Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Zgłoś duplikat


Proszę podać adres oryginalnego zdjęcia.

Zgłoś błędne przepięcie


Proszę uzupełnić zgłoszenie.

fryzury galeria. Fryzury ślubne, wieczorowe. fryzury galeria - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. karnawałowe fryzury - Ślubne Średnie Fryzury

fryzury galeria. Fryzury ślubne, wieczorowe. fryzury galeria - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. karnawałowe fryzury

Lubią to zdjęcie

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Użytkownik niezalogowany 2008-01-13, 00:00:00

Fajna....Moja sis miala taka na jej slubie wygladala z.j.b.s.i.

martynka 2007-12-29, 00:00:00

naprawede bardzo ładna klasyczna skromna nie awangardowa i naturalna bo taka powinna byc fryzura na ślub:)

olunia990 2007-12-29, 00:00:00

bardzo ładna i klasyczna;) w sam raz na ślub i studniówkę.

marysia 2007-12-28, 00:00:00

TA FRYZURA JESI SUPER FRYZIERKI TAK NAJCZENŚCIEJ CZESZOM NA ŚLUBY ... SUPER

jola 2007-12-19, 00:00:00

fryzjerka..z... najczesciej tak czesze na sluby

ninka 2007-11-05, 00:00:00

super upiecie.nic ujac nic dodac]

ewa 2007-10-31, 00:00:00

bardzo mi się podoba! jest elegancka i modna.

sylwik 2007-10-31, 00:00:00

śliczny kolor podoba mi się

beata 2007-10-12, 00:00:00

Ładna...ale nie na takim mocnym blądzie!

agnieszka 2007-10-06, 00:00:00

bardzo mi sie podoba poprostu sliczna

tynka 2007-10-04, 00:00:00

podobalaby mi sie bardziej gdyby byl ciemniejszy kolor

Użytkownik niezalogowany 2007-10-02, 00:00:00

daj mi opis jak sie robi ten fryz

Suzana 2007-10-02, 00:00:00

dobra robota trzeba brac przyklad i bardziej sie starac zeby wychodzilo troszke sprytu i arcydzielo gotowe doslownie na 6 do slubu polecam

ewelina 2007-09-25, 00:00:00

jestem sama fryzjerką ale bardzo dobra robota

kasia 2007-09-19, 00:00:00

Cudowna!!!! a Ci co pisza ze za duzo kwiatow zgubili gust za drzwiami

iva 2007-09-08, 00:00:00

to jakis ogrodek czy co a moze by tak mnie tych chaszczy?

Użytkownik niezalogowany 2007-09-01, 00:00:00

Coś pieknego !!

Użytkownik niezalogowany 2007-08-31, 00:00:00

rowniez Slicznaaaaaa...

lola 2007-08-27, 00:00:00

Śliczna fryzurka

hana 2007-08-12, 00:00:00

e..... no bedzie he he

Użytkownik niezalogowany 2007-08-07, 00:00:00

Spoko fryzurka.......

kinga 2007-07-27, 00:00:00

fryzurka spooksik ale kwiatków za dużo

aga 2007-07-25, 00:00:00

zdecydowanie mogłoby byc mniej tych kwiatów

just 2007-07-20, 00:00:00

fajna ale kwiatków za dużo

kamila 2007-07-18, 00:00:00

zadymista to cos co szukalam sliczna i te kwiaty

Użytkownik niezalogowany 2007-07-09, 00:00:00

to jest odjechana fryzurka ona jest superoaw podobami sie

justynka 2007-07-06, 00:00:00

ta fryzura jest super

Użytkownik niezalogowany 2007-07-02, 00:00:00

Bardzo ładne...:)

Użytkownik niezalogowany 2007-06-29, 00:00:00

ciekawe uczesanie podoba mi sie

Użytkownik niezalogowany 2007-06-16, 00:00:00

pekna peruczka dokladnie porzadana gladz piekne piekne.........

Użytkownik niezalogowany 2007-05-15, 00:00:00

pekna fryzurka dokladnie porzadana gladz piekne piekne .......

Użytkownik niezalogowany 2007-05-13, 00:00:00

rewelka naprawde super

paula 2007-04-06, 10:45:26

zajefajna

zebra 2007-01-15, 19:31:46

ślicznie

Użytkownik niezalogowany 2007-01-14, 15:44:43

Ty sama jak żul:p a fryzurka, calkiem wporzo:)

Użytkownik niezalogowany 2006-12-27, 18:55:40

bardzo mi sie podoba taka fryzurka,no no :D

Użytkownik niezalogowany 2006-11-30, 18:22:12

no cudowna fryzurka, szkoda ze nikt z moich znajmoych takiej nie ma, bUU:P

martula 2006-11-29, 21:43:49

wygląda jak żul obrzydliwy

majanna 2006-11-28, 13:47:18

Świetna. :serduszka2:

Użytkownik niezalogowany 2006-11-11, 15:22:14

Cudowny fryz :wub::wub::wub::wub: ...

Użytkownik niezalogowany 2006-11-09, 17:08:13

Jakieś mało higieniczne

Użytkownik niezalogowany 2006-11-05, 16:50:59

HOP HEHEH DYWAN Z TYŁU HEHEHE

M 2006-10-26, 22:03:25

...aa jestes moim idolem:D..wypas:D

sex 2006-10-08, 12:15:24

coś mu chyba nie wyszło na tej głowie :crazy:

Użytkownik niezalogowany 2006-09-16, 11:56:30

to jest fryz

Podobne

  • 0 0 0

  • 4 0 0

  • 0 0 0

  • 5 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 1

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 1

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0