Quantcast
Reklama

Diorek 2014-04-09, 17:34:15

musiłam odp tutaj bo tamta mnie zablokowała

Diorek 2014-04-09, 17:33:25

Tylko ze te zdj ktore wstawiamy dziewczyn to maja albo ładne ciałka lub bielizne a tu nie ma ani jednego ani drugiego. i uwierz mi ze nie mam czego jej zadroscic !

Maltesers 2014-04-09, 17:41:25

@Diorek: Rozumiem .Sama napisałam ,że powinna to być kategoria bielizna a nie sport bo ciała wysportowanego nie ma. Ale no nie oszukujmy się - takich fot jest tutaj mnóstwo i gdyby nikt nie zauważył lub sama by nie napisała ,że to ona na zdjęciu to jestem pewna ,że nikt by nic nie napisał :)

wredlica 2014-04-09, 17:43:12

z pewnością nie masz;) ^^^
moje konto będę dawała co mi się żywnie podoba,, a ty nie patrz proste ;)

Diorek 2014-04-09, 17:47:38

@Maltesers: sory ale to ja zauwazyłam i jej napisałam czy jej chop nie ma \bic przeciwko wrzucaniu fot jej w bieliznie . tak tylko ze te dziewczyny powtarzam 2 raz maja ładne ciała lub bielizne a u niej nic nie ma

Diorek 2014-04-09, 17:48:31

@wredlica: nie kompromituj sie wrzucajac takie zdj przygotuj sie na krytyke a nie blokujesz mnie jak ci napisałam prawde

Diorek 2014-04-09, 17:51:00

@wredlica: no nie mam naprawde ale nie upadłam tak nisko zeby pokazywac sie publicznie w majtkach i staniku a juz by mnie musiało pojebac zeby w tak tandetnych rzeczach było zachowac juz to dla osoby ktora zaprosiła cie do tego hotelu

wredlica 2014-04-09, 18:00:31

@Diorek :jak widać nie przemówimy do twojej główki... .a zdjęcia w bieliźnie będę dodawała jak mi się podoba już powiedziałam;)

Diorek 2014-04-09, 18:01:44

@wredlica: spoko twoja sprawa kompromituj sie dalej hahahahha

wredlica 2014-04-09, 18:08:38

@Diorek: GRATULUJĘ , że w końcu do tego doszłaś ;))

Diorek 2014-04-09, 18:10:26

@wredlica: no w sumie WIESNIARA nie przetłumaczysz ! maja swoj swiat

wredlica 2014-04-09, 18:15:30

@Diorek: Wieśniarę robisz w tym momencie z siebie ty... i naucz się pisać błagam !!
Jakoś inne potrafią wypowiedzieć się na temat i nie drążyć jak ty zakompleksiona babo ...

Diorek 2014-04-09, 18:18:34

@wredlica: hahaha zakompleksiona no najlepiej powiedziec na stra babke huj z cycami. PROSZE CIE nie mam kompleksow tymbardziej jak patrze ba Ciebie :)

wredlica 2014-04-09, 18:19:11

@Maltesers: Sory za zaśmiecanie profilu kończę tą dyskusje z psychopatką.

Diorek 2014-04-09, 18:21:22

@wredlica: hahahahh załosna jestes zreszta to widac

Maltesers 2014-04-09, 18:44:07

@Diorek: Mimo wszystko są osoby które uważają inaczej - że ma ładne ciało mimo ,że nie wysportowane. Ja sama osobiście uważam ,że ma ładne kształty. Więc jednak to nie jest tak ,że nie ma nic - to jest tylko Twoje osobiste zdanie :)