Quantcast
Reklama
Odpowiedz na pytanie
Zamknij Dodaj odpowiedź
Gość 2020-09-16 o godz. 13:26
0

Kupuję sybutraminę i meridium na www erektslim com. Zawsze niezawodnie dostarczy mi towar w ciągu 4 dni, więc mogę go polecić.

Odpowiedz
basikbujak@interia.pl 2013-11-12 o godz. 18:42
0

usuwanie polipa z macicy można w czasie okresu?

Odpowiedz
magda1979 2013-11-12 o godz. 18:42
0

Lekarz przepisał mi meridię,schudłam 40 kg.i po odstawieniu tego paskudztwa nie wiedziałam co to smak jeszcze przez pół roku,przez prawie dwa lata bylam roslinką,jakałam sie ,zacinalam się,wszystko na co pracowalam tyle lat straciam,pracę,znajomych bo teraz każdy ma mnie za wariatkę,tak ze mną było źle,a teraz jestem agresywna,porywcza...Poszłam do pracy zostalam zwolniona....bo wlasnie nawet dla samej siebie byam obca...to straszne co sie ze mna dzialo...Pracowałam na samodzielnych stanowiskach a teraz nawet sama siebie bym nie zatrudniła...wszystko straciłam.Kto za to zaplaci???Nie stać mnie na adwokata a nie mam nic doslownie nic!!!Straciłam wszystko!!!

Odpowiedz
A_M 2012-05-20 o godz. 13:15
0

Witam!
Ja biorę zelixe dopiero od 2 tygodni i czuję cię w miarę dobrze. Jedyne skutki uboczne jakie odczuwam to brak apetytu (czasem nawet zapominam o zjedzeniu posiłku bo nie czuję głodu i nie myślę o jedzeniu) i wahania nastroju w pierwszym tygodniu. Nie mam problemu ze snem ani suchością w ustach. Jeszcze się nie ważyłam ale widzę po sobie że schudłam inni też zaczynają to zauważać :) Myślę, że jeżeli zelixe/meride zażywa się rozważnie i pod kontrolą lekarza to nikomu nie grozi niebezpieczeństwo. Na ulotce dokładnie pisze jakie są możliwe skutki uboczne i kiedy trzeba szczególnie uważać lub w ogóle zrezygnować z dalszej kuracji. Wszelkie niepokojące objawy najlepiej od razu konsultować z lekarzem. Absolutnie nieodpowiedzialne jest kupowanie tych leków bez recepty przez internet/odkupywanie od znajomej itd.... Dziewczyny, które w ten sposób postępują nie powinny dziwić się że ewentualnie dzieje się coś nie tak z ich organizmem! Rozwaga, rozwaga i jeszcze raz rozwaga.

Odpowiedz
ovicula 2012-03-16 o godz. 00:01
0

Oj, ja bym się tak bała, nie wygląda to na zdrowe odchudzanie, tyle tego jest, raczej wybrałabym jakieś inne sposoby opisane na przykład http://interia360.pl/moim-zdaniem/artykul/razem-latwiej-zgubic-wiecej,20311

Odpowiedz
Reklama
benia2484 2012-01-22 o godz. 23:54
0

Witam wszystkich!
ja biorę ZELIXE z jakies 2 miesiące i nie narzekam,są małe skutki uboczne,ale myślę,że to nic poważnego a więc tj suchość w ustach i na początku odczówałam uderzenia gorąca oraz nadpotliwość,i niestety wzdęcia,ale podjadam suszone śliweczki więc luzik,jeść mi się nie chce czasami nawet nie mam ochoty na jogurt,albo owoc.Co do spania to nie mam z tym problemów. moja dieta wygląda tak:wstaję o 4 rano łykam Zelixe popijając dużą ilością wody,czasmi zjadam ACTIVIE,albo banana popijam SLIM FASTEM i lecę do pracy,w pracy na śniadaniu ACTIVIA+BANAN+SLIM FAST.obiad w pracy zazwyczaj to samo,lub ACTIVIE zastępuję innym jogurtem lub serkiem nisko kalorycznym.Do tego piję SLIM FAST.kończę pracę o 16 wracam do domu znowu WODA+SLIM FAST+PAS ODCHUDZAJACY SLENDERTONE FLEX do samego wieczora. Podjadam kiszone ogóreczki bo ostanio mam na nie wielką ochote ale ogórki kiszone to sama woda nie nie nie jestem w ciążyschudłam,około 11kg czuję się świetnie i mam zamiar zrzucić jeszcze z 15-20kg mam nadzieję,że mi się udapozdrawiam

Odpowiedz
Gość 2011-04-28 o godz. 15:05
0

nie wiem nie brałąm,a le wydaję misie , ze po braniu tych leków przede wszystkim ważne jest umiarkowanie w jedzeniu i zmiana nawyków....powrót do nawyków jedzeniowych daje efekt jojo, jak po akzdej diecie czy inncyh rzeczach..
jeżeli lekarz kontroluje to nie widze w tym nic złego....

Odpowiedz
Alma_ 2011-04-24 o godz. 14:18
0

U mnie działa. Brałam, potem przestałam, ze straconych 8kg, 6 zniknęło na dobre, 2 wróciły (ale na moja własna prośbę )
Teraz znów biorę z nadzieją zgubienia kolejnych 8-10kg (ale to cel do końca roku).

Odpowiedz
jowi_1984 2011-04-22 o godz. 11:38
0

hej.
ja od trzech dni biorę zelixe.. czuje się w miarę ok nie licząc suchości w ustach i delikatnych bólów głowy no i nie mam apetytu.. jejku tak bardzo sie boje ze bedzie u mnie pozniej podobnie jak u dziewczyn w wiekszosci wypowiadajacych sie negatywnie..napisz jak długo brałas meridie i ile schudłas, no i ile jestes juz jak nie bierzesz???

Odpowiedz
Gość 2011-01-05 o godz. 15:07
0

A ja brałam meridię 10 i nie miałam ŻADNYCH efektów ubocznych
ładnie schudłam i nie mam efektu jojo- podczas brania meridii nauczyłam się prawidłowo odżywiać
wydaje mi się, że to jak się na ten lek reaguje zależy od indywidualnych predyspozycji

Odpowiedz
Reklama
DobraC 2011-01-05 o godz. 11:55
0

Alma ja bylam.
PO pierwsze - glownie efekty zauwazylam w finansach
PO drugie - duuuuze oslabienie, zawroty glowy, problem ze snem, uderzenia goraca, koszmarne bole glowy, rozkojarzenie
Po trzecie - po odstawieniu - efekt jojo (ale to pewnie nie meridii dzialanie)

tez bylam pod kontrola lekarza, ktory na objawy mowil ze sa normalne, ale jak zemdlalam (a wczesniej cos takiego mi sie nie zdarzalo) to odstawilam meridie. Wrocilo do normy (waga tez )

nie polecam.

Odpowiedz
Gość 2010-12-23 o godz. 04:06
0

Alma_, uwazaj na siebie. Ja desperacje rozumiem, ale o meridii naprawde same negatywy czytalam...

Odpowiedz
Alma_ 2010-12-22 o godz. 23:00
0

Wiem. Ale jestem zdesperowana.

No i jestem pod opieką lekarza.
Powinno być ok. Chyba

Odpowiedz
Gość 2010-12-22 o godz. 19:20
0

Alma Meridia to w zasadzie "narkotyk" znam osobiście jeden przypadek gdzie sie dziewczynie w główce pomieszało, sibutramine to pochodna amfetaminy ... a widziałyście kiedyś otyłego narkomana?

Odpowiedz
Gość 2010-12-22 o godz. 18:44
0

sama nie uzywalam.. mam zato koelzanke ktora najpierw uzywala meridie - efekty uboczne ja zniechecaly troche ale miala wielka determinacje.
po zelixie nie miala tych objawow... ( no i tansza jest...)

Odpowiedz
Aguus 2010-12-22 o godz. 18:16
0

Alma,ja coprawda nie mialam zadnych doswiadczen z tym lekiem,ale internista czeka na moja wizyte u endokrynologa i stwierdzil,ze byc moze bedzie mnie leczyl Meridią - w zaleznosci od tego co powie endokrynolog .
Jednak nie mam zamiaru sie faszerowac tym "lekiem".
Naczytalam sie duzo na jego temay podczas moderowania jednego z for.
Dziewczyny byly zalamane tym co sie dzialo po zastosowaniu tego preparatu.
Nie mogly spac,mialy sucho w ustach,niektore mialy nerwice,czy tez poczatki nerwicy (jakies lęki,niepokoje).
Kazda z nich odradzala,poniewaz skutkow ubocznych bylo wiecej niz pozytku z tego "lekarstwa".
Czytalam tez,ze sibutramina to substancja narkotyczna,ale nie wiem na ile to jest prawda.
Poza tym polecany jest dla osob z BMI powyzej 30.

Odpowiedz
Odpowiedz na pytanie
Reklama