec 8)

Odpowiedz
Gość 2010-11-24 o godz. 21:15
0

A mnie się wydawało że będzie facet a tu bach na USG okazało się że babeczkę noszę pod serduszkiem (moja kobieca intuicja chyba tym razem zaiodła). Pierwszy raz lekarka powiedziała mi że to dziewczynka około 18 tc. Jak byłam na USG 3D około 23 tc to lekarz powiedział że na 100% dziewczynka. Moja lalunia - hehehe - babcia (moja mami) oczywiście szaleje ze szczęścia, ale trudno jej się dziwić bo mój brat zaopatrzył ją w samych chłopaków:) Co do ciuszków to ja nadal kupuję takie dość uniwersalne (w końcu dopóki się nie urodzi to zawsze jest jakaś niepewność:)). Póki dzidzia mała to i tak sukienek nie nosi:) A śpioszki czy kaftaniki to można bez trudu dostać takie co pasują i na dziewczynkę i na chłopczyka. Mi osobiście podobają się strasznie zielone i kremowe, chociaż mam też i różowe i niebieskie. Buziaczki

Odpowiedz
oletta 2010-11-24 o godz. 20:36
0

Ja tez od początku ciązy mam przeczucie ,ze bedzie chłopczyk,moze dlatego ,ze u nas w rodzinie są same babki i czas na chłopca :) Ale dzis sniło mi sie ,ze urodziłam dziewczynke. Bede sie cieszyc zarowno z dziewczynki jak i chłopca :P :P :P

Odpowiedz
Gość 2010-11-24 o godz. 17:56
0

Ja jeszcze nie znam płci, ale może w następnym tygodniu już coś będzie wiadomo. Ja podświadomie myślę, że to mały facecik... Zobaczymy, czy mam dobrą intuicję.

Odpowiedz
Iweta 2010-11-24 o godz. 17:56
0

Ja też zastanawiam sie czy chcę znać płeć dziecka. Ale z drugiej strony czuję, ze nie wytrzymam żeby nie zapytać o to ginki. Zbyt jestem ciekawska po prostu

Odpowiedz
Tusia 2010-11-24 o godz. 17:47
0

Ja bardzo chcę wiedzieć, poprzednią ciąże była nieświadoma z własnego wyboru, ale teraz bardzo chcemy znac płeć dzieciątka, tylko że jeszcze sobie na to poczekam parę miesięcy :)

Odpowiedz
~kasia~ 2010-11-24 o godz. 16:38
0

A ja mam dylemat, pytać czy nie pytać o płeć dzidziusia. Boje się pomyłki. Jak mi lekarz powie, że dziewczynka, a urodzi się chłopiec to będę bardzo rozczarowana. Chyba jednak pozostanie ono niespodzianką do października

Odpowiedz
Gość 2010-11-04 o godz. 20:21
0

mnie wlasciwie tez Agniee, tak szczerze mowiac to mam pare ciuszkow niebieskich, a plci dzidziusia przeciez nie znam 8)

Odpowiedz
angiee 2010-11-04 o godz. 19:07
0

mnie sie strasznie podobaja dziewczynki w blekicie :)

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-04 o godz. 07:17
0

no gosia przyznaje ci 100 procent racj che che

Odpowiedz
Gość 2010-11-03 o godz. 16:38
0

no to tesciowa zaszalala :D

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-03 o godz. 16:10
0

co do ubranek to u mnie jest smiesznie bo mam w usa tesciowa i ona normalnie oszalala na wiesc o dzidzi .tylko od poczatku sobie wmowila ze to dziewczynka bedzie i przyslala caly karton ciuszkow ale wszystko rozowiutkie i wiekszosc ozdozbiona kokardeczkami falbaneczkami typowo dziewczece .che jak sie dowiedziala ze chlopak bedzie to normalnie byla zawiedziona bo ponoc tyle pieknych jest dla dziewczatek ubranek .ttakze z bolem serca tesciowa zrobila paczke juz dla chlopca wiec pod koniec czerwca moze bedzie cos niebieskiego lol lol lol jak na razie moj chlopczyk bedzie mial full wypas rozu w zanadrzu 8)

Odpowiedz
angiee 2010-11-02 o godz. 19:19
0

dokladnie, juz sie lapnelam na tym i szukalam ubranek raczej "unisex" hehheh

Odpowiedz
Gość 2010-11-02 o godz. 19:17
0

wiecie co, moja mama tez by chyba wolala miec wnuczke... a mnie tam wszystko jedno, co innego gdyby to bylo juz drugie dziecko to wtedy wiadomo, bo chcialabym miec parke :) a tak... co ma byc niech bedzie :D ale przy zakupie tych ubranek, kiedy sie nie zna plci to troszke jest problem

Odpowiedz
angiee 2010-11-02 o godz. 19:05
0

i kokardki we wlosach :)

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-02 o godz. 17:41
0

angiee nie wiem czemu babcie jakos wola dziewczynki .domyslam sie ze przez sukienki , falbanki i takie jakies rzeczy :P

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-02 o godz. 17:14
0

mnie jak zrobilam test wyszlo ze dziewczynka a chlopiec bedzie .znajomi tez za chlopcem obstawiali . :D jakos slyszalam zabobon ze jak brzuch spiczasty to chlopiec a jak okragly dziewczynka ja mam okragly a na razie usg mowi ze chlopak :P

Odpowiedz
Gość 2010-11-01 o godz. 21:38
0

sprobowalam Siunia... i na 65% ma byc dziewczynka, ale po objasnieniu pytan to jakos wiecej wskazuje mi na chlopczyka :) hmm, wiem ze nic juz nie wiem lol
pozdrowionka

Odpowiedz
Gość 2010-11-01 o godz. 20:21
0

Gosiu- na http://www.noworodek.pl jest taki test "chłopak czy dziewczynka" , po jego zrobieniu można zerknąć które z odpowiedzi wskazywały na chłopca a które na dziwczynkę. Możesz sobie spróbować lol

Odpowiedz
Gość 2010-11-01 o godz. 20:05
0

jestem w 37 tygodniu ciazy i nadal nie znam plci, bo dzidzius tak sie ukrywa ze nic nie widac :) od samego poczatku stawialam na synka, zreszta juz nie raz mi sie wysnil, rodzina i znajomi tez mowia o chlopczyku. Jedna znajoma z kolei mowi ze jak pepek ma daszek z gory to bedzie dziewczynka! Wlasnie taki pepek posiadam... hmm, ciekawe juz nie moge sie doczekac. Wierzyc, nie wierzyc w takie przepowiednie... znacie jeszcze jakies?!? bo zostaly mi jeszcze dwa tygodnie zgadywania :o

Odpowiedz
angiee 2010-11-01 o godz. 17:18
0

moja mama mimo, iz mowi ze jesj w sumie wszystko jedno to w glebi duszy chyba tez wolalaby wnuczke :)

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-01 o godz. 16:20
0

u mnie bedzie chlopiec , ktory od razu sie pochwalil jak to facet :P od poczatku jednak podejrzewalam ze to mezczyzna .ponadto przysnil mi sie i jakos uwierzylam . :) najbardziej tesciowa niepocieszona bo chciala wnuczusie w falbanki i kokardki ubierac :D

Odpowiedz
Gość 2010-10-31 o godz. 23:23
0

Już trzykrotnie miałam niespodziankę, dlatego teraz chcę wiedzieć. Już miałam jedno USG ale dzidzia nie chce zdradzić tej tajemnicy. Czekam w napięciu, bo tym razem chciała bym przygotować chociaż pokoik w odpowiednich barwach.

Odpowiedz
angiee 2010-10-31 o godz. 16:32
0

no wlasnie ja tez mam watpliwosci w tym temacie, z jednej strony wiem ze moze sie nie sprawdzic "przepowiednia" z usg, a z drugiej strony chcialabym wiedziec bo jak kupuje ubranka to mam dylemat

w srode mam usg i chyba zapytam :)

Odpowiedz
Gość 2010-10-31 o godz. 06:15
0

U kilku moich znajomych nie sprawdziło się to co mówił lekarz na usg, więc ja postanowiłam nie wiedzieć.Jestem strasznie niecierpliwa, ale wolę poczekać niż być póżniej rozczarowaną, tak jak niektóre moje kumpelki.Mam nadzieję, że wytrzymam!!!!!

Odpowiedz
marta_lodz 2010-10-29 o godz. 19:48
0

Ja za tydzień mam kolejne usg ale chyba jeszcze nie będzie widac czy to on czy ona. Szczerze mówiąc to jest mi wszystko jedno jaka płeć byle urodziło się zdrowe.

Odpowiedz
Gość 2010-10-29 o godz. 03:28
0

Ja dowiedziałam się kogo noszę pod serduszkiem w 23 tc na usg połówkowym. Kolejne usg potwierdziły. Facecik

Mam koleżankę która była u świetnego lekarza na usg 3d i dowiedziała się juz w 12 tc, ze będzie dziewczynka.

Odpowiedz
marcik 2010-10-23 o godz. 18:45
0

Hej
My też bardzo chcemy wiedzieć kto siedzi u mnie pod serduszkiem ale dzidzia nie chce pokazać ostatnio gin na usg bardzo ja męczył żeby nóżki rozluzniła ale nic z tego- może to wstydliwa dziewczynka
pozdrowienia

Odpowiedz
Gość 2010-10-23 o godz. 07:19
0

moja lekarka powiedziała mi juz w 20 tc że będę miała syna. potem na następnych usg potwierdziła, a na ostatnim nawet dostałam zdjęcie na pamiątkę.

Odpowiedz
migotka69 2010-10-21 o godz. 01:28
0

Marta to zdradz kto bedzie

Odpowiedz
marta27 2010-10-21 o godz. 00:21
0

my chcielismy znac plec, to nasze pierwsze dziecko i wychodzilismy z zalozenia, ze przy pierwszej ciazy i tak jest tyle nowosci, niewiadomych i niespodzianek po drodze ze chociaz plec warto znac - przynajmniej jedna niewiadoma mniej :D

Odpowiedz
migotka69 2010-10-20 o godz. 23:16
0

ja wytrzymalam te 9 miesiecy i musze przyznac ze to wspanialy moment kiedy dr mowi ma pani corcie ta chwila potwierdzila ze warto bylo czekac aby sie dowiedziec kto "bryka" w brzusiu Przy 2 ciazy tez nie bede chciala wiedziec czy to ON czy ONA

Odpowiedz
angiee 2010-10-20 o godz. 15:15
0

przed ciaza zawsze twierdzilam, ze nie bede chciala wczesniej poznac plci dziecka, ze to ma byc niespodzianka

ale im pluzej nosze malenstwo pod sercem tym jestem coraz bardziej ciekawa :)

Odpowiedz
Gość 2010-10-20 o godz. 07:55
0

Ja poznałam płeć malucha już w 12 tygodniu, a w 16 została ona potwierdzona i to przez dwóch lekarzy... Malec prezentował się w całej okazałości :D

Pozdrawiam,
Przyszła mama synka - Filipka

Odpowiedz
Gość 2010-10-18 o godz. 17:52
0

Na usg w 22 tyg nie było widać płci. Byliśmy przekonani że to chłopczyk ( dziewczynkę już mam). W 29 tyg. dokładnie 8 marca dowiedzieliśmy się że będzie druga dziewucha. Zaskoczenie niesamowite! Jak byłam w szpitalu ( 31-32 tydz.) dwa razy robili mi usg i potwierdzili że będziemy mieli drugą dziewczynkę. Wszyscy jesteśmy bardzo szcęśliwi a najbardziej cieszy się Julka że będzie miała młodszą siostrę.

Odpowiedz
Gość 2010-10-15 o godz. 05:35
0

Ja idę w środę na usg. Mój gin ma dobry aparat 3D.
Czy jest szansa, że dowiem się jakiej płci jest moja dzidzia, skoro w środę będę w 14tc

Odpowiedz
Gość 2010-10-14 o godz. 22:31
0

u mnie lekarz w 20tc nie widział "oznak męskich"... hi ale odnalazły się w 28tc (wyraźny siusiak i jąderka) lol ale wiele zależy od ustawienia dzidzi

Odpowiedz
Basiek 2010-10-14 o godz. 20:41
0

U mnie doktorek wyrażnie zobaczył siusiaka w 17tc lol lol lol

Odpowiedz
Martyna188 2010-10-14 o godz. 19:13
0

mi moja ginekolog wygadala sie w 15tc ze bedzie dziewczynka lol

Odpowiedz
Sarka J 2010-10-14 o godz. 19:05
0

Ja dowiedziałam się o moim łobuzie w 16 tygodniu lol

Odpowiedz
aruga 2010-10-14 o godz. 08:09
0

Jak maleństwo zechcew się ujawnić to i w 17tc można zobaczyć, ja miałam ostatnie USG w 26 i nadal nic nie wiem, bo moja dzidzia wstydliwa jest lol

Odpowiedz
Gość 2010-11-30 o godz. 19:46
0

No to po wizycie. Niestety jeszcze nie wiemy co kryje prawda.. :)
Na USG nie było widać, no i gin. stwierdził, że dopiero za jakieś 3 tyg. będzie widać na pewno. Na tym etapie podobno taka ocena jest niewiarygodna - w przypadku USG dwuwymiarowego oczywiście, bo na 3D widać już na pewno. Jest to związane z tym że u chłopców jąderka są widoczne dopiero ok. połowy ciąży, więc nie trudno o pomyłkę. Czekamy więc z niecierpliwością do następnego USG (za miesiąc).

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-30 o godz. 16:15
0

gratuluje dora .ja wiem , ze chlopczyk :D

Odpowiedz
dora24 2010-11-30 o godz. 04:03
0

u mnie również wszystko wskazywało na chłopca, ładna cera, dobrze wyglądam i tak też się czuje, mam szpiczasty brzuch, wystający pępek i inne "wskaźniki" noszenia chłopca, ale od paru godzin wiem że będzie córeczka i cieszę się bardzo lol

Odpowiedz
hello 2010-11-30 o godz. 00:33
0

u mnie wszystko wskazywalo na chlopca lol a jak widac mam corcie lol

Odpowiedz
o 2010-11-29 o godz. 22:49
0

angel, nie zapomnij relacji nam tu zdaćć!!!

Odpowiedz
o 2010-11-29 o godz. 22:48
0

a ja za talerz zupy, najlepiej pomidorowej to bym zrobiła wszystkoo!!!
mogłabym litrami wcianć zupy, obojętnie jakieee !!!!!!!!
a do słodyczy tylko czasem mnie ciągnie...

Odpowiedz
Gość 2010-11-29 o godz. 22:45
0

No, no... Coraz więcej wskazówek! Ja też mam bardzo łądną cerę-ładniejszą niż przed ciążą, i wogóle podobno bardzo ładnie wyglądam. Wszyscy znajomi mi to mówią. Więc może jednak chłopak?... Już nie mogę się doczekać tej dzisiejszej wizyty! :D

Odpowiedz
Tusia 2010-11-29 o godz. 22:31
0

misiuniaaa to prawda że cera bardzo łagodnieje i wygładza sie jak nosisz chłopca, ja jestem tego przykładem... może nie powiem że "wyładniałam" w czasie ciązy, ale z całą pewnościa wygladałam korzystnie :)
może nie na 100% ale jeżeli tak jest jak opisujesz to może byc facet

Odpowiedz
Tusia 2010-11-29 o godz. 22:29
0

ok dziewczyny mówicie, ze kwaśne na chłopca, a co w takim wypadku kiedy mnie razem z tym kwasnym strasznie kręci na rodzynki, rózniaste postacie, ale nie winogron tylko rodzynki? jem rodzynki w czekoladzie i malagę (to bym mogła tonami wcinac)... ale nie jem duzo bo później problem jak sie tego pozbyc z drugiej strony takze wszystko w normie i racjonalnie... co to wyjdzie z takiej mieszanki prosze o sugestie...

Odpowiedz
o 2010-11-29 o godz. 21:58
0

a mi sie wydaje urodze chlopca, wszyscy tez tak mi mowia, bo bardzo dobrze czuje sie i ladnie wygladam :)
ale widze, ze nie powinnam byc taka pewna, bo moze bedzie dziewczynkaa , co baaaardzo by mnie ucieszylo :D:D:D:D:D

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-29 o godz. 21:21
0

czekam z niecierpliwoscia :D

Odpowiedz
Gość 2010-11-29 o godz. 21:17
0

Dam znać na pewno. Na wizytę idziemy dopiero wieczorem, ale jak wrócę, to będzie mała relacja na listopadówkach. No i może tutaj też napiszę parę słów...

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-29 o godz. 17:57
0

angel daj znac jak tam male czy sie ujawnilo ? :D moj to sie wrecz chwalil na calego

Odpowiedz
Gość 2010-11-29 o godz. 16:46
0

Mi też się wydaje, że będzie chłopczyk. Nawet dieta na to wskazuje. Nie bardzo mam ochotę na słodycze, raczej na rzeczy kwaśne, szczególnie kwaśne owoce. I pomodory!!!! (kwaśne też). Większe prawdopodobieństwo jest w kierunku chłopca, ale prawdopodobnie dzisiaj nastąpi chwila prawdy. Mam nadzieję, że maluch nie będzie bardzo wstydliwy. :D

Odpowiedz
Tusia 2010-11-29 o godz. 16:39
0

Marta29 faktycznie starsze dziciaczki mamy w podobnym wieku :)
To u Ciebie zupełnie odwrotnie niż u mnie, coprawda ta ciąża inaczej porzebiega niż poprzenia, ale to wcale o niczym nie świadczy, licze na córcie, ale na synka tez jestem przygotowana :)
Ważne, żeby było zdrowiutkie maleństwo

PS. U mojego mężusia w rodzince sami faceci... ale może nam się udało :) Po cichutku liczę na to zobaczymy jak to będzie , jeszcze pare tygodni i wszystko będzie wiadomo:)

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-29 o godz. 16:19
0

hej ja bede miala chlopca i od poczatku tak podejrzewalam .bo pozeralam kwasne i ostre i co dziwne batonikow na poczatku nie jadalm a zawsze lubilam i lubie juz teraz znowu .ale leczo to bym codzien jadla :D

Odpowiedz
marcik 2010-11-29 o godz. 00:08
0

Tusiu u mnie było na odwrót przy Patryku lubiłam kwaśne i ostre za to teraz słodkie jadłabym cały czas i na usg wyszlo że najprawdopodobniej bedzie dziewczynka :D :D :D czego równiez Tobie zycze bo widze że synka podobnie jak ja już masz lol ale jak to mówią najważniejsze żeby było całe i zdrowe
pozdrowienia

Odpowiedz
Tusia 2010-11-28 o godz. 23:35
0

Dziewczyny, zanim pozna się płeć dziecka za pomocą USG mówią ze zachcianki żywieniowe przyszłej mamusi mogą sugerować jakiej płci będzie dzidziuś...
ja w poprzedniej ciąży miałam "ciągotki" do słodkości, a tym razem raczej kwaśne jedzono mnie kusi... jakie były wasze zachcianki dietowe i czy sprawdziły się przypuszczenia...

Odpowiedz
Gość 2010-11-28 o godz. 21:37
0

Ja o płci swojego synka dowiedziałam się w 14tc, ale czekałam do 21 na potwierdzenie, bo nie chciało mi się wierzyć, ze tak wczesnie mozna to określić. Poza tym 100% pewności i tak sie nie ma do dnia rozwiązania, zawsze zostaje 5%margines błędu. Jedyne co tak na prawde jest dla mnie ważne, to żeby moje maleństwo było zdrowe.

Odpowiedz
raxneta 2010-11-28 o godz. 18:51
0

Gosia_26 napisał(a):ja Oletta tez caly czas myslalam ze urodze chlopczyka, tak czulam, tak wszyscy mowili i snilo mi sie pare razy ze urodze synka... a, jednak urodzilam coreczke :D przyszla na swiat w dzien matki, a dla mnie byl to pierwszy a zarazem najpiekniejszy prezent jaki w ten dzien dostalam :D
bo sny to na odwrót się spełniają 8) , nie wiedziałaś o tym :D

Odpowiedz
Tusia 2010-11-28 o godz. 18:45
0

Dziewczyny a ja wertowałam ostano te tabelki określające pleć dziecka, według 2 będzie dziewczynka (spełnienie marzeń) a według jednej chłopaczek... i bądź tu mądry... czym się teraz sugerować może uśrednię :) :P
PS. Ważne żeby było zdrowe dzieciątko :)

Odpowiedz
Ania 2010-11-26 o godz. 00:06
0

Moja intuicija nnie zawiodla, czulam ze bedzie Alexander tu sie okazalo ze bedzie Alexandra lol

Odpowiedz
Gość 2010-11-25 o godz. 22:43
0

ja Oletta tez caly czas myslalam ze urodze chlopczyka, tak czulam, tak wszyscy mowili i snilo mi sie pare razy ze urodze synka... a, jednak urodzilam coreczke :D przyszla na swiat w dzien matki, a dla mnie byl to pierwszy a zarazem najpiekniejszy prezent jaki w ten dzien dostalam :D

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-24 o godz. 22:20
0

ja bylam ciekawa ale intuicja mnie nie zawiodla i bedzie chlopiec 8)

Odpowiedz
Gość 2010-11-24 o godz. 21:15
0

A mnie się wydawało że będzie facet a tu bach na USG okazało się że babeczkę noszę pod serduszkiem (moja kobieca intuicja chyba tym razem zaiodła). Pierwszy raz lekarka powiedziała mi że to dziewczynka około 18 tc. Jak byłam na USG 3D około 23 tc to lekarz powiedział że na 100% dziewczynka. Moja lalunia - hehehe - babcia (moja mami) oczywiście szaleje ze szczęścia, ale trudno jej się dziwić bo mój brat zaopatrzył ją w samych chłopaków:) Co do ciuszków to ja nadal kupuję takie dość uniwersalne (w końcu dopóki się nie urodzi to zawsze jest jakaś niepewność:)). Póki dzidzia mała to i tak sukienek nie nosi:) A śpioszki czy kaftaniki to można bez trudu dostać takie co pasują i na dziewczynkę i na chłopczyka. Mi osobiście podobają się strasznie zielone i kremowe, chociaż mam też i różowe i niebieskie. Buziaczki

Odpowiedz
oletta 2010-11-24 o godz. 20:36
0

Ja tez od początku ciązy mam przeczucie ,ze bedzie chłopczyk,moze dlatego ,ze u nas w rodzinie są same babki i czas na chłopca :) Ale dzis sniło mi sie ,ze urodziłam dziewczynke. Bede sie cieszyc zarowno z dziewczynki jak i chłopca :P :P :P

Odpowiedz
Gość 2010-11-24 o godz. 17:56
0

Ja jeszcze nie znam płci, ale może w następnym tygodniu już coś będzie wiadomo. Ja podświadomie myślę, że to mały facecik... Zobaczymy, czy mam dobrą intuicję.

Odpowiedz
Iweta 2010-11-24 o godz. 17:56
0

Ja też zastanawiam sie czy chcę znać płeć dziecka. Ale z drugiej strony czuję, ze nie wytrzymam żeby nie zapytać o to ginki. Zbyt jestem ciekawska po prostu

Odpowiedz
Tusia 2010-11-24 o godz. 17:47
0

Ja bardzo chcę wiedzieć, poprzednią ciąże była nieświadoma z własnego wyboru, ale teraz bardzo chcemy znac płeć dzieciątka, tylko że jeszcze sobie na to poczekam parę miesięcy :)

Odpowiedz
~kasia~ 2010-11-24 o godz. 16:38
0

A ja mam dylemat, pytać czy nie pytać o płeć dzidziusia. Boje się pomyłki. Jak mi lekarz powie, że dziewczynka, a urodzi się chłopiec to będę bardzo rozczarowana. Chyba jednak pozostanie ono niespodzianką do października

Odpowiedz
Gość 2010-11-04 o godz. 20:21
0

mnie wlasciwie tez Agniee, tak szczerze mowiac to mam pare ciuszkow niebieskich, a plci dzidziusia przeciez nie znam 8)

Odpowiedz
angiee 2010-11-04 o godz. 19:07
0

mnie sie strasznie podobaja dziewczynki w blekicie :)

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-04 o godz. 07:17
0

no gosia przyznaje ci 100 procent racj che che

Odpowiedz
Gość 2010-11-03 o godz. 16:38
0

no to tesciowa zaszalala :D

Odpowiedz
czarnaaj 2010-11-03 o godz. 16:10
0

co do ubranek to u mnie jest smiesznie bo mam w usa tesciowa i ona normalnie oszalala na wiesc o dzidzi .tylko od poczatku sobie wmowila ze to dziewczynka bedzie i przyslala caly karton ciuszkow ale wszystko rozowiutkie i wiekszosc ozdozbiona kokardeczkami falbaneczkami typowo dziewczece .che jak sie dowiedziala ze chlopak bedzie to normalnie byla zawiedziona bo ponoc tyle pieknych jest dla dziewczatek ubranek .ttakze z bolem serca tesciowa zrobila paczke juz dla chlopca wiec pod koniec czerwca moze bedzie cos niebieskiego lol lol lol jak na razie moj chlopczyk bedzie mial full wypas rozu w zanadrzu 8)

Odpowiedz
angiee 2010-11-02 o godz. 19:19
0

dokladnie, juz sie lapnelam na tym i szukalam ubranek raczej "unisex" hehheh

Odpowiedz
Gość 2010-11-02 o godz. 19:17
0

wiecie co, moja mama tez by chyba wolala miec wnuczke... a mnie tam wszystko jedno, co innego gdyby to bylo juz drugie dziecko to wtedy wiadomo, bo chcialabym miec parke :) a tak... co ma byc niech bedzie :D ale przy zakupie tych ubranek, kiedy sie nie zna plci to troszke jest problem

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie