Pytania » Ciężarówki i Mamuśki
  • czarnaaj 2013-11-11 o godz. 23:17, odsłony: 20944 0

    Czy antybiotyk duomox można zażywać w 31 tyg. ciąży?

    Hej mamausie jestem chora w 31 tygodniu ciazy -lekarz przepisal mi duomox -antybiotyk nie wiem czy to zazywac .napiszcie koniecznie czy ktoras z was stosowalaa go

    Odpowiedzi (14) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki Ostatnia odpowiedź: 2013-11-13, 02:19:35 Tagi: ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

  • alicja-w-krainie-czarów 2013-11-12 o godz. 00:17 0

    Duomox jest jednym z dwóch antybiotyków dopuszczalnych w ciąży i okresie karmienia. Skoro lekarz zdecydował, że potrzebujesz antybiotyku, to bardzo nierozsądne byłoby to zlekceważyć. Podczas brania antybiotyku zaleca się także picie dużych ilości płynów na dobę, ok. 3 litrów, zwłaszcza dotyczy to kobiet w ciąży i karmiących, przyjmujących antybiotyki.

  • czarnaaj 2013-11-12 o godz. 00:29 0

    alicja i iskierka dziekuje wam bardzo .polozna mi tez radzi brac bo dziecko przez lozysko mozgloby sie odemnie zarazic chorobskiem ,pozdrawiam

  • hello 2013-11-12 o godz. 10:07 0

    nie wiem na co jestes chora... ale ja mialam w ciazy zawalone zatoki i przepisali mi bioparox, to tez antybiotyk tyle ze wziewny...

  • iskierka55 2013-11-12 o godz. 10:19 0

    Ja bralam ten duomox będąc w ciąży lekarz zapewnial, że jest bezpieczny i chyba nie zaszkodzilo, bo urodzilam zdrową córeczkę :D

  • czarnaaj 2013-11-13 o godz. 01:00 0

    dzieki za pocieche -mam kaszel , boli gardlo i wszystko mnie boli .wracam do lozka .

  • Gość 2013-11-13 o godz. 01:58 0

    Łykaj i to szybko , bo niewyleczona infekcja moze większe spustoszenie zrobbic niz ten antybiotyk.
    Lena Bioparox sie nie wchłania ,działa miejscowo.

  • BabyAngel 2013-11-13 o godz. 02:01 0

    czarnaaj napisał(a):hej mamausie jestem chora w 31 tygodniu ciazy -lekarz przepisal mi duomox -antybiotyk nie wiem czy to zazywac .napiszcie koniecznie czy ktoras z was stosowalaa go
    Duomox podobno dozwolony jest kobietom w ciązy. Moja siostra brała, bo ma przewlekłe zapalenie zatok, i to chyba nawet 2 razy w czasie ciązy. Jej córeczka urodziła sie zdrowa, ma juz prawie 2 latka i rośnie na ślicznego człowieczka .

  • czarnaaj 2013-11-13 o godz. 02:03 0

    no moja milenka tez bo ma juz 7 mies

  • BabyAngel 2013-11-13 o godz. 02:07 0

    Oj, faktycznie to jakiś zamierzchły post był. Ale cieszę się że wszystko jest w porządku. Pozdrawiam cieplutko!

  • Kasiulka_Kasiulka 2013-11-13 o godz. 02:09 0

    Moja kuzynka takze stosowala duomox w ciazy i pamietam,ze zapalenie ucha szybko jej minelo,a dzidzia urodzila sie zdrowa. polecam ten lek!

  • BabyAngel 2013-11-13 o godz. 02:13 0

    Pewnie nie ma reguły, bo kazdy zareaguje inaczej, ale na pewno jest jakaś grupa leków bezpiecznych w czasie ciąży i to jest jeden z nich. Ściskam świątecznie wszystkie mamusie obecne i przyszle.

  • kropas 2013-11-13 o godz. 02:14 0

    właśnie nie ma reguły i nigdy nie wiadomo jak organizm zareaguje na duomox

  • czarnaaj 2013-11-13 o godz. 02:16 0

    no ja go mailam jak wyzej pislalam --ale wiadomo z eto indywidulana sprawa :)

  • AptekaNatura 2013-11-13 o godz. 02:19 0

    Z tego co kojarze to duomox jest dopuszczalnym antybiotykiem podczas ciąży,wiec jeżeli lekarz Ci go przepisał wiedząc jednoczenie że jesteś w ciąży,to raczej nie ma obawy. Ale jak ktoś mądrze napisał powyżej: nigdy nie wiadomo jak zareaguje na antybiotyk Twój organizm.

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań