Quantcast
  • Gość odsłony: 16719

    Jak udekorować salę?

    Ostatnio sen z powiek spędza mi dekoracja sali.Sama nie wiem co z balonami na sali. Może coś mi doradzicie - niestety nie można wstawiać zdjęć z sali ze strony, więc podam link.W części, gdzie sie je na pewno nie będzie balonów, ale co z tą częścią taneczną? I co z tym balonem z różnościami - czy to nie jest obciachowe, czy można wybierać kolor tych rożnych drobiazgów - nie chce by były jaskrawo kolorowe.http://www.legionowo.waw.pl/prezydencka/index.htmlBardzo proszę o propozycje co do tych nieszczęsnych balonów. Na pewno będę zamawiać jeszcze dekoracje kwiatową, więc może też jakieś pomysły. Przewiduję kolor przewodni róż - różne odcienie, ale nie wykluczam połaczenia z innym kolorem. Mam juz zrobione podziekowania wkolorze ciemnego rózu (prawie bordo) z złotymi druckimak, do których będzie przymocowana winietka.Jeszcze wspomnę, że sala jest dwupoziomowa, więc może z drugiego piętra ktoś w trakcie tańca sypałby nam płatki róż zamiast tego balonu... już sama nie wiem, co robić z dekoracja tej sali. POMOCY!

    Odpowiedzi (25)
    Ostatnia odpowiedź: 2014-12-11, 22:15:03
    Kategoria: Ślub
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
cytrynowa 2014-12-11 o godz. 22:15
0

moim zdaniem od balonów ładniej wyglądają kwiaty :) jak zamówisz
stabilizowane od rosebelle to spokojnie wytrzymają Ci cale wesele i
jeszcze poprawiny. to są kwiaty naturalne, ale trzymają się dwa lata,
więc do dekoracji sali idealne :)

Odpowiedz
Antosia09 2014-12-09 o godz. 09:50
0

My postawiliśmy na proste dekoracje stołów kompozycjami kwiatowymi w wysokich wazonach. Więcej dekoracji nie chciałam, sala miała palacowy wystrój sama w sobie (uroczy Pałacyk Otrebusy <3)

Odpowiedz
DUSIAAS 2014-02-19 o godz. 15:40
0

jak zrobić takiego pięknego pawia? a może można kupić ? :)

Odpowiedz
Gość 2013-11-22 o godz. 14:48
0

Mam na razie tylko jedne zdjęcie, na którym widać choć troszkę kwiaty. Dekoracja bankietowa na naszym stole plus łączka" na lustrze za nami.

Odpowiedz
xmonixxx 2013-11-13 o godz. 17:46
0

wwiola wklej koniecznie zdjecia:)
ciesze sie ze wszystko sie udalo:)

Odpowiedz
Reklama
Jola Darska 2013-11-13 o godz. 16:36
0

wwiola napisał(a):W związku z tym, że nie ma w tym wątku tematu o polecanych firmach dekoratorskich, to postanowiłam w swoim temacie podziękować jednej z Forumowiczek za przepiękne dekoracje kwiatowe! Już nawet nie wiem co było najwspanialsze! Wszystko mi się podobało, wszystko było dopasowane! Bukiet wspaniały, a motyw ze storczykiem - super wybrałyśmy!

Jolu Darska bardzo Ci dziękuję!!


Aha - jak tylko będę miała zdjęcia dekoracji to na pewno wkleję.
No cóż, nie będziemy tu pisać o korowodach przeszkód, ale cieszymy się WSZYSCY, że stanęliśmy na wysokości zadania. Wwiola - wysoko podnosisz poprzeczkę, ale by osiągnąć cel, tak trzeba. A my, jak przy skoku - rzuciliśmy serce za przeszkodę. Nawet Pan od sali. Zgrana drużyna słuchająca wskazówek kapitana.
Staraliśmy się uczynić ten dzień rzeczywiście najpiękniejszym - specjalnie dla WAS. Udało się stworzyć niepowtarzalny nastrój - a to przecież w niewielkim stopniu moja zasługa. Obyście pielęgnowali to swoje szczęście - Jola D.

Odpowiedz
Gość 2013-11-13 o godz. 15:00
0

W związku z tym, że nie ma w tym wątku tematu o polecanych firmach dekoratorskich, to postanowiłam w swoim temacie podziękować jednej z Forumowiczek za przepiękne dekoracje kwiatowe! Już nawet nie wiem co było najwspanialsze! Wszystko mi się podobało, wszystko było dopasowane! Bukiet wspaniały, a motyw ze storczykiem - super wybrałyśmy!

Jolu Darska bardzo Ci dziękuję!!


Aha - jak tylko będę miała zdjęcia dekoracji to na pewno wkleję.

Odpowiedz
manudzia 2013-10-30 o godz. 03:30
0

thx za maila :)
na pewno sprawdzę tę podpowiedz i mam nadzieje ze cos znajde:)

Odpowiedz
Gość 2013-10-30 o godz. 02:38
0

w wesolej firma dekoratorska wypozycza porkowce - bodajze 8 zeta za sztuke - wpisz w googlarke wesola - firma dekoratorska - powinno wyskoczyc ;)

Odpowiedz
manudzia 2013-10-27 o godz. 23:08
0

czesc dziewczyny,

mam pytanie do osob, ktore myślą już o dekaroacji i wystroju swoich sal wesenlych : gdzie można w wawie wypożyczyć pokrowce na krzesla??? czy wypożycza się same pokrowce czy od razu z krzeslami? czy macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? może znacie jakąś firmę godną polecenia???

bede baaaaaaaaaaaardzo wdzieczna za jakies info :)

Odpowiedz
Reklama
firenza 2013-09-17 o godz. 04:15
0

pięknie Ci dziękuję lol myślałam nad storczykiem,więc powinien być OK

Odpowiedz
Jola Darska 2013-09-16 o godz. 06:06
0

Hej, zapomniałam, przetestowałam róże (stała tydzień teraz w czerwcu), storczyk. Na pewno nie nadaje się eustoma.
Pozdr. Jola D.

Odpowiedz
Jola Darska 2013-09-16 o godz. 06:03
0

firenza napisał(a):Jolu D. , a czy takie kwiaty , n.p. storczyki można długo trzymać w tubie z wodą? chodzi mi o to,że wesele mam w czwartek i planuję w środę wieczorem dekorować salę i zastanawia mnie , czy jeśli w przeddzień wesela zrobię takie wodne cudeńka , to czy wytrzymają jeszcze do piątku , czy też może zgniją w wodzie... czy wszystkie kwiaty nadają sę do takiego "zatapiania" w wodzie???
Witam,
sorry że tak późno odpisuję.
Zatopione mają się lepiej, jak normalnie wstawione do wazonu. Tak że bez obaw. Tylko musisz pomysleć, żeby nie wypływały z wody, bo kwiaty są lekkie. Dlatego często są przytwierdzane do jakichś roślin, których gałązki mocno opierają się o ścianki, blokując wypływanie.
Pozdrawiam - Jola D.

Odpowiedz
LenkaB 2013-09-10 o godz. 20:42
0

A czy macie jakieś pomysły na dekorację sali do której zostaną użyte kiście winogrona? Potrzebuję inspiracji :).

Odpowiedz
firenza 2013-09-10 o godz. 17:24
0

Jolu D. , a czy takie kwiaty , n.p. storczyki można długo trzymać w tubie z wodą? chodzi mi o to,że wesele mam w czwartek i planuję w środę wieczorem dekorować salę i zastanawia mnie , czy jeśli w przeddzień wesela zrobię takie wodne cudeńka , to czy wytrzymają jeszcze do piątku , czy też może zgniją w wodzie... czy wszystkie kwiaty nadają sę do takiego "zatapiania" w wodzie???

Odpowiedz
Gość 2013-07-23 o godz. 19:32
0

Jola Darska napisał(a):Tak.
JD
wysłałam priv

Odpowiedz
Jola Darska 2013-07-23 o godz. 18:39
0

Florystyką ogólnie i sztuką obdarowywania, tzn. prezenty, kosze okolicznościowe itp. generalnie dla firm.
Pozdr. JD

Odpowiedz
Jola Darska 2013-07-23 o godz. 18:37
0

Tak.
JD

Odpowiedz
Gość 2013-07-23 o godz. 18:11
0

Jola Darska napisał(a):
Jestem absolutnie przeciwna balonom, bo uważam, że to przeżytek, jak kiedyś nic nie było do dekoracji, to dobre były i balony. Ewentualnie na salę taneczną.

Efektowne są kompozycje proste i oszczędne w kwiaty. Trendy światowe, jak ostatnio zauważyłam.
Przezroczyste szkło - wysokie tuby, zatopione w wodę np. gałązki storczyka. Przezroczyste szkło daje dużo ciekawych refleksów świetlnych, jeszcze jak będzie na stołach dużo...

Natomiast do tej sali zdecydowanie bardziej "barokowe", zatem bogatsze w kwiaty. Jeśli ma być taniej, lepiej zrobić kilka full wypas a między nie delikatne pojedyńcze malutkie akcenty korepondujące z dużymi bukietami.
Bo te kute balustrady, żyrandole stylizowane wymagają b. wytwornej oprawy.


To są luźne propozycje. Do tej sali trzeba byłoby dodać trochę bordo ze złotym. Dołożyć bordowych kwiatów, złote dodatki - przewiązać wazony złotymi kokardkami, może udrapować złoto-bordową organzę, by kompozycje były b. dostojne. Jest duże pole do popisu.

Służe pomocą - pozdrawiam - Jola D.
Piękny jest powyższy bukiet :love:

Rozumiem, że zajmujesz się dekoracją sal profesjonalnie...?

Odpowiedz
Jola Darska 2013-07-23 o godz. 07:38
0

Witam,
tam zaczęłam zamieszczać zdjęcia dekoracji sali, powoli będę kontynuować cd.
http://forum.styl.fm/s2/viewtopic.php?t=64626

Jestem absolutnie przeciwna balonom, bo uważam, że to przeżytek, jak kiedyś nic nie było do dekoracji, to dobre były i balony. Ewentualnie na salę taneczną.

Efektowne są kompozycje proste i oszczędne w kwiaty. Trendy światowe, jak ostatnio zauważyłam.
Przezroczyste szkło - wysokie tuby, zatopione w wodę np. gałązki storczyka. Przezroczyste szkło daje dużo ciekawych refleksów świetlnych, jeszcze jak będzie na stołach dużo świec ...




Natomiast do tej sali zdecydowanie bardziej "barokowe", zatem bogatsze w kwiaty. Jeśli ma być taniej, lepiej zrobić kilka full wypas a między nie delikatne pojedyńcze malutkie akcenty korepondujące z dużymi bukietami.
Bo te kute balustrady, żyrandole stylizowane wymagają b. wytwornej oprawy.











To są luźne propozycje. Do tej sali trzeba byłoby dodać trochę bordo ze złotym. Dołożyć bordowych kwiatów, złote dodatki - przewiązać wazony złotymi kokardkami, może udrapować złoto-bordową organzę, by kompozycje były b. dostojne. Jest duże pole do popisu.

Na czwartkowym pokazie florystycznym, w którym uczestniczyłam, nic ciekawego w tym temacie nie było. Godne uwagi wachlarze (takie do koscioła i na salę) wielobarwne, ale ok. 300 zł/szt. tak myślę, zatem za drogie. Takie wachlarze musiałyby być 2 szt. np. przed wejście do sali czy kościoła. A gdzie jeszcze reszta dekoracji?

Przygotowywanie wachlarzy




No to jeszcze moje prace:

Rajski ptak



Suknia z pralin Lindt-a



Obraz dla P. Młodych w ramach z mchu



Służe pomocą - pozdrawiam - Jola D.

Odpowiedz
Gość 2013-06-19 o godz. 17:42
0

Aha - i jeszcze zapytam o kolor tych dodatków - myślicie że złoto będzie odpowiednie? Ogólnie to zdecydowałam się na rózne odcienie różu w moim wyglądzie (bukiet i takie tam) i nie wiem czy to wszystko sie nie pogryzie?

Połączenie złota , róży i zieleni sali - co Wy na to?

Odpowiedz
Gość 2013-06-19 o godz. 17:35
0

Dzięki za wszelkie uwagi lol

Zmora nie wiem jak to wszystko wygląda bez oprawy "balonowej", bo nie widzizałam sali bez balonów. Co do Twojego pytania - to rzeczywiście ten duży balon jest tylko na pierwszy taniec, a potem sprzataja wszystkie te drobinki. Sama nie wiem czy chcemy ten balon - może się to okazać dość ciekawą atrakcją, ale czy ktoś wie, czy to co jest w środku może nie być we wszystkich kolorach świata?

Widziała zdjęcia u jednej z Forumówek, która właśnie miała taki balon i nie za bardzo podoba mi sie wizja obsypania kolorami tęczy - może jest możliwość wybory tylko jednego, dwóch kolorów tych rozmaitości?

Zmora czyli Twoim zdaniem bez balonów będzie dobrze, nawet jak nie będzie kwiatów?

xmonixx masz ciekawy plan, ale ja myślę o innym wystroju - na pewno nie chce bukietów z samymi różami i szparagusem. Na tym stoliki przy barku będziemy mieć stół wiejski, więc stojaki z kwiatami jakoś mi sie tu gryzą. Niedaleko wyjścia właśnie będziemy mieć stolik z gorącymi napojami i najprawdopodobniej fontannę czekoladową.

No więc czekam na dalsze Wasze propozycje - co mylsicie o tych nieszczęsnych balonach?

Odpowiedz
xmonixxx 2013-06-17 o godz. 07:07
0

Co do pekajacego balonu - ja chce z niego zrezygnowac, bo bylam juz na 3ech weselach w tej sali na ktorych byli moi wspolni znajomi i balon byl na wszystkich. Raz sie zdarzylo, ze "flaczek" prawie spadl na glowe panny mlodej :) na szczescie katem oka go zauwazyla i wyciagnela reke do gory zeby go powstrzymac :) nawet mam to gdzies na zdjeciu... :)

Ale musze przyznac, ze malutkie baloniki wysypujace sie na glowy Mlodych bardzo ladnie prezentuja sie pozniej na zdjeciach. Wszystko jest tez dosyc sprawnie sprzatane w czasie gdy goscie jedza.

Odpowiedz
xmonixxx 2013-06-17 o godz. 07:00
0

wwiola - mamy wesele w tej samej sali, wiec napisze moze jakie ja mam plany ...:)

do niedawna bylam przekonana, ze dekoracja sali wlicza sie w cene - moja druga polowa takze zyla w takim przekonaniu, wiec chyba tak nam wlasnie zostal "sprzedany" ten temat w trakcie podpisywania umowu... no ale do rzeczy....

Ja w najblizszym czasie bede sie dowiadywala o dekoracje kwiatowa. Jak sie dowiedzialam ile ten pekajacy balon kosztuje - to stwierdzilam, ze nie mam mowy - nie wezme go....
Mam plan zeby zdjac te dziwne sztuczne kompozycje, ktore sa przyczepione do kinkietow (przynajmniej w czesci tanecznej) i zawieszenie na kinkietach malych kul z zywych kwiatow. Planowalam takze zawieszenie ich przy barku na tej kutej czesci - na ktorej zazwczyj wisza tam balony. Na barku takze planuje mala kompozycje. (bo dystrybutory kawy i herbaty mozna postawic na stoliku w zupelnie innym miejscu - niedaleko wejscia, znajomi tak mieli) oprocz tego planuje dwa stojaki z kwiatami po obu stronach lustra w czesci tanecznej. No i standardowo kwiaty w cienkich wazonach na stolach dla gosci i kompozycja na nasz stol. Aaa i jeszcze taka mini-mini kompozcyja na ten stojak, na ktorym jest ta ksiega pamiatkowa.

Szacuje, ze to wszystko bedzie mnie kosztowac ok. 1500 zl.
W kwiaty na stoly gosci planuje zaopatrzyc sie sama na gieldzie (choc jeszcze nie wiem jakie sa ceny) - nie ma nic prostszego od wsadzenia po 3 roze + szparagus i gipsowka do wazonu - po co przeplacac. Ja planuje tylko bialo zielone bukiety.

Odpowiedz
Gość 2013-06-15 o godz. 22:40
0

Nie znam zupelnie tej sali, ale po fotkach z ich strony wcale nie widze powodow, zeby tam musialy byc jakies balony. Chyba, ze na zywo, bez dekoracji jest lyso? Mozna by na tych hakach powiesic jakies inne dekoracje (z kwiatow, moze jakies z papieru/bibuły). Ogromny balon, z ktorego sie wysypuja baloniki, calkowicie mi sie gryzie z tym duzym zyrandolem, ale rozumiem ze to na potrzeby powitania/pierwszego tanca i po wybuchu usuwaja "flaczek"? Chcecie miec takie baloniki? Mnie ta atrakcja jakos specjalnie nie rajcuje, ale uwazam, ze jest lepsza niz sypanie kwiatkow - po kwiatkach bedzie kłopotliwa sytuacja ze sprzataniem.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie