Quantcast
  • Gość odsłony: 17910

    Czy istnieją super produkty do Akrylu?

    Czy ktoś mi doradzi?Jestem początkującą manicurzystką, zaraz po ukończoym kursie zakupiłam sobie produkty do robienia Akrylu na pazurkach, żeby dojść do wprawy,ale produkty okazały sie do niczego a chciałabym otworzyć swój salon ale nie wiem na jaką firmę się zdecydować bo każdy chwali swoją może ktoś mi pomoże sie zdecydować lub coś mi doradzi.Z góry dziękuję,pozdrawiam.

    Odpowiedzi (64)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 16:58:26
    Kategoria: Paznokcie
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
mikronet 2013-11-12 o godz. 16:58
0

mam do sprzedania akryle NSI, tzn,biały i pink cały słoiczek a liquid 240 ml jest użyty w 40 %, natomiast clar dodaję gratis ponieważ jest go tylko 30 %. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to proszę o wiadomość na prive.

Odpowiedz
Gość 2013-11-12 o godz. 16:58
0

krzysiek1513 napisał(a):Jak ci zaczne wymnieniac firmy akryli i żeli to z krzesła spadniesz...........
nie rozumiem
czy to jest może odpowiedź na post Abry? nb. post z kwietnia...

Odpowiedz
krzysiek1513 2013-11-12 o godz. 16:58
0

Jak ci zaczne wymnieniac firmy akryli i żeli to z krzesła spadniesz...........

Odpowiedz
abra28 2013-11-12 o godz. 16:58
0

:) Są w sprzedaży specjalne plasterki na palce no i używamy do stylizacji rękawiczek...
Ja też bardzo raniłam sobie palce i czasami zdarza mi sie do tej pory,bo osobiście nie lubię pracować w rękawiczkach... ale warto sie przyzwyczaić.. na palcu wskazującym mam już odciski..

Odpowiedz
angelamilano 2013-11-12 o godz. 16:58
0

jak bede w polsce w czerwcu to sie zapisze na kursik...osobiscie to wole akryl na swoich raczkach dlatego ze piluje mocno moj palec wskazujacy prawej dloni,podczas pracy pewnie nad tym tez bede musiala popracowac ..jak sie trzyma pilnik prawidlowo zeby sobie krzywdy nie robic ...co do produktu to sprawdze ostatnio pracowalam na ez flow high definishion (pewnie zle napisalam ) ale wiecie o ktory mi chodzi ..mam problem z frenchem dlatego robie baze z akrylu i na to bialy zel ktory latwiej modelowac ...oczywiscie kolorowe sa calcowicie pokryte akrylem tylko na wierzchu jako ostatnia warstwe klade nablyszczacz zelowy..i bez kursu ani rusz z tym frenchem z akrylu

teraz 10_14 w Bologni sa jedne z najwiekszych targow kosmetycznych w Europie i jade tam pewnie spotkam jaks polska ekipe wiec moze mi pokaza ..

Odpowiedz
Reklama
Yasmin_J.Parysz 2013-11-12 o godz. 16:58
0

Oczywiście :)

Odpowiedz
dedka 2013-11-12 o godz. 16:58
0

Myślę, że jesli nauka to na dobrym produkcie od początku, błędem jest myślenie szkoda kasy na dobrej jakości produkt przy nauce.
to jest chyba jasne ale nauka na kursie a nie samemu

Odpowiedz
Yasmin_J.Parysz 2013-11-12 o godz. 16:58
0

Myślę, że jesli nauka to na dobrym produkcie od początku, błędem jest myślenie szkoda kasy na dobrej jakości produkt przy nauce.
Jak najbardziej jednak polecam kurs podstawowy.
Entity to wspaniała marka produktów akrylowych.

POlecam również akryle INM, sa bardzo plastyczne nie "bąblują".

Odpowiedz
dedka 2013-11-12 o godz. 16:58
0

angelamilano, entity to doskonale akryle - jednak bez umiejetnosci pracowania na akrylu szkoda by mi bylo ich wypaćkać za ta kase

Odpowiedz
angelamilano 2013-11-12 o godz. 16:58
0

a Etnity taki drogi i czy wart jest tej ceny??? zamowilam sobie zestaw ale nie potrafiac jeszcze pracowac na akrylu pewnie i tak bede gdzies robic bledy...mysle ze najwazniejszy jest dobry kurs i praktyka i na kazdym produkcie mozna pracowac ..wykluczajac badziewne firmy

Odpowiedz
Reklama
Gość 2013-11-12 o godz. 16:58
0

rzeczywiście wiele produktów różnych firm wspólgra ze sobą, jednak takie eksperymenty najlepiej najpierw wypróbowac na sobie, aby uniknąć przykrych niespodzianek

Odpowiedz
monisia_ 2013-11-12 o godz. 16:58
0


ja ostatnio robilam pazurki uzywajac liquidu spn z coverem ez flow i wszystko gralo

tak wiec najlepiej najpierw sprawdz na sobie np czy sie trzyma itp

Odpowiedz
klazel 2013-11-12 o godz. 16:58
0

trzeba wyprobowac... bo niektore sie calkiem calkiem lacza... ale lepiej nie ryzykowac xD

Odpowiedz
Jusyna M 2013-11-12 o godz. 16:58
0

angelamilano napisał(a):a czy moge mieszac np liquid z ez flow i akryl z etnity lub w inny sposob czy zazwyczaj musze sie trzymac jednej marki??
jak próbowałam zmieszać proszek z SPN z liquidem innej firmy to był mało plastyczny ,także ja trzymam się jednej firmy jeśli chodzi o akryle

Odpowiedz
angelamilano 2013-11-12 o godz. 16:58
0

a czy moge mieszac np liquid z ez flow i akryl z etnity lub w inny sposob czy zazwyczaj musze sie trzymac jednej marki??

Odpowiedz
dedka 2013-07-31 o godz. 14:13
0

ja tez robilam na nsi i tez mi sie nic nie dzialo

Odpowiedz
KAMi_ns 2013-07-31 o godz. 08:44
0

ja na nsi robilam i nic mi sie nie krystalizowalo
do teraz mam te akryle ale wole zel :P

Odpowiedz
katrin.a 2013-07-31 o godz. 08:01
0

akryl pink NSI z liquidem SN dobrze współpracuje : -)
sprawdzałam, wszystko okey.

Odpowiedz
monisia_ 2013-07-31 o godz. 07:32
0


fredeczka ja nigdy nie mieszam takich produktow jak puder i liquid, uzywam zawsze tej samej firmy
wyjatek to tylko kolorowe akryle

Odpowiedz
fredeczka 2013-07-31 o godz. 07:28
0

No fakt jeśli chodzi o przyczepność to nsi jest super.nic mi sie nie zapowietrza a np ez flow podchodzil powietrzem.Tylko z tą krystalizacją to mam problem.A próbowałyście nsi z jakimś innym liquidem może połączyć który nie krystalizował pudru? moze pinacle czy jak to sie tam nazywa.

Odpowiedz
monisia_ 2013-07-31 o godz. 05:47
0


ja kiedys tez pracowalam na nsi i zlego slowa nie moge powiedziec bo wszystko dobrze sie trzymalo

Odpowiedz
ville 2013-07-30 o godz. 23:58
0

fredeczka napisał(a):Ja z NSI nie jestem zadowolona bo bardzo mi się krystalizuje szczególnie przy skórkach gdzie nakładam go cieniutko.Tylko dziwną rzeczą jest że tak się dzieje tylko z akrylem przezroczystym
miałam dokładnie to samo, tez tylko z akrylem przeżroczystym, jak jeszcze na NSI pracowałam...
najpierw myslałam, że to cos z produktem, ale kazda partia taka była

Odpowiedz
fredeczka 2013-07-30 o godz. 14:52
0

Ja z NSI nie jestem zadowolona bo bardzo mi się krystalizuje szczególnie przy skórkach gdzie nakładam go cieniutko.Tylko dziwną rzeczą jest że tak się dzieje tylko z akrylem przezroczystym

Odpowiedz
Mar_Tunia 2013-06-25 o godz. 11:31
0

Albertyna napisał(a):fiołek napisał(a):Czy SuperNail to to samo co SPN ???
Super Nail to nie SPN Nails. To dwie kompletnie rózne firmy.
Ja pracuję na NSI i super nail. Uważam że jedna i druga firma ma świetny akryl. dość znaczna różnica to różnica w cenie. I pazurki z NSI i SN są mocne, akryl nie odpryskuje. Jeżeli chodzi o piłowanie to twardosć również mają podobną. Ponadto świetnie współgrają ze sobą - swego czasu używałam białego do frenchu z NSI a różu z SN i nic złego się nie działo. Teraz natomiast używam akrylku NSI z liqidem SN - ponieważ różnica w cenie jest spora... a liqid SN dobrze zachowuje sie akrylkiem NSI attraction... nic nie żółknie, nie krystalizuje...

To moja doświadczenia z tymi firmami. Ogólnie jestem bardzo zadowolona.


Czy SuperNail to to samo co SPN ???
I Jak one wypadają w porónaniu z NSI -jeżeli miałyście porównanie to napiszcie prosze.
Myślę o zakupie żeli z tej firmy, a pozniej moze przeszlaybm na ich akryle (narazie NSI) ale nie widze zeby mieeli zestaw testowy...... wiec nie wiem czy sie zdecydowac
Ups, źle zacytowałam...
Moja odpowiedź była do powyższego ;)

Odpowiedz
fredeczka 2013-04-24 o godz. 10:50
0

O właśnie :) też się niedługo wybiorę tam na kurs pedicure :D tylko że szkolenia nie odbywają się na wręczyckiej tylko NMP 6 w bramie.Znajdziesz na pewno bo jest dość duży szyld.Na wręczycką nawet się nie wybieraj bo od razu skierują Cię na NMP. Tylko niestety na chwilę obecną (wakacje) nie ma już wolnych terminów :( chyba że to może mnie tam nie chcą lol


http://www.krainapaznokci.pl/index.php?p481,akryl-sequent-eco-clear-36g czy któraś z was używała tego "magicznego" akrylu sequent? czy rzeczywiście jest taki dobry? Cena kusząca a jakość?

Odpowiedz
dedka 2013-04-24 o godz. 07:31
0

w Czestochowie polecana jest instruktorka EF
Centrum Fryzjersko Kosmetyczne ANETT Aneta Janeczek
CZĘSTOCHOWA 42-200
Węrczycka 48/50
(034) 3620739 0502-077-259

http://www.anett.com.pl

Odpowiedz
Tipsiarka 2013-04-24 o godz. 06:21
0

Hej dziewczyny!
Zajmuje sie tipsami zelowymi, ale teraz chcialabym powiekszyc zakres swoich uslug i prosilabym o rade. Chcialabym zrobic certyfikat na akryl a nie bardzo wiem jakiej firmy, ktora jest najlepsza? Na jakim pracowac? Nigdy nie zajmowalam sie akrylem. Dlatego chcialabym poradzic sie w tej sprawie specjalistek

Odpowiedz
fredeczka 2013-03-26 o godz. 04:44
0

A co sądzicie o akrylu Extreme? Dobry jest? Jak z czasem schnięcia, jak się go piłuje i jak cenowo wychodzi w porównaniu do innych

Odpowiedz
fiołek 2013-03-23 o godz. 21:13
0

No już wiem , posprawdzałam i nie bede mylić już tych firm

Odpowiedz
Albertyna 2013-03-23 o godz. 07:09
0

fiołek napisał(a):Czy SuperNail to to samo co SPN ???
Super Nail to nie SPN Nails. To dwie kompletnie rózne firmy.

Odpowiedz
fiołek 2013-03-23 o godz. 06:50
0

Czy SuperNail to to samo co SPN ???
I Jak one wypadają w porónaniu z NSI -jeżeli miałyście porównanie to napiszcie prosze.
Myślę o zakupie żeli z tej firmy, a pozniej moze przeszlaybm na ich akryle (narazie NSI) ale nie widze zeby mieeli zestaw testowy...... wiec nie wiem czy sie zdecydowac

Odpowiedz
mi_ 2013-03-22 o godz. 23:40
0

PrywatnyKotek napisał(a):Na tam allegro to spokojnie tam
nie rozumiem sensu zdania

Odpowiedz
PrywatnyKotek 2013-03-22 o godz. 14:13
0

Na tam allegro to spokojnie tam Bo mi sie juz zdarzylo czekac miesiac na paczke :/

Odpowiedz
Gość 2013-02-25 o godz. 00:38
0

fredeczka, to jest chyba najgorszy allegrowicz, a zestaw ma z "Nail -Design" dużo tu już było o tych produktach i raczej nic dobrego
a co do allegrowicza to poczytaj komenty
niektórzy czekają na paczkę po trzy tygodnie, a inni się niedoczekują wcale!
i jeszcze notoryczne pomyłki w towarze
niech cię bozia broni przed tym zakupem 8)

Odpowiedz
fredeczka 2013-02-25 o godz. 00:15
0

Wiem wiem skrytykujecie mnie bo to jakiś tani zestaw z allegro :) ale czy cena nie jest zachęcająca?dla samych szablonów i pilników już sie oplaca :D czy ktoś kupował u tego allegrowicza?chodzi mi o firmę czy rzeczywiście jest taka tragiczna?Miałam już różne akryle i różnią sie tylko tym że jedne odchodziły mi przy skórkach a inne super sie trzymaly.Co radzicie?Kupic czy nie ryzykowac? http://allegro.pl/item199854234_profi_acryl_set_3_x_30_gr_uwaga_cena_200szablon.html

Odpowiedz
dedka 2013-02-20 o godz. 09:32
0

fredeczka napisał(a):magda-r napisał(a):witam
w 100 % zgadzam się z Mariuszem.akryl Young Nails jest naprawde świetny.
:) a mozecie dac adres do jakiejs stronki na ktorej mozna go zamowic?i jaki jest naturalny?chodzi mi o odcien akrylu w kolorku naturalnym.i czy liquid bardzo smierdzi?bo jak wiadomo sa mniej i bardziej smrodliwe
http://www.womennails.pl

http://www.youngnails.pl/

lub tel 042 6307238

Odpowiedz
fredeczka 2013-02-20 o godz. 06:02
0

magda-r napisał(a):witam
w 100 % zgadzam się z Mariuszem.akryl Young Nails jest naprawde świetny.
:) a mozecie dac adres do jakiejs stronki na ktorej mozna go zamowic?i jaki jest naturalny?chodzi mi o odcien akrylu w kolorku naturalnym.i czy liquid bardzo smierdzi?bo jak wiadomo sa mniej i bardziej smrodliwe

Odpowiedz
elena 2013-02-19 o godz. 23:30
0

A ja nie bede niczego polecala......jest duzo swietnych produktow:)
Najważniejsze w wyborze :

Akryl ma byc bardzo plastyczny- dla srednio wprawionych lepiej, aby nie był szybkoschnący.
Najważniejsza zawartosc , rodzaj pudru i jego jakosc .

I w tym moge obiektywnie doradzić.

Odpowiedz
Albertyna 2013-02-11 o godz. 10:55
0

Sądę, że prodyukty, z grubsza mozna podzielić na te "kiepskie", "średnie, ale" (tu można wpisac np.: "Srednie, ale tanie"), oraz świetne.
Tych świetnych, też bedzie kilka marek i tu juz trudniej podjąc decyje- każda stylistka mna swoje preferencje- jedna ceni akryl szyboschnący inna srednioschnacy, jeszcze inna- wolno, jednej osobie wygodniejpracuje sie na akrylu niepoziomujacym sie, innej na poziomującym sie.
Osobiście polecam SPN- dla mnie, osobiscie, to sa najlepsze produkty, ale, jak pisałam, kazdy ma swojego ulubieńca.

Odpowiedz
emiliaj 2013-02-11 o godz. 10:50
0

Witam jest wiele dobrych firm, ktore mozna smialo polecic. Napewno jednym z najlepszych akryli na swiecie jest Entity Beauty, jest to akryl 10krotnego Mistrza swiata Toma Holcomba, jdnak te produkty maja dosc wysoka cene. Ale sa tego warte.
Jednak smialo moge polecic rowniez bardzo dobre, ktore sama stosuje w swoim salonie: INM, EzFlow, Christrio.
Z tanszej polki Super Nail, nowa linia bardzo sie poprawila

jednak polecam doszkolenie, gdyz moze to nie jest winna produktow:) czasami nie zdajemy sobie sprawy z bledow jakie popelniamy, gdyz tak nas nauczono
Zapraszam serdecznie na warsztaty doszklajace, ktore odbeda sie u mnie w czerwcu, napewno pomoga rozjasnic wszelkie niejsnosci dotyczace produktow i popelnianych bledow

Odpowiedz
Gość 2012-12-23 o godz. 07:58
0

hej,
całkiem niedawno miałam do czynienia z akrylem tej firmy,moim zdaniem to ani on b.dobry nie jest ani zły-taki sobie.największa jego wadą jest to,że jest mało plastyczny i trochę sie rozlewa i rzeczywiście jak wyschnie to istna skała lol ale dla doświadczonej i wprawionej ręki to nie problem.dla początkujących to też dobre-wyćwiczyć piłowanko na takiej twardej sztuce osobiście polecam ibd.

Odpowiedz
Keith 2012-10-27 o godz. 02:52
0

mroffeczka, ja teraz pracuje na supernail i jestem zadowolona chociaz moglby szybciej zastygac. Kupilam z polecenia instruktorki z ef.

Odpowiedz
katrin.a 2012-10-25 o godz. 15:20
0

mroffeczka, , ja juz kiedyś go chwaliłam i zrobie to ponownie, za ta cene jest świetny...

Odpowiedz
dedka 2012-10-25 o godz. 12:53
0

girljusta napisał(a):mroffeczka, czytałam dużo pozytywnych opinii o tej firmie, że tanie i jakość jest fajna. A tu temacik właśnie z Twoim zapytaniem

http://forum.styl.fm/s1/viewtopic.php?t=656&highlight=super+nail
to stary temat z 2003 roku a z tego co wiem to zmieniła sie formuła produktow tej firmy

ja moge powiedziec ze jest to dobry akryl w niskiej cenie - godny polecenia

Odpowiedz
girljusta 2012-10-25 o godz. 10:53
0

mroffeczka, czytałam dużo pozytywnych opinii o tej firmie, że tanie i jakość jest fajna. A tu temacik właśnie z Twoim zapytaniem

http://forum.styl.fm/s1/viewtopic.php?t=656&highlight=super+nail

Odpowiedz
mroffeczka 2012-10-25 o godz. 10:50
0

A co sadzicie o produktach super nail ? mnie dobrze sie na nich cwiczy, ciekawa jestem waszego zdania

Odpowiedz
Anna z Toronto 2009-11-01 o godz. 08:38
0

Zgadzam sie z Darkiem...ale tez uwazam (jako osoba doswiadczona ) ze pewne firmy wole od innych (co nie znaczy ze sa "lepsze"....to znaczy sa lepsze..ale dla mnie )

Np. lubie Creative poniewaz nie rozplywa sie, pozostaje plastyczny....i piluje sie super. EZ Flow tez sie nie rozplywa.....ale np. Simplicite...nie moge z niego zrobic dobrej kulki, kulki wychodza albo za plynne (i sie krystalizuja)..albo za suche i sa tak twarde ze nie moge nic z nimi zrobic....

Wiec roznica w produktach jest......ale zalezy to od osobistego upodowania co kto lubi.

Odpowiedz
Gość 2009-11-01 o godz. 05:36
0

w pelni zgadzam sie z darkiem
troche techniki praktyki i bedziecie w stanie zrobic super pazurki z kazdego akrylu

Odpowiedz
Gość 2009-11-01 o godz. 05:01
0

agata kowalskA napisał(a)::roll: Jestem początkującą manicurzystką, ...... ale produkty okazały sie do niczego .....
no i właśnie tak jest najczęściej ....
witam

średnio połowa pań, które ukończyły kurs zwala winę na produkty
dopiero po dojściu do wprawy określamy co jest dobre a dzieje się to właśnie w tym momencie

produkt, którym pracowliśmy, jak już się nam zaczęło udawać uznaliśmy za najlepszy. Szczerze mówiąc kupowałem akryl wielu firm żeby zobaczyć czym się różnia......i co ??......właściwie niczym, skład chemiczny pudru i liquidu ten sam, więc co ??
to trochę tak jak z samochodem, kupujemy drugi naogół tej marki co mieliśmy dotąd bo uważamy ze jest najlepszy

Odpowiedz
Gość 2009-10-20 o godz. 04:49
0

:D Fajnie,ale może ktoś wie gdzie można go kupić w Warszawie i jakie są ceny?

Odpowiedz
magda-r 2009-10-20 o godz. 04:22
0

witam
w 100 % zgadzam się z Mariuszem.akryl Young Nails jest naprawde świetny.
:)

Odpowiedz
Gość 2009-10-15 o godz. 14:42
0

:D :D :D Cześć emka!bardzo dziękuje za informacje! Dobrze wiedzieć.
Pozdrawiam serdecznie,pa :D :D :D

Odpowiedz
Gość 2009-10-15 o godz. 04:04
0

Możesz zaopatrzec się w akryl na ul. Gabriela 8b w Warszawie. Jest to dobra hurtownia, mają duży wybór produktów różnych firm. Możesz na początek kupić zestaw startowy (mini) i poprubować. Zapytaj przy tym jakie wymagania ma dany produkt i jakie przeparaty przy nim stosować.

mini zestaw NSI koszt ok. 60 zł
mini zestaw NSI bezwonny ok. 50 zł
mini zestaw EzFlow ok. 25 zł

Odpowiedz
Gość 2009-10-13 o godz. 11:48
0

Dzięki!A gdzie można zaopatrzeć się w te produkty?(Warszawa i okolice)Musze pozbierać troche informacji,będą mi pomocne jak wkońcu się na coś zdecyduję.Pozdrawiam. :D

Odpowiedz
Gość 2009-10-13 o godz. 08:24
0

Witam wszystkich na forum, nie wiem jak odbierzecie poradę od mężczyzny-stylisty, ale polecam akryl Young'a. Jest rewelacyjny chociaż drogi. Pracuję na wielu akrylach ale ten po prostu to mercedes.

Odpowiedz
Gość 2009-10-11 o godz. 10:25
0

Witam!
Dzięki,już coś słyszałam o tej firmie.Długo pracujesz już na tych produktach?Czy często ci się zdarza żeby klientce podchodziło powietrze lub żeby cały akrylowy pazurek opadł?Możesz mi podać przykładowe ceny tych produktów?Dzięki,pa lol lol lol

Odpowiedz
Gość 2009-10-09 o godz. 11:56
0

polecam produkty firmy christrio. Ja niedawno kupiłam i są naprawdę rewelacja. Super się nakładają nawet jak nabierzesz za dużo liquidu. pa

Odpowiedz
Gość 2009-10-01 o godz. 01:13
0

Hej hej
podam ci adres strony interentowej i tam znajdziesz namiary do dystrybutora tej firmy. Firmy wysyła produkty pocztą tak wiec bez problemu możesz kupoić sobie co chcesz.
a oto strona: http://www.studiowamp.pl
Pzodrawiam
:P35

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 12:19
0

Cześć i dziękuję !Chciałabym prosić o jakieśn namiary na tą firmę najlepiej gdyby to była Warszawa lub okolica.Pa :D

Odpowiedz
Gość 2009-09-30 o godz. 02:34
0

Witam
JA rówież od niedawna robie pazurki akryle( też jestem świeżo po kursie). Mam produkty firmy Galaxy i jest ok. Ta więc polecm Ci tą firmę.
Pozdrawiam.
:D

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 11:53
0

Na kursie pracowałam na produktach NEW NAILS i właśnie te produkty zakupiłam ale okazało sie to co przypuszczałam akryl odpadał w całości lalbo podchodziło powietrze na każdym paznokciu tak jak się to działo podczas kursu z każdą modelką na której kursantki ćwiczyły nakładanie akrylu i nie sądzę żeby to była nasza wina ktoś musiał w końcu zrobić to dobrze bo ćwiczyłyśmy pod okiem instruktorek.Śledze także wszystkie posty i z tego co czytam jak wykonuje to większość manicurzystek to nie robię tego żle.Prosze o polecenie mi jakiejś firmy może a nóż się uda?
DZIĘkujĘ i pozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 10:28
0

Kazda manicurzystka pracuje na akrylu ktory jej odpowiada, to chyba wynika z doswiadczenia i praktyki

z czasem znajdziesz taki akryl, ktory spelni Twoje oczekiwania

A moze kup akryl na ktorym sie uczylas (jesli byla zadowolona)

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 10:23
0

Kazda manicurzystka pracuje na akrylu ktory jej odpowiada, to chyba wynika z doswiadczenia i praktyki

z czasem znajdziesz taki akryl, ktory spelni Twoje oczekiwania

A moze kup akryl na ktorym sie uczylas (jesli byla zadowolona)

Odpowiedz
Gość 2009-09-29 o godz. 08:56
0

Witam.
Napisałaś ze produkty są do niczego, co przez to rozumiesz. Podaj więcej informacji dotyczącej akrylu i tego co się z nim stało.
Pozdrawiam

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie