Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Zgłoś duplikat


Proszę podać adres oryginalnego zdjęcia.

Zgłoś błędne przepięcie


Proszę uzupełnić zgłoszenie.

najmodniejsze fryzury wieczorowe. Fryzury ślubne, wieczorowe. najmodniejsze fryzury wieczorowe - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury wieczorowe - Ślubne Średnie Fryzury

najmodniejsze fryzury wieczorowe. Fryzury ślubne, wieczorowe. najmodniejsze fryzury wieczorowe - Internetowy Katalog Fryzur IKF.com.pl, propozycje fryzur na każdą okazję np. fryzury wieczorowe

Lubią to zdjęcie

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Użytkownik niezalogowany 2008-01-20, 19:17:47

jak łysolek z michą na głowie
uli...
szok
u......

gabi 2008-01-12, 00:00:00

świetna fryzura za 2 lata biorę ślub z moim chłopakiem Hubertem. tak samo będę uczesana:):)

Użytkownik niezalogowany 2008-01-08, 00:00:00

bardzo fajna właśnie tak chce na studniówkę ekstraaaaaaa...

Użytkownik niezalogowany 2008-01-04, 00:00:00

Tez chciałabym zaroponować żeby bezguścia nie krytykowały piękna.

Użytkownik niezalogowany 2008-01-02, 00:00:00

po co ktos to puszcza w neta.... ochyda

Madzia :) 2007-12-12, 00:00:00

ladna ale staromodna :P

edyta 2007-11-03, 00:00:00

fajna fryzura jak ją się robi?

paula 2007-10-08, 00:00:00

ta fryzurka jest naprawde super podziwiam

Użytkownik niezalogowany 2007-09-18, 00:00:00

ten jest super:)

maga 2007-08-31, 00:00:00

bo sie posikasz:)

Użytkownik niezalogowany 2007-08-30, 00:00:00

jak ktoś sie nie zna to niech sie nie wypowiada!!!... fryzura jest bardzo ładna!!!
i nie komentuj fryzur jak masz je tak komentować! nara ;]

villemo 2007-08-20, 00:00:00

Ładna tylko wydaje się trochę nienaturalna i powinna być trochę wyżej, a nie obejmować całą głowę.

olka 2007-08-15, 00:00:00

a mnie się podoba, zaczesane włosy do tułu są zajebiste:D:D

paula 2007-07-31, 00:00:00

ta fryzura jest brzydka na ślub sie nie nadaje

patrycja 2007-07-31, 00:00:00

Bardzo ładny, elegancki noi oczywiscie efektowny

kasica 2007-07-27, 00:00:00

może była by lepsza jak by nie była tak zaczesana mocno do tyłu

ecia 2007-07-10, 00:00:00

hmm...bez komentarza

Użytkownik niezalogowany 2007-07-02, 00:00:00

zabardzo ulizana

kasia 2007-05-23, 00:00:00

zajebista fryzura i taka szykowna

Użytkownik niezalogowany 2006-11-30, 19:51:24

dziwnie

izusia 2006-11-18, 19:57:46

Patryk1666 jasne ze mi sie podoba, z czarnym pewno jeszcze lepsze for you:*

izusia 2006-11-18, 12:12:27

dla mnie bomba

kupa 2006-11-17, 16:49:25

zwykly czub

mila 2006-11-09, 16:43:36

poprostu kozie łajno razem z krowim. podkresla swoja slabosc psychiczną fryzura i wygladem, na mnie takie triki nie dzialają...

Użytkownik niezalogowany 2006-10-26, 23:08:36

mam taką samą tylko czarny kolor;D zagadac jak sie podoba :)):*

Użytkownik niezalogowany 2006-10-03, 19:48:02

oooooo;)

Podobne

  • 1 0 0

  • 7 0 0

  • 0 0 1

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 4 0 0

  • 2 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 11 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 1

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 1 0 0

  • 0 0 0

  • 0 0 0

  • 3 0 0

  • 1 0 0