Styl.fm - Magazyn o modzie i urodzie

Zgłoś naruszenie


Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Pytania » Ciężarówki i Mamuśki » Nasze maluchy
  • Gość 2010-10-10 o godz. 11:03, odsłony: 4478 0

    Jak ubrać się idąc z dzieckiem na spacer na plac zabaw?

    Ot taki luźny temat chciałam założyć. O modzie dla nas - mamusiek8). Rozmawiamy już w innych wątkach o ciuszkach dla naszych dzieciaczków o różnych markach itp. to może czas na modę dla nas?;).Jak wyglądać fajnie i czuć się na luzie podczas spacerów z dzieckiem, na placu zabaw, podczas wycieczek? Zapewne styl sportowy jest najlepszy. Może dla inspiracji powklejamy lub napiszemy w czym najlepiej się czujemy?Nie ukrywam, że właśnie jestem na etapie poszukiwania sportowych butów - może jakieś propozycje? Na sportowo raczej nigdy nie chodziłam ubrana ale teraz biegając za moim małym brzdącem chyba muszę ;)Specjalnie wątku nie dałam na Modę bo tu może więcej z nas zajrzy.Później spytam o konkretny model buta - z czym go się je - bo teraz Szymuś wzywa mnie ;)

    Odpowiedzi (48) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki :: Nasze maluchy Ostatnia odpowiedź: 2010-11-03, 23:28:48 Tagi: , , , ,

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Najnowsze / Najstarsze

Wybrana odpowiedź

Najwyżej ocenione odpowiedzi

Odpowiedzi

meow 2010-10-10 o godz. 12:03 0

No własnie... fajny pomył na wątek :)
Ja preferuję styl na luzie raczeej a teraz jak mam kilka kilogramów więcej po ciąży to jeszcze bardziej na LUŹNO

Butów sportowych też szukam i na razie przebiegłam się po kilku sklepach ale nic mi nie wpdało w oko.

Ciuchy często kupuję w H&M, bo tanio i nie muszę przymierzać, bo można oddać w ciągu 28 dni.

runaway bride 2010-10-10 o godz. 12:35 0

Sportowo ale fajnie.
Np jeansy rurki i do tego bluza z kapturem albo szerokie jeansy a na górę dopasowany tshirt.
Szorty plus top typu baby doll

Musi być wygodnie ale muszę też czuć, ze jestem dobrze ubrana. W końcu spacery z Zosią to podstawowa forma mojego wychodzenia do ludzi :)

Poza tym po domu chodzę w spodniach od dresu, odkąd jestem w Zosią. Ale to też - kupiłam sobie porządne firmowe dresowe spodnie, które dobrze leżą i co kilka miesięcy kupuję nowe, żeby nie wyglądać jak flejtuch ;)
Na dwór w dresie nie wyjdę, chyba, że na działce.

meow 2010-10-10 o godz. 12:52 0

A jakie spodnie od dresu masz?
Ja tam mogę i w dresie wyjść jak chodzę koło domu. Mnie nie przeszkadza :)

Gość 2010-10-10 o godz. 14:46 0

Ja głównie w H&M kupuję ciuchy, ale ostatnio doszłam do wniosku, że Marks&Spencer tańszy i lepszy:) Z nowszych nabytków to dwie pary spodni - dżinsy i cienkie sztruksy. W Esprit kupiłam oliwkowe bojówki na wiosnę i sztruksy czarne. Poza tym uwielbiam bluzy z kapturami, takie bardziej dopasowane, nie namiotowe;) i tu H&M wymiata, mają fajne ciuchy z serii sportowej, z takimi aksamitnymi sznureczkami w kapturze. Ostatnio pomyślałam sobie, że chyba głównie w takich bluzach chodzę, bo co Olę karmię to ona mnie za sznureczki trzyma:)

Z H&M lubię też T-shirty z długim rękawem, najczęściej kupuję w dziale dziecięcym, jakoś się mieszczę w te na 158 i 164 cm:D na 170 cm są za długie:)

Buty... to jest u mnie drażliwy temat, bo uwielbiam kolorowe, a to rzadkość - lubię zamszowe mokasyny. Takie też klapki na lato, mokasynki bez pięt, mogłabym mieć we wszystkich kolorach, ale niestety nie uświadczy się innych niż beż, białe, ewentualnie czerwone:) bo jeszcze kształt jest też ważny.

Sportowe buty kupiłam ostatnio w Decathlonie - są super.

Gość 2010-10-10 o godz. 14:46 0

no super temat, szczególnie że też szukam niedrogich butów do piaskownicy, a dzisiaj idę kupić jeansy, bo moje się zapaskudziły i nie dają się odprać. ostatnio też zaczęłam się rozglądać za ciuchami, bo mój roczniaczek zaczyna fascynację piaskownicą lol
no ale może jakieś propozycje? szczególnie bucików proszę

Ardabil 2010-10-10 o godz. 15:04 0

ja też kupiłam czarne zamszowe sportowe buty w decathlonie i jestem bardzo zadowolona ze stosunku jakość+wzornictwo/cena
a na plac zabaw chodze głownie w dzinsach i bluzie z kapturem.
Mam też baaardzo wiekową konduktorkę, która stała się podręcznym magazynem drobiazgów. Na spacery się z nią nie rozstaję.

runaway bride 2010-10-10 o godz. 15:12 0

meow napisał(a):A jakie spodnie od dresu masz?
Ja tam mogę i w dresie wyjść jak chodzę koło domu. Mnie nie przeszkadza :)

Szare klasyczne GAP. Jakość ekstra, "miłe" wewnątrz nawet po wielu praniach.

Co do butów do piaskownicy to mi najlepsze na lato wydają się tenisówki - lekkie, wciągane, z materiału - takie ala baleriny. Na Allegro takich sporo.

Gość 2010-10-10 o godz. 15:46 0

do piaskownicy to niesmiertelne jeansy - fason, jaki komu pasuje :) i jakiś top. Ponieważ nie chodzą na płaskim, to mam teniskówki na koturnie :)

a tak na lato, na spacer - to chyba zainwestuje w jakąś zwiewną sukienkę - może maxi na ramiączka :)

Akna74 2010-10-10 o godz. 16:17 0

Agnes ja kiedys zalozylam taki watek http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=65150 bo tez jestem spacerową mamą i mam problem bo czuje sie jak chlopczyca w dzinsach i wygodnych butach na plaskim;-( na obcasach nie wyszlabym i tak na spacer z Kuba bo faktycznie wygodniej, ale jakos tak zal mi tych eleganckich ubiorów które kiedys nosiłam do pracy.....

Gość 2010-10-10 o godz. 16:47 0

do piaskownicy to niesmiertelne jeansy - fason, jaki komu pasuje :)
A jaki fason jeansów pasuje na wąskie biodra - tak żeby optycznie poszerzyć? ;)

Najczęściej chodzę w jeansach do tego bluzeczka i jakaś sportowa marynarka. Chętnie chodziłabym w bluzach o jakich napisała Naturella ale chyba już całkiem wyglądałbym na 15 lat ;). Ale może się skuszę? Wyszukajcie jakieś fajne zdjęcia bo sama nie wiem jakiej szukać .

I moje pytanie (tylko proszę nie bić) - czy do takich butów można nosić skarpetki (jeśli tak to jakie?) czy kategorycznie nie? A do tego rybaczki bojówki?


Lexa jakie tenisówki na koturnach kupiłaś? Ja cały czas szukam ale wszystkie na mnie są za duże.

Akna to może już tutaj się rozwińmy - dobrze?

runaway bride 2010-10-10 o godz. 16:52 0

Agnes napisał(a):
A jaki fason jeansów pasuje na wąskie biodra - tak żeby optycznie poszerzyć? ;)

Z podwyższonym stanem. Biodrówki odpadają.
No i wydaje mi się, ze powinny być wąskie - to na własnym przykładzie - bioder nie mam a w dopasowanych spodniach mam jakby bardziej kobiece kształty. Bo tak to też na jakieś 15 lat wyglądam :)

Akna74 2010-10-10 o godz. 17:36 0

Agnes jasne! ciesze sie ze watek ozył ;)

a co to za butki?

wiewrióra 2010-10-10 o godz. 17:38 0

ja póki jeszcze chodze w wózkiem na spacery a nie z ruchliwym szkrabem za rękę to czasami się ubiore ładniej - jakieś buciki na obcasie, jasny płaszczyk. Ale jak jest cieplej i wiem że wezmę małą na kolana z wózka albo idę na spacer do lasku to przede wszystkim styl luźny.
szerokie sztruksy lub bojówki, wygodna koszulka, bluza i sportowe buty.

Akna74 2010-10-10 o godz. 17:40 0

wiewiora no wlasnie jak mlody byl maly to inaczej, teraz głównie siedze w piaskownicy lub koło niej albo biegam za nim na placu zabaw z kamieni..;-(

Gość 2010-10-10 o godz. 17:56 0

Urodzilam się chyba w butach na obcasach więc to dla mnie chleb powszedni - na placu zabaw (ze starszym synem kiedyś) na spacerach, w lesie, na plazy ale pustej jeszcze - wszędzie mi dobrze w takich butach lol I najczęściej też mam je ubrane - choc od tej ciązy jak pokupowalam roznego rodzaju buty na płaskiej podeszwie to w zależności od stroju i pogody ubieram też i takie :D
A sam strój? Tez roznie - czasem dżinsy, czasem bojówki, czasem luźne spodnie z lnu, czasem spódnica, czasem sukienka - wszystkiego po trochu - jak akurat czuję ;)

Gość 2010-10-10 o godz. 18:21 0

runaway bride napisał(a):Agnes napisał(a):
A jaki fason jeansów pasuje na wąskie biodra - tak żeby optycznie poszerzyć? ;)

Z podwyższonym stanem. Biodrówki odpadają.
No i wydaje mi się, ze powinny być wąskie - to na własnym przykładzie - bioder nie mam a w dopasowanych spodniach mam jakby bardziej kobiece kształty. Bo tak to też na jakieś 15 lat wyglądam :)

z wysokim stanem i na pewno szerokie nogawki, tzn takie szwedy - wybitnie pogrubiają pupę :)

Gość 2010-10-10 o godz. 18:24 0

Agnes napisał(a):
I moje pytanie (tylko proszę nie bić) - czy do takich butów można nosić skarpetki (jeśli tak to jakie?) czy kategorycznie nie? A do tego rybaczki bojówki?

jak dla mnie to tylko emerytki, a rybaczki na tyle długie, by ściągaczy emerytek nie było widać

Lexa jakie tenisówki na koturnach kupiłaś? Ja cały czas szukam ale wszystkie na mnie są za duże.

ja kupiłam w quelle, ale widziałam np. wczoraj w sklepie Street (w Promenadzie i Złotych Tarasach)

Gość 2010-10-10 o godz. 22:10 0

Ja na Twoje "emerytki", Lexa, mówię "skarpety babki" lol

Gość 2010-10-10 o godz. 22:38 0

naturella napisał(a):Ja na Twoje "emerytki", Lexa, mówię "skarpety babki" lol
no toż to to samo lol lol lol

Akna74 2010-10-11 o godz. 15:51 0

Lexa napisał(a):naturella napisał(a):Ja na Twoje "emerytki", Lexa, mówię "skarpety babki" lol
no toż to to samo lol lol lol

co to??? o jakich mowicie?

Gość 2010-10-11 o godz. 15:54 0

Akna74 napisał(a):Lexa napisał(a):naturella napisał(a):Ja na Twoje "emerytki", Lexa, mówię "skarpety babki" lol
no toż to to samo lol lol lol

co to??? o jakich mowicie?

O antygwałtkach? Czy to inne? ;)

Gość 2010-10-11 o godz. 16:04 0

Ania napisał(a):Akna74 napisał(a):Lexa napisał(a):naturella napisał(a):Ja na Twoje "emerytki", Lexa, mówię "skarpety babki" lol
no toż to to samo lol lol lol

co to??? o jakich mowicie?

O antygwałtkach? Czy to inne? ;)

Takie, takie lol Ja mam całą kolekcję we wszystkich kolorach i noszę do spodni i balerin lol

Gość 2010-10-11 o godz. 16:07 0

Ania napisał(a):Akna74 napisał(a):Lexa napisał(a):naturella napisał(a):Ja na Twoje "emerytki", Lexa, mówię "skarpety babki" lol
no toż to to samo lol lol lol

co to??? o jakich mowicie?

O antygwałtkach? Czy to inne? ;)
te same lol lol lol

Gość 2010-10-11 o godz. 18:45 0

Sikam lol Antygwałtki!!! lol

meow 2010-10-11 o godz. 19:18 0

a ja nie wiem o co chodzi

Gość 2010-10-11 o godz. 19:26 0

naturella napisał(a):Sikam lol Antygwałtki!!! lol
No nie mów, że pierwszy raz słyszysz 8)

Gość 2010-10-11 o godz. 20:50 0

Przysięgam, pierwszy raz lol

Meow, o takie coś:

meow 2010-10-11 o godz. 20:55 0

Naturella dzieki za wyjasnienie :D

Gość 2010-10-11 o godz. 21:01 0

no oczywiście, że to antygwałty. ja też tylko w takich pomiatam :)
a te buciki białe są śliczne. zachorowałam na nie. ja też takie chcę.

Doosia 2010-10-11 o godz. 21:04 0

no a ja wiedziałam co to antygwałtki a nie kojarzyłam emerytek (tylko z dorabianą kawą mi się emerytki kojarzą) :D już bardziej obstawiałam skarpeteczki...

Gość 2010-10-11 o godz. 21:33 0

Najlepsze są matowe beżowe, z takimi zmechaconymi kulkami i zaciągnięciami w okolicach pięt :toimonster:

Gość 2010-10-12 o godz. 12:41 0

Akna74 napisał(a):a co to za butki?
dziuba napisał(a):a te buciki białe są śliczne. zachorowałam na nie. ja też takie chcę.
Te buciki wypatrzyłam na Allegro np.[url=http://www.allegro.pl/item355007709_buty_biale_sportowe_balerinki_yc_7_40.html]tutaj
(ale widziałam u innych trochę taniej też)

Antygwałtki - o matko :o ale będę wyglądać 8)

Gość 2010-10-12 o godz. 13:05 0

Agnes napisał(a):Akna74 napisał(a):a co to za butki?
dziuba napisał(a):a te buciki białe są śliczne. zachorowałam na nie. ja też takie chcę.
Te buciki wypatrzyłam na Allegro np.[url=http://www.allegro.pl/item355007709_buty_biale_sportowe_balerinki_yc_7_40.html]tutaj
(ale widziałam u innych trochę taniej też)

Antygwałtki - o matko :o ale będę wyglądać 8)

Przecież nie musisz ich nosić do szortów ;) W spodniach nie widać, że to antygwałtki -wygląda jak bosa stopa a buty nie obcierają:) ja sobie tak przynajmniej tłumaczę :)

Gość 2010-10-14 o godz. 16:46 0

Ankha tak sobie zażartowałam ;).

Właśnie zakupiłam podobne spodnie w ciucholandzie i wybieram się na plac zabaw ;)


Lexa - może i w tym wątku powklejasz dla nas jakieś inspiracje :) - na modowym tak dobrze Ci idzie :))

Gość 2010-10-14 o godz. 20:13 0

też chodzę w antygwałtach :)

Na spacery ubieram się na sportowo co nie znaczy, że pomykam w dresach.
Najczęściej zakłądam bojówki lub lniane szerokie spodnie w różnych kolorach. Na górę top i jakiś zakiet lub sweterek na guziki. Buty balerinki w różnych wariantach - ostatnio szydełkowane

Gość 2010-10-14 o godz. 23:49 0

Agnes napisał(a):
Lexa - może i w tym wątku powklejasz dla nas jakieś inspiracje :) - na modowym tak dobrze Ci idzie :))

na szybko na lato:





Gość 2010-10-15 o godz. 13:59 0

Lexa fajne te Twoje inspiracje na szybko :).
Ja bym jeszcze prosiła o jakieś sukienki przed kolano (teraz buszuję po allegro może tam uda mi się coś fajnego wynaleźć i kupić).

Gość 2010-10-15 o godz. 14:18 0

Właśnie dzisiaj zakupiłam dwa sukienki w H&M, takie same, tylko kolory różne. Jedna morska, druga fuksjowa, obie w białe groszki, na cienkich wiązanych ramiączkach, ze streczową, marszczoną górą i rozkloszowanym dołem. Będę w nich wyglądała zapewne jak lampa kloszowa, ale trudno, podobały mi się - a zwłaszcza cena, bo 59 zł.

Szukałam dzisiaj też sukienki może nie na plac zabaw, ale na wesele, które mamy niebawem i na chrzciny. I znalazłam :| tyle, że w Esprit. Sukienka 299 zł i kardigan do tego idealnie pasujący 199 zł... Nie kupiłam A sukienka piękna, szaro-śliwkowo-brązowa, na cienkich ramiączkach, delikatnie rozszerzana, sweterek typu bliźniak w kolorze czekolady. Ech...

meow 2010-10-15 o godz. 14:31 0

Ja mam nadzieję jutro się wybrać na zakupy i kupować wszystko co mi sie podoba!!!! Wygladam jak miotła i jak tego szybko nie zmienie to popadnę w depresję!!

Naturella a może poszukaj tej sukienki na allegro.

Gość 2010-10-15 o godz. 15:58 0

Meow, ale jutro sklepy nieczynne :| Zielone Świątki:

Kiedy nie zrobimy zakupów

Zgodnie z decyzją Sejmu sklepy będą zamknięte w Nowy Rok, Wielkanoc, 1 i 3 maja, w Zielone Świątki, w Boże Ciało, w święto Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny (15 sierpnia), we Wszystkich Świętych (1 listopada), Święto Niepodległości (11 listopada) oraz święta Bożego Narodzenia.

Źródło: Gazeta Wyborcza

http://wyborcza.pl/1,76842,4598590.html

Gość 2010-10-15 o godz. 16:38 0

naturella napisał(a):Właśnie dzisiaj zakupiłam dwa sukienki w H&M, takie same, tylko kolory różne. Jedna morska, druga fuksjowa, obie w białe groszki, na cienkich wiązanych ramiączkach, ze streczową, marszczoną górą i rozkloszowanym dołem. .
Tak się zastanawiam czy to nie te ktore przymierzalam tam ostatnio - tylko czarną w grochy i coś pod roz z fioletem ;) Tak mi się podobaly do latania i same duze były Poluję w dalszym ciągu na coś w tym stylu :D

meow 2010-10-15 o godz. 16:55 0

Naturella wielkie dzięki za info. To w takim razie muszę dzisiaj koniecznie, bo w przyszłym tygodniu mam komunię chrześniaka i muszę koniecznie coś sobie kupić w miarę eleganckiego.

W tygodniu niestety Pan Mąż wraca o takich porach, że już tylko do Tesco mogłabym pojechać ;)

Akna74 2010-10-16 o godz. 22:28 0

naturella napisał(a):Właśnie dzisiaj zakupiłam dwa sukienki w H&M, takie same, tylko kolory różne. Jedna morska, druga fuksjowa, obie w białe groszki, na cienkich wiązanych ramiączkach, ze streczową, marszczoną górą i rozkloszowanym dołem. Będę w nich wyglądała zapewne jak lampa kloszowa, ale trudno, podobały mi się - a zwłaszcza cena, bo 59 zl
dawaj fotki!!!!

Gość 2010-10-17 o godz. 09:49 0

Zwłaszcza tej fuksjowej. Ja nie mam pojęcia jak wygląda kolor fuksjowy ;)

LenkaB 2010-10-20 o godz. 11:50 0

Akna74 napisał(a):naturella napisał(a):Właśnie dzisiaj zakupiłam dwa sukienki w H&M, takie same, tylko kolory różne. Jedna morska, druga fuksjowa, obie w białe groszki, na cienkich wiązanych ramiączkach, ze streczową, marszczoną górą i rozkloszowanym dołem. Będę w nich wyglądała zapewne jak lampa kloszowa, ale trudno, podobały mi się - a zwłaszcza cena, bo 59 zl
dawaj fotki!!!!

Właśnie, prosimy o foty ;).

Ja uwielbiam koturny. Teraz czaję się na takie:

oraz


a do tego najbardziej lubię chodzić w sukienkach, oczywiście w takich co moza bez problemu się schylić ;).
Uwielbiam takie odcinane pod biustem. Może jak traficie na jakieś zdjęcia to wklejcie?

Lexa a jakie masz te trampki na koturnie? Ja właśnie tez poszukuję i nie mogę znaleźć coś sensownego. Dasz fotę?

Gość 2010-10-20 o godz. 12:07 0

LenkaB napisał(a):
Lexa a jakie masz te trampki na koturnie? Ja właśnie tez poszukuję i nie mogę znaleźć coś sensownego. Dasz fotę?

nie trampki, a tenisówki :) proszę:

są jeszcze takie:

LenkaB 2010-10-20 o godz. 13:05 0

O Lexa, super te pierwsze czarne tenisówki. Dzięki za zdjęcie.

Akna74 2010-11-03 o godz. 23:28 0

Przypominam watek ;)
no bo upały sie zblizaja i cos bardziej letniego na siedzenie w piaskownicy wypada poszukac ;) a te kiecki naturelli cały czas mnie intrygują no ale do h&m bue trafiłam jeszcze ....

no to znowu wyciagam...
moze jesienna inspiracja? bluzy z kapturem itp?

Odpowiedz
Podobne tematy
Kategorie pytań