Quantcast
  • asiunianr odsłony: 4251

    Krwawienie, plamienie a ciąża

    Witam. mam takie pytanie. 16.05 miałam miesiączkę natomiast 2.06. wystąpiło plamienie (niewielkie raczej przy podcieraniu papierem a majtki były czyste) trwało tak aż do 11.06a 12.06 plamiłam troszkę więcej potrzebna była podpaska. na tym moje krwawienie się skończyło. mam cykle 24 dniowe. dodam że od tego dnia kiedy pojawiło się plamienie bolały mnie sutki ale tylko przy dotykaniu. poza tym nic mnie nie bolało a mam bolesne miesiączki. pojawiło się to pierwszy raz w moim życiu. staramy się z mężem o dziecko od 6 lat. nasienie dobre, ja mam podobno endometrioze wyszło tak z laparoskopii a poza tym wszystko drożne. proszę o odpowiedz czy mogę być w ciąży. o niczym innym nie maże jak zostać mamusią. acha i robiłam test ciążowy 11.06. wyszedł negatywny. byłam 9.06. u lekarza ale było za wcześnie chyba bo powiedział że mam zrobić test ciążowy dopiero 20.06. bo teraz nie jest w stanie powiedzieć czy to ciąża. proszę napisać mi co to może oznaczać bo bardzo pragnę mieć dzidziusia. pozdrawiam Joanna

    Odpowiedzi (14)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-09-12, 03:26:15
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
asiunianr 2013-09-12 o godz. 03:26
0

jezu!!! ja znowu krwawie. wczoraj zaczełam znowu plamić. dzisiaj mam raz więcej krwi raz mniej, ale tylko przy siusianiu. podpaske mam ale czysta jest. na jutro mam do gina ale nie wiem czy cs złego się nie dzieje i czy mam czekać do jutra czy jechać do szpitala?! pomocy co to może być. taka któtka przerwa miedzy jednym a drugim krwawieniem.

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-07 o godz. 23:14
0

no właśnie też szukałam w necie co mi dał i widziałam że to anty. nie wykupuje ich w środę jadę do innego gina, który robił mi laparoskopie w 2009 roku i zobaczę co tamten wymyśli.

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2013-09-07 o godz. 22:32
0

asiunianr napisał(a):
przepisał mi NAVAYA i RIGEVIDON

Dziwne, bo to chyba tabletki anty, jedne i drugie, wiec co na wywolanie @?

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-07 o godz. 22:13
0

przepisał mi NAVAYA i RIGEVIDON

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-06 o godz. 01:40
0

a do tego wszystkiego dał mi tabletki antykoncepcyjne. powiedział że mam brać przez pół roku, że niby pomaga przy endometriozie.

Odpowiedz
Reklama
asiunianr 2013-09-06 o godz. 01:37
0

w tej chwili nie pamiętam nazwy leku bo jestem w pracy i nie sprawdze. wieczorkiem napisze nazwe leku. bardzo dziekuje za pomoc w takim razie wykupie dzisiaj recepte i biore. to takie tabletki które mam brać tylko 7 dni i powinna wystąpić miesiączka a jak nie wystąpi to mam iść do lekarza.

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2013-09-06 o godz. 01:34
0

asiunianr a co dostalas? Luteine? Duphaston? Mysle, ze dal Ci progesteron, wiec jasne, ze mozesz. Jesli to ciaza to nie zaszkodzi, a nawet moze pomoc

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-06 o godz. 01:30
0

dziękuję za odpowiedź. no a co z tymi tabletkami na wywołanie okresu??? mam zacząć brać??? mnie powstrzymuje ten pęcherzyk. nie wiem co robić

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2013-09-06 o godz. 01:23
0

asiunianr tylko, ze endometrioza nie wyklucza innych problemow. Dlugo sie staracie, wiec hormony powinnas dawno zrobic. Rozumiem, ze endometrioza to glowny problem, ale nie musi byc jedyny. Problemy hormonalne to czesta przypadlosc, wiec moim zdaniem warto je zbadac. Mi sie kiedys tez plamienia zdarzyly i sie okazalo, ze prl po obciazeniu mam wysoka. Warto sprawdzac hormony.

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-06 o godz. 01:20
0

nie robiłam nigdy badań hormonalnych. a krótkie cykle pewnie są przez endometrioze. plamienie wystąpiło u mnie pierwszy raz w życiu. zawsze miałam cykle regularne co 24 dni. krwawienia miesiączkowe są 3 dniowe, nie bardzo obfite ale dość mocno krwawie.

Odpowiedz
Reklama
PoCaHoNtAz 2013-09-06 o godz. 01:15
0

asiunianr moze to byc niepekniety pecherzyk i albo peknie i bedzie owu, albo sie wchlonie i przyjdzie @. Masz dosc krotkie cykle, plamienia. Robilas hormony teraz jakos? Mozesz miec zaburzenia progesteronu i stad krotkie cykle i plamienia. Ciezko wyrokowac.

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-06 o godz. 01:05
0

na 29.06.2011 zarejestrowana jestem do innego ginekologa. zobaczymy co inny powie. zapomniałam jeszcze napisać że na USG lekarz nie widział u mnie lewego jajnika. nie wiem czemu go nie widział, szukał i nie znalazł. od dnia plamienia bolą mnie sutki a teraz doszło jeszcze że bolą mnie całe piersi. mam kłucia z lewego jajnika do prawego i czasami ciągnie mnie w podbrzuszu. nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. odchodzę od zmysłów. chcę być w ciąży. 6 lat to dużo na czekanie. co o tym myślicie???

Odpowiedz
Pliszka 2013-09-06 o godz. 00:34
0

może

Odpowiedz
asiunianr 2013-09-06 o godz. 00:15
0

byłam wczoraj u ginekologa. dał mi tabletki na wywołanie miesiączki a na USG widział pęcherzyk. co to może oznaczać. narazie nie kupuje tych tabletek bo zastanawiam się jaki on pecherzyk widział. czy to może być pęcherzyk ciążowy???? błagam pomocy

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie