Quantcast
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
kasia28390 2012-03-09 o godz. 17:36
0

pod prostownice polecam mleczko z loreala:
loreal-tec-hot-style-iron-finish-mleczko-150ml
Pozdrawiam

Odpowiedz
Jarzynowa 2012-03-02 o godz. 22:30
0

mi_ ja uzywam na wilgotne, w sumie nie wiem czy na suche tez mozna

Odpowiedz
mi_ 2012-03-02 o godz. 22:12
0

Jarzynowa napisał(a):Rinka głupolu, do włosów
http://www.okazje.info.pl/okazja/zdrowie-i-uroda/l-oreal-kerastase-ciment-thermique-cement-termiczny-125-ml.html

a ten cement można nakładac na suche włosy ,przed prostowaniem?

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2012-02-29 o godz. 14:33
0

Dla mnie po niczym szalu nie ma, chociaz olejek arganowy uwazam za najlepszy. Nie ma alkoholu i tych wszelkich gowien.

Odpowiedz
Anja 2012-02-29 o godz. 14:13
0

mi_ napisał(a):szukam własnie czegoś nowego i fajnego
miała któraś to http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=14376

nie miałam, ale uzywałam jak byłam u sis
i powiem tak, że dosyć fajny ten spray, ale szału nie ma, a sis używa już czegoś innego

ale to też zalezy czego wymagasz do swoich włosków :)

Odpowiedz
Reklama
mi_ 2012-02-29 o godz. 11:36
0

a to znacie? http://www.sedfryz.pl/index.php?akt=42

Odpowiedz
Rinka 2012-02-29 o godz. 11:23
0

mi_ napisał(a):Rinka napisał(a):mi_ nie znam tego, ale dziewczyny polecały olejek arganowy.
olejek jest do kitu :D

aha :D

Odpowiedz
mi_ 2012-02-29 o godz. 11:19
0

Rinka napisał(a):mi_ nie znam tego, ale dziewczyny polecały olejek arganowy.
olejek jest do kitu :D

Odpowiedz
Rinka 2012-02-29 o godz. 11:14
0

mi_ nie znam tego, ale dziewczyny polecały olejek arganowy.

Odpowiedz
mi_ 2012-02-29 o godz. 11:06
0

szukam własnie czegoś nowego i fajnego
miała któraś to http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=14376

Odpowiedz
Reklama
Anja 2011-02-17 o godz. 19:17
0

GOCHA

Odpowiedz
GOCHA 2011-02-17 o godz. 19:10
0

zapach taki jakby jablkowy, mi tez go miala

Odpowiedz
Anja 2011-02-17 o godz. 18:59
0

GOCHA napisał(a):Anja http://allegro.pl/artego-styling-sliding-smooth-krem-prostujacy-i1447367834.html

z tego co wyczytalam na aukcji to jednak chroni wlosy przed temp. lol

lol

aha pamietam jak pisałas o nim, faktycznie taki fajny?
a jaki ma mniej więcej zapach?

moze jego teraz kupie hmmm :P

Odpowiedz
GOCHA 2011-02-17 o godz. 18:56
0

Anja http://allegro.pl/artego-styling-sliding-smooth-krem-prostujacy-i1447367834.html

z tego co wyczytalam na aukcji to jednak chroni wlosy przed temp. lol

Odpowiedz
Anja 2011-02-17 o godz. 18:47
0

GOCHA napisał(a):Anja ostatnio tylko artego stosuje ale to nie chroni przed temperatura, mam krotkie wlosy wiec i prostowac nie musze, w sumie tylko grzywke robie
a poka który to? 8)

Odpowiedz
Jarzynowa 2011-02-17 o godz. 14:18
0

Rinka a cholera Cie tam wie, wolałam sprecyzowac lol

Odpowiedz
Rinka 2011-02-17 o godz. 14:15
0

Jarzynowa napisał(a):
do włosów

hahahah serio ?

to zart przecie był

Odpowiedz
Jarzynowa 2011-02-17 o godz. 14:05
0

Rinka głupolu, do włosów
http://www.okazje.info.pl/okazja/zdrowie-i-uroda/l-oreal-kerastase-ciment-thermique-cement-termiczny-125-ml.html

Odpowiedz
Rinka 2011-02-17 o godz. 13:51
0

Jarzynowa napisał(a):
Rinka ja cement polecam

hmm, akurat nie znam nikogo kto się buduje

Odpowiedz
Jarzynowa 2011-02-16 o godz. 20:04
0

Rinka ja cement polecam

Odpowiedz
mefisto.ona 2011-02-16 o godz. 17:47
0

czytam dziewczyny co tutaj piszecie bo też miałam problem z zadbaniem o prostowane włosy. po tych sprejach ochronnych bardzo mi sie sklejaly, nie wiem moze mam taki wlos dziwny :( i z rozczesaniem mialam problemy. zawsze kupuje szampony na stoisku beliso shop i wlasnie tam pani mi dobrala taki zel do prostowania z grejpfrutem z firmy cece. Jestem w trakcie stosowania ale widze juz plusy bo hmm.. nie obciaza mi wlosow i slicznie pachnie owocowo.

Odpowiedz
mi_ 2011-02-16 o godz. 17:01
0

ja teraz używam tego http://www.hairstore.pl/Farouk_CHI_44_Iron_Guard_Thermal_Protection_spray_do_ochrony_przed_temperatura_200ml-1484.html

mi bardzo pasuje

Odpowiedz
GOCHA 2011-02-16 o godz. 16:27
0

Anja ostatnio tylko artego stosuje ale to nie chroni przed temperatura, mam krotkie wlosy wiec i prostowac nie musze, w sumie tylko grzywke robie

Odpowiedz
Anja 2011-02-16 o godz. 14:57
0

GOCHA a Ty teraz co masz??

Odpowiedz
Rinka 2011-02-16 o godz. 14:46
0

okej dziołchy to spóbuje to, dzięki

Odpowiedz
GOCHA 2011-02-16 o godz. 14:36
0

wella mi tez odpowiadala

Odpowiedz
Anja 2011-02-16 o godz. 13:36
0

Rinka napisał(a):Anja oka dzięks - ten Loreal mówisz najlepszy?
naprawde fajny jest i malutenko sie go nakłada

ale ta wella dwufazowa tez super i cudnie pachna włosy po niej

sprobuj tego i tego jak bedziesz miała okazje

po welli są nawilzone i wygładzone, leciutkie i sypkie, ale nie wolno przesadzić z iloscia bo przetłuścisz :P
mleczka loreala tez duzo nie trzebawystarczy odrobinka i ładnie się rozprowadza
moje wlosy po nim sa takie hmm ciezsze, jakbym ich wiecej miała :P

nieno jeden i drugi kosmetyk jest bardzo dobry :)

Odpowiedz
Rinka 2011-02-16 o godz. 13:32
0

Anja oka dzięks - ten Loreal mówisz najlepszy?

poniewaz kupie szampon Matrixa - zastanawiam sie czy nie wziąć od razu tego
http://allegro.pl/matrix-vavoom-gold-heat-iron-prostowanie-wl-250-i1462794594.html

Odpowiedz
Anja 2011-02-16 o godz. 13:30
0

Rinka napisał(a):kurcze - termiczne ofkors lol da się zmienić tą nazwe tematu bo siara
zmieniłam tak, bo zabrakło jednej literki żeby dorzucić "do" lol lol

Odpowiedz
Rinka 2011-02-16 o godz. 13:28
0

kurcze - termiczne ofkors lol da się zmienić tą nazwe tematu bo siara

Odpowiedz
Anja 2011-02-16 o godz. 13:14
0

GOCHA napisał(a):kallos mi masakrycznie przetluszczal wlosy
no dlatego mowie ze on jest ok, ale bez szału

ja jak codziennie myje włosy to tego przetłuszczania nie widzę w ogóle, ale on dla mnie jest bo jest - akurat koncze butelke, a meczylam ją chyba od lipca lol
i kupuje Loreala i welke bez szukania czegoś innego :)
bo uzywałam ich na zmiane zawsze

Odpowiedz
GOCHA 2011-02-16 o godz. 13:11
0

kallos mi masakrycznie przetluszczal wlosy

Odpowiedz
Anja 2011-02-16 o godz. 13:08
0

Rinka napisał(a):Czy polecacie coś ?
nie wiem czy chodzio Ci o termalne czy termiczne :P

ale jesli i te drugie to polecam w odpowiedniej kolejności:
http://allegro.pl/loreal-hot-style-iron-finish-mleczko-termo-150ml-i1456582038.html
http://allegro.pl/wella-high-hair-flat-iron-spray-do-prostowania-i1450635905.html
i ten, chcociaz to zadna rewelacja
http://allegro.pl/kallos-relax-balsam-do-prostowania-wlosow-300-ml-i1460967400.html

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie
Reklama