Quantcast
  • srebrrrna odsłony: 7546

    Odstawiłam tabletki, dlaczego nie mogę zajść w ciążę?

    Witam. We wrześniu zeszłego roku odstawiłam tabletki. Od tego czasu staram sie z moim chłopakiem o dziecko. Mamy marzec, a rezultatów nie widać. Ile trzeba czekac po odstawieniu tabletek, żeby zajść w ciąże? a może to ze mną jest coś nie tak.. Pozdrawiam i prosze o opinie, nie wiem już, co mam myśleć

    Odpowiedzi (10)
    Ostatnia odpowiedź: 2013-11-03, 14:57:33
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
majkawazka 2013-11-03 o godz. 14:57
0

Pierwsze co powinnaś zrobić, to pójść do lekarza. Skoro staracie się o dziecko (czyli przygotowujecie się do tego), to pierwszą rzeczą jaką powinniście zrobić to podstawowe badania, sprawdzenie, czy wszystko jest ok. Szczególnie po tabletkach...

Odpowiedz
mysza79 2013-11-03 o godz. 14:55
0

srebrrrna moim zdaniem powinnaś pójść do gina, zrobić podstawowe badania hormonów, a Twój chłopak powinien koniecznie zbadać nasienie.

Odpowiedz
paula_89 2013-11-03 o godz. 14:53
0

ja również radziłabym iść do ginekologa, to dość poważna sprawa i najlepiej zasięgnąć porady dobrego specjalisty

Odpowiedz
melancholia 2013-11-03 o godz. 14:52
0

Ja słyszałam ze chyba jeszcze przez ok 6 miesięcy po odstawieniu tabletak anty organizm jest pod wpływem hormonów. dopiero później gospodarka hormaonalna wraca do naturalnego stanu.

Odpowiedz
kutka 2013-11-03 o godz. 14:50
0

wazne jest tez ile bralo sie tabletki, od jakiego wieku. znajdz dobrego lekarza i konsultuj z nim wszystko i bedzie ok;)

Odpowiedz
Reklama
%stoklosa% 2013-11-03 o godz. 14:48
0

zgadzam sie z powyzszym - nie mozna uogolniac wiec warto zrobic sobie podstawwowe badania samemu.

Odpowiedz
Zuzka 2013-11-03 o godz. 14:46
0

srebrrrna ja odstawilam tabletki ponad 2 lata temu, jedno poronienie i nadal nic, wiec kazdy ogranizm reaguje inaczej

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2013-11-03 o godz. 14:30
0

srebrrrna niestety to wszystko nie jest takie proste jak nam sie wydaje. Nigdzie nie jest powiedziane, ze jak jest wszystko ok to musi sie udac od razu. Moze warto isc do gina pogadac o podstawowych badaniach? Po pigulkach lubia sie hormony rozregulowac.

Odpowiedz
srebrrrna 2013-11-03 o godz. 14:28
0

przepraszam, jestem zaniepokojona tym co się dzieje i na szybkości dodałam ten post
tak, mam regularne cykle, wszystko jest ok

Odpowiedz
PoCaHoNtAz 2013-11-03 o godz. 14:23
0

srebrrrna zanim zalozysz nowy temat popatrz, czy nie ma podobnych i przede wszystkim przejrzyj forum, bo na slepo zakladasz w nieodpowiednim dziale. To tak organizacyjnie.
Co do Twojego pytania - kazda kobieta inaczej reaguje na odstawienie pigulek. Masz regularne cykle? Nie masz zadnych plamien?

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie