Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Kultura i sztuka - Pytania - strona 3

Pytania Styl.fm to miejsce, gdzie możesz zadawać pytania na dowolne tematy, a także
pomagać innym użytkownikom udzielając odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Podkategorie:

  • Gość 2009-08-05 o godz. 13:22, odsłony: 6413

    Kryminały

    Lubicie ? Wiadomo, że Agatha najlepsza ! ;) A kto po niej ? Czy domyślacie się kto zabił ?

    Odpowiedzi (100) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-07-11, 13:51:36

  • loveprise 2012-06-28 o godz. 12:35, odsłony: 3752

    Programy typu Top Model - odlądacie?

    Dziewczyny, nie wiem czy oglądacie programy typu Top Model. Ja wkręciłam się w drugą edycję, kibicowałam gorąco dziewczynom i teraz trochę rozczarowałam się, bo praktycznie nic już o nich nie słychać. Liczyłam, że zaczną robić karierę itp. Ostatnio trafiłam tylko na Zdjęcia Oliwi Downar dla Perfect Beauty,...

    Odpowiedzi (3) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-07-02, 21:01:36

  • misia234 2012-03-28 o godz. 14:37, odsłony: 1693

    Moja muzyka

    Http://www.youtube.com/watch?v=J6ZWlDks0nQ Uwielbiam!

    Odpowiedzi (1) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-06-27, 18:45:46

  • Gość 2009-07-05 o godz. 11:21, odsłony: 47602

    Ostatnio obejrzany film !

    Ja widziałam wczoraj Drabinę Jakubową. Starszy film z Timem Robbinsem. za http://www.onet.pl "Weteran wojny w Wietnamie Jakub Singer od dłuższego czasu boi się zasypiać. Co noc nawiedzają go koszmarne wizje dawnego życia: śmierć ukochanego synka i tragiczne wydarzenia w Wietnamie. Jakub ma wrażenie,...

    Odpowiedzi (1509) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-04-28, 11:21:28

  • Ania Maria 2012-04-22 o godz. 10:28, odsłony: 1424

    O serialu Komisarz Alex

    No właśnie co myślicie o tym serialu w którym gra Wesołowski, Walach i Czop, no i oczywiście piesek. Ja muszę się Wam przyznać, że oglądam, bo mi nawet przypadł do gustu. W sobotę mam czas, więc zasiadam sobie i oglądam. Wczorajszy odcinek był naprawdę trzymający w napięciu, też odnieśliście takie...

    Odpowiedzi (3) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-04-25, 10:31:42

  • Gość 2010-01-28 o godz. 11:38, odsłony: 3394

    Książki XIX wiek, I poł. XX wieku

    Czy ktoras z Was moze interesuje sie tym okresem? Poszukuje ksiazek opisujacych zycie codzienne Polakow (najchetniej warszawiakow), obyczaje, etc. Mam kilka pozycji, ale moze polecicie co warto przeczytac?

    Odpowiedzi (5) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-04-10, 16:45:53

  • Gość 2009-01-19 o godz. 20:54, odsłony: 56742

    Nowa gra "kulturalna" - skojarzenia artystyczne

    Wczoraj jak lazilam po necie, to wpadlam wlasnie na taka gre i bardzo mi sie spodobala. moze ktos mialby ochote w nia pograc? chodzi o wstawianie zdjec obrazow, szkicow, aranzacji wizyalnych, architektury, etc, etc z podaniem autora i najlepiej linku poszerzajacej info. wstawiane zdjecia musi cos laczyc...

    Odpowiedzi (687) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-02-25, 20:36:09

  • Gość 2010-12-30 o godz. 10:47, odsłony: 6958

    HP - ksiazka - po raz ostatni

    Wlasnie skonczylam ogladac wywiaz z JK Rowling. w ostatnim HP ma zginac wiecej niz dwoch bohaterow . ostatnim slowem w ksiazce nie jestr "scar". JK nie zarzeka sie, ze ksiazek o HP wiecej nie bedzie - ergo HP przezyje (???) a tak poza tym, to sprawila na mnie wrazenie bardzo delikatnej osoby....

    Odpowiedzi (143) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-01-24, 00:44:50

  • mysia:) 2011-02-01 o godz. 15:44, odsłony: 1807

    OSCARY

    OSCAROWE NOMINACJE Najlepszy film "Avatar" "The Blind Side" "Dystrykt 9" "Była sobie dziewczyna" "The Hurt Locker" "Bękarty wojny" "Precious" "Serious Men" "Odlot" "Up in the air" Najlepszy aktor Jeff...

    Odpowiedzi (10) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2012-01-11, 08:53:02

  • Alma_ 2010-07-19 o godz. 10:31, odsłony: 4025

    Dr House

    Nie ma osobnego wątku, czy ja jestem ślepa? I o co chodzi - dlaczego nie ma nowych odcinków od paru tygodni? Ktoś wie, kiedy będą?

    Odpowiedzi (49) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-12-05, 11:19:04

  • Gość 2009-01-29 o godz. 11:22, odsłony: 5245

    Maniaczki thrillerów i horrorów

    Do kin wchodzą - Lęk - Creep - Przeklęta - Egzorcyzmy Emily Rose Polecam tylko ten ostatni ! Resztę można spokojnie sobie odpuścić ! Pierwszy epatuje zupełnie niepotrzebną brutalnością, drugi nie proponuje nic nowego "ślizgając się " po starych prawdach o wilkołakach ! Trzeci jest dobry i warto...

    Odpowiedzi (75) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-11-24, 04:16:10

  • Gość 2010-05-28 o godz. 06:02, odsłony: 4437

    Dexter

    Ktoś ogląda http://www.youtube.com/watch?v=1UJz0O2NjOo? Od pewnego czasu jestem metodycznie urabiana przez "życzliwych" w tej kwestii i chyba spróbuję. Tylko trochę się boję, co tam zobaczę.

    Odpowiedzi (54) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-11-18, 18:50:16

  • Gość 2009-09-16 o godz. 01:48, odsłony: 6740

    Dobry podręcznik savoir-vivre'u poszukiwany

    Jak w temacie... coś na kształt podręcznika lub poradnika Możecie coś polecić? Takiego do biura i codziennego...

    Odpowiedzi (18) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-11-12, 01:28:06

  • NUKA 2009-08-31 o godz. 23:38, odsłony: 27970

    TANIEC Z GWIAZDAMI

    Oglądacie? macie swoich faworytów? http://tanieczgwiazdami.onet.pl/

    Odpowiedzi (144) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-09-27, 01:44:29

  • Gość 2009-03-01 o godz. 23:18, odsłony: 5386

    Kino "nieamerykanskie" aka swiatowe ;)

    Lubicie? dzisiaj obejrzalam http://www.imdb.com/title/tt0249371/ i http://www.lovehkfilm.com/reviews_2/chinese_odyssey_.htm. Asoka - film indyjski, dlugasny, ale bez dluzyzn, nie majacy ambicji na stanie sie filmem historycznym czy religijnym, z madrymprzeslaniem. wart obejrzenia....

    Odpowiedzi (59) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-09-26, 22:31:29

  • Gość 2009-10-26 o godz. 08:14, odsłony: 1139

    Rome - serial

    Ogladacie? Nie mialam ostatnio juz co sciagac i wzielam sie za Rome. Obejrzalam 3 odcinki i cos sie gubie. Polowy nie rozumiem bo akcent maja przedziwaczny no i placza mi sie bohaterowie. Szukam jakiejs sciagi z fabula i licze, ze sie wkrece.

    Odpowiedzi (6) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-09-15, 11:14:19

  • Gość 2010-10-07 o godz. 09:37, odsłony: 2871

    Książka do której wciąż wracam

    Czy macie książkę taką, którą czytałyście kilka razy i wciąż nie macie dość ? Taką jedną najulubieńszą ? Szukam czegoś fajnego do czytania i póki co z opisów na merlin.pl nic mnie nie przekonuje ..

    Odpowiedzi (34) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-09-13, 10:53:46

  • Gość 2010-10-05 o godz. 16:07, odsłony: 7045

    Dziewczyny Playboya i Dr. 90210

    Oglądacie, lubicie, co o nich sądzicie?

    Odpowiedzi (22) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-09-06, 04:24:47

  • NUKA 2009-12-18 o godz. 22:07, odsłony: 9562

    Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski Show

    Oglądacie ich programy? Który Wam bardziej się podoba?

    Odpowiedzi (45) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-08-28, 16:36:30

  • eternity 2009-02-16 o godz. 04:55, odsłony: 11187

    Wasz ulubiony film

    Jaki jest Wasz ulubiony film? Albo gatunek filmowy? Ja po prostu kocham horrory, nawet sama ogladam a pozniej sie boje chodzic w nocy do lazienki lol A moj ulubiony film... w sumie jest ich pare. Na pewno "Leon Zawodowiec" i "American History X" i polecam tez komedie "Biala...

    Odpowiedzi (67) Kategoria: Czas wolny ::Kultura i sztuka Ostatnia odpowiedź: 2011-08-25, 06:24:42