Odchudzamy się - Pytania

Pytania Styl.fm to miejsce, gdzie możesz zadawać pytania na dowolne tematy, a także
pomagać innym użytkownikom udzielając odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Podkategorie:

  • jogodowadziewczyna 2017-08-07 o godz. 21:51, odsłony: 456

    Poleci ktoś dietetyka ze śląska?

    Poszukuję sprawdzonego lekarza. Mam nadwagę i chcę pozbyc się zbednych kilogramów. Słyszałam że ta firma http://zdrova.com.pl/ jest spoko. Ktoś korzystał z ich usług? Proszę o odpowiedź

    Odpowiedzi (0) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się

  • eemzet 2015-11-17 o godz. 18:49, odsłony: 1361

    Jak schudnąć, co radzicie?

    Witam mam 18 lat, 1,70m wzrostu i 85kg. Załączam zdjęcie. Moim problemem jest to, że jem tak średnio co 3h (bo szkoła to czasem 30 min w jedną stronę, czasem w drugą), jem dosyć zdrowo (owoce, warzywa, w miarę zbilansowane posiłki). Staram się jeść ostatni posiłek 1/2h przed snem, a pierwszy posiłek...

    Odpowiedzi (9) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2017-07-22, 15:36:38

  • Gość 2013-01-20 o godz. 13:21, odsłony: 7149

    Jak schudnąć z 120 kg? Pomocy jestem otyła

    Witam wszystkich ;) jestem tutaj nową wasza kolezanką ( nie wiem jak to napisać ) .. czytałam wasze wypowiedzi i wogole i jestescie naprawdę wporzadku pomagacie i rozne takie rzeczy ;) wiec postanowiłam napisać do was ;) mój problem polega na tym , ze jestem otyła :-/ .. ehh ;(( matka mi dokucza ciagle,ze...

    Odpowiedzi (10) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2017-06-26, 18:21:23

  • xena_music 2013-07-31 o godz. 20:39, odsłony: 33301

    Czy czerwona herbata faktycznie pomaga w odchudzaniu?

    Czytałam że czerwona herbata wspomaga proces odchudzania i przemiany materii, czy któraś z was piła?? jak dużo?? jak długo?? jakie dawało efekty??co z dieta w tym czasie??ja piję 4 dzień....czekam na opinieaha, podobno nie powinno sie słodzić(ja i tak nie słodze) ale czy mozna dodać np plasterek cyt...

    Odpowiedzi (98) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-08-19, 13:59:13

  • sisiriga 2016-08-01 o godz. 13:08, odsłony: 920

    Jaki orbitrek kupic zeby byl dobry?

    Hej, szukam fajnego orbitreka do cwiczen na codzien w domu. lubie cwiczyc, ale nienawidze silowni - nie lubie wygladac jak spocona swinia, nie lubie jak sie wszyscy patrza jaka jestem nieporadna… wole juz cwiczyc w domu. moje fundusze sa ograniczone, wiec nie stac mnie na pewno na jakis markowy sprzet,...

    Odpowiedzi (4) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-08-05, 09:51:19

  • Wiktoria Kowalska 2013-08-28 o godz. 01:46, odsłony: 2739

    Jak skutecznie schudnąć? Jaki był wasz sposób?

    Zamierzam schudnąć i mam pytanie - jak zrobić to skutecznie? Macie może jakieś porady? Może jakieś godne polecenia artykuły z sieci?

    Odpowiedzi (21) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-05-25, 19:44:07

  • Galia 2016-05-11 o godz. 11:48, odsłony: 674

    Jak oszukać głód ?

    Jestem na diecie redukcyjnej od dwóch tygodni i strasznie męczę się z uczuciem głodu, znacie jakieś metody które potrafią go ograniczyć a jednocześnie nie łamią zasad zdrowego odżywiania i zaleceń diety redukcyjnej ?

    Odpowiedzi (2) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-05-25, 18:14:03

  • czerwona223 2016-03-24 o godz. 23:41, odsłony: 962

    Dobry catering dietetyczny w Warszawie

    Hej, poszukuję smacznego i dobrego cateringu z dowozem na terenie Warszawy. Co polecicie?

    Odpowiedzi (2) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-04-25, 20:27:06

  • Alma_ 2013-03-14 o godz. 07:01, odsłony: 1812

    Jakie zabiegi wyszczuplające u kosmetyczki?

    Chcialabym wybrac sie na serie zabiegow wyszczuplajacych - moglybyscie polecic cos konkretnego w Warszawie (najchetniej w centrum i otwarte do pozna).Dzieki :)

    Odpowiedzi (1) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-03-31, 13:02:19

  • kjablko 2016-01-09 o godz. 12:37, odsłony: 782

    Crossfit jakie buty?

    Hej dziewczyny od jakiegos czasu chodze ze swoim chlopakiem na crossfit, jednak chodze w zwyklych adidasach, i niestety zaczely bolec mnie piety, dlatego czytam artykuly i sie dowiedzialam ze powinnam kupic odpowiednie buty z systemami itp. z tym ze one sa bardzo drogie. Moj maksymalny budzet na to to...

    Odpowiedzi (3) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-01-15, 07:11:57

  • Nadia02208 2014-02-10 o godz. 23:09, odsłony: 2013

    Jak najszybciej schudnac?

    Pomóżcie jaka dieta najlepsza i cwiczenia! Chce schudnac tak z 10 kg ;p

    Odpowiedzi (14) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-01-09, 16:24:08

  • Izabela Wawrzeń 2013-02-20 o godz. 00:11, odsłony: 6938

    Jak schudnąć po porodzie? Sprawdzone diety i ćwiczenia

    Dziewczyny3 miesiące temu urodziałam mojego synka od tego czasu prawie wróciłam do swojej wagi to znaczy brakuje mi kilka kg dokładnie 5 ,chciałabym jeszcze te 5 kg. zrzucic ale jakos waga stanęła w miejscu tak wygląda mój jadłospis na śniadanie 4 kromki pieczywa wasa z wedliną lub z twarozkiem ,na obiad...

    Odpowiedzi (31) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2016-01-07, 13:56:20

  • Karolina_21 2013-02-06 o godz. 11:07, odsłony: 14585

    ORBITEREK- świetny przyrząd do ćwiczeń odchudzających i ujędrniających

    Chcialabym odchudzajacym sie paniom polecic przyrzad o nazwie ORBITREK. Jest bardzo fajny. Gdy sie na nim cwiczy pracuje cale cialo. Bardzo pomaga w osiagnieciu upragnionego celu. Cwiczenia to najlepszy sposob na zgubienie wagi, pozbycie sie cellulitisu :) serdecznie polecam.

    Odpowiedzi (24) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-11-25, 18:32:41

  • anulka2 2014-01-01 o godz. 19:58, odsłony: 1724

    Jaka dieta?

    Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy jest możliwość ustalenia diety odchudzającej bez wizyty u lekarza dietetyka. Od trzech lat jestem osobą niepełnosprawną i z tego powodu nie mam możliwości udania się do dietetyka. Dodam,że mam ok. 25 kg nadwagi i bardzo przeszkadza mi to w powrocie do zdrowia. Przez...

    Odpowiedzi (14) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-10-14, 16:02:09

  • Biba 2013-05-13 o godz. 00:01, odsłony: 17062

    Jak dużo schudnąć- najlepiej bez sportu

    Chce zaczac sie odchudzac,mam duza nadwageprzez ciaze,stresy.Jednak nie potrafie znalezc w sobie na tyle silnej woli ,samozaparcia,zeby schudnac.Trzymam sie diety dzien gora dwa,potem przewaznie machne na ta reka i jest mi to obojetne do czasu gdy nie zlapie mnie chandra ,ze nie mam sie w co ubrac,ze...

    Odpowiedzi (32) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-10-14, 15:56:22

  • Gość 2013-05-28 o godz. 20:40, odsłony: 8038

    Jak się skutecznie odchudzać?

    Szczerze mowiac nie jestem osoba tyła ani ze specjalnie duz nadwaga ale zawsze troszke wagi chciało by sie zrzucic.Zabardzo nie wierze w te specjalne produkty umozliwiajace chudniecie.Uwazam ze najwazniejsze sa jednak naturalne sposoby czyli cwiczenia dieta itp.Szczerze mowiac to jestem leniwa jesli...

    Odpowiedzi (65) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-10-14, 15:51:01

  • cichosza 2013-08-08 o godz. 18:26, odsłony: 4841

    Czy aby schudnąć lepiej ćwiczyć czy głodzić się?

    Szlag mnie trafia, jak kobiety żeby zrzucić kilka kg głodzą się, rezygnują z pieczywa i słodyczy, wcinają same kiełki i tym podobne produkty, a później dziwią się, że im nic to nie daje, albo, że prześladuje je efekt jojo.Ja robię zupełnie inaczej - jem co lubię, a później spalam to na siłowni, albo na pilatesie....

    Odpowiedzi (87) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-09-16, 13:00:01

  • miu miu 2013-05-30 o godz. 04:50, odsłony: 25792

    Dieta- jedz połowę- przyjemna i skuteczna

    Polecam wszystkim tę prostą ale jakże skuteczną metode odchudzaniajest prosta bo to co zwykle zjadacie dzielicie na półzaletą jest to ze jecie dokładnie to co wam smakujesztuka polega jedynie na ograniczeniu iloscinie wymaga specjalnych nakładów finansowych ani liczenia kaloriia najwieksza jej zaleta...

    Odpowiedzi (52) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-09-15, 20:10:20

  • ilness 2013-05-28 o godz. 05:42, odsłony: 1818

    Szukam miejsca gdzie można poćwiczyć Warszawa

    Pomóżcie, szukam jakiegoś miejsca żeby poćwiczyć w tygodniu, pilates, aerobik, cokolwiekzależy mi jednak żeby była to Praga, Gocław, Gocławekmacie jakiś fajny klub do polecenia?

    Odpowiedzi (7) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-08-28, 14:09:39

  • Sylwuska22 2013-01-21 o godz. 16:34, odsłony: 6758

    Czy warto kupić rowerek stacjonarny?

    Jest wątek odnośnie stepera więc ja zakładam odnośnie rowerka stacjonarno- rechabilitacyjnego.Własnie zastanawiam się czy sobie nie kupic. Chciałbym zrzucić kilka kg. Ponieważ mam nienormowany tryb pracy to aerobick odpada.Czy któras z Was posiada taki rowerek i może napisać czy warto go kupić?Zakąłdam...

    Odpowiedzi (34) Kategoria: Zdrowie ::Odchudzamy się Ostatnia odpowiedź: 2015-08-24, 23:40:21