Quantcast
  • Gość odsłony: 11317

    Gdzie najlepiej ubezpieczyć samochód?

    Dziewczyny pomóżcie....gdzie macie ubezpieczone autka i dlaczego właśnie tam? Zależy namjak wszystkim zapewnena możliwie niewielkiej składce i pewnej ubezpieczealni tzn w przypadku problemów z autem żeby nie było problemów przynajmniej z ubezpieczalnią...My zastanawiamy się nad CU, Liberty Direct ...Bede wdzięczna za wszelkie porady... dzięki

    Odpowiedzi (9)
    Ostatnia odpowiedź: 2016-05-29, 21:50:53
    Kategoria: Z życia
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Olli 2016-05-29 o godz. 21:50
0

Nam bardzo dobrą cenę na OC drugiego auta dali teraz w cuk, sporo taniej niż w kilku innych miejscach pytaliśmy.

Odpowiedz
maciejka90 2016-04-29 o godz. 21:20
0

Tu można sobie podliczyć http://cuk.pl/samochod

Odpowiedz
kasiacleo 2010-04-14 o godz. 13:23
0

mój mąż ubezpiecza w HDI, bo tam mu wyszło najtaniej

Odpowiedz
odynka 2010-04-13 o godz. 19:52
0

mielismy w samopomocy potem w warci a teraz link4 bo... wyszlo tanio;) mamy duze auto a link4 nie bierze pod uwage pojemnosci silnika;)

Odpowiedz
Gość 2010-04-10 o godz. 22:16
0

Ja ubezpieczałam teraz w Hestii, ale przez mBank dzięki czemu składka wyszła mi mniejsza niż bezpośrednio u ubezpieczyciela. Warunki ok.

Odpowiedz
Reklama
Gość 2010-04-10 o godz. 15:59
0

dzieki dziewczyny, no wlasnie poprzednio mielismy tylko OC i wlasnie w HDI ale teaz chcemy juz miec AC i dlatego szukamy troche bardziej peewnego ubezpieczyciela. NAjchetniej to Allianz ale dosyc drogo nas wyszedl, na razie na czele sa CU Libert Direct tylko szukamy opinii co do ew. wyplat i jeszcze musimy Warte sprawdzic :)
dzieki sliczne

Odpowiedz
kasia_ewa 2010-04-10 o godz. 03:15
0

Puki mieliśmy samo OC ubezpieczaliśmy samochód w HDI Samopomoc (wcześniej nie mieliśmy żadnych zniżek). Teraz jednak wykupujemy również AC i cena HDI mnie nieco zmroziła ;).
Popytaj w Warcie - tam zaproponowali nam praktycznie o połowę lepsze warunki.

No i ważne, jeśli ubezpieczasz samo OC, to w zasadzie możesz kierować się tylko ceną... Jeśli również AC, to nie tylko cenowe aspekty są najważniejsze...

Odpowiedz
Wanderer 2010-04-10 o godz. 02:59
0

Ja ma w Allianz, z prostego powodu-przy zakupie samochodu oferowali również pakiet ubezpieczeń,co wyszło taniej niż u innych ubezpieczycieli.
Kiedyś miałam bliską styczność z panem (skasował mi swoją terenówką cały tył samochodu), który miał ubezpieczenie w HDI Samopomoc. Nie było kłopotów z odzyskaniem pieniędzy za naprawę, z jednym małym problemem-za każdym razem musiałam zrobić megaawanturę, żeby zajęli się pracą, a nie imieninami współpracowników czy rozmowami przy kawce, bo na obsłużenie można było czekać i czekać...

Odpowiedz
Gość 2010-04-08 o godz. 19:15
0

Przez 5 lat opłacałam OC w HDI Samopomoc (nie miałam stłuczki, więc nie wiem jak by było z wypłatą odszkodowania).

Teraz samochód ubezpieczam w Allianz Direct, mam niską składkę.
Mój ojciec ubezpiecza tam swoje samochody i nigdy nie miał problemów przy wypłacie odszkodowania.

Jak szukałam ubezpieczyciela (ok. 2 miesięcy temu) AXA była najkorzystniejsza cenowo, ale robili mi problemy przy ubezpieczeniu i zrezygnowałam z nich.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie