Reklama

Pytania

  • DzikieWino 2009-10-03 o godz. 13:10, odsłony: 1756

    HELP- suknia jasne zloto-czarna, dodatki, kwiaty ?!

    Witam was serdecznie! Potrzebuję pomocy w doborze kwiatów i dodatków do mojej nietypowej sukni.... Zakochałam się w niej... a teraz same widzicie, że dobór reszty nie jest łatwy. Jestem blondynką, 165 cm wzrostu i raczej silnej budowy ciała. Miałam brać ślub w sierpniu przyszłego roku, ale możliwe że mój narzeczony będzie musiał wyjechać na misję do Iraku wczesną wiosną, wiec mój czas na planowanie znacznie się skrócił. Pomóżcie. Wilekie dzięki

    Odpowiedzi (2)
    Ślub :: Piękna Panna młoda Ostatnia odpowiedź: 2009-10-14, 13:20:11
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze
niewesnie 2009-10-13 o godz. 11:26 0

hej, nie jestem znawcą, ale ja bym do tego dobrała ciemne kwiaty, na przykład takie kalie: http://www.wedding.w8w.pl/KWIATY/Bukiety%20%C5%9Blubne/Kalie/slides/schwarzwalder_bouquet.html#200

Odpowiedz
maddlene 2009-10-14 o godz. 13:20 0

zgadzam sie, ze czarne kalie beda wygladaly swietnie, chociaz ja bym zrobilam polaczenie czarnych i bialych np trzy kalie w rzedzie: dwie czarne a w srodku biala

co do ozdob na glowe to wydaje mi sie ze woalki beda lepiej pasowaly do tej sukni niz welon. Mysle o czyms w tym stylu

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.martarudiak.webatu.com/images/w1.jpg&imgrefurl=http://www.martarudiak.com/woalki.html&usg=__BOjG-UsiBDaEyf8x3AGI0FYbkfc=&h=400&w=316&sz=75&hl=pl&start=1&um=1&tbnid=m4RNyMyE2pPBWM:&tbnh=124&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dmegan%2Bwoalka%2B%25C5%259Blubna%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1

Ale jesli wolisz welon tez bedzie ok

Powodzenia :)

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie
Reklama